Gallries Nylon Sex Novell DVD

Upoznavanje u Bosni

Jag vill tacka Nouh Bdee för hela tiden Cybersex på Msn gav mig när han redigerade den här berättelsen och för alla råd och insikter han gav!

Det var en vacker morgon: himlen var som Coloradoblå utan ett enda moln, luften var varm för den här tiden på året och när jag gick tillbaka till min lägenhet var jag på toppen av världen.

Jag heter Noah Conway. Jag hade precis avslutat min sista final i mitt juniorår. För mer än ett år sedan hade jag planerat hur jag skulle schemalägga mina lektioner i år så att jag skulle vara klar med alla mina finaler på onsdagen i finalveckan och sedan skulle jag bege mig till bergen för en fisketur. Jag gick nu tillbaka till min lägenhet för att göra just det.

Medan jag pluggade inför finalen och tog några pauser packade jag ihop min camping- och fiskeutrustning så att när jag var klar med finalen kunde jag packa ihop alla saker i sista minuten, ta lite snabbmat och lite is och ett paket hamburgare och slå till. vägen västerut.

När jag kom in i min lägenhet hälsade Tom, min rumskamrat, mig med sömniga ögon, fortfarande klädd i sina nattkläder. Han hade inga finaler idag förrän någon gång i eftermiddags. Tom sa: "Ska du verkligen åka och fiska utan mig?"

Jag sa "Yeees. Vi hade pratat om det här flera gånger redan." Jag sa "Din sista final är sent på fredag. Jag gjorde det förra året och det är därför jag planerade vårens sista schema så noggrant. Jag vill ha lite tid att umgås med naturen innan jag måste återvända till mitt sommarjobb!"

Toms svar kommer inte att upprepas här.

Det tog mig cirka 20 minuter att ta tag i mina sista minuten saker: kamera, flugspö och rulle, mina flugaskar Spel Cock Auction kylare, och naturligtvis lyssna på Toms stönande. Jag placerade dem alla i bilen och började min vandring.

Jag stannade först vid en livsmedelsbutik för att köpa is, hamburgare, bacon, ägg och en sista minuten-spisning: ett 6-pack öl. Jag skulle behöva begränsa mitt intag av öl på den här resan, inte av någon annan anledning än att jag inte ville ha vikten i ryggsäcken. Som det var, skulle min ryggsäck väga över 40 pund, inte ett paket som jag skulle vilja bära särskilt långt.

Jag körde sedan genom ett snabbmatställe för en snabb måltid - ja ni vet det - och vände västerut mot bergen. Min plan var att köra till en avlägsen bäck som jag hade stött på förra sommaren när jag då inte hade tid att utforska. Bäcken vid vägkorsningen låg på cirka 8000 fots höjd och gick upp därifrån. När jag hittade den hade jag stannat för att titta på den.

Jag såg flera öringar under tiden jag tittade och jag vände över flera stenar för att se hur insektspopulationen var. Det fanns ganska många Caddis-larver, majfluganymfer och den ständigt närvarande midgelarven. Min analys föreslog att detta skulle vara ett bra ställe att tillbringa några dagar med fiske, camping och vandring.

Jag körde västerut och uppåt. Trädpopulationen började öka och förändras. Aspen fick en hel del löv, deras kattungar ständigt närvarande, sedan började vintergröna att bli den dominerande växten. Gallries Nylon Sex Novell DVD Doften av tall var uppfriskande och stimulerade min spänning. Ponderosa, Spruce och Lodgepole växte sig höga och kastade skugga.

Jag var lite orolig över att jag skulle hinna packa mig bort från vägen. Jag hoppades att två till fyra mil in skulle jag kunna slå läger och laga min speciella middag innan det blev för mörkt. När höjden blev högre blev vägarna mer slingrande och min hastighet var tvungen att sjunka för att klara det. Jag ville verkligen, verkligen komma dit i ett stycke.

Till slut kom jag fram och kunde hitta en parkeringsplats långt borta från vägen. Jag ville inte att min bil skulle klippas av någon vandrande förare. Jag flyttade köttet från kylaren till min ryggsäck, la sexpacket där också och började vandra uppför bäcken. Insekterna sjöng sin kvällssång.

Efter att ha vandrat ungefär en timme bestämde jag mig för att den här platsen måste vara tillräckligt bra. Jag kände mig stressad över att ljuset tog slut. Jag stannade vid ett öppet område med tillräckligt med plats för att sätta upp mitt tält. Jag gjorde upp en eld tillräckligt långt bort från tältet för att det inte skulle skadas eller eventuellt fatta eld av en gnista. Jag ställde upp Fetish och min sovsäck på min markduk med tanken att hålla dem torra.

Jag tog bort hamburgaren ur förpackningen tillsammans med de förberedda ingredienserna till min middag. Jag tog ölen till bäcken för att kyla den. Vattnet är smält snö så ölen ska svalna snabbt. Jag samlade ihop några stenar för att göra en brandcirkel och rensade ut ett område runt cirkeln för att förhindra att elden spred sig. Jag byggde en eld i ringen för att bygga upp tillräckligt med kol för att laga min måltid.

När elden väl var på väg använde jag nedfällda aspstockar för min bränslekälla. De brinner snabbt och varma. Problemet kan vara att de brinner för varma för att laga mat med, men den chansen skulle jag ta ikväll; Jag hade slut på ljus. Jag öppnade sedan mitt aluminiumfoliepaket som innehöll mina förberedelser för denna måltid. Detta skulle vara min sista icke-frystorkade måltid såvida jag inte fångade lite bäcköring att äta. Naturligtvis räknade jag inte med bacon och ägg till frukost; det är en nödvändighet.

När jag fångar Rainbow eller Cutthroat släpper jag dem alltid. För det mesta släpper jag bäcköring när jag fångar dem, såvida jag inte campar. Bäcköring är en invasiv art i de här bergen så jag föredrar att de tas bort, men de är den mest underbara fisken jag någonsin har ätit. Egentligen är Rainbows också invasiva, men jag har aldrig tyckt att deras smak kommer i närheten av sötman hos en brookie.

För att komma tillbaka till mina måltidsförberedelser, öppnade jag foliepaketet som innehöll kryddade morotsskivor och potatisskivor tillsammans med en hel del lökskivor. Jag gjorde en biff av det råa hamburgerköttet och lade den på ett lager av grönsakerna i folien. Jag placerade sedan grönsaker ovanpå köttet och vek ihop folien Tagga rysk singel att försegla paketet så gott jag kunde. Jag placerade sedan paketet i de heta kolen och täckte med mer heta kol.

Jag flyttade över för att sätta upp mitt tält. Det är ett kupoltält med en regnfluga så det går snabbt upp. Jag lade markduken på golvet för en extra fuktspärr och slängde in min sovsäck.

Jag skulle inte placera min ryggsäck eller någon mat i tältet. Jag trodde inte att jag skulle få problem med björnar, men jag var inte dum nog att riskera mat i tältet. Huge naturals on this mature babe Fetish Jag hängde min ryggsäck och maten mellan två träd med hjälp av repet jag tog med för detta ändamål.

Solen hade gått ner för ungefär en timme tidigare och temperaturfallet var omedelbart. När solen går ner på dessa höga höjder kommer värmen man känner direkt från solen. Den tunna luften håller lite värme. Mitt arbete med elden och tältet hade hållit mig varm men nu satt jag och väntade på att min måltid skulle lagas och jag började kallna. Jag hittade min jacka i packningen och tog på mig den.

När himlen blev mörkare, verkade glöden från elden och kolen bli ljusare. Jag var säker på att tillräckligt med tillagningstid inte hade gått men jag var hungrig. Lukten av matlagningsköttet pratade till min mage. Jag hittade två pinnar att använda för att vända mitt foliepaket i elden. Jag matade även elden med några fler små pinnar för att behålla den varma koltillgången.

När jag vände mig från elden var det något som fångade mig. Jag stannade snabbt med ett skott av adrenalin som rusade in i min kropp, men sedan insåg jag att det var en fläck av stjärnor som lyste genom en öppning i trädkronorna. De var så intensivt ljusa i den tunna bergsluften.Jag har sett den förut, varje gång jag campar i bergen, men den blir aldrig gammal. Jag tittade upp och bara festade mina ögon medan vinden genom trädet och ljudet av insekter matade mina öron.

Jag kan ha tappat koll på tiden eftersom jag blev medveten om ett fräsande ljud i elden. Detta innebar att mitt foliepaket läckte och om jag ville ha fukt i min måltid i motsats till hård knaprig mat var det dags att äta.

Jag öppnade en av mina öl och fick en doft av malt med en hint av humle från en mörk maltig brygd jag gillar så mycket. Jag öppnade mitt foliepaket på min cook kit tallrik, brände mina fingrar och försökte undvika att andas in den heta ångan. Kanterna hade lite bränd potatis och morötter men som helhet såg det ganska bra ut. Jag åt måltiden. Det smakade underbart och jag diskade (de få jag hade använt) och hängde sedan upp min ryggsäck mellan två träd.

Jag var slagen och redo för sängen, men när jag klättrade in i tältet insåg jag att jag inte hade ställt upp min luftmadrass. Det var inte för stort bakslag eftersom det är självuppblåsande, så jag rullade ut det och öppnade ventilen. Luften strömmade in och jag rätade ut saker i tältet så gott jag kunde. Jag hade en ficklampa som jag kunde hänga från toppen av tältet. Jag använde prylsäcken från sovsäcken både till min klädförvaring och som kudde. Jag lade mig ner, sträckte ut mig och log. Min plan hade gått ihop. Jag somnade väldigt snabbt.

När jag vaknade på morgonen var jag tvungen att gå på toaletten väldigt dåligt. Det var kallt men jag rörde mig snabbt, bara klädd i en t-shirt. Jag ville hitta ett träd en bit från mitt läger för att göra mina affärer och sedan gå tillbaka till tältet och klä på mig.

För att spara vikt i packningen tog jag inte med mig vadare. Min plan var att våta vada, vilket innebär att jag tog med mig vadarstövlar och neoprenskor att ha på fötterna men mina byxor skulle bli blöta om vattnet var djupare än några centimeter.För att lösa detta problem tog jag med mig fiskebyxor i nylon som torkade snabbt och jag skulle Roliga sexställningar ha på mig underkläder eftersom bomullslådor skulle vara blöta hela dagen. Min skjorta skulle också vara av snabbtorkande material med långa ärmar och massor av fickor. Detta skulle Heta Cum Stories mig från både solen och insekterna.

När jag väl hade klätt på mig, gjorde jag upp en brasa och stekte mitt bacon och ägg. Doften av lägereld, bacon och tall får en att tänka på himlen. Fetish Quick fap foot cum Det finns vissa saker som bara är ett krav när man campar. Bacon och ägg är överst på den listan. Innan jag gav mig ut på en dag med fiske diskade jag genom att värma lite vatten på elden. På något sätt fortsatte röken att hitta mig, vilket orsakade brännande och rinnande ögon.

Jag öppnade tältfönstret för att vädra ut det och jag hängde upp ryggsäcken igen. Jag var redo att lämna lägret och börja fiska vid 9:00 på morgonen. Eftersom natten innan hade varit kall, skulle det dröja ett tag innan insekterna började röra sig mycket och jag bestämde mig för att börja fiska med en streamer.

Flugorna jag tog med var begränsade till fyra lådor som fick plats i fickorna på min skjorta. En låda med serpentiner, maskar från San Juan och äggmönster: denna låda skulle vara den minst använda men skulle komma väl till pass när det behövs. Mina andra askar med flugor var: en låda med Caddis-mönster i larv- puppa- och vuxenstadier i flera antal och storlekar; en låda med Mayfly-mönster i nymf- och vuxna mönster av Trico, PMD och BWO (en Trico är en mycket liten majfluga, PMD är en Pale Morning Dun som är lite större och ljus till färgen, och BWO är Blue Winged Olive, en majfluga som är cirka 3/8" till 1/2" lång och ett vingspann på cirka 1"); och en låda som innehåller terrestra mönster. Det betyder att de är insekter som vanligtvis finns på land men ibland hamnar i vattnet och är därför tillgängliga för fiskarna för mat. Min favoritfluga är i denna kategori: myran. Öring verkar älska myror, kanske för att de är så lättillgängliga. Myror älskar pilar. Pilar älskar vatten. Vinden blåser, myran faller, och öringen har en fest.

Jag bestämde Agency Vackra singel Ukraina snart för att byta till en Caddis med skum för att både locka en öring och i första hand hålla upp de två flugorna som jag skulle hänga av den. Jag band Caddis från änden av min 4X-ledare. Jag band sedan cirka 18 tum av 5X tippet till krokens krök med en fasansvans i storlek 18 i andra änden. Jag knöt igen spetsen till kröken på denna krok och lade till en midgelarv i storlek 20 som terminalfluga. För er oinitierade är tippet ledarmaterial och måttet är diametern på detta material. 6X är tunnare än 5X, etc. För att öka förvirringen, Tjocka fitttjejer tippet minskar diametern när antalet ökar. I krokstorlek, när antalet blir större, blir kroken mindre. En midgelarv i storlek 20 är cirka 3/8 tum lång och krokgapet är cirka 1/8 tum bred. Caddis skulle flyta medan Ametuer Porr Story andra två skulle sjunka.

Jag började röra mig uppför strömmen och kastade mina flugor längs skära banker, i ryggvirvlar och längs skumlinjer och letade efter öring. Saker och ting började långsamt, men när solen steg högre kände jag hur luften blev varmare. Åtgärden ökade och jag fångade öring vid ett ganska bra klipp. Jag hade en period där jag fick en öring på fem kast i rad.

Vid 11:00-tiden kom min dåliga nattsömn ikapp mig och jag tog plats på en stock. Jag njöt av den friska luften, vinden genom träden, doften av tall och den vackra blå himlen. De utspridda asparna hade precis börjat blada ut. Jag är rädd att jag kan ha slumrat till. Jag vet verkligen inte om jag slumrade till men ett ljud som inte hörde till gjorde mig rädd. Jag kunde inte urskilja vad det var, men jag tänkte att jag skulle fortsätta att fiska mig uppför strömmen eftersom det såg ut att ljudet kom från det hållet.

När jag flyttade upp strömmen blev ljudet högre och efter cirka 15 minuter bestämde jag mig för att det lät som skrik, skrik och skratt. Någon annan hade upptäckt min stream och hade invaderat mitt utrymme.I mitt sinne var jag upprörd eftersom jag trodde att jag hade hittat denna avskilda fristad och skulle ha allt för mig själv. Dessa inkräktare var uppströms och fångade min fisk och hade roligt som jag borde ha.

Jag fortsatte att fiska mig uppströms och när jag kom närmare blev bruset tydligare och min oväntade nya verklighet blev mer intressant. Rösterna jag hörde verkade vara kvinnliga. Jag bestämde mig för att jag behövde undersöka det. Strömmen vid denna tidpunkt rörde sig till vänster om mig och rösterna verkade komma mer från höger. Jag började gå mot rösterna och bort från bäcken.

När jag kom närmare hörde jag igen ett högt skrik följt av ett glatt skratt men jag kunde fortfarande inte se något eller någon. Jag sökte en lättare väg genom skogen. Jag placerade mitt flugspö mot ett träd med distinkt form. Jag ville kunna hitta den igen. Asian girlfriend flashing in restaurant noveller Jag lämnade också mitt halsband med flugfiskeredskap då de ofta lät när jag flyttade.

Jag rörde mig mot rösterna. Jag placerade långsamt ena foten framför den andra. När jag kom tillräckligt nära för att börja se rörelse genom undervegetation och träd böjde jag mig ner och fortsatte att röra mig närmare. Som tur var fanns det ett fallen träd framför mig som gav ett bra gömställe.

När jag ställde mig i vad jag tyckte var en fantastisk plats, väl gömd och nära, började jag urskilja former och former. När jag flyttade min plats något, lyckades jag peta mig i knät med en bruten gren. Jag tittade fortfarande på mitt stenbrott genom tallgrenarna och en tillväxt av pilar. När jag tittade och lyssnade började jag se tre personer. Alla var kvinnor och alla var helt nakna.

Bäcken hade flyttat tillbaka till höger och jag var på motsatt sida av bäcken från dessa kvinnor. De var flitigt engagerade i försök att stänka vatten på varandra. Jag var tvungen att flytta närmare. Jag kröp under det fallna trädet och upp till pilarna.

Kvinnorna verkade alla vara i min ålder.En var brunett, en var blond och en var en färg däremellan men hennes hår var blötast, så det var svårt att säga. De var alla nära samma höjd, men de hade olika kroppsstilar. Ur min synvinkel var de alla vackra.

Brunetten hade de största brösten, men inte i proportion till hennes kropp, och de trotsade gravitationen genom att peka rakt ut. Hon var den största av tjejerna men på inget sätt överviktig: hon Granny Shot Basket bara större. Den blonda hade en vacker välformad bak och hår som kom till mitten av ryggen. Hon var närmast mig vid den här tiden och jag kunde inte se hennes framsida. Den mörkblonda var av den minsta byggnaden och hade brösten lite mindre än de andra. De brösten studsade så vackert när hon sprang och hoppade och fortsatte att trotsa gravitationen med sin mycket spetsiga form och snäva bröstvårtor.

Mina ögonbollar trillade nästan ut och rullade runt i lövkullen när blondinen äntligen gav mig sin profil. Linjen på hennes bröst släppte inte bara från hennes axel, buktade ut och föll ner till bröstvårtan. Hennes profil visade ett fall och sedan en utbuktning med linjen som fortsatte utåt och uppåt som en hoppramp. Hennes vårtgården bildade en pösig kon med bröstvårtan i slutet, sedan bildade linjen en omböjning tillbaka till hennes bröst. Skön!. Jag blev direkt kär. Jag vet att det låter ytligt men jag är en högskolestudent.

Just nu verkade tjejerna vila och planera sitt nästa drag eftersom de var på samma avstånd och flämtade tungt samtidigt som de höll ögonen Vuxen Lägg till Bipolär varandra. Deras könshög var också ett område av stor fascination för mig. Brunetten hade ett mörkt blygdparti och den mörkblonda hade ett mörkt blygdparti som såg ut att ha ungefär samma färg som hennes hår, men den blonda hade antingen väldigt ljust eller glest blygdhår eller inget hår alls. Jag kunde inte ta mig ut från det här avståndet och jag var rädd för upptäckt om jag försökte komma närmare.

Blondinen började kasta vatten med sina vindkvarnande armar och händer mot brunetten.Brunetten flyttade in i bäcken mot mig i ett försök att komma undan. Hon rörde sig rakt mot mig och när vattnet träffade henne vände hon ryggen mot blondinen och tittade precis på platsen där jag gömde mig. Jag frös och hoppades. Handlingen fortsatte och flyttade till min lättnad bort från mitt gömställe.

Jag bestämde mig för att jag behövde backa från denna plats innan jag hittades. I hope your balls are full of cum for me Fetish Jag ville träffa de här tjejerna och trodde inte att jag skulle få många poäng av dem för att de blivit ertappade för att spionera. När vattenstriden försvann och jag trodde att tjejerna inte tittade min väg backade jag ut ur gömstället tills den oundvikliga grenen fångade min tröja. Jag stannade och var tvungen att lösa upp mig innan jag backade under det fallna trädet.

Jag kröp ungefär 20 meter tillbaka den vägen jag hade kommit innan jag tog upp fötterna och gick så tyst som möjligt till gömstället för mitt flugspö och utrustning. När jag nådde det trädet tog jag mitt första goda andetag på ett tag. Jag kunde känna mitt hjärta slå snabbt.

Min plan att träffa dem var att gå tillbaka till det jag höll på med och fiska mig uppför strömmen. Jag återvände till bäcken och upptäckte majflugor som lyfte från ytan och öring som smuttade på dem från samma yta. Jag ändrade min fluguppsättning till en BWO och en myrtrailer; båda är torrflugor. Jag kastade till ett område där vattnet var i en virvel och rörde mig i en cirkel bakom en stor sten. Jag såg öringen komma upp och ta något nära min vallfluga och såg sedan vallflugan röra sig. Jag satte kroken. Öringen hade tagit myran men jag kunde inte se den så jag litade på rörelsen från toppflugan för att säga åt mig att sätta myrkroken. Det var en fin regnbåge som var cirka 12 tum lång.

Jag fortsatte att röra mig uppströms och undrade hur tjejerna skulle reagera på min närvaro. Om jag fångade dem naken, skulle det förmodligen hämma vår introduktion. Jag bestämde mig för att meddela mig själv genom att tuta och skrika lite när jag fångat nästa öring.Jag gjorde vanligtvis inte ljud när jag hade en strejk eller hade en fisk på men några vänner till mig gjorde det, det var det som gav mig idén. Jag ville lära känna de här tjejerna: de var mest intressanta.

Jag är inte på något sätt en dam man. Jag har bara haft ett fåtal flickvänner utspridda under hela min collegekarriär. Jag lyckades förlora min oskuld på gymnasiet till en tjej som jag dejtat i flera månader. Jag hade ganska många kvinnliga vänner och vi kom bra överens och hade fantastiska stunder men på något sätt bara i en grupp.

Mina kommunikationsförmåga var mycket begränsad när jag var ensam. Jag kunde ha långa samtal med tjejer när jag var i en grupp och inte hitta ett enda ord att säga när jag var ensam med en. Jag är inte heller en hunk. Jag är 5 fot 9 tum lång och väger 170 lbs. Jag bär glasögon och har "smutsigt blont" hår. Jag simmade i simlaget när jag gick på gymnasiet men var inte atletisk i övrigt. Jag tycker mycket mer om naturen och naturen än sport. Så jag ville träffa de här tjejerna. De var i mitt element och jag kanske skulle kunna Shemale Porr Novell på dem i mitt element. De hade verkligen imponerat på mig.