Bikinitofflor Valja komma med allt till honom. Dessutom bar hon en kjol som inte var särskilt lång, och när hon gick svajade hennes stora och fasta bröst sexuellt." />
Surge Nylon Slida

Upoznavanje u Bosni

När vi gifte oss första gången, 1996, var min fru Mary ganska konservativ. Hon ägde inte ens en 2-delad simdräkt och skulle aldrig överväga att gå ut offentligt utan bh.

Vi hade varit gifta i 3 eller 4 år när det plötsligt gick upp för mig att tanken på att folk skulle se Mary delvis eller helt naken gjorde mig upprörd. I det ögonblicket började jag på mitt, fortfarande pågående, projekt för att göra henne till Sarasota Fl lesbisk exhibitionist.

Jag surfade på nätet en dag och kom över en berättelse om ett par som tog en resa till en valfri klädanläggning. Det här var spännande. Jag gjorde en del efterforskningar och hittade en liten resort för endast par i Mexiko, söder om Cancun, nära staden Puerto Morales, kallad Caribbean Reef Club.

Mary och hade vanligtvis dejtkväll på torsdagskvällar. Den veckan, efter middagen, gav jag Mary idén om att åka på en CO-semester. Jag hade förväntat mig motstånd mot idén men till min glada förvåning lyssnade hon på min pitch, ställde några frågor och sa "när vill du åka"?

Vi åkte hem och jag visade henne bilder på platsen och några onlinerecensioner och vi bokade resan. Jag hade rest mycket, i USA, med ett tidigare jobb, men detta skulle vara den första resan utanför USA, för oss båda.

Vi packade och packade om och sedan packade om igen. Tar ungefär 10 gånger mer saker än vad Mary skulle behöva på en CO-resort. Vi hade de normala besvären med att resa men landade till slut i Cancun och körde handsken av människor som köpte tidsandelar och hittade vår skyttel.

Vi kom till resorten och checkade in och visades till vårt rum. Vi hade ett rum på bottenvåningen, som vetter mot poolen. Persiennerna var stängda när vi kom och jag öppnade dem och öppnade sedan skjutdörrarna i glas. Mary kom fram och tittade ut genom fönstret och sa "alla dessa människor är nakna". På den tiden var det bara hysteriskt roligt.

Anläggningen var centrerad kring poolen, som Toph Porr valfria kläder. Det var precis vid stranden och det fanns ett litet rev som skyddade stranden så det fanns ingen surf.Det fanns en bar och restaurang, nära poolen, och en matsal för kvällsmåltiderna. Det fanns också ett par stora badtunnor på Flickvän vill ha anal med pool och bubbelpool var valfria kläder men de ville att du skulle vara "täckt" i bar- och restaurangområdena. Det skulle bli väldigt roligt att avgöra vad "täckt" betydde.

Mary var en naturlig rödhårig och hade den normala mycket bleka huden som alla äkta rödhåriga delar. Hon var 5'7" och vägde ungefär 130 lbs. Vid den vikten hade hon en liten midja med breda höfter och naturliga 36C-tuttar. Hennes fitta rakades slät men hennes piercingar låg fortfarande några år fram i tiden. Surge Nylon Slida Vi hade tagit med en MASSOR av SPF30 och SPF40 solskyddsmedel för att försöka hålla henne från att bränna sig.

När vi hade packat upp tog jag på mig badbyxor och Mary tog på sig en Wicked Weasel-bikini som jag hade köpt henne speciellt för den här resan, tillsammans med en skir höftlinda. Jag slängde henne med solskydd och vi gick för att se oss omkring på resorten.

Ett av våra första stopp var baren, nära poolen. Vi beställde drinkar och tittade på folket som lekte i poolen. Det var kanske 30 par i och runt poolen. De varierade i ålder från cirka 35 till 60 och kom i alla former och storlekar. De flesta var amerikanska men det fanns 3 mexikanska par och, vi skulle få veta senare, 3 från Storbritannien, 1 från Frankrike och 2 från Tyskland.

Vi gick en promenad på stranden och förundrades över hur varmt vattnet var och frånvaron av surf. När vi gick tillbaka till resorten spanade vi ut poolområdet och kom på var vi skulle vilja vara på morgonen så att Mary skulle få lite skugga.

Detta hade varit en lång resedag så vi gick tillbaka till rummet och tog en tupplur. När vi gick upp duschade vi och klädde på oss till middag. Mary bar en kort kjol och en mycket låg skuren topp utan bh. Vi satte oss i matsalen och gjorde våra val när folk började trilla in. Ett par kom över och presenterade sig och välkomnade oss till resorten.

Efter middagen rensade de ur borden och hade dans i matsalen.Mary och jag stannade och dansade ett tag och jag tyckte att det var intressant att på denna CO-resort var kvinnorna ganska konservativt klädda. Mary visade mer hud än bara någon kvinna där. Efter att ha dansat en stund gick vi tillbaka till vårt rum och kraschade.

Jag vaknade tidigt, som är normalt för mig, och gick och reserverade 2 schäslonger i den skuggigaste delen av poolområdet. Ingen annan var igång ännu. Det var ingen vind alls och havet var lugnt som glas när solen precis började komma upp, över den östra horisonten. Välkommen till paradiset.

Jag gick tillbaka till rummet och fick Mary att komma och se soluppgången. Jag gav henne bara den skira höftlinsen hon hade burit dagen innan. När hon gick över gården till stranden med sina bara bröst utställda, började jag bli hård. Hon såg sig självmedvetet omkring, men ingen var där.

Vi stod på stranden, backar mot väggen runt resorten och såg solen gå upp. Mary lutade sig bakåt mot mig och jag lekte med hennes bröst. Efter bara några minuter av det tittade hon Gruppsex omkring och, utan att gräta någon, gick hon ner på knä och tog min kuk i munnen och gav mig en episk avsugning. När jag kom mjölkade hon all sperma ur min kuk och svalde sedan varje droppe. Vid den tidpunkten i vårt äktenskap var den offentliga BJ ungefär det mest erotiska hon någonsin gjort.

Vi gick tillbaka till rummet och jag betalade tillbaka Marys storhet, i spader. Sen duschade vi och åt frukost.

Efter frukost gick vi tillbaka till rummet och Mary Fit gratis video på sig en WW-bikini och den skira höftlindningen. Jag tog på mig badbyxor och en t-shirt och vi gick till solstolarna som jag hade reserverat åt oss.

Vi satte oss ner och jag slängde Mary med SPF30 och hon tog av höftskyddet och lade sig. Jag tog av mig min t-shirt och drog sedan av mig shortsen och la mig på schäslongen bredvid Mary.

Vi låg och njöt av poolen och sedan vid middagstid tog jag på mig Programvara för att läsa porr och t-shirt igen och vi gick och åt lunch. Vi hade en lugn lunch och kommenterade några av de andra paren.

När vi vill tillbaka till poolen tog jag av mig kläderna igen och la mig ner. Mary satte sig ner och frågade sedan om jag skulle lägga lite mer SPF 30 på hennes rygg. När jag började gnugga lotionen på hennes rygg sträckte hon sig runt och knöt av sin bikinitopp och tog bort den.

Det innebar naturligtvis att jag var tvungen att gnugga lotionen på hennes vackra bröst som nu var exponerade för hela världen att se och njuta Gravid asiatisk skönhet. Jag såg extra till att inte missa några fläckar och när jag var klar var hennes bröstvårtor hårda som stenar. Hon la sig tillbaka på schäslongen och jag frågade hur hon mådde och hon sa "Jag känner att en last har lyfts från mina axlar".

Senare tog Mary på sig toppen igen och gick tillbaka till rummet för att hämta något. Kyra black anal orgasm Gruppsex När hon kom tillbaka blev jag ganska glad över att se att hon bara bar höftskyddet. Jag njöt mycket av att se henne gå topless genom resorten, tillbaka till vår schäslong, med brösten svajande och upprättstående bröstvårtor.

Mary knöt av omslaget och satte sig bredvid mig, helt naken, offentligt, för allra första gången. Jag var tvungen att gå i poolen i några minuter och låta det svala vattnet göra sitt.

Vi gick tillbaka till rummet runt 05:00 och hoppade ganska mycket till varandra så fort vi var i dörren. Det var en toss-up om vem vem av oss som var mest upphetsad. När vi var klara låg vi i sängen och pratade och jag berättade för Mary hur het hon såg ut och hur mycket jag älskade att se henne gå omkring naken, offentligt. Vi pratade ett bra tag och tog en kort Vad är skillnaden mellan Bmi och kroppsfettprocent vaknade runt 07:00 och duschade och städade till middag. Mary bar en mycket kort klänning med en halsringning som är öppen fram till midjan. Det är väldigt sexigt och visar mycket eller hennes bröst, speciellt när hon rör sig. typ överhuvudtaget.

Middagen var trevlig och flera par stannade för att prata och beundra Marys klänning. Efter middagen bestämde vi oss för att ta en promenad på stranden och Mary lät sin klänning dra sig tillbaka och exponerade hennes bröst för den svala nattluften och rynkade upp bröstvårtorna, ganska snyggt.

Vi bestämde oss för att gå och sätta oss i en av badtunnorna en stund, efter middagen.Det var 2 andra par där och vi satt och chattade med dem i ungefär en timme. De sa att det var ett underkläderstema för dansen i matsalen, senare på kvällen. När vi gick sa vi till dem att vi kanske skulle se dem där.

Vi gick tillbaka till rummet och grävde fram alla underkläder vi hade med oss ​​och hade en modevisning. Det ledde till en snabb omgång sex och sedan duschar, för oss båda. Till kvällen bar jag silkesboxers och linne.

Vi bestämde oss för att göra allt för Mary och hon bar en ½-kopps behå som så småningom skulle lämna bröstvårtorna bara, ett strumpebandsbälte, strumpor, små stringtrosor och 4" klackar. Hon såg helt enkelt spektakulär ut.

Mary var festens hit. De flesta av de andra kvinnorna hade bara burit bh och trosor eller nattkläder. Alla berömde Mary för hennes outfit och hennes figur. Vi dansade ett tag och Mary dansade till och med med ett par andra män och en kvinna.

Vi gick tillbaka till rummet och Mary gjorde en långsam striptease, på uteplatsen i vårt rum, klättrade sedan i mitt knä och spetsade sig själv på min bultande erektion. När vi var klara märkte jag att våra grannar hade sett oss knulla på däck. Jag nämnde det för Mary och hon sa "Jag hoppas att de tyckte om showen".

Nästa dag tog vi en taxi in till Puerto Morales och gick runt det lilla torget. Vi köpte lite turistiga saker och åt lunch på ett lokalt café. Det var sen eftermiddag när vi kom tillbaka.

Vi hade varit ganska försiktiga med att inte dricka vattnet och även med vad vi åt. Trots det tillbringade vi båda nästa dag i vårt rum med någon version av Montezumas hämnd. Jag rekommenderar det inte riktigt.

Nästa dag skulle bli vår sista dag på resorten. Vi hade bara bokat en kort resa eftersom vi inte visste vad vi skulle förvänta oss och vi ville inte sitta fast där på en vecka, eller mer, om det sög.

Vi satt vid frukosten och båda var överens, trots eller lite problem, att vi hade haft det jättebra och ville göra det igen.Vi gjorde inte mycket den dagen eftersom vi fortfarande inte var 100% men Mary tillbringade hela dagen naken och gick till och med för att köpa drinkar med bara en höftlindning.

På vägen hem sa Mary att hon hade reserverat sig för resan men till slut hade hon haft det väldigt bra. Hon frågade mig om det här var det enda stället som detta och jag försäkrade henne att det inte var det. Vi bestämde oss för att göra lite mer research när vi kom hem och boka en ny resa snart.

Den här resan var väldigt viktig för vårt förhållande genom att den visade Mary att du inte behövde ha en perfekt kropp för att visa upp den och att det är väldigt erotiskt att visa upp vad du har. Denna resa var grunden för alla våra erotiska äventyr som skulle komma.

På några av bilderna jag tog på Mary på den resan bar hon en Wicked Weasel-bikini. Vi skickade in flera av bilderna till WW:s kundfototävling. Hon var en av veckovinnarna och fick en "gratis" bikini. Gruppsex Hot teen ass riding a big cock Jag säger "gratis" eftersom vi köpte 4 till, för att gå med det. På 3 av bilderna var hon toplös. Det var första gången topplösa bilder på henne fanns på nätet.

Det visade sig att vi inte tog en ny resa till en valfri klädanläggning på nästan 5 år, och när vi gjorde det var CRC inte längre i branschen. Så vi åkte till Jamaica.men det är en annan historia.