Två lesbiska älskare

Upoznavanje u Bosni

Jag har ägnat mig åt nästan varje kinky enhet eller grej man kan tänka sig genom åren. Samlade och testade varje vibrator, bondage-set, nytt och gammalt, gjorde mina egna leksaker, blev verktygsdesigner, skapare av tekniker etc. Min ingenjörsbakgrund har gjort det bra i BDSM-världen. Men allt eftersom tiden har gått måste jag det också. Jag är inte den Dom som jag brukade vara, efter att min fru gick bort för några år sedan och mitt livsverk har blivit oanvänt sedan dess.

Du behöver inte känna oss ledsna, vi fick ut det mesta av vår tid tillsammans. Idag är det specifikt vår bröllopsdag och det är speciellt eftersom jag gör något vi alltid hade drömt om.

Vi har alltid drömt om att äga ett eget kafé. Tja mer exakt ett Lita aldrig på en stor rumpa med en kinky asket. En hyllning till våra sexuella eskapader genom åren. Lika inbjudande och ljust som vilket kafé som helst, doften av nymalda bönor och en morgonbryggning. Det finns dock en uppenbar skillnad från en lokal plats eller Starbucks.

Längs väggarna linjer symboler av våra äventyr, en outfit, en dildo, ett par handbojor, etc. Allt smakfullt, men med en antydan om vad man kan kalla sexuell befrielse. Varje föremål, outfit, enhet, utrustning, de hade alla sin egen historia. Bifogat till var och en är en anteckning om äventyret som upplevdes, för de som är intresserade nog att titta och fråga bara glädje väntar dem.

Det var ljust och inbjudande för nykomlingar att ge ifrån sig det motsatta Två lesbiska älskare av en fängelsehåla. Vilket var perfekt då det var öppningsdag idag. En butik uppkallad efter min fru, värdefullt kaffe.

Kaffet var gratis till vernissagen och stamgästerna var snälla och nyfikna. Ingenting var i sig sexuellt med kaféet men ämnena och diskussionerna var det säkert. Publiken var en blandning av de som kom Asiatisk Fin restaurang att läsa erotik, som ville ha kaffe innan jobbet och de som bara kom för att titta.

Kunder kom in med stora ögon och undrade vad historien bakom varje föremål var, vissa visste tydligt och andra med en blick av förundran.Inga tecken på nakenhet och inget till salu annat än kaffe gjorde detta till mer av ett kink museum än något annat.

Det Utnyttjad College Anal ungefär halvvägs på morgonen innan jag till slut blev kontaktad med en unik fråga av en snäll ung kvinna.

"Hej, är du ägaren?"

"Ja, det är jag. Hur kan jag hjälpa dig?"

"Tja, jag undrade över saken som hängde upp på väggen.

Hon pekar upp till där den vilade

"Det verkar intressant. Men det finns ingen lapp bifogad?"

"Åh.det var en min fru.hon fick aldrig använda den."

"Åh jag är ledsen!"

"No worry, life goes hade hoppats på att få se lappen hon skulle skriva för den där, men allt funkar inte"

En kort paus drabbade henne.

"Om den är oanvänd.tror du.jag kan.låna den?"

".Till vilken nytta?" Att känna till konsekvenserna men testa hennes beslutsamhet

"Jag kanske har en egen lapp att skriva"

Efter att inte ha hört ett så direkt svar som påminner om min avlidna fru på ett tag, finns det inget sätt att jag skulle kunna säga nej.

"Det är inte till salu och det här är inte ett bibliotek, men om det försvinner i slutet av dagen skulle det inte vara ett problem. Så länge det är tillbaka, rent och med en historia."

Hennes ögon blev stora av spänning. Två lesbiska älskare Hon måste först ha tänkt att jag skulle tacka nej till henne.

Visst märkte jag att en sak saknades när jag stängde för dagen och städade montrarna.

Hon hade sprungit iväg med en märklig också.

En vecka senare.

Affärerna hade varit stabila och när jag öppnade för dagen märkte jag att enheten hade återlämnats. Men bifogad var en lapp som beskriver ett äventyr som hade med den. Jag öppnade den långsamt och den började i samma format som de andra i butiken.

Jag var mer än nyfiken, det här var den enda anteckningen i butiken jag aldrig hade läst. Nyfikenheten överväldigade mig. Vilket äventyr hade den här främlingen?

Det började likt alla andra anteckningar, en introduktion som målade en bild av scenariot:

Jag följde instruktionerna till ett T.Jag är just nu ute lika naken som den dagen jag föddes, tillsammans med den här trollstaven. Det säger att det faktiskt är magiskt. Tillsammans med leksaken följer ett litet tält och tältväska.

De enda instruktionerna var att ta bort tältet ur väskan, lägga mina kläder i väskan och sätta upp tältet för att komma in. Men platsen bör vara någon plats som en park eller stig.

Jag gick till en av mina favorit vandringsleder som hade campingplatser precis bredvid leden och såg till att jag var på en anständig plats. Fortfarande omedveten om exakt vad som skulle hända annat än att njuta av den här leksaken.

Jag låter mig själv slappna av och bli bekväm. Tältet hade ställen för båda mina anklar att låsas och tvingade upp mina ben åt vardera sidan. Jag var fascinerad så självklart satte jag på dem. Jag hade kört tältpålarna ganska djupt och kunde faktiskt inte dra in tältet som jag hade väntat mig.

Några märkliga speciallås fanns i väskan speciellt för detta, vilket ytterligare ökade min nyfikenhet.

De sista instruktionerna var att "njuta". Jag tänkte inte så mycket då men när jag skriver den här lappen nu ser jag hur sanna de orden var.

Jag vände omkopplaren till trollstaven och alla bitarna kom ihop. Omedelbart. Jag kände mig säker i mitt tält redo att njuta av min tid, men när leksaken surrade insåg jag att detta tält inte var vanligt, det var något scifi.

Solljuset som jag tidigare var avskärmad från började omsluta min kropp och utsidan av tältet kom sakta fram. Som om det sakta bleknade tältet gick från ogenomskinligt, till genomskinligt, till klart.

"Hur?!"

Jag fick panik när jag insåg att min nakenhet kom till synen bredvid ett upptaget spårhuvud. Jag var låst på plats med lite i vägen för frihet. Vad kunde jag göra!?

"Njut av dig själv" var de enda orden som sprang in i mitt huvud. Jag gjorde vad som verkade dumt vid den tiden och klämde fast trollstaven mellan mina ben och släppte ut ett stön av njutning kort därefter. Snart återgick tältet till sitt tidigare skick. Jag var skyddad. Men bara för nu.

Butiksvakt:

"I verkligheten var varken tältet eller staven egentligen sci-fi. Den använde sig av PDLC-film, trycksensorer och Bluetooth. Specialfilmen kan bli optiskt klar när en spänning appliceras. Men för någon som inte skulle veta det Jag är säker på att det verkade som magi"

Jag var inte säker Att tjeckiska kvinnor förstod hur så jag lät trollstaven lämna min fitta och efter 3 sekunder började tältet återigen bli klart. Nu förstod jag min situation till fullo. Jag höll tillbaka den på plats för att hålla mig täckt, osäker på hur länge jag hade anmält mig. Vibratorn är som tur är inte på högsta inställningen så den var hanterbar. Men när tanken slog mig gick den upp. Till en punkt som faktiskt skulle pressa mig över kanten.

Jag försökte och kämpade för att inte komma för snabbt, jag skulle säkert behöva en paus men det var för mycket. She cant wait Samtliga Jag gick över och höll stämningen på plats och försökte få bort min orgasm. Jag höll ut så länge jag kunde men fick sedan ta en paus. Denna gång snabbare började tältet släppa in ljus. Leden kom till synen och jag kunde inte göra mycket. Jag försökte sätta en vibb på mitt ben, magens arm, etc. Det skulle inte låta mig fuska. Sedan hörde jag en röst av några vandrare på avstånd som gick ut ur en bil.

Det finns inget sätt att de inte skulle se mig om de gick den här leden. Jag tog tag i min trollstav som fruktade överstimuleringen och tryckte in den i mig. Jag var nu täckt igen, inte säker på när de skulle passera. Jag höll den. Att tro att orgasmtortyren på något sätt skulle väga upp förödmjukelsen av att bli sedd. En hand som håller i trollstaven och en hand över min mun som dämpar mina stön. Jag uthärdade när nöjet fortsatte att skicka mig från den ena orgasmen till den andra. Jag var nästan i tårar när jag hörde knarret från löven på leden!

Någon gick den här vägen, och nu var det inte rätt tid att avlasta mig själv. Jag höll den hårt intryckt av impuls att inte bli sedd. Min nästa orgasm växte då risken att bli sedd bara förhöjde alla mina sinnen. Jag kulminerade precis när de gick över framför mitt tält och höll på för kära liv för att inte släppa ut ett ljud.Jag började spruta, vilket inte var något som händer ofta. Efter det var jag tvungen att ta en paus. Jag tog bort leksaken och accepterade att tältet skulle ställa upp mig för naturen igen.

Nu badad i solljus igen tog jag en stund att samla mig innan jag bestämde mig för hur jag skulle hantera min situation. Jag hade ingen aning om hur mycket längre dessa lås skulle hålla mig på plats och den här leden skulle bara bli mer trafikerad ju längre jag stannade. Jag visste att min fitta inte kunde hantera mycket mer, jag var redan vid min gräns för orgasmer och att uthärda mer skulle vara omöjligt.

Men lövens välbekanta sprakande började igen. Lämnar mig inte så mycket val. Jag slog på vibben igen, den här gången var den på en ännu högre inställning än tidigare. Jag tryckte försiktigt mot mig själv och det var som en blixt som sköt genom min kropp. Det var för mycket att uthärda, och jag var tvungen att dra mig därifrån igen. Jag tog några sekunder att pausa innan jag hörde stegen närma sig och gick tillbaka till njutningen jag fruktade.

Jag var mer mentalt förberedd på den skakande känslan och höll den på plats när mina dova stön av njutning dränkte alla andra naturljud. Men jag märkte att jag fortfarande var avslöjad och tältet hade inte börjat täcka mig längre än tidigare. Jag antog att min paus måste ha varit för lång. Jag hoppades verkligen att det var allt det var eftersom jag höll leksaken på plats i hopp om att min chans till värdighet snart skulle komma tillbaka. För varje orgasm som blev allt mer outhärdlig, tryckte jag ännu hårdare för att se om jag inte pressade tillräckligt hårt. Samtliga Amateur swinger wife facial and biggest cumshot xxx meet Det reagerade snart på det och jag var täckt igen, men jag höll på att ömma. Jag har aldrig upplevt en sådan njutning och stimulans. Det var bra men för bra. Jag hade tappat räkningen vid det här laget antalet gånger jag kom, över 20 vid det här laget. Blir bara svårare med tiden.Jag kämpade för att hålla tältet i sin nuvarande opacitet, men trycket jag var tvungen att hålla i det, ökningen av inställningen och att höra knarret från löven bredvid mitt tält igen fick mig att explodera i den mest intensiva orgasm jag någonsin haft. någonsin haft. Jag gör oreda i tältet, jag släpper ut ett djupt stön och tältet avslöjar mig för världen ännu en gång för att se att mitt framför mig var ett rådjur.inte en person utan vilda liv. Den värdighet jag så desperat försökte hålla fast vid under denna prövning, allt på grund av ett betande djur. Det sprang iväg på grund av min tunga andning och lämnade mig en utmattad röra. Jag hade ingen energi att fortsätta och svimmade i tältet. Jag vaknade en tid senare, mina lås lossnade och tältet döljer mig igen, vibrator av. Jag var äntligen fri, jag packade ihop allt och klädde på mig igen för att åka hem med mina nya minnen. Ett äventyr jag aldrig kommer att glömma men ett jag kanske behöver mer övning innan jag försöker igen. Vackra ryska kvinnor Välj tänker jag tillbaka på varje ögonblick med glädje, trots hur intensivt det hela kan ha varit.

-P

Intensitet 8

Kreativitet 10

Kul 6

Anteckningen slutade som alla andra i butiken. Ett betyg av upplevelsen som upplevdes. Jag bad aldrig min fru att utveckla sitt betyg bara för att ge mig siffrorna. Tar det som en utmaning att få ett perfekt resultat nästa gång. Bara ett fåtal varor i butiken hade hon någonsin gett hela 30/30. Det var alltid en sällsynt syn att se från henne. Att se siffrorna lägre än vad jag förväntade mig väckte min tävlingsanda. Jag ska visa henne, tänkte jag. Jag gick ner till källaren och plockade fram några ofärdiga enheter och dammade av dem och tänkte på minnet av min fru när jag städade upp dem. Jag placerade dem i butiken innan jag öppnade ungefär som alla andra visningsbitar. Dock som den tidigare utan lapp.

Jag väntade en vecka, men de låg fortfarande kvar där jag lämnade dem, den mystiska tjejen skulle förmodligen aldrig återvända. Men nästa dag vid stängning saknades en av dem ännu en gång. Jag kunde bara anta att det måste vara hon igen.Som en nattfjäril mot en låga tog hon den bit jag förväntade mig att hon skulle. Nu var jag orolig med förväntan på vilken historia hon skulle återkomma med den här gången.