Pakistan Café Sex

Upoznavanje u Bosni

Jag hade ett litet problem. Den tropiska solen var för jävla varm.

Jag var på en öde sträcka av vackra Florida-stranden någonstans mellan Vero Beach och Melbourne. Jag hade kört över från Tampa dagen innan och tillbringade natten på ett 2: a klass hotell med avsikt att sola lite de närmaste dagarna. Trots det faktum att vi bodde några kilometer från Floridas golfstränder ville jag "få fan ut ur Dodge" för några lediga dagar. Jag hade jobbat många timmar på företaget och behövde lite stillestånd. Faktum är att de långa timmarna jag hade tillbringat på jobbet för att få partnerna att lägga märke till mig var källan till mitt problem. Jag hade varit så upptagen med att hinna med jobbet och plugga till baren att jag inte hade tagit mig tid att packa ordentligt. Jag hade faktiskt glömt det viktigaste av min semesterutrustning: min baddräkt. Jag vet, lite dumt för en kille som snart skulle bli advokat. Som de säger några mil söderut på öarna, "inga problem mån." Jag halkade precis på ett par cutoffs och gick ut till stranden. Jag planerade att plocka upp ett par trunkar längs vägen, men när jag körde söderut längs kusten bestämde jag mig för att jag inte ville slösa bort solskenet och den första dagen på min semester så att gränserna skulle räcka tills jag kunde komma till köpcentret ikväll.

Jag hittade till slut vad som såg ut som en lovande plats och drog iväg vid sidan av vägen. Jag tog en snabb promenad ner till stranden och såg att jag var i något som såg ut som en trevlig liten vik. Eftersom helgen fortfarande var några dagar bort och det fortfarande var ganska tidigt var jag inte så förvånad över att inte träffa någon annan.

Jag tänkte att jag kunde söka hela morgonen och inte hitta någon bättre plats. Så jag gick tillbaka upp till bilen för mitt strandkit. Jag tog tag i min väska med solskydd, filtar, handdukar, böcker etc. och ställde den ovanpå min stora kylare. Jag hade bara ett litet problem. Ta mig ner till stranden själv i Floridas hetta. Om du aldrig har varit i Florida i juli, låt mig berätta för dig. Det är varmt. Pakistan Café Sex Inte varmt. Varm.Visst, många platser blir varmare, men ingen blir så varm OCH så fuktig som Florida i juli. När jag var där var jag genomvåt av svett.

Nu är det här problemet verkligen började. Om jag hade tagit med mig en ordentlig baddräkt hade jag helt enkelt rusat in i vågorna och svalnat mig i det relativt svala (86 graders) vattnet. Men eftersom allt jag hade var ett par cutoffs njöt Selma Simpson Porr inte av tanken på att sitta i fuktiga jeans som skulle ta hela dagen att torka i den fuktiga luften. Och eftersom jag planerade att vandra upp och ner på stranden senare istället för att träna njöt jag inte av tanken på allt skav som den fuktiga jeansen skulle orsaka. "Tough it out man" tänkte jag för mig själv. Så jag applicerade mitt solskydd och slog mig ner med en bra bok.

Men hur jag än försökte kunde jag inte sluta svettas. Fan tänkte jag. Nu vet jag vad du tänker. "du är på en öde strand mitt Gratis latex porr erotisk veckan, bara ta av dig dem och gå i magen" eller hur. Tanken slog mig, jag har sett filmerna och fantiserat om det då och då, men det var bara det, en fantasi. Vild och ouppnåelig. Sedan jag växte upp i Mellanvästern var det inte något jag bara kunde göra. Tänk om någon såg mig. Hur skulle partnerna reagera om jag var tvungen att ringa min övervakande partner för att rädda mig för oanständig exponering. Glöm bort att vara advokat. inte i den här byrån. Inte i den här staden. Att vara så spänd var verkligen jobbigt ibland. Nåväl, "tuff it out Manya ryska ryska sa jag till mig själv.

I nästan en timme lyckades jag glömma mitt obehag, men det gick till slut upp för mig att för att bli bekväm var jag tvungen att "go native". Jag började tänka att det bara skulle ta några minuter att gå ut och få mig kyld och tillbaka till filten och hygglig igen. Det var inte ett lätt beslut men jag bestämde mig till slut att vad fan, jag är på semester. Även om ingen var i sikte och inte hade varit där på en hel timme blev jag fortfarande fruktansvärt nervös och lite upprymd av tanken på att vara naken utomhus.Det här är dumt tänkte jag, och knäppte sedan upp mina jeans och lät dem falla ner för mina fötter. Jag slösade inte bort någon tid jag begav mig till vattnet på en rask promenad. Jag fick ett ögonblick av panik när jag började inse hur långt ut jag skulle behöva gå innan den grunda sluttande stranden skulle låta vattnet täcka mig upp till midjan. När jag var tillräckligt djup var jag nästan 200 meter från stranden. Nåväl, ingen annan kommer att vara här på en onsdag i alla fall tänkte jag.

Nu hade jag aldrig svalnat i mitt liv och blev förvånad över hur bra det kändes att simma i det varma vattnet utan hinder av ett par baggy shorts. Inte ens de smala, smala baddräkterna jag bär till poolen där jag kör varv kändes något liknande. Det här var himmelskt tänkte jag för mig själv. Double both holes Bisexuella Mycket bättre än att sitta igenom ännu en deposition eller tillbringa hela dagen i byråns juridiska bibliotek med ännu en torr tråkig bok på tre pund.

Jag stannade ute lite längre än jag hade tänkt mig eftersom jag hade bestämt mig för att eftersom jag fortfarande inte hade sett någon under mina nervösa blickar mot stranden så kunde jag träna på mig genom att simma upp och ner på stranden. Efter vad som förmodligen var 20 minuter av detta tänkte jag att jag hade lagt in ett bra träningspass och vände mig om för att gå tillbaka mot min strandfilt.

Åh fan. Jag har ett jävla stort problem. Där på stranden, precis framför min filt, stod en grupp tjejer och ställde upp sina grejer. Tre, ingen fem av dem insåg jag när ett annat par kom ner ur palmskrubben med en gigantisk kylare.

Shit, vad skulle jag göra nu. Deras filt var bara 10 fot eller så framför min. För att jag skulle komma till mina jeans skulle jag behöva gå precis vid dem. Naken. Även om jag gick nerför stranden smög runt dem genom palmskrubben, de låg uppför backen och tittade rakt på min filt. Och dessutom hade jag inte ens skor på mig. Jag kunde inte heller stanna ute i vattnet förrän de gick. För det första skulle jag säkert få en jäkla solbränna när solskyddet försvann.Jag skulle också bli fruktansvärt uttorkad av svettning, saltvatten och träning jag just hade gjort.

Vi stannar så länge du kan, tänkte jag. Lägg din tid på att reda ut situationen. kanske kommer du på något otroligt kvickt att säga till fem unga flickor som får dem att skratta lite glömma allt om att kalla in polisen för att få dig arresterad.

Så jag observerade lite. Det såg ut som att jag inte kunde ha valt fem snyggare tjejer att vara i den här situationen med. faktiskt, om det fanns ett sätt att bli naken med en av dem under normala omständigheter hade jag inte haft något emot det. Allt arbete och studier hjälpte verkligen inte ditt sexliv.

De verkade alla vara högskoleåldrade ge eller ta några år. En av de längsta var blond och verkade inte ha någonting på sig. självklart, tänkte jag, hon har förmodligen bara på sig en liten bikini som var tillräckligt nära hennes gyllene hud för att den effektivt försvann i fjärran. Hon verkade plocka ut en plats längst till vänster. Bredvid henne var en mycket kortare brunett med massor av hår bundet upp i en hästsvans högt på huvudet. Jag är sugen på en tjej med hästsvans. Jag älskar att se de unga kvinnorna på min träningsklubb när de tränar med hästsvansar som svänger vilt från sida till sida. Hon verkade ha på sig ett par limegröna baddräktshorts och matchande bikinitopp. I mitten fanns en annan brunett. Något med färgen på hennes hud och silkeslen i håret sa att hon var av asiatisk härkomst. Framifrån bar den här petita unga kvinnan en röd bikini skuren högt på höfterna, men när hon vände ryggen mot mig verkade kostymen försvinna. "Ah, en stringtrosa", tänkte jag för mig själv. Bredvid henne, tvåa från höger, var en annan blondin. Hennes hår såg ut att vara kortare och hon bar vad som verkade vara en blå mikrobikini. Bisexuella Choose your broad Jag kunde urskilja kostymen, men det verkade bara inte vara så mycket av det. Till höger var slutligen vad som på två hundra meter bort verkade vara ett rött huvud.Hon hade blek hud som jag bara visste skulle fräkna Tonywiwi ryskt äktenskap när de var färdiga i solen. Även hennes hår var kortklippt. Allt som allt visste jag bara att jag valt fel tidpunkt för att bli fångad i det fria. Om jag bara hade varit på stranden när de kom, kunde jag ha inlett en konversation med dem och kanske förvandlat det till middag och dans med en av dem senare. och kanske, förhoppningsvis, något mer intimt. Men jag visste bara att de skulle vara för arga på mig för att göra något annat än att ringa polisen. Dessutom finns det inget tuffare än att försöka plocka upp en vacker tjej när hon är i packning. speciellt när du inte har byxor på dig.

Inte för att jag ser dålig ut. Jag har mörkt hår och drag från min fars latinamerikanska härkomst och häpnadsväckande intensivt blå ögon från min mors norska familj. Och trots mitt ansträngande arbetsschema hittade jag alltid tid att träna så jag var 5' 11" och en trim 175. Lite tung för min längd visste jag, men det var inte fett, det var bara muskler. Mellan simning och frilyftning vikter var jag i fin form. En simmarkropp och en tyngdlyftares muskler. Jag skämdes inte heller för vad jag skulle behöva visa damerna heller. Jag är ganska bra hängd. Med knappt åtta tum är jag kl. minst en tum över genomsnittet i längd. Åh, jag hade hört talas om större, 9, 10, 12, 14 tum eller mer, men jag ansåg att allt över 9" var en urban myt, en kvinnas hårda kärna-fantasi, eller någon killes skitsnack. Jag hade inte sett någon tillförlitlig statistik om tjocklek, men jag tror att jag måste hålla mig ganska bra i den dimensionen också. Ingen av mina flickvänner hade någonsin klagat på paketet eller hur jag använde det.

Nåväl, vid det här laget hade alla fem tjejerna gnuggat klart på solbränna och alla hade slagit sig ner på magen uppåt, bort från vattnet. Bra. Det var precis den paus jag behövde. Jag tänkte att jag kunde ta mig upp ur vattnet och gå snabbt förbi dem.När jag väl hade passerat dem skulle jag ha ryggen mot dem och jag skulle kunna komma in i mina cutoffs utan att visa för mycket - hoppades jag. Jag citerade en rad till mig själv från ett avsnitt av MASH där B.J. och Hawkeye var tvungna att gå nakna från duscharna till sitt tält: "Vi låter oss göra detta på det stolta sättet; med huvuden högt och händerna låga". Med det började jag nervöst mot stranden. Var bara ganska man så vet de inte att du kommer. Jag simmade tills mina armar och ben började träffa sanden när jag simmade. "Fan den här grunda stranden", tänkte jag, jag var fortfarande minst 100 meter från filten. Så jag bestämde mig för att det inte fanns något annat att göra än att bara stå upp och gå så tyst och snabbt jag kunde och hoppas att de inte skulle höra mig komma.

Jag var nervös. Sjukt nervös. Annars hade jag kanske Bad Ass Tatto hård av den otillåtna upphetsningen att vara naken inför fem ursnygga damer. Och jag tackade himlen för att vattnet var varmt, annars hade jag skämts av krympning. Konstigt nog slog tanken mig att det måste vara så som ordet "generad" hade myntats. När allt kommer omkring, här är jag barass. Men vattnet och spänningen kombinerades för att hålla mig inte hård, men inte mjuk och krympt. Min kuk var, insåg jag, precis på gränsen till att bli hård. Alla tunga och heta av blod, svänger tungt mellan mina ben. Jag tänkte passivt, och lite stolt, att det förmodligen skulle vara ganska imponerande för damerna. Akame reiran get fucked well noveller När allt kommer omkring var den nästan "genomsnittlig" i längd och omkrets och inte ens svår än.

Jag hade precis rensat vattnet och fick fötterna på stranden och hade bara cirka 30 meter torr varm sand att korsa när nästa katastrof inträffade. Kvinnan i mitten, asiaten vände sig om för att ta en läsk eller något från kylaren. "Herregud. Det är Adonis eller kanske bara en sjöman, men det är definitivt vår lyckodag" sa hon och rörde flickornas ryggar på båda sidorna. Inom en sekund hade alla fem vänt sig och tittade rätt på mig på bara 20 fots avstånd.

Jag frös.

Jag kunde inte röra mig.Vad ska jag göra. Springa tillbaka till vattnet. Springa ner på stranden. Springa efter bilen. Eller helt enkelt grina och uthärda det. Hej, jag är redan "bar" tänkte jag vansinnigt. De kan inte se något annat som de inte redan har sett insåg jag, så jag kan lika gärna få det över med det. "Jag är ledsen, mina damer," sa jag till slut. "Jag trodde att jag skulle ha stranden för mig själv och behövde svalka mig, och ja, du verkar ha kommit mellan mina byxor och mig." Oj, dåligt ordval tänkte jag. Varför sa jag "kom". Vilken typ av advokat skulle jag göra om jag inte ens kunde få ut en bra ursäkt utan att skämma ut mig asiatiska cykelmästerskapen ytterligare?

Sedan vände lyckan äntligen min väg. "Fortsätter att stå där naken så länge nog och jag kan bara "cum" mellan dig och dina byxor", sa den asiatiska skönheten med ett skratt.

"Kom igen" sa den gyllene blondinen till vänster, "Om du känner att du behöver dina byxor, hjälp dig själv. Du stör oss inte." Hon såg lite äldre ut än de andra gjorde. Men inte så mycket Enorma stora bollar oklippta kuk San Diego. Hon var kanske 27 eller 28 år gammal.

"Ja," sa blondinen i den blå mikrobikinin till höger, "du bara skrämde oss är allt".

"Det stämmer", sa den i mitten, "om vi ser något vi inte sett förut så biter vi på det."

"Vi ska, jag har inte sett en sån förut" sa den nu storögda brunetten i de små limegröna badshortsen, "men jag tror inte jag kommer att bita i den", tillade hon något blygt. Jag kunde säga att hon förmodligen var några år yngre än de andra; hon kanske var 18 eller 19 år trodde jag.

"Så tänkte jag tills jag fick chansen", svarade blondinen till vänster. "Men, du får nog din chans när du går på FSU i höst."

"Vi ska jag är bara glad att få en titt på en riktig sådan. Mamma och lärarna håller oss i ganska kort koppel på akademin", svarade den yngre brunetten igen. "Ja, jag är bara glad att få en titt på en till innan lördag", sa blondinen till höger. "Jag hade redan gett upp mig för att titta på en kuk för resten av mitt liv.Inte för att det är en dålig kuk, men jag tror inte att Brads skulle mäta sig med hans."

"Nu, syster," sa den till vänster, "det är inte så illa att bara ha en kuk, för du kan få den när du vill".

Sedan gick det upp för mig. Jag hade fortfarande inte flyttat och de Pakistan Café Sex förmodligen fortsätta kolla upp mig och prata så här i evigheter om jag inte gjorde något. Så jag började gå framåt och kände hur tyngden min kuk och bollar svängde tungt under mig.

"Nu, det är vad jag kallar badbollar", sa asiaten i mitten.

Det gjorde det. De brast alla ut i en omgång nervösa fniss, uppenbarligen upphetsade över vad de såg. Naturligtvis började deras grova suggestiva prat och ogenerade, till och med hänsynslösa utvärdering av mina mest personliga tillgångar ha en effekt på mig. Redan bara ett hjärtslag ifrån en hård på, kände jag hur jag svällde, förlängde och lyfte.

När jag hade korsat avståndet mellan där jag hade blivit upptäckt och tjejerna var jag hur jobbig som helst. Om jag hade legat på rygg vid det här laget hade min kuk kunnat fungera som ett ganska effektivt solur. Eller eftersom jag stod på stranden hade jag nog kunnat hänga av en tung badlakan från min stela sticka.

"Hot Damn. Play too meet your favorite pornstar Bisexuella Nu vet jag att Barry inte kunde mäta sig med det!" sa blondinen till höger i den djupblå mikrobikinin. "Tjejer, jag är glad att jag ska gifta mig på lördag, men jag kommer att sakna stora kukar som den där."

Attans. När jag gick förbi tjejerna tänkte jag för mig själv, det finns inget sätt Ansiktskräm II jag kommer att kunna ta på mig mina jeans och bli dragkedja i mitt skick. Jag kunde bara föreställa mig att jag hoppade runt och försökte få upp den över min svullna kuk och stoppade den på plats medan tjejerna tittade på. Jag var säker på att de skulle dö av skratt, och det ville jag inte. Jag kanske inte hade några fler fysiska hemligheter att avslöja, men jag hade fortfarande min stolthet. Men att ligga på mage med en sådan här hård på var tydligen uteslutet också.Vi får en slant för ett pund tänkte jag och la mig helt enkelt på sidan med ryggen mot de flesta tjejerna. Men det sätt som våra filtar var placerade var det ingen väg att gå in i borsten som jag kunde ta mig ur platsen för alla flickorna. Så blondinen till vänster och röda huvudet kunde fortfarande se min kuk i all ära, de andra tre skulle utan tvekan kolla in min rumpa.

Säker nog.

"Snygg rumpa!" utbrast blondinen till vänster.

"Inte lika fin som utsikten på min sida", svarade det röda huvudet.

"Hej kille", ropade en av dem till min rygg, jag trodde att det var asiatens röst igen. "Du ser ut som om du är naturligt mörk, men." lät hon ordet hänga en minut, "men. din rumpa är det inte. Du kommer att behöva lite lotion där. Låt mig veta om du behöver du någon hjälp."

"Du ser ganska blek ut på den här sidan också. Julie kan få dina bullar, men jag hjälper gärna till med lotionen på andra sidan", sa blondinen bredvid det röda huvudet. "Du kan kalla det min bröllopspresent".

"Tyvärt att vår mamma inte lät oss ta in en strippa" sa blondinen som stod bakom mig till vänster.

"Ja, inte för att jag har något att jämföra med, men det måste vara den tråkigaste svensexan någonsin. Mamma vet säkert hur man förstör kul" svarade den yngre brunetten bredvid henne.

"Det gör hon", kom svaret från den andra blondinen.

Sedan slog det mig. De två blondinerna och den yngre brunetten var systrar. Den till höger skulle gifta sig och de andra två, asiatiska och röda, var förmodligen hennes vänner från college. Jag hade råkat ut för en bröllopsfest med fem väldigt kåta, vackra kvinnor.

Till slut, efter lite mer retande, tog flickorna upp det ur sitt system och slog sig ner. De närmaste minuterna gick i tysthet förutom några överdrivna suckar.

Under tiden började jag tänka tillbaka på vad tjejerna hade sagt om min hud. De hade rätt. Jag behövde lotion.Speciellt på de delar av mig som aldrig sett solen och inte hade fått någon lotion tidigare. Ryggen skulle inte vara så illa, men det fanns inget sätt att jag skulle gnugga min kuk och bollar med lotion. Inte inför dessa tjejer. Det vore obscent. Dessutom var jag rädd att jag skulle komma om jag så mycket som rörde vid min kuk.

Sedan började viskandet. På något sätt var det här värre. Trots att jag var naken och hård inför fem vackra kvinnor kände jag mig nu ännu mer naken. Ingenting får dig att känna dig mer hjälplös än att veta att folk pratar om dig, mitt framför dig, och inte kan höra vad de säger. Viskningarna fortsatte en stund avbrutna av ett och annat fniss då och då.

Till slut sa någon, blondinen till vänster kanske, "Jag vågar dig."

Sedan hörde jag brunettens blyga röst, "Nej. Jag kunde inte. Jag kommer inte. Jag kan inte."

"Bra, då Alison. Inget mer att klaga på att mamma inte låter dig ha något roligt", avslutade den snart gifta blondinen till höger. "Hej kille, vad heter du?" hon frågade.

"Ricky."

"Tja, Ricky, jag är Stephanie, och du ser ut som att du har ett litet problem. ja, mer som ett stort problem. men du har varit väldigt inspirerande på flera sätt. Eftersom det inte finns något sätt att du kan förmodligen komma in i dina cutoffs vi bestämde att du inte ska behöva skämmas över att vara naken, så för att lösa ditt problem kommer vi att gå med dig. Vi kommer de flesta av oss ändå"

"Vad menar du?" frågade jag dumt. De sa ingenting, men jag märkte att de rörde sig och prasslade runt. Till slut tog min nyfikenhet över mig och jag riskerade lite mer exponering och vände på axeln för att se vad som Story Strumpbyxor Upskirt och belönades med den spektakulära utsikten av fyra nakna kvinnor och en förbannad lillasyster.

"Åh fy fan, ni!" sa den yngre brunetten och slet ner sina kostymshorts och drog ner hennes topp och stack på bröstet med vad jag trodde var falsk bravader."Se, jag vet hur man har roligt också", sa hon trotsigt, men satte sig sedan snabbt ner när hon insåg att jag spänt tittade på henne. När jag tittade på hennes unga kropp med höga stolta bröst, långa lemmar, platt mage och helt rakad fitta fick min kuk att rycka och droppa en stadig ström av pre-cum.

Vad fan hände här. Det här händer bara inte. Jag vet att jag har läst historier om den här typen av saker, men fan, jag tänkte bara att de var ren skitsnack. Vi ska vad fan jag trodde. Om de ville leka med mig skulle jag spela med dem också. Jag var fortfarande generad över mitt tillstånd, men började komma in i dagens lustiga anda. Min tankeprocess bröts av ännu fler viskningar och fniss.