Gul handske handjobb

Upoznavanje u Bosni

För ett år sedan dog en faster till min fru. De hade varit nära när min fru växte upp och jag visste att hon skulle sakna sin moster. Det visade sig att den stora mostern hade lämnat min fru Lisa några saker i hennes testamente. Ett föremål var hennes timeshare som hon trodde att Lisa skulle njuta av eftersom vi som ett relativt ungt par hade blygsamma resurser att semestra. Förutom några personliga föremål och en blygsam check som de andra anhöriga fick, fick Lisa även ett speciellt kuvert. Kuvertet hade en check på $5000 och en lapp som Lisa skulle använda för att få bröstförstoring. Det visade sig att hennes moster hade tröstat henne som tonåring när hon hanterade det faktum att hon var en liten A-kopp och mycket självmedveten om sin relativt platta bröstkorg. Det var särskilt ett problem eftersom hennes bröder retade henne med att vara två bröst korta än Top Sandalfoot Strumpbyxor Control perfekt figur eftersom hon annars hade en väldigt kurvig figur med välväxta ben, en underbar rumpa och smal midja.

En av de saker som Lisa gillade med mig när vi dejtade är att jag inte retade henne och verkade inte ha något emot att hon har en liten byst. När vi dejtade längre sa jag till henne att jag skulle kompensera det genom att lägga dubbelt så mycket tid på att smeka eller kyssa dem. Sedan vi gifte oss för 5 år sedan klagade Lisa ibland på sin lilla topp och det gjorde henne självmedveten på stranden och svårt att hitta klänningar som passade bra.

Lisa verkade genuint exalterad över möjligheten och under de kommande månaderna kollade hon in de olika bröstimplantatalternativen för att förstå säkerheten och riskerna samt alternativen för operationstyp. Hon bestämde sig till slut för att gå vidare med planen och frågade mig vilken storleksförstärkning hon skulle få. Hon föredrog ett implantat som skulle ge henne en C-kopp och doktorn sa att hennes form kunde klara en D-kopp ganska bra. Jag uppmuntrade henne att kompromissa mellan storlekarna. Jag trodde att operationen skulle hjälpa Lisas självförtroende och var angelägen om att se resultatet samt lite orolig över operationsrisken.

Förra maj opererades Lisa och allt blev bra. Ganska bra kan man tillägga. Lisa såg fantastisk ut i sina kläder med en hel byst och ännu bättre utan sina kläder eftersom hennes figur nu var i mittvikt kvalitet. Under de kommande månaderna var jag glad över att köpa Lisa alla möjliga sexiga behåar och avslöjande toppar för att visa upp hennes arv. Efter att ha vant mig lite vid dem var jag som ett barn med en ny leksak då jag njöt av att kväva mitt huvud i dessa vackra klot och fulländade konsten att knulla med brösten nu när Lisas nya bröst var tillräckligt stora för att vagga en hård kuk.

Mot hösten planerade Lisa och jag vårt första besök på timeshare hon hade blivit kvar. Det var som en resort på Sanibel Island i Florida och vi såg fram emot en vecka borta på stranden. Sista veckan i september gjorde vi den 15 timmar långa bilresan till Florida.

Enheten var vacker liksom Lisa. Gul handske handjobb Vi hade en hektisk sommar och var ivriga att koppla av. Jag hade varnat Lisa för att jag såg fram emot lite ikappsex och även att se de där vackra tuttarna i några heta strandkläder. Efter att ha packat upp den första kvällen gick vi till bubbelpoolen för att koppla av.

Vi tillbringade nästa timme med att komma in och ut ur badtunnan, ta hand om våra drinkar och besöka Tony, en marinsoldat som var i Florida för ett träningsprogram och omplacering, och två andra par som också njöt av det avkopplande vattnet. Lisa, jag och Tony råkade alla sitta i badkaret när det återstående paret klättrade ut för att gå. Kvinnan, som såg ut att vara i början av tjugoårsåldern, drog upp sin atletiska kropp från badkaret. Hon var attraktiv, men inte särskilt kurvig med en figur som såg ut som en långdistanslöpare. Vad hon hade visades väl i Northwest oral och käkkirurgi stringtrosa och lågskurna demi-bh-topp. Tony och jag såg båda när hon tog tag i sina ägodelar och gick iväg. De älskade duva nygifta var på väg tillbaka till sin enhet.

Jag kommenterade, Bisarra sexleksaker kostym." Tony svarade snabbt och sa: "Tyvärt att hon inte har de fina kurvorna som din fru gör för att göra kostymen rättvisa." Så fort han avslutat sitt uttalande såg han irriterad ut och insåg att jag eller Lisa kunde vara förolämpade. Lisa fnissade och sa: "Okej, du köper den så bär jag den."

Vi såg lite förvånade ut alla tre. De tre glasen vin fick Lisas mun att arbeta snabbare än hennes hjärna. Tony kände sig lättad över att Lisa inte var arg och jag höll med Tony och sa: "Du har rätt, hon skulle se het ut i en sådan kostym."

När ett annat par närmade sig bytte vi snabbt ämne och kort senare kallade det en natt och gick i motsatta riktningar till våra sviter. När vi gick sa jag till Lisa att jag tror att Tony är väldigt attraherad av henne. Hon sa att hon tyckte att han var söt och att hon kände oro för honom när han väntade på sitt uppdrag. Hon avfärdade hans uppmärksamhet och sa att han var attraherad av vad som helst i en bikini.

Dagen efter hade vi golfengagemang på förmiddagen och ett besök i en butik som Lisa hade hört talas om efter lunch. Vi kom tillbaka till vårt rum vid 4 och planerade en stund på stranden innan middagen.

Vår meddelandelampa blinkade när vi kom tillbaka och receptionen indikerade att det fanns ett paket till oss vid skrivbordet. Lisa ryckte på axlarna och jag ringde och bad dem leverera paketet. Jag tipsade personalen och Lisa öppnade paketet. Hon blev ungefär två nyanser av rött när hon insåg att presenten var en stringbikini som den nya bruden hade på sig kvällen innan. Det var en varm gul färg med en push-up topp i demi-bh-stil som jag snabbt kunde se skulle kämpa för att täcka mycket av hennes bröst. Jag skrattade när Lisa skakade på huvudet medan hon storleksanpassade det. Hon läste lappen. "Vi ses med dig och Tom i bubbelpoolen efter mörkrets inbrott ikväll - ville ta er på ert erbjudande att bära en stringtrosa. Tony."

Jag bad Lisa att prova men hon sa, "ingen chans, du måste vänta tills jag har druckit några drinkar innan jag modellerar den där kostymen."

Jag flinade och sa att jag är säker på att vi kan ordna det. Lisa bytte till sin vanliga bikini och vi begav oss till stranden. Jag tillbringade de närmaste timmarna med att reta Lisa om hur angelägen jag var att se henne i den nya bikinin och hur roligt det skulle vara att se hur Tony reagerade. Hon retade mig för att bete mig som en kåt gymnasieelev.

Efter några timmars sol och bad gick vi till vår svit för att duscha och byta om till middag. Den stora duschkabinen med två duschmunstycken var för frestande. Duschen tog inte slut förrän Lisa hade tvålats in flera gånger och slickats till orgasm.

Middagen var utsökt och jag lyckades sötprata Lisa genom en Margarita och två glas vin och lämnade henne väldigt mjuk när vi gick tillbaka till sviten. Klockan var ungefär 9:30 och långt efter mörkrets inbrott när vi kom tillbaka. Amateur college couple Första gången Jag bytte snabbt för att gå till badtunnan och gav Lisa sin nya bikini och sa till henne att jag skulle fixa lite drinkar till oss medan hon bytte om. Hon log och tog kostymen och sa: "Om du insisterar." Lisa stängde rumsdörren när hon bytte om medan jag fick ett par vinkylare. Hon återvände snabbt men hade täckning på när vi gick till badtunnan.

När vi kom dit var Tony ingenstans att se men två andra par var i badkaret. Lisa satt i en fåtölj i täcket och vägrade gå i badkaret men ammade sin vinkyl och hälsade på när jag kopplade av i det varma vattnet. Efter ungefär Randall Kopchak Tjeckien Kvinnor minuter gick ett av paren och jag uppmuntrade Lisa att gå med mig. Till slut, med drinken borta, reste Heta asiatiska skönheter Lisa och tog av sig täcket. Hon var fantastisk. Toppen kupade hennes bröst perfekt och täckte knappt bröstvårtorna. Underdelen var lockande framifrån med en svepande midja som framhävde hennes välformade höfter och trim midja. Lisa klättrade ner i badkaret utan att avslöja sin remrygg och blottade rövkinder. När hon sjönk ner i det bubblande vattnet bredvid mig kände min hand snabbt hennes rumpa för att känna skärningen av stringtrosten.

Lisa hade inte förr slappnat av när Tony närmade sig.Han hälsade snabbt på oss när han kom och lade ner sina handdukar och erbjöd oss ​​varsin öl från sexpacket han bar på. Eftersom Lisa var djup i nacken kunde Tony inte avgöra om Lisa hade på sig sviten han hade skickat till henne. Lisa flinade medan han fortsatte att titta för att se om han kunde se remmarna på hennes topp och avgöra om hon hade burit kostymen. När han räckte Lisa en öl drog han snabbt tillbaka den och Lisa sträckte sig så mycket att han kunde se den gula remmen från hennes kostym. Han log och sa. "Jag är glad att se att du bar kostymen jag skickade. Kan jag se allt?" Lisa tittade på mig och jag sa att det verkade rättvist som hon hade lovat och att han betalade för kostymen.

Lisa reste sig långsamt upp på golvet i badtunnan som exponerade hennes topp precis ovanför vattenytan. Hon andades hårt och hennes bröst höjde sig när hon stolt modellerade toppen. Tony noterade att det såg ännu bättre ut än han föreställt sig eftersom Lisa hade bröst i världsklass.

Mellan spriten, varmvattnet och uppmärksamheten rodnade Lisa. Tony beundrade henne i några minuter och bad sedan att få se resten. Lisa fnissade när hon klev upp på badkarsätet och mötte Tony. Jag hade nöjet att se hennes rumpa inramad i den gula rembotten men hon klev snabbt tillbaka i det varma vattnet och vägrade vända sig så att Tony kunde se hennes rumpa. Under de följande tjugo minuterna besökte vi alla Tony och gjorde ingen hemlighet av hur sexig han tyckte att Lisa var. Vi retade henne båda om att hon var för blygsam med sin vackra figur. Lisa njöt uppenbarligen av smickret och klättrade inom kort nonchalant upp ur badtunnan för att hämta en öl till. Tony gormade om sin underbara rumpa när Lisa satt i loungen och fortsatte att besöka. Det dröjde tio minuter senare innan utbuktningen i min kostym var liten nog att komma ut. Vi önskade Tony en god natt och gick mot vårt rum. Jag lade min hand på Lisas bara rumpa kind när vi gick iväg.

Innan frukost nästa morgon hade jag knullat Lisa till orgasm tre gånger och tagit bort henne en gång med mina fingrar och tunga.Jag hade inte sett Lisa som tändes på flera år.

Den dagen gjorde vi en resa till Fort Meyers och var inte tillbaka förrän sent. Torsdag planerade vi att koppla av runt resorten. Första gången Nice bath sex Vi råkade se Tony på stranden på morgonen och besökte kort om vår föregående dags utflykt. Tony log och sa: "Jag hoppas att ni två är här idag."

Senare på eftermiddagen fick vi ett samtal från receptionen som indikerade att ett paket hade anlänt. Lisa hämtade den och kom tillbaka med två lådor med en lapp från Tony där det stod: "Vi ses i happy hour-mottagningen." Hon öppnade den större lådan först och hittade en vit minikjol och en halvt genomskinlig blus av den typ som är tänkt att knytas runt mitten under bysten. Lisa kommenterade att de verkade i rätt storlek Hardcore Sex var av bra kvalitet. Hon öppnade den andra lådan och hittade en vit skir stringtrosa med satinpaneler och en matchande bh. Hon provade dem snabbt. Hon såg lite mer ut som om hon var klädd för en klubb än en resort, men jag var tvungen att överlämna den till Tony eftersom de gjorde ett bra jobb med att visa upp Lisas kropp på ett retsamt men inte tramsigt sätt. Först sa Lisa att det inte fanns något sätt att hon skulle bära outfiten till happy hour men efter att ha provat den erkände hon att den passade perfekt. Jag sa till henne att vi inte kände någon här ändå och det minsta hon kunde göra var att låta Tony njuta av att se sin investering. Jag märkte att Lisas bröstvårtor var så upphetsade att bh:n och blusen inte döljde hennes upphetsade tillstånd.

Vår eftermiddag var en avkopplande strandutflykt men jag var mer fokuserad på om Lisa skulle vara villig att bära sin nya outfit på happy hour och hur långt det här spelet med Tony skulle gå. Tillbaka i vårt rum den eftermiddagen tog jag av Lisa hennes baddräkt och började frossa i hennes bröst. Hon var otroligt upphetsad och ivrig att bli knullad. Jag lade henne på sängen och knaprade mig sakta runt hennes kropp och njöt av den lätta saltvattensmaken. Jag tillbringade 30 minuter med att reta henne med min tunga och fingrar tills hon bad mig att få henne till orgasm.Jag sa till henne att jag skulle bli glad men bara om hon lovade att bära den nya outfiten till happy hour. Lisa gnällde "Ja!" när jag mumsade ner på hennes klitoris. På några minuter stönade hon och darrade när hon nådde klimax.

Cirka 06:30 gick vi ut genom dörren för happy hour i receptionen. Lisa såg underbar ut. Den vita outfiten framhävde hennes solbränna och kramade om hennes figur. Hennes kala mellanrum var fast och hennes långa bruna hår ramade in hennes vackra ansikte. Ett halsband med en svart hajtand som vi hade köpt på en av våra utflykter tjänade till att fokusera uppmärksamheten på hennes dekolletage som väl visas i den blygsamma toppen.

När vi kom fram letade jag snabbt upp baren och Lisa hittade förrättsbordet. Tony upptäckte henne snart och närmade sig visslande tillräckligt högt för att flera personer skulle märka det. Han skanderade vacker, vacker, vacker, när han gick fram till henne och placerade sina händer på hennes bara midja och gav henne en pik på kinden som om de vore gamla vänner. Han tackade henne för att hon hade klädseln på sig. Vi tre tillbringade nästa timme med att dricka och mumsa innan vi bestämde oss för att ta en promenad på stranden och se solnedgången.

Vi gick flera hundra meter nedför stranden långt bort från komplexet och intill ett bevarat område. Endast ett fåtal andra människor kunde ses på avstånd. Tony sa att han kände sig som ett dopp. Efter den uppenbara kommentaren "Men jag har ingen kostym eller handduk" från Lisa, sa Tony att det inte var några problem eftersom hon ändå behövde modellera resten av outfiten han köpte.

"Du sa att om jag köpte den skulle du bära den - så att du kan simma i din bh och trosor." sa Tony med auktoritet.

Lisa fnittrade och rodnade när jag stödde Tonys förslag och gick fram till Lisa och flyttade mina händer till dragkedjan på sidan av hennes kjol. När hon började säga något kysste jag henne medan jag arbetade ner dragkedjan och sedan gled den åtsittande kjolen ner över hennes höfter. Lisa svarade genom att lossa mitt bälte och blixtlås också.Jag steg tillbaka tillräckligt länge för att ta in synen av de sexiga trosorna som kramade om Lisas kvinnliga kurvor. En strategiskt placerad satinpanel täckte hennes välskötta fitta men det skira tyget på resten av trosorna var praktiskt taget genomskinligt.

När jag steg tillbaka gick Tony fram och sa att blusen också måste lossas så att han kunde se den matchande behån. Lisa ryckte på axlarna och tittade på mig Tantus Butt Plug ögonblick som för att få tillåtelse.

Jag sa att det inte var någon mening med att blöta den vackra blusen. Tonys händer verkade skaka lite när han lossade de knutna blussvansarna och lossade de två knapparna som höll ihop den lilla blusen. Lisas areoler och bröstvårtor svullnade av lust och tryckte mot det skira bh-kuptyget. Lisa rodnade när Tony praktiskt taget dreglade över de vackra brösten några centimeter från hans ansikte. När Ashanti Sex Tap steg tillbaka blev hans egen upphetsning uppenbar eftersom han hade en enorm utbuktning i sina shorts som avslöjade vilken effekt Lisa hade på honom.

Vi begav oss snart mot det varma golfvattnet i våra underkläder. En gång var vi lårdjupa Tony förtjust i att plaska Lisa så hennes redan klippta underkläder blev ännu mer genomskinliga när hon lekte halvfull i vågorna. Både Tony och jag hade enorma erektioner som spände mot våra trosor. Lisa begav sig till bröstet djupt vatten för skydd. Solen hade precis gått ner så det började bli mörkare. Vi plaskade runt och skämtade i ungefär femton minuter tills jag fångade Lisa och kramade henne mot min kropp. Blonde slut cockriding in cowgirl noveller Hon slingrade sig kort men smälte in i mina famnar när jag började kyssa henne. Min utbuktande kuk gnuggade hennes blygdparti och jag hade ena handen på hennes rumpa och den andra höll hennes bål krossad mot mitt bröst. Lisa var kåt och ganska full av all happy hour-sprit. Tony vadade fram till oss och jag vände avslappnat Lisa mot honom och sa: "Jag tror att Tony också behöver en kyss." Lisa visade inget motstånd och snart hade Tony tungan i munnen på Lisa och omfamnade henne med passionen som en kåt gymnasieelev.När de sög på varandra hakade jag av Lisas bh-krok och drog av remmarna från hennes axlar. Jag dök ner under vattnet för att dra ner hennes trosor. När jag återvände till ytan med trosorna i handen tog Tony bort Lisas behå och fick hans ansikte kvävt i hennes dekolletage.

Lisa gnällde och flämtade när jag fingrade henne medan Tony roterade mellan att kyssa Lisas läppar och hennes bröst. Efter flera minuter kunde jag inte stå ut längre och tog Lisa och lyfte upp henne och sänkte henne på min nu frigjorda erektion. Tony tittade på när jag arbetade in min kuk i Lisas heta fitta och började stöta när jag kramade henne. Lisa slingrade sig och stönade ivrigt deltagande när jag utnyttjade saltvattnets flytkraft och smällde Lisa upp och ner på min kuk.

Lisa höll om mig med ena handen men med den andra hade hon tagit tag i Tonys kuk och pumpade den under vattnet. Jag höll inte ut för länge och höll snart på att lasta av vad som verkade vara en enorm last djupt inne i Lisas fitta. Tony grymtade samtidigt som Lisa ryckte loss honom.

När vi hämtade andan tittade vi alla på varandra. Lisa bröt till slut tystnaden och sa: "Det var riktigt varmt." Vi log alla och hittade våra underkläder med undantag för Lisas nya bh som hade glidit av i vågorna. Vi skyndade till stranden i skymningen och tog på oss kläderna över våra blöta trosor och trosor. Vi gick till våra rum och Tony gav Lisa en god natt-pick när han gick till sin svit. Lisa och jag svängde in vid tio för att sova bort spriten.

När jag vaknade fredag ​​morgon hade Lisa min kuk i munnen och gav mig en fantastisk avsugning. Jag manövrerade till en 69-position och började arbeta på hennes klitoris medan hon fortsatte att suga med en sällsynt lust. Jag varnade Lisa att jag skulle komma och hon pumpade ännu hårdare. Hon tog hela lasten och fortsatte att suga när min kuk krympte. Jag ökade tempot och snart fick Lisa skrikande i orgasm och kollapsade. Vi sov två timmar till innan vi gick till duschen.Lisa erkände att veckans händelser hade gjort henne superkåt och hon bad om ursäkt för att hon lät saker gå överstyr när hon hade låtit Tony kyssa hennes bröst och hon gav honom ett handjobb. Jag försäkrade henne att handlingen gjorde mig lika upphetsad som hon var, att Tony var en trevlig kille som förtjänade lite kul inför sitt nästa uppdrag och att det var bra att se henne ha så roligt med sina nya bröst efter år av blyg. och reserverad.

Lisa sa att Tony förmodligen skulle gå vidare till sin nästa utmaning efter igår kväll och hennes handjobb. Jag försäkrade henne att gårdagen var mer sannolikt att ha tolkats som en retas och Tony skulle mer än sannolikt vara ivrig att avsluta denna erövring. Lisa gav mig ett fåraktigt styggt flickleende och frågade vad jag trodde att Tony var ute efter. Jag sa till henne att om han var en normal kille, och han verkade få sin smak av sexiga kläder, skulle han älska chansen att knulla dagsljuset ur henne om han fick en halv chans. Jag sa till henne att hon borde räkna med att en ännu sexigare outfit levereras idag. Lisa fnissade och flinade, halvt smickrad över att någon kanske längtar efter henne så öppet inför sin man och utan tvekan lite orolig för vad som kan hända.

Hon frågade hur jag kände inför utsikten att Tony "vill komma i sina trosor" - Lisas artiga term för att bli knullad. Jag sa till henne att jag visste att hon var lite orolig över det faktum att hon inte hade lekt på college så mycket som jag hade gjort och att om hon ville ha lite kul på semestern så var jag okej Första gången det så länge det var säker och jag var där. Lisa verkade lite förvånad och frågade: "Ok med det - där betyder det att släppa Tony i mina trosor?"

"Faktiskt Flicka Fairy Sängkläder över "det" inte bara OK med "det." Jag svarade. "Det verkar bara rimligt att någon annan ska njuta av de där 5000 dollar tuttarna och heta kroppen, och vem är bättre än en soldat."

Lisa sa: "Jag tar det under råd." Lisa verkade tycka att Tony var attraktiv och blev också tröstad av det faktum att han var några dagar från att skickas på utlandstjänst.

Vi tillbringade dagen på stranden och stigar tillbaka till vårt rum senare på eftermiddagen. Fgo cosplayer Första gången Vi skrattade båda två när vi såg meddelandelampan blinka på telefonen. Lisa sa att hon var orolig men orolig över att se vad Tony skickade den här gången.

Jag sa: "Hans andra gåvor gav utdelning, det är inte konstigt att han skulle fortsätta." Jag beställde en pizza och Lisa gick till lobbyn för att hämta paketet.

När Lisa kom tillbaka var hon ivrig att öppna lådan. När hon började öppna den påminde jag henne om att hon var skyldig att modellera vilken present hon än fick. Hon hade ett fåraktigt flin när hon öppnade den första lådan och drog fram en svart läderkjol och halvt genomskinlig svart blus. Lisa hade aldrig burit läder förut och var fascinerad. Den andra rutan följde. Den innehöll den vackraste svarta spetsbustier jag någonsin sett - komplett med strumpeband. Boxen hade också en matchande bikinitrosa och svarta sömmar spetsstrumpor.