Stora bröstvårtor berättelse

Upoznavanje u Bosni

Jag är inte säker på om det var den faktiska förekomsten, eller berättandet av händelsen som gjorde mig mest upphetsad. Lisa hade ställt upp en hel del för entreprenörerna som arbetade i vår källare. Varje gång jag återupplever det avsnittet i mitt sinne, ger det mig en erektion (se "A Tale to Tell").

Tanken på att hon skulle bli beundrad av andra män (och även av kvinnor) i antingen en knapp outfit eller en sexig blixt, fick mig att be Lisa göra det igen och igen. Jag kunde se på hur hon paraderade sig framför entreprenörerna, bara klädd i en t-shirt, bomullsshorts och ingenting under, att hon verkligen kom iväg med det. Sexet efter att de gick var väldigt hett för oss båda!

Det var också uppenbart att Lisa inte skulle göra någonting runt människor hon kanske träffar igen eller lär känna. Ja – anonymitet var en nyckel till situationen om jag någonsin skulle få henne att upprepa sin prestation. Lisa skulle aldrig klä sig som hon gjorde den dagen, utan trosor och bh, framför vänner eller frekventa gäster hemma, även när situationen var frestande.

Att Lisa var diskret var faktiskt bra för mig eftersom jag verkligen inte ville att någon skulle spela med henne. Ett antal av mina fantasier kretsade kring att titta på min frus vackra form i sexlivet. På ett sätt skiljer det sig inte från att titta på porr att observera Lisa, förutom att jag personligen känner skådespelerskan. I verkligheten gillade jag att Lisa skulle ställa ut sig på det här sättet för mig. Sexet efteråt var alltid bra.

Det var ingen lätt uppgift att få Lisa till en plats eller ett tillstånd där hon skulle kunna njuta av lite lekfull exhibitionism. Hon skulle inte våga göra det här när barnen var hemma och då fanns problemet med att bli sedd av grannarna, eller samhället i stort. Lisa ville bara inte ha några komplikationer. Egentligen fick det mig att undra hur de där internetmöarna kan sköta sina vardagliga liv?

För att inte förvänta oss en annan situation som den som hände med entreprenörerna snart, hittade vi ett annat sätt att spela Lisa.Vi började ta mer semester och åka till platser där Lisa skulle känna sig bekväm att visa upp några av sina tillgångar!

Lisas nästa visning kom till under en helg i Cape Cod, Massachusetts. Vi tog oss tid att åka dit efter en affärsresa till Boston. Jag tog med familjen hem till en god vän jag kände som bodde nära Plymouth. De fick barn i ungefär samma ålder som våra. Vi trodde att det skulle vara Vagina blöder efter sex bra situation för oss alla att njuta av en helg hemifrån.

På lördagsmorgonen körde jag och Lisa till Truro, en lapp land som ligger mellan Atlanten och Cape Cod-bukten, nära toppen av Kap. Vi valde en stuga, snarare än ett hotellrum. Det skulle få oss att känna oss mer hemma och jag visste att det skulle tillåta Lisa att slappna av. Stora bröstvårtor berättelse För att inte tala om att när barnen bor hos våra vänner, skulle jag kunna övertyga henne att bära mycket mindre än hon brukar!

Mäklaren sa att vi normalt sett inte kunde flytta in förrän två på kvällen, men ingen hade hyrt huset föregående vecka, så vi kunde flytta in när städarna var klara.

Inom en timme efter vår ankomst skulle vi byta om till våra baddräkter som förberedelser för en resa till stranden. Klockan var vid elva på morgonen. Lisa stod framför ett sovrumsfönster, vänd mot några snår på sidan av fastigheten. Hennes topp var helt exponerad när hon vickade upp kostymen över höfterna. Persiennerna på fönstret var nere, men öppnade så att vem som helst kunde se mellan de vita parallellerna.

Lisa höll precis på att dra upp sin baddräkt när en äldre herre, jag skulle säga i början av sextiotalet, gick direkt vid vårt sovrumsfönster. Killen tittade upp i fönstret, men verkade ha missat att se henne. Han måste ha blivit förblindad av reflektionen av solljus från glaset, eller kanske bara för fokuserad på sin uppgift, eftersom han bara gick vidare.

Först undrade jag vad fan den här killen gjorde så nära huset.Men efter att ha hört några soptunnor klirra i närheten, kom jag på att antingen hade städtjänsten glömt något eller så var det ägaren som checkade in på sin fastighet. Lisa förblev topless vid fönstret och såg förstummad ut över denna situation när den äldre Ingen kondomporr gick i rörelse.

"Herregud, såg du det precis!" utbrast hon. "Det är bättre att jag tar på mig det här."

"Nej, gör inte det." Jag sa snabbt, min erektion steg lika snabbt.

"Wow. Du gillar verkligen när det här händer, eller hur Greg?" Hon tittade på mig med väldigt sexiga ögon, drog ner dräkten från höfterna igen och lät den falla ner på fötterna.

Att se henne vid det där fönstret, med hennes vackra kropp exponerad, och veta att killen var precis utanför fick mig att vilja sperma där och då.

Jag gick fram till Lisa och kysste henne passionerat medan mina händer strövade över hennes runda bröst. Gångvägen bredvid huset var helt grus. När jag hörde de närmande stegen manövrerade jag våra kroppar så att Lisa var vänd mot fönstret. Hon förstod vad jag försökte göra och gjorde inte motstånd.

Jag flyttade hennes långa mörka hår åt sidan, kysste Cock Dildo i Pussy i nacken och lät mina händer glida ner längs hennes kurviga sidor. Min erektion tryckte mot toppen av hennes derriere. Lisa stod nu helt naken, för alla att se, om de skulle titta i det stora fönstret.

Vi såg killen gå precis förbi fönstret, inte mer än tre fot bort. Han såg aldrig upp. Antingen var han en puritan som inte ville se vad "hyresgästerna" gjorde eller så var han bara fokuserad på sitt arbete. I vilket fall som helst, båda Lisa var väldigt heta vid det här laget. Jag lutade henne framåt tills hennes händer stärkte fönsterkarmen och knäböjde bakom henne för att ge henne den tunga hon förtjänade!

En minut senare stönade hon på ett sätt som säkert skulle ha vänt mannens ansikte mot fönstret om han fortfarande var utanför. Efter en stor rysning i hela hennes kropp.Jag avslutade akten genom att föra min nu bultande, längre än vanligt, kuk inuti henne tills jag kom några stötar senare.

"Jösses Lisa, jag kan inte fatta att vi redan har gjort det och vi har inte varit här en timme än. Jag hoppas att jag kan hänga med dig i den här takten!" Vid fyrtiosex års ålder ligger min sexuella återhämtning lite efter hennes. "Jag har en känsla av att den gamla killen inte kommer att klara den här helgen utan att bevittna något som antingen kommer att få honom att känna sig ung eller få oss utslängda ur huset!"

"Jag tror inte att han såg någonting." Lisa skrattade. "Han måste vara närsynt!"

Vi flyttade båda bort från fönstret för att hämta våra kläder. När vi klädde på oss pratade vi om vad vi ville göra och bestämde oss för att gå ner till stranden. Vi packade några handdukar, lämnade stugan och begav oss till stranden.

Vi körde till en liten strand på havssidan av staden och parkerade på en liten tomt. I slutet av tomten, på havssidan, steg sanddynerna högt och skar av utsikten över vattnet. Det fanns en liten gångväg, cirka tio fot bred, som skär genom sanddynerna till stranden. På andra sidan öppningen fanns en hisnande utsikt över Atlanten. Stranden låg cirka fyrtio fot nedanför så det var en hög utsiktspunkt. En stig som skar sig diagonalt över dynen och ger tillgång till stranden. Girlfriends in sexy shorts getting hot in public BDSM De få som var på stranden var i vågorna vilket indikerar att vattentemperaturen var rimlig för den här delen av Kap.

Vi satt på stranden en stund och lät våra ögon njuta av utsikten. Efter att vi suttit tillräckligt länge bestämde vi oss för att få igång blodet igen, reste oss upp och kastade en frisbee. Vi hade roligt när vi sprang ut i vattnet för att fånga skivan, men vattnet var för kallt för mig. Lisa är på något sätt ogenomtränglig för kallt eller varmt vatten och kan trivas i vatten som jag behöver för att lätta ner min kropp.

Alltid den som fick mig att känna mig lite som en tös, Lisa vadade in och skrek tillbaka till mig, "Vattnet är skönt!"

"Bra, då stannar du där inne." sa jag med en rysning i rösten och kastade henne frisbeen till henne.

Hon kastade tillbaka den från vattnet, men den nådde inte riktigt fram till mig och höll på att skölja tillbaka till henne. Vi sprang båda efter frisbeen och möttes i mitten. Jag stannade för att beundra hennes figur och lutade mig fram för att kyssa henne. "Du är en het fru, det råder ingen tvekan!" Jag retade henne.

Hon poserade lite som svar på den kommentaren som överdrev hennes figur, som inte behövde hjälp. När hon gjorde det, tog jag en rem från ena axeln, sprang tillbaka till vår väska, tog tag i kameran och tog en snabb bild. "Vänta här bara sådär!" "Varför?"

"Jag måste bara få det här skottet." Jag bad Lisa för att hon vanligtvis är kameraskygg, särskilt när hon visade så mycket hud. Hon bröt ställningen, men poserade igen när jag höll upp kameran. Jag skulle bara kunna tänka mig kommentarerna om jag visade den här bilden på kontoret!

Vid fem fot tre är Lisa fyllig, inte alls tung. Hon har kurvor på alla rätt ställen. Hennes kostym, som vi köpte just för den här resan, var ett stycke, något hon föredrog, men jag skulle ha valt en bikini. Men den här reste sig högt på höfterna, lågt i ryggen, förutom en slips över ryggen, och öppnade sig framtill från strax under bysten till ungefär två centimeter ovanför hennes könshår, bruten av två horisontella remsor av material. Hon var min Sport Illustrated-modell som poserade för mig!

Jag märkte att det inte var särskilt mycket folk kvar på stranden. Jag tittade upp och hittade lika få människor på toppen av dynen som det var nere på stranden. Solen höll på att gå ner i väster och sanddynerna skuggade nu sanden. Alla soldyrkare hade gått till sina bilar medan vi lekte med frisbeen.

"Ska vi gå?" frågade Lisa.

"Låt oss kasta några till. Jag njuter av den lilla återstående solen som vi har."

Lisa gick tillbaka till vattnet och sträckte sig plötsligt efter sin axelrem, som jag hade glidit av hennes axel för att ta bilden.

"Nej, låt det vara." Jag ropade på henne.

"Okej, men det är inte mycket som håller det här." sa hon medan hon justerade det ena bröstet under den axelbandslösa axeln.

"Desto bättre då. Kanske den andra också?" Jag kände hur jag blev upprörd igen.

Lisa tittade tillbaka på mig, log och gled av den andra remmen.

Jag måste säga att hennes stora bröst höll upp materialet ganska bra. När vi kastade och fångade frisbeen kunde jag se dräkten glida nerför hennes bröst mer. Lisa sträckte händerna åt sidan för att justera det några gånger. Jag njöt av förslaget att det skulle glida ner.

Jag hade precis märkt att tidvattnet kom in när en våg steg upp bakom Lisa. Hennes topp var redan nere ungefär så lågt som jag hade sett den sedan hon tappade remmarna när en annan våg kom in och knuffade henne hårt framåt. Hon lutade sig framåt för att återställa balansen, när vattenvågen drog tillbaka och ner hårt och tog med sig toppen nedåt. Hennes bröst hängde fritt i några ögonblick medan hon kämpade för att resa sig.

Hon reste sig upp, fokuserade bara på att komma på fötter igen, när jag plötsligt insåg att jag tittade på hennes bröstvårtor. Det tog inte Lisa lång tid att fatta vad hon visade och drog snabbt upp sin topp, alldeles för snabbt för min smak. Redan på tjugo fots avstånd kunde jag se henne rodna.

Jag vände mig om för att se vem på stranden som kunde ha fångat hennes blixt. De flesta befann sig längre upp på stranden och ingen verkade ha fattat händelsen.

"Ja, de Retube Home Of Porr verkligen en trevlig show den gången!" Lisa ropade på mig när hon tittade upp mot avsatsen på toppen av dynen. Jag vände mig om för att också titta upp och såg ungefär sex killar vid avsatsen, en klappade och en annan gav sin vän en high five. BDSM Kittyxkum fuck machi videos "Antar att du har rätt. Du gjorde vissa människor väldigt glada Lisa!"

"Alla de där killarna såg precis mina bröst, Greg."

"Ja, det var jättebra!" Jag skrattade och gick mot henne och pekade ner på min utbuktande kostym. "Jag måste följa med dig i det kalla vattnet, så jag pekar inte hela vägen hem."

Lisa var lite förvånad över min likgiltighet för hennes offentliga uppvisning. "Du hade inget emot att jag tappade min topp med de där killarna som tittade där uppe?"

"Inte riktigt. Du ser bra ut och det gör mig upphetsad av någon anledning. Varför - skulle du vilja släppa det igen?"

"Fantastiskt. Före detta år hade jag inte trott att du skulle vara okej om jag skulle vara på visning."

"Saker och ting förändras. Varsågod om du vill."

"Nej - jag vill inte vara för öppen."

"Du har rätt, att vara naken i fönstret innan var mycket mer subtilt." Jag skrattade.

"Men det var inne i vår hyra." Hon resonerade högt.

"Så, vad var då den där lilla showen med entreprenörerna den gången?" frågade jag och försökte göra en poäng.

"Jag var inte toplös." Lisa har en kvinnas sätt att rationalisera saker.

Jag visste att jag var på väg att förlora ögonblicket, så jag försökte en annan vinkel. "Tja, kommer du att vara öppen?"

"Vi får se". Hon log retsamt.

Jag fick mitt svar ungefär fem minuter senare när vi kom till våra handdukar på stranden. Lisa tog upp en dagsskjorta och tittade upp Gratis Mmf Sex avsatsen. Jag följde hennes ögon. De fyra kvarvarande killarna låtsades titta bort efter en stund. Lisa tappade sina remmar och drog sedan ner toppen av sin kostym. Hon draperade snabbt skjortan över sin bara topp, men det fanns helt klart tillräckligt med tid för mig och den som tittade på det här sättet för att få en bra vy. Hon fortsatte med att dra ner baddräkten från höfterna. Den långa tröjan gömde hennes rumpa när hon gled av kostymen och satte sedan några bomullshorts upp på benen och på plats.

När vi klättrade tillbaka upp på dynen, fräste några av killarna vi såg fortfarande runt en skåpbil. De var alla i högskoleåldern och tyckte om att titta på Lisa i hennes bomullsskjorta och Alla Tha Ass. Jag kunde se blickarna och en av dem pekar subtilt på henne när han viskade till sin vän, utan tvekan berättade för honom att Lisa var den vars bröst exponerades nere på stranden. En av killarna sa faktiskt "Hej." Lisa log och verkade njuta av uppmärksamheten.

-------------

Solen var mycket ljusare och luften mycket varmare när vi kom tillbaka till huset. Jag tog en snabb titt runt sidan av huset för att se var sopområdet var i förhållande till fönstret. Jag hittade ett litet skjul med en lapp ovanpå:

Sopor går ut varje fredag. & tis, återvinner varje mån.

Fastigheten sluttade ner från framsidan av huset så att det bakre däcket, även om det var på första våningen, faktiskt var åtta fot över marken vid den tidpunkten. Det kom en uppsättning trappsteg ner från däckskanten, som sträckte sig utanför husets bredd. Under däck, och bredvid trappan, fanns en utomhusdusch. Den var gjord av samma material som däcket och hade en enkel vinylgardin tvärs över ingången. Jag tittade in och slog på vattnet. Det fungerade bra. Konstigt ställe för en dusch, men mitt sinne arbetade nu på övertid.

Jag vände mig bort från duschen. När jag tittade upp kunde jag se den bakre delen av huset bredvid och en del av gården, cirka tvåhundra fot bort. Det fanns ett mycket litet däck på andra våningen i huset, precis ovanför vad som såg ut att vara en alkov av något slag som stack ut från bottenvåningen. Jag gick in igen för att Slang P Strumpbyxor in för Lisa vad jag hade hittat.

"Greg, det ser ut som att den där äldre mannen vi såg tidigare är vår granne." sa Lisa när jag gick in i vardagsrummet.

"Åh, hur vet du det. Lämnade han en lapp där det stod "Trevlig show"?

"Nej, men det finns en lapp här som säger att om det finns några frågor om huset, ring Fred - eller bara knacka på dörren vid Thirty-Two - det vita huset till vänster."

Jag tittade ut genom fönstret till vänster. Det var samma hus som jag märkte precis innan jag kom tillbaka in i stugan. "Fred." Jag mumlade sarkastiskt "Bor Wilma där också. Jag grävde faktiskt på Betty när jag var ung."

"Rätt, du grävde på en seriefigur. Jag har alltid vetat att du var konstig!"

"Hej, vad vill du ha av en tioåring?" Jag kontrade."Egentligen har hon förmodligen påverkat min typ av kvinna, en kurvig brunett som du."

"I alla fall", skakade Lisa på huvudet åt ämnet. "Jag antar att han tar hand om platsen åt ägaren."

"Lyckliga Fred. Jag undrar om han får betalt?"

"Kanske är han bara en bra granne. Alla gör inte saker bara för pengar." Lisa föreslog.

"Alla gör något för något" insisterade jag. "Jag tror jag vet varför Fred gör det här."

"Tänker du på fönstret. British guy shares his girlfriend with his friend double noveller Men han tittade inte ens upp." Lisas intresse hade ökat. Hon älskar såna här skvallersaker.

"Han saknade att träffa dig eftersom han förmodligen inte förväntade sig det. Folk ser inte vad de inte förväntar sig. Det finns något han förväntar sig." Jag lät Lisa hänga på den tanken.

"Vad pratar du om?" Hon brast plötsligt ut när jag inte fortsatte.

"Det BDSM en utomhusdusch på sidan av huset under det där bakdäcket."

"Verkligen. Jag älskar de där sakerna!" Lisa missade min ledtråd.

"Men från den här utomhusduschen kan du se ett litet trädäck på baksidan av Freds hus. Jag är säker på att utsikten är fin. Och jag är säker på att han har sett mer än några få hyresgäster."

"Jag är säker på att de var medvetna om och döljde om de såg någon där uppe." Lisa kontrade.

"Visst, men även med handdukar och kläder skulle det räcka bra för någon i hans ålder!"

"Det här huset är för dyrt att hyra. Jag är säker på att han inte får många unga co-eds som springer runt nakna där ute." Lisa gjorde en paus. "Är det inte där du tänker?"

"Inte riktigt." sa jag medan jag stirrade ut i rymden. Mitt sinne visualiserade en bild av Lisa i den där duschen medan jag tittade på från Freds däck.

Just då märkte mitt öga någon som fräste omkring vid Freds hus. Lisas rygg var till samma främre fönster så hon såg inte. Jag undrade om han verkligen hade sett oss förut eller inte.

"Låt oss prova det!" sa jag plötsligt medan jag tog en handduk. Jag kastade en handduk för Lisa också, tänkte bättre på det och tog tillbaka den och kastade baddräkten. Första Asian Woman Mp av får handduken senare."

"Ja, när. När jag kommit ut ur duschen?" Hon kände vart detta tog vägen.

"Sätt igång, jag ska kolla posten."

"Vad. Vi får ingen post här, Greg."

"Jag vet det." sa jag och tittade mot det andra huset.

Jag trodde att Lisa skulle vandra ut i sin baddräkt skulle få lite uppmärksamhet. Om inte Fred var gay, skulle han märka att Lisa fyller sin kostym väldigt bra. .

Lisa följde efter mig och frågade fortfarande efter sin handduk. Fred började över mot oss när jag öppnade brevlådan. Undrar nog varför vi letade efter post i ägarens låda. Det låg faktiskt post i lådan. När jag tog ut posten kom Fred fram. Han var en upptagen bigranne, verkade det.

"Kan jag hjälpa till med det?" Han ropade på oss när han närmade sig. "Det är ägarens post", sa han misstänksamt.

"Vi vet. Vi tänkte bara att vi skulle ta in i huset." Jag svarade. "Vem är du?" sa jag medan jag höll posten ifrån honom för att visa att det inte var hans heller.

"Jag tar hand om huset åt Jack." Freds ögon vände sig mot Lisa efter att ha tittat på mig. Han torkade sig över pannan och harklade sig. Jag är inte säker på om hans reaktion berodde på henne eller inte.

"Oroa dig inte för något sådant." Hans uppförande blev vänligt. "Jag tar in posten, tar ut soporna. Åh ja, och om något behöver åtgärdas, ring mig först. Who could resist BDSM Några av lokalbefolkningen kommer att dra nytta av hyresgästerna."

Jag sträckte fram handen. "Trevligt att träffa dig Fred."

"Åh ja, förlåt, trevligt att träffa dig också." Han insåg att hans första introduktion var lite ovänlig. "Förlåt att jag var lite brysk, men jag insåg inte Den vackraste Tranny du bodde i huset. Så många hyresgäster kommer igenom."

"Inga problem. Du är en bra granne att hålla utkik efter Jack. Det här är förresten min fru, Lisa." Hon sträckte ut sin hand mot honom och han skakade också hennes och försökte desperat att bara titta på hennes ögon.

"Trevligt att träffa dig, mamma!"

"Du också Fred." Lisa gav tillbaka leendet och han blev fängslad. Hon har den aura.

Fred var i bra form för sin ålder.Lite vittrad som om han tillbringade en hel del tid utomhus, men han var tjockbenad. Jag är säker på att ingen hade problem med honom på hans tid.

"Ja." Jag fortsatte. "Jag är säker på att du ibland har svåra hyresgäster. Hoppas att du inte stör dig längre."

"Ingen besvär alls." Sa han när han zoomade in på Lisas nu stigande bröstvårtor. Hon korsade armarna över bröstet som svar.

"Och egentligen, om du har några frågor om huset, knacka gärna på dörren. Jag är ute och pysslar större delen av dagen och fixar och pysslar i trädgården. Dessa strandhem behöver lite omvårdnad."