Rolig Novell Buz Vuxen

Upoznavanje u Bosni

En oplanerad paus

Del 1

Tanken på att åka iväg på egen hand har aldrig uppstått förut eftersom min fru och jag inte länge hade kommit tillbaka från fyra veckors semester på en liten grekisk ö i Dodekaneserna. Men jag befann mig i en lös tråd efter att vi hade varit tillbaka i några veckor och blev rastlös efter att ha Stefania Sandrelli bröst ett stort projekt för mitt arbete och Heta sexiga blonda lesbiska var ute efter att varva ner ett par dagar eller så. Det var min fru som föreslog att varför tog jag inte en kort varsel paus på en annan grekisk ö, men den här gången åkte jag från flygplatsen mindre än en timmes restid från vårt hem. På den grunden tog jag en snabb titt och hittade ett flyg som avgick från en regional flygplats i sydvästra England till ön Zante där jag kunde få ett rum på ett litet hotell för en mycket blygsam kostnad. Med en sådan snabb uppsättning av kortvariga omständigheter kom jag på mig själv att gå ombord på ett easyJet-flyg tillsammans med några andra semesterfirare följande tisdag.

Efter att vi lyfte slog jag mig tillbaka med en bok för att fördriva de tre timmarna som flyget skulle ta. Boken höll inte min uppmärksamhet så länge och jag kom på mig själv att småprata med en kvinna som satt på min vänstra sida med sin man på hennes vänstra sida. Isen var bruten när hon hade bett mig att flytta så hon kunde komma in i gången, jag Roliga dumma blonda skämt att jag skulle besöka tvättrummet.

När hon kom tillbaka upptäckte jag att hon och hennes man bodde på samma lilla hotell som jag. Det var tydligt att de besökte ön förut och visste det ganska väl eftersom de två berättade för mig om de trevliga stränderna och det mycket lugna nattlivet (eller bristen på det) som finns i mitten av september.

Efter att ha anlänt och gått av på Dionysios Solomos flygplats hittade jag mirakulöst mitt lilla bagage bland det underbart typiskt grekiska kaoset och gick ombord på minibussen som tillhandahålls av hotellet för att hämta sina gäster.När jag gick ombord på bussen tog jag avstånd från paret eftersom jag kände att de hade fått nog av mitt sällskap redan och jag var inte särskilt ute efter att bilda några semestervänskaper.

Vid ankomsten till hotellet tilldelades jag förvånansvärt snabbt ett hörnrum på första våningen så jag tog min väska och gick till rummet och tyckte att det var rent, litet och kompakt men som gärna skulle göra mig de få nätter jag bodde. Eftersom jag inte ville slösa bort någon tid släppte jag mitt fodral på sängen och vände mig om och gick ut för att se mig omkring.

Jag tog mig ut från hotellet genom en trappa utanför där det var cirka 10 minuters promenad till närmaste taverna och bar. Tacksam för ensamheten beställde jag en flaska vin och en god traditionell portion moussaka och fördjupade mig i ebb och flod av det lokala språket där jag har en blygsam arbetskunskap.

Jag gick tillbaka till hotellet något mätt och med en avslappnad luft som bara ett par glas retsina kan framkalla. När jag kom tillbaka till hotellet duschade jag och packade min magra garderob och kraschade ut. Jag gick ner nästa morgon och kände omedelbart igen paret från flygplanet och nickade i deras riktning; hon räckte upp handen i gengäld. Jag frågade på hotellet var det fanns en strand i närheten och blev hänvisad till Argassie förmodligen cirka 10 minuter bort. När jag gav mig ut hyllade killen från paret mig och berättade att det faktiskt fanns en bättre strand lite längre bort som heter Kalamaki som är mer avskild och därmed tystare och gav mig sedan enkla anvisningar för Sexig webbkameraflicka blir fångad hitta den.

Efter att jag varit på stranden ett tag och njutit av ett dopp, satte jag mig under ett parasoll och läste min bok. Senare, när jag kände behovet av en öl, reste jag mig och gick till en kiosk igen förbi paret. Kort sagt, dagen var inte mer än så och klockan var ungefär 5 när jag begav mig tillbaka till hotellet och hämtade ett par flaskor vitt vin från en av de lokala barerna på vägen.

Senare på kvällen satt jag ute Kvinnlig magfett min lilla balkong och lyssnade på cikadorna och njöt i allmänhet av Greklands nattljud. För att hålla myggen borta satt jag ute i totalt mörker endast iklädd badbyxor. Jag satt där i en halvtimme eller så när jag hörde dörrarna till balkongen till nästa lägenhet öppnas och en figur klev ut; efter några sekunder slogs en tändsticka som applicerades på ett par av vad som av doften visade sig vara citronellaljus. Jag insåg då att figuren var mannen från paret som jag först hade stött på på flygplatsen och igen på stranden. Han ordnade ett par stolar runt ett centralt bord, en med ryggen mot mig genom den rökta glasväggen; den andra vänd mot honom på motsatta sidan av bordet. Rolig Novell Buz Vuxen Han hade uppenbarligen ingen aning om att jag var där; Jag satt tyst. När han satt i en ljuspöl skulle han inte ha kunnat se längre än till motsatt sida av sitt bord. Han gick in igen och kom sedan ut med en liten flaska vin och satte sig.

Ett par minuter senare kom hans fru och satte sig mitt emot honom. Hon trodde tydligt att de var ensamma eftersom allt hon hade på sig var en nedre halva av hennes bikini. Under de kommande minuterna hade jag också nöjet att smutta på mitt glas vin och beundra hennes ganska fylliga välformade bröst. Efter ungefär 10 minuter eller så pratade de tyst och sedan när känslan av isolering omgav dem började de prata lite högre och jag märkte att hon redan hade ätit upp ett andra glas vin och bad om ett till som han fyllde på. De pratade om obetydliga saker som gifta människor gör och han hällde upp ett glas till och tömde det återstående vinet i hennes.

Efter en stund lutade hon sig bakåt i stolen, höjde armarna och sträckte sig, vände sig lätt mot honom och log.

"Jag skulle vilja ha ett glas vin till" sa hon mjukt.

"Är det en bra idé?" Han frågade."Du vet hur du är när du har druckit mer än ett par glas." sa han mjukt.

'Ja', sa hon, 'jag vet precis hur jag är när jag har tagit mer än ett par glas och det är därför jag skulle vilja ha ett till. Hur som helst, jag är på semester. hon lade till att lätta framåt i stolen något och delade benen och drog sina axlar bakåt för att stöta ut sina bröst.

Vid det här laget var jag fascinerad. Maken var uppenbarligen intresserad av att han skrattade lågt och jag tänkte för mig själv, "din tur kan vara i kväll".

Han reste sig och sa att han skulle behöva gå och hämta en flaska från butiken 10 minuter eller så på vägen. Konstigt nog sålde den lilla restaurangen på hotellet inte vin annat än till matgäster.

Hon indikerade att det kanske inte spelade någon roll men jag kunde ana att det för mannen spelade någon roll och sa att han skulle gå ändå. Han gick tillbaka in i rummet och några minuter senare hörde jag honom ropa att han precis skulle gå, följt några sekunder senare av ljudet av dörren som stängdes. Någon minut senare hörde jag hans steg i trappan som leder ner till bottenvåningen.

För att tillåta honom att rensa hotellet tvekade jag i någon minut, inte mer, och reste mig sedan upp från mitt bord och plockade upp min flaska vin medan jag gjorde det. Jag gick till den avdelande glasväggen och sträckte mig över min balkong med flaskan i handen så att hon kunde se den från sin sida.

Jag ropade tyst, 'Om du vill ha något under tiden är du mer än välkommen att glasa av det här.' Och sedan la jag till, "Jag heter David, vi träffades på flygplatsen." Som förklaring.

Från ljuset från ljuset på hennes balkong såg jag hur hon tittade åt mitt håll, tvekade ett par sekunder och plockade sedan upp sitt glas och täckte sina bröst med vänster arm och gick mot glasväggen.

"Det är väldigt snällt", sa hon, "det skulle hålla mig igång tills Steve kommer tillbaka." Hon tillade, "Jag heter Anne, det är Anne med ett "e".

När hon närmade sig glasväggen bytte hon glas från höger hand till vänster för att erbjuda glaset till min erbjudna flaska, på så sätt fick jag en mycket njutbar närmare titt på hennes bröst som var behagligt stora och tydligt ganska fasta som de rörde sig bara lite när hon gick. Glaset kom till synen och jag sträckte mig fram och fyllde glaset.

"Tack, David," sa hon, "det är en mycket generös summa."

"Det är min glädje Anne med ett "e", sa jag, "allt för att hjälpa en kvinna i nöd tills hennes man dyker upp igen."

Hon log, och jag undrade om hon kunde se mig genom det mörka glaset, med min balkong i totalt mörker. Hon verkade ganska tillfreds och inte alls blyg vilket jag tyckte var ganska tilltalande måste jag säga. Som för att förlänga samtalet frågade hon hur jag hade trivts på stranden, och tyckte jag att lägenheten var bekväm. Jag svarade att jag njöt av båda och de var precis vad jag behövde för några dagar borta. Hon sa att deras var lika så och att den på andra sidan deras var obebodd. Det var faktiskt möjligt att vi var de enda personerna på den här våningen. Under de få minuter vi pratade tog hon en och annan klunk av sitt vin medan hon stod där helt tillfreds. Hon hade också slutat täcka sina bröst och stod där inte mer än två fot ifrån mig. Jag kände mig ganska säker på att hon inte kunde se mig i någon större detalj och passade på att ta en längre titt på henne. Hon var medellängd med sitt långa hår tillbakadraget i en hästsvans. Hon hade fåttnga solen och såg vältränad och frisk ut. Jag såg henne upp och ner och kände mig lite voyeuristisk men njöt ändå av åsynen av henne.

Jag hade märkt att hennes glas närmade sig tomt och jag frågade om hon ville ha påfyllning. Hon tvekade och log sedan och sa att hon skulle och bjöd fram sitt glas runt sidan av balkongen. Jag fyllde på ordentligt.Hon drog bort glaset när jag hörde det, och hon hörde det också, hennes mans fotspår som klättrade upp för trappan hade kommit tillbaka från byn.

"Tack för vinet David," sa hon och tillade, "och för ditt trevliga sällskap." Anne höjde sitt glas i min riktning under en tyst skål.

Hon vände sig om och gick bort till andra sidan av deras balkong. Hon placerade glaset på bordet bredvid sin stol och vände sig när hon gick för att sätta sig, hon tvekade och tryckte sedan nonchalant ner och klev ur den nedre halvan av sin bikini. När hon väl satt sig, vare sig det var i min fantasi eller fantasi, skiljdes hon sakta åt och korsade sedan benen för att vänta på sin mans ankomst. Animated overwatch art by xordel Lesbiskt Det var en bråkdelsekund blixt av hennes vackert rakade fitta som var ordentligt inpräntat i mitt sinne och jag beundrade hennes avslappnadhet och hennes självförtroende. Jag hade dock ingen aning om det var något hon hade gjort medvetet. När jag funderade över möjligheten dök hennes man upp på hennes balkong med två flaskor vin.

När han märkte att hon satt där sa han 'Var kom det ifrån?' nickar mot hennes glas vin.

"Från den snälla herrn bredvid för att övervaka mig tills du kom tillbaka."

Han tittade tomt åt mitt håll men verkar bara acceptera det och märkte också förmodligen att hans fru nu satt naken framför honom och han frågade inte mer.

Jag satte mig igen på sidan och slöt ögonen och lät återigen ljudet från cikadorna omge mig.

Jag vaknade med ett ryck, orienterade mig en sekund och tittade på klockan; Jag tror att jag hade sovit i ungefär en halvtimme. När jag gick upp för att resa mig blev jag medveten om att samtalet från Steve och Annes balkong hade fått en annan ton. Anne pratade sakta men med en skrovlig kant i rösten och vänd också mot Steve medan hon satt med benen lätt åtskilda. Det blev ett ögonblicks tystnad när hon bad honom att hälla upp ytterligare en drink till henne samtidigt som hon bjöd sitt tomma glas mot honom.När han stod och hällde upp ett glas till för henne såg jag hur hon sträckte sig upp och körde sina händer över framsidan av hans shorts.

"Varför tar du inte av dessa?" Sa hon och drog i bältet.

Han behövde uppenbarligen ingen andra budgivning och släppte dem snabbt och klev ur dem. När han gjorde det Advance Anal Health hon sitt glas på bordet. Hon sträckte sig mot honom, tog tag i hans höfter och drog honom mot sig och tog i en mjuk rörelse hans kuk helt in i hennes mun.

Han var lika skakad som jag. Jag hörde hans flämtande ganska tydligt när han klumpigt lade ner flaskan på bordet samtidigt som han höll i hennes bakhuvud. Jag tittade på i en något häpnadsväckande tystnad och med en snabbt växande erektion. Utan att göra något ljud gled jag av mina shorts; Jag böjde mig framåt och tog upp mitt glas och smuttade på mitt vin medan jag såg henne sakkunnigt använda sin mun och hand för att få honom till en mycket respektabel erektion.

Efter någon minut drog han ut ur hennes mun. Han muttrade något om att det var hans tur nu och lånade ner för att kyssa henne medan han smekte hennes bröst, som vid det här laget visade imponerande upprättstående bröstvårtor. Han knäböjde sedan långsamt och kysste hennes bröst och sedan när han rörde sig längre ner för att knäböja helt framför henne. Hon lutade sig bakåt i sin stol medan hon, återigen i en flytande rörelse, spred sina ben brett, tog tag i hans hår och drog ner hans huvud samtidigt som hon tryckte hennes höfter mot honom och begravde hans ansikte i hennes öppna fitta.

Det är ett under att de inte hörde min tunga andning eftersom jag aldrig hade sett något så erotiskt och så nära och verkligt. Han gjorde några dova ljud men träffade tydligt omedelbart platsen, så att säga, eftersom hans tunga hittade hennes klitoris, lutade hon huvudet bakåt och slöt ögonen och med sina andetag kom i korta men tydligt hörbara byxor.

Sakta började jag smeka mig själv medan jag tittade.Efter bara ett par minuter eller så märkte jag att hennes båge bakåt och sedan blir helt stel där hon pausade i några sekunder och började sedan darra nästan som om hon frossade och sedan släppte ut ett mycket lågt, nästan ohörbart, långt andetag. Hon tystnade; han drog sig ifrån henne och jag kunde se att insidan av hennes lår och hans undersida och hals var genomvåta.

De stannade i den positionen utan att säga något i en hel minut och sedan sträckte han sig ner och sträckte henne sin hand.

"Nu är det min tur" sa han.

Hon tog hans erbjudna hand och han hjälpte henne upp på fötterna. Hon var tydligt ostadig och höll fast i stolsryggen när hon reste sig. Han steg tillbaka och drog bort bordet från balkongräcket och sedan sin stol. Utan att bli tillfrågad stod hon framför räckena och höll i den översta stången lättade sig bakåt och böjde sig i midjan och vände sig sedan lätt åt mig, splittrade benen, exponerade hennes våta fitta och lår. Under de få sekunder som han tittade på sin fru tog jag in denna utsökta utsikt och lät min blick färdas längs med hennes hängande bröst. När jag gjorde det fick jag nästan orgasm men slutade precis innan spasmerna kunde komma över mig.

Hennes man tog sig tid innan han rörde sig långsamt mot henne och jag föreställer mig att han retade henne lätt med sin upprättstående kuk innan han tog tag i hennes höfter och i ett omöjligt hårt stöt rammade sig in i henne. Hon flämtade ut och var sedan tyst. Han gjorde en paus och sedan släppte han hennes höfter för att luta sig framåt för att ta hennes bröst i vardera handen. De stannade så en kort stund och sedan startade han långsamma och rytmiska stötar in i henne; han ger lätt hörbara grymtningar. Hon var tyst men jag kunde se henne stöta mot honom i samklang.

Detta pågick i några minuter och jag matchade sakta hans stötar med mina egna slag på min vid det här laget Rolig Novell Buz Vuxen och hala kuk.Jag märkte då att hans stötar blev hårdare tills Bondage Bdsm Stories släppte hennes bröst och reste sig något för att fatta hennes höfter; han pausade lite som för att stabilisera sig och sedan började han röra på sig igen men den här gången satte han snabbt upp tempot och jag märkte att han tog ett ännu fastare grepp om hennes höfter och började sedan köra rejält i henne. Hon grymtade vid de första slagen och blev sedan tyst och förblev stilla som utan tvekan skulle hon ha kunnat matcha snabbheten i hans stötar. När hans stötar växte ännu snabbare, hörde jag tydligt de blöta smällande ljuden och, i levande ljus, kunde jag precis ana en flod av väta som rann längs hennes ben och även några stänk som nådde golvet vid varje tryck. När han dunkade ännu hårdare såg jag hur hon stelnade något och flämtade; han verkade märka detta och med två i omöjligt hårda stötar rammade han till slut helt in i henne och höll den där. När han tydligt började sperma, såg jag hur hon också började rysa som hon hade förra gången, nästan som om hon huttrade. När hon började detta släppte han hennes höfter och lade armarna runt framsidan av henne för att stödja henne när han, precis som jag, märkte att hennes ben hade börjat ge vika och han höll henne där när han började tömma sig inuti henne.

Med perfekt timing kom vi tre samman; honom inuti henne, hon, nästan sprutande, och jag över min hand, mage och lår.

Efter en halv minut eller så tystnade han och, som fortfarande höll henne, drog sig tillbaka och rörde sig sedan ner med henne, medan hon fortfarande klamrade sig fast vid rälsen, knäböjde och vilade sitt huvud på sina armar, andades tyst, men från blicken av hennes axlar, långsamma, djupa rysande andetag. Lesbiskt Clever cocksucker deepthroats huge cock Ingen av dem talade; hon tystnade långsamt och höll sedan i skenan lättade hon upp sig och föll nästan i sidled i stolen.Hon lutade sig bakåt och andades fortfarande tungt och jag såg fascinerad på hur hennes bröst höjde sig upp och ner i takt med hennes andning och jag hade också det voyeuristiska nöjet att se henne vända sig lätt mot honom, och därmed också mot mig, hon lyfte sina höfter något och med en nästan omärklig rörelse tryckte ut en gobbet hans sperma som började rinna från hennes gapande fitta.

"Städa upp mig, Steve." hon viskade.

Han tvekade inte och knäböjde framför henne och gjorde som hon bad. Han gjorde helt klart lite mer än att rengöra henne då jag återigen märkte den lätta stelheten och sedan rysningen som en tredje, och den här gången överföll henne en våldsam orgasm. Det var en magnifik syn och den verkade hålla i sig ett bra tag innan hon till slut tystnade och han drog sig ifrån henne.

"Ge mig mitt vin." Hon sa.

Han hämtade den från bordet och tog samtidigt sin egen klass också. Han räckte hennes till henne och sedan rörde de vid glasögon.

"Tack" sa han.

"Nöjet var helt mitt, Steve." sa hon och log mot honom.

Båda halkade in sitt vin och sedan sa han att han skulle ta en snabb dusch. Hon nickade sitt samtycke. När han vände sig om för att gå sa hon: 'Jag ska städa här ute.'

Han nickade och gick in.

Efter någon minut reste hon sig och drog bordet och hans stol bakåt nära balkongräcket. Hon böjde sig ner och jag trodde att hon skulle blåsa ut de två citronellaljusen men istället tog hon upp och tände en cigarett, tvekade och reste sig upp igen.

Hon tog ett steg tillbaka och vände sig sedan mot min riktning med benen något isär. Sedan, igen med nästan omärkliga rörelser såg jag transfixerad som en enorm tår av Steves sperma läckte från hennes fitta; efter ett par sekunder föll den sakta på en lång tråd som sedan skiljdes åt, och den föll i golvet. I det svaga ljuset trodde jag att jag kunde urskilja vad som kan ha varit ett leende.

Hon stod där och tog ytterligare en klunk av sitt vin och sedan en lång dragning på cigaretten; hon andades in djupt, höll i den och släppte sedan ut en tunn ström av rök och lutade huvudet bakåt när hon gjorde det. Jag fick en doft av mentol, men bara en antydan. Sedan gick hon framåt och stannade nära glasväggen.

Hon sträckte sig framåt och knackade lätt på glaset. "God natt David," sa hon fortfarande leende, "jag njöt av ditt sällskap."

"God natt, Anne med ett "e". sa jag mjukt.

'Sov gott'. Hon sa.

"Jag är inte säker på att jag kommer att kunna." Jag kontrade.

"Tja", sa hon mjukt, "om du får dig att sperma igen, jag är säker på att du kommer att göra det.'

Hon gick tillbaka till bordet och blåste ut båda ljusen; i det efterföljande beckmörkret hörde jag henne komma närmare skiljeväggen.

"Jag planerar att se dig igen David, ordentligt nästa gång." sa hon mjukt.

Sedan hörde jag hur hon flyttade in i deras rum och drog glasdörrarna bakom sig till slut.

Jag funderade över alla konsekvenser när jag avslutade mitt vin. Jag kom inte till någon speciell slutsats och gick tillbaka till mitt rum för att städa upp mig. Det hade varit en minst sagt intressant kväll. Jag undrade vart det skulle leda till härnäst.