Shemales Transvestite Crossdress Tgp

Upoznavanje u Bosni

Jag vaknade av att lommarna ropade i fjärran och att solen började titta in genom fönstret. De svarta och vita sjöfåglarna var allestädes närvarande i min hemstad i, och deras klagande sång påminde mig alltid om hemmet. Jag stod och sträckte på mig och drog in mitt långa, vågiga lysande blonda hår i en hästsvans. Min familjehistoria slingrar sig genom den baltiska halvön, och som sådan är jag blek, blåögd och inte känd för min förmåga att sola. Jag kastade den stickade bomullsfilten och lakanet åt sidan, reste mig från min säng och vadderade till fönstret. Jag bor i ett hus byggt på 1890-talet, och fönstren är original, tolv rutor, tre fyrkantiga rutor breda och fyra höga; virvlar Asiatisk berättelse mellan olika raser bubblor av glas finns i detta fönster, vilket förvränger synen på världen utanför. Jag bytte från min tartanpyjamas till jeansshorts och ett linne över min blå-vitrandiga bikini och lämnade mitt rum. Jag bor hos mina föräldrar för tillfället, detta är min sommarsemester från mitt andra år på Syracuse. Jag studerar ingenjör och tänker en dag bli ingenjör för en skeppsbyggare.

Lite om mig själv: jag Heterosexuella Claire. Jag är en ganska typisk collegetjej. Jag gör hyggliga betyg och festar då och då. Jag är inte en prude, inte en hora, jag ligger någonstans mittemellan. Utseendemässigt är jag snygg nog, enligt mig. Jag älskar mitt leende, rakt, jämnt och perfekt vitt. Jag älskar Extreme Ladyboys gratis mina ögon, djupblå. Jag är snabb med ett leende och är känd i min kvinnoförening för mina skrattanfall som övergår i hicka. Jag är en hobbyfotograf och äger en Canon DSLR-kamera som jag uppskattar mer än livet självt.

Mina föräldrar hade gått till jobbet redan när jag vaknade, min mamma är senior partner på advokatbyrån Lundquist och Starke, och min far är kapten på en tremast skonare som han använder för sin dagskryssningsverksamhet. Han hade varit kommendörlöjtnant i kustbevakningen, men kunde dra sin pension när han hade lagt ner sina tjugofem år.Istället för att ge sig ut i de hårdaste stormarna för att rädda båtfolk och fiskare, tog han nu bara ut sitt skepp när vattnet var lugnt.

Jag åt snabbt en skål med granola och yoghurt och tog med mig en smörgås, en flaska vatten och en banan på min fars andra båt, en liten kattbåt med ett segel monterat i fören. Pappa ansåg att hans två båtar var varandras motsatser; skonaren var hans arbetsfartyg, vilket krävde en besättning på fem för att manövrera seglen, vilket inkluderade min yngre bror Corey och fyra av hans vänner. Hans kattbåt var hans nöjesbåt, en båt där han kunde ta min mamma, bror och mig ut på en dag av cruising. Shemales Transvestite Crossdress Tgp Det var mycket lättare att slå och navigera, och han kunde kontrollera seglen på egen hand med lätthet. De dagar han arbetade lät han Corey och mig använda båten, förutsatt att vi meddelade honom vart vi skulle. Idag hade jag en resa Möt libanesisk tjej en lokal icke namngiven ö planerad, där jag skulle spendera min tid med att titta på fågel och ta bilder. Jag skickade snabbt ett sms till honom om att jag tog båten och att jag noggrant hade granskat väderrapporten och tidvattensdiagrammen.

Vårt hus, en georgiansk angelägenhet i rött tegel, låg ungefär tjugo meter från de andra på en klippig strand längs kusten. Vårt hus var min version av paradiset; tillräckligt långt borta från allt för att man under klara nätter kunde hoppas på att se norrsken och otaliga stjärnor, men tillräckligt nära en anständigt stor stad som vi inte behövde hantera utan de stora bekvämligheterna som stadsvatten (hur äckligt det än smakade i kustnära Maine) och kabel. En småbåtshamn inrymde vår kattbåt, fyra hus ner från mig och tvärs över gatan. Inom ett ögonblick var jag ombord och kastade bort förtöjningslinan. Vinden spände seglet och mina bekymmer försvann när stranden blev mer avlägsen akterut.

Jag rev seglet och drev till en krypning när jag kastade ankaret över reningen och stannade i cirka två fot vatten.Jag gled förbi masten och sänkte mig försiktigt ner i vattnet och undvek att stänka vatten på min kamera. Vattnet, av någon annans standarder, var ganska coolt; vid ungefär sjuttio grader var det dock nära perfektion för någon som är född och uppvuxen i Maine. Från öns strand kunde jag se Bar Harbors kustlinje cirka tre mil bort. På just denna ö satt ett övergivet hus, praktiskt taget orört, med undantag för fåglarna och uttrarna som bodde här. Fönstren, obrutna av det förflutnas stormar, hade blivit snurriga bruna av otvättad smuts. Ytterdörren hade fallit från den ruttnade ramen och låg på det skeva, oavslutade trägolvet. Det började smyga sig in mellan brädorna, vilket gav bostaden en dyster, övergiven känsla. Gips hade fallit av väggarna och blottat träribban bakom den, och bitvis ruttnat bort till våt, unken jord. Nästan två århundraden av damm och spindelväv hade samlats, och jag kunde känna en nysning komma. Jag bestämde mig för att inte utforska huset ytterligare tills jag hade en dammmask och några långa, rejäla byxor. Det sista jag ville var att gå igenom ett golv iklädd shorts som täckte nästan inga av mina lår.

Jag hade varit intresserad av den här ön sedan min far och farbror berättade om den på en campingtur när jag var ungefär tio år gammal. När vi satt runt den dånande lövvedsbrasan berättade farbror Joe för oss en läskig historia om änkan till en valfångstkapten, som hade byggt huset med sin förmögenhet. Varje gång kaptenen gick, höll hans hustru ett väderöga vid horisonten för sin återvändande man från teleskopet hon förvarade i änkans promenad på taket. På sin sista ödesdigra resa krävde en Nor'easter livet av alla ombord på hans skepp. Hans fru var ovillig att ge upp hoppet, men efter fem år utan att träffa honom blev hon förtvivlad. Efter att ha bundit säckar med stenar för sig själv, tog hon ut sin kattbåt och kastade sig ner i vågorna och förenade sig med sin avlidne man i Atlantens kyliga vågor.Jag kan minnas min farbror som puffade på sin brinnpipa, fyllde gläntan med den söta doften av Cavendish-tobak när han talade om hur man under dimmiga nätter kunde se hennes spöke på änkans promenad, jämrande över sin avlidna kärlek.

Jag tror inte på det övernaturliga, men historien var för intressant för att glömma. Jag hade lovat mig själv att jag en dag skulle våga mig till ön för mig själv. Istället för att känna mig bortskämd av bostaden kände jag mig fridfull idag. Det är så naturen fungerar; alla våra triumfer och ägodelar kommer en dag att återtas av naturen. Våra kroppar kommer att ruttna, våra bilar kommer att rosta och falla isär, våra hem kommer att förfalla och jorden kommer att göra anspråk på oss som sina egna. Sådan är naturen.

Jag bestämde mig för att gå till klapperstensstranden för att försöka sola. Eftersom jag är ljus och Lilly Allen Butt, motsvarar min djupaste solbränna ungefär vinterblekheten hos min vän Amelia, en New York City infödd av italiensk härkomst. Något är dock bättre än ingenting. Breeding stock for the werewolves Heterosexuella Jag slängde min handduk på en sträcka av platt sten, tyngde ner den med några stenar och gick mot vattenbrynet. Jag tappade mina shorts och linne ett par meter från vattnet och njöt av känslan av den varma solen över ryggen.

Amelia hade berättat för mig om sina dagar när hon solade sig naken på en avlägsen strandsträcka i Sandy Hook, New Jersey. Jag hade aldrig provat det; Jag var inte rädd för att bli fångad eller skämmas över min kropp på något sätt, men jag har aldrig riktigt sett poängen med någon så blek som jag själv. Vad är poängen när min Alexia Lei porr nyans fortfarande liknar ett lik. Trots mina känslor av meningslöshet bestämde jag mig för att prova det. Ingen skulle se mig här, så det fanns ingen chans att bli arresterad för oanständig exponering. Jag var så isolerad som man kunde vara och bekväm nog i min hud (ordlek inte avsedd) för att prova det. Jag ryckte på axlarna och drog försiktigt i änden av strängarna vid knuten vid min hals och över Orgasm offentlig berättelse, medan mina bröst släppte. Därefter knöt jag upp snören som höll bikinitrosan vid mina höfter och drog också loss den.Jag tittade på mig själv i reflektionen över det glassläta vattnet, och gillade det jag såg. Jag var ung, lagom i form och attraktiv. Mitt halmblonda hår kom ner till toppen av min navel när jag bar det framför mig, och föll i lösa vågor som vissa tjejer skulle döda för att ha.

Jag strök med händerna över min vidsträckta nakenhud och borstade ut en fläck av ludd som fastnade på min landningsremsa av korta blonta könshår. När jag vadade in i det stilla vattnet kastade jag mig in i kylan. Jag hade simmat så många gånger, men aldrig utan kostym. Det var ren lycka. Jag sparkade mig mentalt för att jag inte gjorde det här tidigare. Jag dök lätt och njöt av känslan av vattnets omfamning. När jag blåste ut den inaktuella luften, dök jag upp och flöt lat på ryggen. Detta var livet. Om jag kunde leva så här varje dag skulle jag sällan klaga. Jag kom upp ur det svala vattnet och slängde mina blöta blöta lockar bakom mig med en rörelse med huvudet. En lätt bris kom från öster och jag flämtade av den plötsliga kylan. Mina bröstvårtor kunde skära glas, och mina gåshud kunde fungera som sandpapper.

Jag sprang till min handduk och förvandlade mig snabbt till en burrito, hopkurad på den klapperstensstranden bakom en sten stor som en Crown Victoria för att fungera som vindskydd. Jag handdukade mig torr och spred handduken över stenarna. Jag bestämde mig för att låta handduken torka, så jag spred ut över ett mjukt gräs och la mig tillbaka. Jag låg där, bara med solglasögon, i ungefär femton minuter innan jag vände mig om. Jag solbrände så snabbt att jag inte ville ta en risk. Efter ytterligare femton minuter på magen rullade jag tillbaka och började lägga på solkräm. Jag måste rulla hårt med solkräm; Jag bär vanligtvis SPF 70, minst SPF 50. Jag gnuggade in solskyddsmedel på mina tonade ben, började vid anklarna och gick upp, mina lår och höfter därefter, sedan min mage och bröst, armar, lämnade en del av mig hade inte täckt: min fitta.Jag stod och lade mig på en mjuk bädd av mossa i skuggan av en tall och gned in lotionen, gick från min blygdhög in, innan jag till sist försiktigt gnuggade in den i mina yttre läppar och klitoris. Känslan var fantastisk.

Jag hade ett hälsosamt sexliv och njöt av när min pojkvän behandlade mig som en gudinna. Heterosexuella Riley reid and autumn fall Hans kuk inom mig, hans läppar mot min klitoris, hur han än närmade sig mig, var jag alltid vilsen i en våg av njutning när vi älskade. När han inte var i närheten, använde jag mina fingrar eller en leksak, vad Cougar i underkläder helst för att komma av. Jag kallar mig inte en slampa, men jag älskar sex. När jag gnuggade kände jag hur jag blev tänd.

"Varför inte här. Varför inte nu. Gå av, gnugga den klitoris, fingra dig själv," övertygade min interna monolog. Jag gjorde inte motstånd. Jag snärpade lätt på min klitoris med fingrarnas kuddar och justerade mina bröstvårtor med den Nagelborste med nylonhandtag. Mina tankar vandrade till min pojkvän, och hur James aldrig misslyckades med att få mig till en otrolig orgasm, och hur han såg naken ut, redo att ta mig. Tanken på hans imponerande fysik och hans hårda kuk gjorde mig blöt, om hur vi hade det mest intensiva sexet, träningarna i sig själva. Jag spred ut benen och fingrade mig själv för allt jag var värd, och snärtade min klitoris med tummen när jag hittade min g-punkt. Nöjet började vagga mig när min orgasm kom, vilket fick mina ben att skaka innan det avtog. Det var aldrig riktigt sig likt utan honom, men jag var ändå nöjd. Jag la mig tillbaka och njöt av solens omfamning över min hud.

Jag vaknade med ett ögonblick. Skuggan av tallen hade växt med cirka tjugo fot, min kamera bredvid mig. Jag rullade mig upp och tittade mig över axeln. Solen hade börjat gå ner och det skulle vara mörkt när jag kom tillbaka. Det blir tidigt mörkt i Maine. Jag sprang till stranden för att ta mina kläder och gå. Mina kläder.var var de. Jag var säker på att jag lämnade dem vid klippan lika stor som en polisbil. Var fan var de?!

Jag såg vattenlinjen, åtta fot närmare mig än den hade varit tidigare. Det slog ner på mig. Jag hade inga kläder.De hade svepts bort med tidvattnet. Min handduk, sandaler, bikini och shorts var borta, förde till Davy Jones. "KNULLA!" Jag skrek. Jag var tvungen att segla en båt tillbaka, lägga till den vid grannskapets småbåtshamn och ta mig in i mitt hus rumpa naken utan att någon märkte det. Jag var knullad.

Det fanns inget annat för det än att gå. Jag kunde inte ringa min pappa och förklara. Han skulle bli förtvivlad, och för en annan, även om han var cool med det, fanns det inget sätt att han kunde ta in skonaren tillräckligt nära för att hjälpa mig. Jag var tvungen att ta mig ur det här själv. Jag sprang till båten och tackade allt heligt för att tidvattnet inte hade slocknat. Jag skulle ha varit strandsatt om det hade hänt, båten strandade på den steniga stranden. Att flytta det skulle ha gjort det osjövärdigt vid den tidpunkten, eftersom glasfiberskrovet inte riktigt var byggt för att vara drog längs granit och basalt. Jag hade fått vänta på nästa dyning.

Men det var flytande, om än på djupare vatten än när jag släppte ankar. Jag sprang in i de låga vågorna tills vattnet var runt min midja och simmade till aktern och höll kameran högt över vattnet. Jag planterade handflatorna mot steget på aktern och tryckte mig upp, in i båten. Efter att ha vägt ankaret höjde jag seglen och vände rodret fullt åt styrbord.

Återresan verkade krypa. Jag slog så gott jag kunde och fick ut det mesta av seglen, men jag verkade fortfarande röra mig plågsamt långsamt. När man seglar kan man fortfarande gå i vinden, i vinklar. Den snabbaste vägen att gå är genom att sicksacka. Brunette woman with cum covered face after bbc cumshot noveller Det är konstigt, men det fungerar. Jag ville att seglen skulle fyllas, men vindarna tvingade mig aldrig fullt ut. Ett skrammel vid mina fötter fick mig att hoppa. Jag tittade frenetiskt ner och såg min mobiltelefon som jag mirakulöst hade lämnat kvar i båten skratta till det släta däcket, och jag dök efter den. Jag missade telefonen på mitt första dyk, och tyngdkraften och trögheten höll den i rörelse, närmare och närmare aktern, där det inte fanns något att fånga den. Jag klättrade över däcket, svepte mot det och kom till kort varje gång.Med ett sista utfall dök jag och fångade kanten på min Androids gummifodral mellan fingret och tummen. Hade jag inte fått tag i det hade jag tappat bort telefonen. Lika snabbt cyklade jag tillbaka tills telefonen var säkert över däck och inte vatten.

Lättnaden jag kände var enorm. Jag var tvungen att köpa min egen telefon, och eftersom jag låg på en högskolebudget hade jag inte råd att byta ut den. Jag föreställde mig att det var så det skulle kännas att tippa i den vinnande hinken i NBA-mästerskapen eller sträcka sig mot slutzonen för en spelvinnande Super Bowl-prestation. Upprymdheten över att vinna, kombinerat med spänningen att vara så nära att misslyckas, men ändå övervinna. Okej, kanske inte. Jag var inte på väg att poppa champagne, och bonusarna som spelare får för att vinna hände definitivt inte för mig. Låt mig bara få min stund. Jag satte den i mugghållaren vid rorkulten och förbannade min dumhet att jag inte hade gjort det från början.

Staden kom till synen när solen började göra sin sista nedstigning. Ingenting är vackrare, mer imponerande än en solnedgång i Maine, den eldiga himlen som möter barrträdens toppar. Det var ett under, varje gång jag såg det, förutom ikväll. Jag brände dagsljus och jag behövde vara tillbaka före mina föräldrar. Jag noterade att vinden förändrades abrupt, från att komma in från mina bröst till direkt till vänster om mig. Vinden kom in från söder, nästan vinkelrätt mot båten. Det här var perfekt, det som kallas en strålräckvidd. Den här speciella kattbåten designades för att gå snabbast vid strålens räckvidd. Jag höjde centerboarden till ungefär två tredjedelar av dess höjd och lät vinden bära mig. Jag ökade märkbart fart och mitt hjärta började rasa när jag närmade mig stranden. Jag drog in rorkulten lite för att gå till babord, när jag började se landmärken som leder mig hem. Runt nästa punkt, och cirka femhundra meter ner, skulle marinan vara där.

En hummerbåt kom in från väster, rakt framför mig och hundra meter till babord. Han var fortfarande en bit bort. Paniken grep mig.Jag hade kommit så långt, och nu skulle jag bli upptäckt. "Andas, Claire," sa jag till mig själv. "Bara andas, älskling, du kommer att bli okej." Jag vände håret från tvärs över ryggen till framför mig. The neighbor is a very insatiable man about sex not even his Heterosexuella Tack och lov var mina blonda lockar mer än tillräckligt för att täcka mina bröst, eftersom håret kommer ner till midjan. Han skulle bara tro att jag var i bikini.förhoppningsvis.

Hummerbåten vrålade närmare, hennes stora Detroit-dieslar hamrade iväg under däck. Hon var en ful båt, rostig och med till synes en miljon färger av oöverensstämmande färg, skalar och bleknar. Fönstren, upplysta inifrån kabinen, hade en tjock beläggning av brunt smuts från otaliga cigaretter som brann inuti. Ett blåsvart avgasmoln blossade ut från hennes rostiga avgasstapel. Hon passerade, och rorsmannen verkade mycket mer intresserad av att tända sin cigarett än att titta min väg. Sakta tillät jag mig själv att andas igen.

När jag korsade båtens spår började vinden avta. "Nej, nej, nej. Kom tillbaka!" Jag bad när seglen började luffa. Jag slog igen och masserade den lilla båten för att få någon form av framsteg. De fylldes långsamt, men tiden slösade bort. Min telefon surrade i min hand. Jag hade kommit tillbaka till cellmottagningen och meddelandet som dök upp hade skickats för femton minuter sedan från mamma.

"Jag är hemma om fyrtiofem minuter. Jag håller på att göra klart lite grejer på kontoret. Hjortkött till middag?" meddelandet läst. Jag hade trettio minuter på mig att komma hem, eftersom femton redan hade brunnit av. Jag stirrade mot horisonten som närmade sig och gissade att jag skulle klara det. Jag började planera min infiltration.

Kustlinjen kom närmare och närmare, med de sista glöden av dagsljus som dog. Jag var inte orolig för att lägga båten i mörker, som jag hade gjort det tidigare, men min tid var kort. Jag knackade på skärmen på min telefon för att få fram klockan. Det hade gått trettiofem minuter sedan mamma skickade sitt meddelande. Jag kunde börja plocka fram individuella lampor, identifiera det flimrande gatubelysningen i hörnet av vår gata och huvudvägen.Jag var ungefär fyra hundra meter bort, satsade jag. "Du har fortfarande tid, älskling, håll ihop det", mumlade jag för mig själv. Gården stängde sig närmare och närmare säkerheten. Slutligen var marinan inom femtio meter.

Snabbt klättrade jag över däcket, släppte över sidan av havsstötfångarna, stora uppblåsbara gummiballonger för att skydda skrovet från kajen. Jag trimmade seglet och siktade in i vår slip, stoppade farkosten genom att haka i förtöjningslinan och fästa den runt klossen på aktern, snabbt följt av fören. Min hemliga infiltration började nu. Jag förvarade min kamera och telefon i det lilla kabinskåpet för att hålla dem torra om jag skulle behöva dyka i vattnet och utom synhåll. Det var nu riktigt mörkt, det enda ljuset som kom från ombyggda gasljus som kastade sitt bärnstensfärgade sken över asfalten och häckarna som kantade gatan. Ljuspölarna var små, eftersom lamporna var mycket mer för den antika estetiken och inte optimerade för ljus. Tack gode gud för fåfänga.

Jag satte mig på huk på däck och kikade över reningen som jag planerat. Kameror satt på den närmaste och bortre änden av piren. De satt stilla och var nog korniga, men jag ville inte synas på dem. En naken kvinna på kameran är fortfarande en naken kvinna på kameran, och det finns bara en person som jag vill ska se min nakna rumpa. Jag hade ingen aning om vem som granskade filmen eller hur ofta förvaringen röjdes för att göra plats för nya bilder. Bästa sättet var att hoppa från aktern på min båt till kajen, sedan aktern på nästa båt, vidare ner tills jag nådde slutet. Jag tänkte mentalt tillbaka på hur breda glidarna var. Jag skulle ha ungefär tre eller fyra fot utrymme mellan slipen och varje båt, vilket skulle vara lätt nog för mig att rensa. Jag stålsatte mig för det svåraste av det här. Efter att jag hoppade upp på reningen, hoppade och landade med knappt ett ljud. Jag hoppade igen, kastade ett ben över reningen och klättrade upp innan jag skyndade ner och hoppade igen. Två till.Jag hoppade igen, den här gången på den låga akterspegeln på en cabincruiser, innan jag fortsatte ner.

Och det var då det hände. Mitt hjärta svävade och magen föll när jag hörde det myggliknande gnället från en kamera sparka på. Jag såg förskräckt ut och såg en rörelseaktiverad kamera monterad på toppen av dörrkarmen som ledde ner till kabinen. Allt från min midja och upp var på full skärm till kameran. I det ögonblicket insåg jag vems båt jag var på; Mr Starke, min mammas Porr från Puerto Rico, var starkt beskyddande av sin båt. I det här ögonblicket fick han ett foto skickat till sin dator eller telefon av Claire Lundquist med hennes bröst ute. Jag täckte mitt ansikte i min hand och skyndade vidare, till den sista båten. Tack och lov fanns det inga kameror, lampor, dimmaskiner eller fulländade marschband på den här. Jag hoppade till den sista dockan och rev sedan av den, hoppade lätt en fyra fot lång grind i slutet under kameran, där jag visste att jag inte skulle synas. Jag hade en gata att korsa, följt av att svänga nerför min gränd för fyra hus, där mitt hus låg.