Asiatiska modebloggar

Upoznavanje u Bosni

Jon var tvungen att åka till Miami i affärer (datorprogramvara). Det var lite bråttom att jobba men han sa till mig att jag skulle följa med honom för han ville att jag skulle få lite sol på min 27-årsdag.

Som vanligt hade Jon mer kläder med sig än jag (jo, han skulle på affärsmöten och jag förväntade mig att tillbringa större delen av tiden vid hotellpooler eller på en strand). Jon bestämde mig för att jag bara skulle ha på mig en kappa och skor tills vi kom ombord på planet, så vi gav oss iväg med Jon som körde ner till Heathrow. När bilen väl blev varm var jag tvungen att lossa rocken och hålla den vidöppen. Ingen spänning på resan (det var mörkt), men Jon fick mig att ge honom en avsugning halvvägs ner på M40.

Inga problem att åka genom flygplatsen heller, Jon fick mig att ta bort mina fittringar för några månader sedan så metalldetektorerna inte hade något att pippa på.

När vi hade tagit oss öppnade Jon sin portfölj och gav mig ett litet paket. Han sa åt mig att ta den på toaletten och sätta på den. Den innehöll en av mina tunna miniklänningar i bomull och en av mina fjärrstyrda vibbar. När jag lade in det blev jag lite blöt av förväntan på vad jag förväntade mig att Jon skulle göra mot mig utan att faktiskt röra mig. När jag kom tillbaka till min plats sa Jon att jag skulle ta av mig rocken innan jag satte mig. När jag klättrade över Jon för att komma till min plats (mitten ett av tre) tittade kvinnan på andra sidan av mitt säte på mig och jag såg hennes ögonbryn resa sig när jag lutade mig över Jon. Jag antar att hon hade märkt att toppen av min klänning hängde ner (den är lite säckig, särskilt som jag aldrig fäster de två översta knapparna) och hon måste ha sett mina bröst. När jag satte mig såg jag till att min klänning inte var mellan min fitta och sätet. Jag ville inte kliva av planet med en stor blöt lapp på baksidan av min klänning.

Kvinnan log mot mig och sa:

— Jag räknar med att det blir ganska varmt när vi landar.

Jag sa att jag hoppades det och gjorde mig bekväm för den långa flygningen.

Det tog cirka 30 minuter innan Jon gav mig den första sprängningen från vibben.Han hade väntat tills några minuter efter att kvinnan bredvid mig började prata med mig igen. Hon var lite av en Spanking Enema Novell tik som inbillade sig själv. Hon började berätta om sig själv och sina tjänare, hur det var skönt att få dem att springa runt efter henne. När Jon slog på vibben överraskade det mig lite och jag flämtade och tog tag i sätsarmarna. Både Jon och kvinnan frågade mig om jag var okej samtidigt. Jon fortsatte med att fråga mig om han kunde få något åt ​​mig. Att inte tänka så bra sa jag,

"Nej, jag mår bra än du Mästare."

Efter några sekunder sa kvinnan: "Din man verkar bry sig mycket om dig."

Åh, han är inte min man, han är min Mästare, och ja, han bryr sig mycket om mig." svarade jag.

"Du menar ."

hon började säga, men jag avbröt henne och sa:

"Ja, han är min Mästare, och jag är hans slav. Jag är hans, jag är hängiven honom, och jag lyder alla hans befallningar, utan att tveka."

"Blimey!" svarade hon.

"Det är galet. Asiatiska modebloggar Riktigt galet, jag trodde att jag var den lyckliga med tjänare, men att ha någon som är en, en undergiven, ditt fel. Mästaren är en mycket lycklig man. Gör du allt som alla säger till dig?"

"Jag lyder bara honom." Jag sade.

"Medlidande,"

sa hon och tittade på mig med ett roligt men styggt uttryck i ansiktet. Hon stirrade på mina ben och min korta klänning.

"Så om jag skulle be dig att göra något för mig, skulle din Mästare inte tillåta det?" Hon sa.

"Jag lyder bara min Mästare," upprepade jag,

"Jag är förbjudet att röra någon annan, eller låta någon röra mig om inte min Mästare säger åt mig det."

Just då avbröt Jon och frågade mig om jag ville ha en drink. Jag sade,

"Ja snälla, jag börjar bli lite varm."

Med det stängde han av stämningen. Jag gissade att han hade insett att stämningen började göra sitt. Jon fick mig ett glas vin och det tog inte lång tid innan jag kände mig sömnig.Jag slumrade till och när jag vaknade nästa översta två och de två nedre knapparna på min klänning inte var fasta, hade Jon löst dem medan jag drömde om att han skulle knulla mig på en underbar strand med ett halvdussin människor som tittade på oss. Då var det bara fyra knappar kvar som var fastsatta. Om det inte hade varit för sätet framför mig och det faktum att jag satt i mittsätet av tre, hade jag haft ett mindre problem med att folk kunde se mina kala pubes.

"Jag ser att din Mästare gillar att hålla dig redo för vad som helst,"

sa kvinnan bredvid mig. Jag tittade förbryllat på henne och hon fortsatte.

"Avsaknaden av underkläder kunde jag inte låta bli att märka när du sov och lutade dig mot din 'Master'. Det måste ha varit en fin dröm, du njöt uppenbarligen."

Min fitta var ganska blöt, och Jon måste ha hört kvinnan för han slog på vibben igen.

Jon hade väckt mig för att det var dags att äta och just då frågade "stugavakten" mig vad jag skulle vilja dricka till maten.

Resten av flygningen var ganska händelselös – om du inte kallar 2 orgasmer när jag låtsades se filmen händelserik när Jon förde mig långsamt till och över kanten två gånger. Jag är säker på att kvinnan visste vad som pågick, hon fortsatte att ge mig dessa konstiga, medvetna leenden.

Det var fantastiskt att gå av planet i en mycket Kick Ass Trade, mild bris.

När vi anlände till hotellet var det fantastiskt, mycket stort och posh, vårt rum var på 15:e våningen och hade en fantastisk utsikt ut mot havet (sitt åt sidan). Det var sent på kvällen så vi gick direkt och la oss. Jon lät mig rida honom till min tredje orgasm under de senaste 24 timmarna.

Söndag Nästa morgon, min födelsedag, väckte Jon mig genom att leka med min fitta en stund och sedan lyfta mina ben över hans axlar och stampa in hans kuk hårt i mig. Jag hade vaknat medan han fingrade på mig (fantastiskt sätt att vakna på), men jag låtsades som om jag sov precis tills han körde in i mig. Det finns inget sätt att jag skulle kunna sova igenom det, och det vet Jon.

Det var bara en lätt, tunn bomullskjol och tight tubtopp för mig till frukost, och Jons juicer rann ner för mina ben och upp på restaurangsätet. Kjolen är väldigt kort och låg, om jag drar ner den så långt det går kan du se toppen av mina pubes – inte för att det är lätt att säga eftersom jag inte har något hår där.

Efter frukost gick vi en lång promenad, det var härligt att känna solens värme. Jon var tvungen att gå och träffa en affärskund på eftermiddagen så jag tillbringade den vid hotellets pool. Jag bar en Wicked Weasel-bikini som Jon fick över internet från Australien som är så liten att en plåster skulle täcka mer. Materialet är så tunt att du kan se olika färger på mina bröstvårtor och det kramar varje kontur av min spricka och utskjutande klitoris. Stämningen runt poolen var lite formell och jag kände inte för att gå topless, men jag fick en hel del blickar i den bikinin.

Den kvällen tog Jon mig till en elegant restaurang för en stor födelsedagsmiddag. Ljus, vin, massor. Jag bar ingenting annat än en mycket liten, vit klänning och skor utan rygg, baksidan av klänningen är så lågskuren att man kan se toppen av sprickan på min rumpa så det var uppenbart att jag inte hade något på mig undertill. Jag förväntade mig halvt att Jon skulle säga åt mig att ha en vibe eller Ben Wa eller något, men det gjorde han inte. Istället fick han mig full och var tvungen att halvt bära mig tillbaka till hotellet.

Måndag Jon var borta när jag vaknade och jag tog en flaska vatten och gick ut på balkongen i mina vanliga sovkläder – ingenting. Jag satt där i ungefär en timme och njöt av solen utan att bry mig om vem – om någon kunde se mig. Senare tog jag på mig en bikini kjol och topp (inga byxor) och gick till ett snabbmatställe bredvid för lite frukost innan jag gick och badade i hotellets pool. Jag hade bara gått tillbaka till rummet för att hämta en handduk, inte för att sätta på mig något annat, så jag hade nöjet att simma praktiskt taget bottenlöst.Platsen verkade mer avslappnad och jag blixtrade till ett par av servitörerna genom att lyfta upp mina knän på solstolen när de gick mot mig. En servitör gick till och med runt poolen och kom tillbaka för en andra titt. Han anpassade stolarna och solstolarna nära mina fötter så att han kunde se längre. Dick goes in mind goes out Lesbiskt För att belöna honom öppnade jag benen lite. Jag log mot honom också, men han såg bara mina underläppar le mot honom.

Den eftermiddagen bestämde jag mig för att gå till hotellets gym. Jag behövde träna lite, och dessutom hade jag sett ett fint 6-pack gå in där och jag ville reta honom lite. Jag tog med mig ett par av Jons ofodrade löparshorts och en crop top för att ha på mig. Shortsen är alldeles för stora för mig, så de lämnar min fitta väl exponerad när jag öppnar benen. Jag lyckades ha lite kul och lämnade stället med ett par män med utbuktningar i shortsen.

Den kvällen åt vi middag på hotellet och stannade sedan i hotellbaren. Vi satt i den här stora väldigt mjuka soffan som vi nästan försvann in i. Min rumpa var lägre än mina knän och eftersom jag aldrig korsar benen, kunde nästan alla som gick förbi och tittade se min fitta. Vi fick fantastisk service av samma servitör som stirrade på mig vid poolen. Stackars kille, hans byxor måste ha varit riktigt obekväma den natten.

Tisdag ordnade Jon att jag skulle åka på en av de där sightseeingturerna. Jag antar att det var intressant, Sexigt rövspel lite tråkigt ibland. Mot slutet av det blev jag lite trött på en gammal man som hela tiden försökte komma nära mig och röra vid mitt ben. Jag vet att det var mitt fel att jag lät honom leta upp min kjol, jag antar att jag borde ha skrämt bort honom genom att säga,

"kom igen då, ta ut den och knulla mig här, du har försökt länge nog."

tillräckligt högt för att de andra skulle höra, men det gjorde jag inte.

När Jon kom tillbaka till hotellet sa han till mig att han hade lite problem, jobbet där skulle ta mycket längre tid än han hade förväntat sig och han skulle flyga över till Havanna nästa dag, men han skulle inte bli färdig med Miami.Han var tvungen att skaffa lite mjukvara till en klient där och de hade problem med sin internetuppkoppling och de var inte övertygade om att de skulle lyckas ladda ner den i tid. Han hade ordnat så att jag skulle ta en kopia där borta för säkerhets skull. Jag var lite nervös eftersom jag aldrig flugit på egen hand och inte heller varit i ett främmande land på egen hand. Jon sa till mig att jag inte behövde göra så mycket, bara flyga in, åka över vägen till inrikesflygplatsen och vänta till cirka 14.00 när Santiago-flyget kom in. Kunden skulle hitta mig. Jag skulle ge honom en CD och sedan ta flyget 15:40 tillbaka. När jag frågade Jon hur mannen skulle veta vilken kvinna han skulle närma sig skrattade han och sa till mig att det inte skulle finnas många smala, blonda vita tjejer där som visar mycket kött.

Vi hade en lugn natt i hotellets bar.

Onsdag Nästa morgon var vi uppe tidigt. Gratis porr med långt hår sa åt mig att bära en av mina lätta, korta A-kjolar i bomull och tunna vita halter-top. Kjolen är en låg slängd som är beroende av storleken på mina höfter och i Strumpbyxor Länkar för att hålla sig uppe. Jag lyckades tappa den en gång när jag verkligen höll in magen när jag var i en klänningsaffär. Ingen var i närheten så ansträngningen var bortkastad – förutom att veta att jag kunde göra det om jag ville. Jag bar också vettiga skor, solglasögon och mina Ben Wa Balls (Jons beställningar).

Efter frukost gav Jon mig mina biljetter, CD:n, lite pengar och satte mig i en taxi till flygplatsen. Innan han stängde taxidörren justerade han båda mina bröstvårtor och sa:

"gör inte din vita topp smutsig när du leker för mycket med dem."

Jag log mot honom och vi körde iväg med 2 kulor som tryckte ut min topp och lite pirrar mellan benen.

Inga problem på Miamis flygplats förutom att Ben satte igång säkerhetslarmen. Den här säkerhetsmannen flyttade den här trollstaven nära mig överallt, log mot mig och släppte mig sedan.

Den korta flygningen var händelselös förutom vibrationerna från flygplanet som studsade Ben ungefär. Det var ett bra jobb att jag hade sett till att min kjol inte var mellan min fitta och sätet.

Det var fortfarande tidigt när jag kom till Havanna så jag gick till en snackbar och tog en kaffe innan jag gick över till inrikesflygplatsen. Huvudflygplatsen var ganska trevlig, men inrikesflygplatsen är lite av en nedgången soptipp. Jag såg inte fram emot den långa väntan.

Jag vandrade runt och letade efter någonstans att sitta ner och vänta när jag blev kontaktad av en säkerhetsman. Han bad mig om mitt pass och resedokument. Lesbiskt Get those jeans down and bend over Efter att han hade tittat på dem riktade han sin pistol mot mig och hänvisade mig till ett kontor där en man, som såg ut som om han kunde vara en sergeant, arbetade på en PC. Vakten som tog mig dit sa någonting till sergeanten och gick sedan.

Sergeanten lät mig vänta i evigheter innan han till slut tittade upp på mig. Hans engelska var inte lika bra som vakten som hade tagit mig dit. Han berättade för mig att det fanns ett problem med narkotikasmuggling och att de hade fått ett tips om att det skulle komma några droger in i landet den dagen. Han bad om ursäkt för att han avbröt min resa och sa till mig att jag måste förstå att han var tvungen att kolla in allt ovanligt och att en vacker blond tjej på egen hand kom in i landet var ovanligt. Han sa att han skulle behöva försäkra sig om att jag inte hade några droger på mig.

Han sa åt mig att lägga min väska på skrivbordet och sa sedan till mig att han var ledsen, men han måste söka efter mig. Efter att ha blivit lite rädd av vakten som riktade sin pistol mot mig var jag lite mer avslappnad med den trevligt klingande, ursäktande sergeanten. När han sa att han skulle behöva söka efter mig måste jag erkänna att jag blev lite upprymd och mina bröstvårtor blev hårda. Jag kände hur de tryckte fram min topp. Han reste sig och gick runt till mig och sa åt mig att lägga händerna på mitt huvud och sprida ut benen. Han körde sedan fingrarna genom mitt hår och körde sedan sina händer över resten av mig, och jag menar över hela mig. Mina bröstvårtor pirrade när han dröjde sig kvar på mina bröst, och när han körde händerna uppför mitt vänstra ben stannade han död när han insåg att jag inte hade några byxor på mig.Han tog upp handen mot ansiktet och tittade på mina fittsafter på sidan av hans hand i en minut innan han körde handen uppför mitt andra ben. Den här gången dröjde han sig kvar vid min fitta innan han lade handflatan på mitt blygdben och förde ett finger lätt inuti mig. Jag ryste och kom nästan men han tog bort handen innan jag gjorde det.

Därefter gick han till min väska och tippade ut den på skrivbordet. Han tittade på mitt pass och räknade sedan pengarna. Därefter tog han upp CD:n och frågade mig vad det var. Jag sa till honom men han öppnade den och 2 CD-skivor ramlade ut på skrivbordet. Den ena har Jons företagslogga på den men den andra hade bara bokstaven "V" skriven på den.

"Vad står på det här?" frågade sergeanten.

Jag sa till honom att jag inte visste (vilket var sant), och efter några sekunders stirrande på det satte han in det i sin PC och arbetade på tangentbordet. Helt plötsligt öppnades hans ögon mer och sedan sa han:

"Det finns lagar om pornografi i det här landet, och du har precis brutit mot dem."

Jag hade ingen aning om vad han pratade om förrän han vände på monitorn så att jag kunde se vad han tittade på.

Det var en video av mig på vår "jävla maskin". För alla läsare som inte har läst del 6 av min dagbok, är "jävla maskinen" en maskin som Jon fick någon att bygga i det bakre sovrummet, eller "straffrummet" hemma. Mina händer är bundna ovanför mitt huvud och maskinen höjer sig och sänker mig sedan på en dildo om och om igen.

För cirka 8 månader sedan köpte Jon en videokamera och tejpade mig på alla maskiner i straffrummet, och blev straffad på olika sätt. Jag visste att Jon hade laddat in dem på sin dator men jag visste inte att han gav kopior till folk.

När jag tittade slutade videon och med ett klick startade en annan video. Den här var av mig spridd på pisk-T med Jon som gav en välförtjänt, och tacksamt emot pisk. Vi såg Jon viska min rygg och fitta när jag räknade slagen högt.Vid 30-tiden kunde jag tydligt höra mig själv stöna av njutning eftersom jag fick en fantastisk orgasm.

När videon slutade tittade sergeanten upp på mig och sa:

"Jag kanske borde söka lite mer noggrant på dig, ta av dig toppen", sa han.

Jag svarade inte tillräckligt snabbt och han ropade,

"Nu!"

Han lät arg och jag tänkte inte göra honom mer upprörd så jag tog händerna från huvudet, knöt loss och tog bort min topp. Mina bröstvårtor var riktigt hårda och pirrade.

Sergeanten stirrade på mig en stund och reste sig sedan upp och gick runt skrivbordet till mig. Han ställde sig framför mig och började sedan riva mina bröst. Han fortsatte att dra och rulla mina bröstvårtor mellan tummen och fingret. Jag hade ett verkligt problem med att hålla mig från att stöna av nöje.

Efter några minuter av detta stod han tillbaka och sa:

"Nu kjolen!"

Vilket val hade jag. Min enda verkliga oro var att han kunde knulla mig och ge mig någon hemsk sjukdom. Jon blir inte alltför upprörd om män (eller kvinnor) tvingar mig att göra saker bara så länge jag inte låter dem knulla mig. Inte för att jag skulle ha haft så mycket val den här gången, jag var ensam med en man som hade en pistol fastspänd i midjan.

Hur som helst, jag lossade min kjole och klev ur den. Jag var Asiatisk flicka under vattnet naken. Sergeanten sa åt mig att lägga tillbaka händerna på mitt huvud och sprida ut benen igen. Självklart gjorde jag det. Han började sedan dra sina händer över hela min rygg och fitta. Han tillbringade mycket tid med att känna på min kala blygdhög, jag Charm ljus orange att han aldrig hade stött på en tidigare. Så småningom tryckte han in ett finger i mig och drog snabbt ut det när han kände på mina Ben Wa Balls.

"Vad är det i din fitta?" han sa.

Jag sa, "Ben Wa Balls", men han tittade bara tomt på mig när han sa åt mig att ta ut dem.

Jag satte mig på huk och klämde ut dem på golvet Lesbiskt jag Amature kanadensisk shemale mig upp igen. Han tog upp dem, luktade på dem och klämde dem sedan. Han kastade sedan tillbaka en av dem på golvet. När den inte gick sönder tittade han på mig så jag sa:

"fast stål."

Han tog upp den och hade båda i ena handen.Han skramlade med dem i handen och försökte uppenbarligen komma på vad de var till för. Sexy blonde masturbates with ohmibod in pussy on webcam noveller De knackade på varandra och efter ungefär någon minut kom ett leende på hans läppar och han tryckte tillbaka dem i min fitta.

Han vände sig mot mig och tog tag i mitt blygdben igen. Den här gången när hans finger gick in i mig fanns det inget motstånd, det gick rakt in. Han flyttade runt det inom mig. Jag kunde inte låta bli, jag stönade och ryste när jag fick orgasm. Efter att han hade fått nog med fingret drog han ut det och ställde sig tillbaka.

"Böj dig över skrivbordet", sa han.

Å nej. Jag tänkte, han kommer att knulla mig. Jag började bli rädd. Jag kunde höra honom göra något och det lät som om han höll på att ta upp byxorna. Jag tänkte "håll på dig tjejen".

Nästa sak jag kände var ett finger som gick in i min rumpa. Den viftade runt och tryckte ganska hårt in i mig. Sedan kom det ut. Några sekunder senare kände jag hur en tumme gick in i min rumpa och ett finger som gick in i min fitta. Jag lyftes sedan upp av den handen. Det gjorde ont.

Han rörde mig lite och drog sedan ut sin hand och sa åt mig att resa mig upp och vända mig och vända sig mot honom. Jag fick sedan sprida ut benen igen och lägga händerna på huvudet. Han gick sedan runt till skrivbordet och tog ut den här plastklumpen med 2 metallstänger som kom ut ur ena änden cirka 2 tum från varandra. Först förstod jag inte vad det var, men jag fick snart reda på det.

Han höll mig stående där i ett par minuter innan han kom fram till mig och gnuggade enheten upp och ner på min front. Han sa något om att han inte ville ha kvinnor som mig på landet, men jag lyssnade inte riktigt på honom. Varje gång enheten gick över mina bröst eller nedre mage fick jag en stickning i mina bröstvårtor och fitta. Det var inte från enheten, det var bara där det gnuggades. Jag kände hur mina safter började rinna ner på insidan av mina ben.

Sedan hände det, apparaten satt på min högra bröstvårta när jag fick den här otroligt starka smärtan överallt.Jag har haft den udda 240-voltschocken av en slump hemma förut, men det här var hundratals gånger starkare. Mina knän böjde sig och jag skrek av smärta. På något sätt lyckades jag hålla mig på benen, men jag är inte säker på hur. Efter den första smärtan var min bröstvårta stenhård och gjorde ont som fan. Min fitta svarade också, jag kunde känna en orgasm komma.

Läsare av min dagbok kommer att veta att smärta är något som ger mig njutning, ju mer smärtan, desto mer njutning.

Jag tittade på sergeanten och såg leendet på hans läppar och utbuktningen i hans byxor.