Sheryl Crow lesbisk

Upoznavanje u Bosni

Jag stod och tittade på mig själv i spegeln. Jag var naken, min fru väntade på mig i det angränsande sovrummet. Vi hade kommit tillbaka från semestern dagen innan och njöt nu av lite tid tillsammans på egen hand medan våra två små barn besökte sina morföräldrar. Jag lyssnade när Annie ropade på mig och svarade att jag var på väg.

Vi hade redan tillbringat de senaste timmarna i sängen tillsammans och var nu redo för lite mer kul. När jag tittade ner kunde jag se min kuk bli hård av bara tanken på Annie i sängen och väntade på mig, på hennes sexiga kropp, på hennes spända bröst och nästan permanent upprättstående bröstvårtor.

Jag tittade mig i spegeln igen. Jag såg inte annorlunda ut än vad jag gjorde för en vecka sedan. När jag tänker efter så kände jag mig inte annorlunda heller. Men jag var. Tills för en vecka sedan hade jag trots allt varit Annie trogen under hela vårt tioåriga äktenskap. Naturligtvis har jag blivit frestad, och den udda möjligheten har dykt upp under åren. Men jag hade ignorerat dem alla, ville ha, behövt, bara Annie.

Tills förra veckan alltså.

När det bara hände.

*************************

Vi var på semester i Frankrike. Vi hade kört ner till Vendee-kusten i tre veckor i solen. Vi bodde på en sorts semesterort. Det passade oss – mycket sol, nära till stranden, mycket för barnen att göra.

Anläggningen byggdes runt ett centralt område, där det fanns ett par pooler, solterrasser och lekplatser. Där fanns då den vanliga samlingen av butiker, restauranger och barer. Runt omkring i detta centrala område, för vad som verkade vara milsvida, fanns stugor, husbilar, husvagnar och till och med ett stänk av mindre ytor avsatta för tält.

Vi hade bokat in oss på en av stugorna. Det var bra för oss – ett par sovrum, vardagsrum, kök/matsal och alla "mod cons" du kan tänka dig. Utanför fanns en liten trädgård, med plats för en grill, ett bord och stolar och ett par solstolar. Det fanns stugor på var sida om oss, och ett litet campingområde, lämpligt egentligen för bara ett tält, framför oss.

De första två veckorna av semestern flög förbi. Jag tillbringade mycket av det vid poolen eller på stranden, kopplade av, lekte med barnen, simmade och såg i allmänhet hur världen – särskilt damerna – gick förbi. Sheryl Crow lesbisk Mot slutet av den andra veckan började Annie ta barnen till en aktivitetsklubb på eftermiddagen och lämnade mig åt mig själv i två eller tre timmar. Jag var ganska nöjd med detta och tillbringade tiden med att ligga ute på en solsäng i vår lilla trädgård, Diskriminering av lesbisk intervju på min solbränna och läsa.

Ungefär vid den här tiden packade det medelålders paret som hade campat mittemot oss och gick. Medan vi var ute den kvällen dök ett annat tält upp i deras ställe. Det var ganska sent när vi kom tillbaka från vårt besök på ett tivoli i en närliggande stad, och det fanns ingen att se, bara en liten bil parkerad längs ena kanten av gräsytan och ett tält.

Vi hade lite av en lögn nästa dag, eftersom barnen hade gått och lagt sig sent. Så det var mitt på morgonen när vi alla gick upp. Vi åt frukost tillsammans och gjorde oss sedan i ordning för någon timme nere vid poolen. När jag öppnade dörren till stugan och tittade ut, måste min mun ha hängt öppen vid synen som mötte mig.

Det stod en kvinna på alla fyra rakt mitt emot mig, i den låga entrén till det nyanlända tältet. Hennes korta kjol hade åkt upp och lämnade mig med en perfekt vy över baksidan av hennes solbrända lår och mycket av hennes praktiskt taget nakna rumpa. Det fanns bara vad som såg ut som den minsta av bikinitrosor mellan mig och hennes rumpa och fitta. Hennes rumpa vickade när hon backade ut ur tältet innan hon reste sig.

När en man följde efter henne vände hon sig om och såg mig. Hon log, ett bländande ljust leende, och vinkade lite, en medveten glimt i hennes år. Annie knuffade mig i ryggen just då och väckte mig från min öppna mun och stirrade på Bli av med fett på benen mitt emot.

Våra nya "grannar" måste ha varit i mitten av tjugoårsåldern. De vinkade båda när de såg Annie och barnen, och hon visade det där leendet igen och tittade noga på mig.Vi följde efter dem när de gick mot poolen också.

Vi var bara cirka femton meter bakom dem och jag kunde inte ta mina ögon från hennes ben och rumpa. Det var bara något med dem, med henne, som jag tyckte var otroligt sexigt. Efter några minuter av detta skakade jag på huvudet och jagade efter barnen för att ta mig ifrån henne. Den nästa timmen eller så lekte jag med barnen och badade och glömde bort henne helt.

Vid lunchtid tog Annie med barnen tillbaka till stugan för lunch, medan jag stannade vid poolen lite längre. Annie hade bara varit borta några minuter när jag såg flickan gå mot mig. Kjolen var borta nu, och hon var bara klädd i sin bikini. Så fort jag såg henne började min kuk bli obekväm i mina badbyxor.

Vad var det med henne. Det var inte som om hon var särskilt vacker eller så. Hon var vacker, väldigt vacker, men inte på något sätt vacker. Vanligtvis dras jag till mörka, smala kvinnor som Annie. Men det här var annorlunda.

Hennes smutsiga blonda hår var kort, hennes ansikte och axlar beströdda med fräknar. Hon hade en liten näsa och fylliga, mycket kyssbara läppar. Hennes ögon såg annorlunda ut – en djup, nästan flytande, mörkbrun färg.

Hennes hud var gyllenbrun solbränd. Hon var ganska välbyggd på ett kurvigt, vällustigt sätt, med bröst som såg mjuka och väl rundade ut och som hotade att fly från hennes topp. Jag kunde urskilja hennes små, hårda bröstvårtor bakom det tunna materialet i hennes bikini. Hennes midja var förvånansvärt smal jämfört med resten av henne, vilket fick hennes höfter att se rundade ut när de böjde sig mjukt in i hennes starka ben.

Min kuk bara fortsatte att växa när jag såg henne, när hon kom närmare, drogs hela mig till henne. Jag drog en handduk från änden av solsängen och låtsades torka mitt ansikte med den innan jag släppte den i mitt knä för att dölja min mer än tydliga utbuktning, hela tiden och tittade på henne.

Hon log mot mig igen, ett medvetet, flirtigt leende, som om hon visste exakt vad hon gjorde mot mig.Hon pekade på solstolarna som Annie och barnen precis hade lämnat. Jag såg hur mannen hon var med vände lite på solstolarna, men lämnade dem bara några meter från mig. Hot brunette girlfriend fucks in the sauna Bisexuella Jag sträckte mig efter min bok då, med avsikt att läsa för att hålla mitt sinne (och ögon!) borta från henne.

Jag kunde se att hon stod och pratade med sin partner i ögonvrån, men gjorde misstaget att titta upp precis när hon lutade sig fram för att lägga ut sin handduk på solstolen. Plötsligt pekade hennes rumpa på mig igen, och det var allt jag kunde göra för att stoppa min kuk att spricka ut ur min bål. Under några sekunder tog jag in synen av hennes rumpa som pekade på mig, min sikt ostörd förutom av det tunna bandet på hennes string som fastnade mellan hennes rundade kinder.

Jag rullade över snabbt, vågade inte titta längre, mitt ansikte rodnade, min kuk smärtsamt hård. Jag försökte läsa ett tag efter det, såg inte riktigt orden, men var desperat att ta mig ifrån henne. Så fort jag trodde att min kuk var anständig igen, drog jag tillbaka mina shorts över mina trunker och gick tillbaka till stugan och log kort som svar på hennes ljusa leende och vinka när jag gick därifrån.

Den eftermiddagen, när Annie och barnen var ute, låg jag ute i solen en liten stund till. Jag kände mig underbart avslappnad, men kunde inte skaka henne ur tankarna. Varför drogs jag så till henne. När jag tänkte på henne började min kuk stiga igen. Jag rullade över, arg på mig själv, på henne och försökte trycka ner henne i bakhuvudet igen, och försökte tänka på allt annat än henne.

En stund senare hörde jag henne komma tillbaka till deras tält. Jag höll ögonen stängda och hörde några minuter senare hur deras bil startade och sedan körde iväg. Jag gick tillbaka in i stugan för att ta en drink. När jag kom tillbaka ut dök hon upp från sitt tält, fortfarande klädd i sin bikini. Hon log mot mig, öppet, ärligt och tittade Tila Tequila porrbild och ner på mig innan hon lade ut sin handduk i gräset.

Jag kunde inte hindra mig själv från att titta på henne när jag stod i dörröppningen till stugan och smuttade på min drink, mina fötter fastnade i golvet. Jag kunde inte ta blicken från henne när hon lutade sig fram för att breda ut sin handduk, medan hennes bröst pressade sig framåt i toppen. Hon satte sig och började sprida solkräm på hennes axlar. Jag kunde inte släpa mig iväg när hon körde händerna på toppen av sina bröst, och sedan magen och på låren, gnuggade in sin lotion försiktigt, långsamt, medvetet.

När hon var klar rullade hon på framsidan och sträckte sig bakom sig för att gnugga sina gräddtäckta händer över rumpan. Hon öppnade en bok framför sig och började läsa. Jag stirrade på hennes djupa klyvning, på svullnaden i hennes bröst. Hon tittade upp och log, det där allvetande leendet. Jag vände mig om och gick tillbaka in i stugan, rodnande ursinnigt, min kuk hårt i bålen.

Jag gick fram till sovrummet och lade mig ner tacksam för den svalare luften. Jag försökte läsa, men kunde inte koncentrera mig, visioner av henne som sprang upp från sidan på mig. Jag sträckte mig in i bålen och kände min nu halvupprätta kuk. Jag vaggade mina bollar med ena handen och smekte sakta min ständigt växande kuk med den andra. Jag gav efter för min fantasi och bilder på henne, den här gången naken, fyllde mitt huvud när jag undrade över läckerheterna som gömdes av hennes bikini.

Inom vad som verkade som sekunder hade jag en hel släng, mina trunker halvvägs ner för låren, min kuk tjock och hård i handen. Jag slöt ögonen, kände henne mot mig, hennes bröst varma och fasta, hennes fitta våt och väntande. Min kropp spändes när jag kom snabbt, min hand blev suddig när jag drog ut min kuk, min sperma sprutade upp i luften innan den stänkte ner på min mage.

Jag öppnade mina ögon, min andning tung, och såg sperma dribbla över min hand och ner för mitt skaft när jag strök min fortfarande Cider House Rules Sex Scene kuk, klämde det sista av min sperma från mina värkande bollar. Jag tittade på de tjocka fläckarna av sperma på min mage, skarp mot min solbrända hud.Även efter min frigivning kunde jag inte sluta tänka på henne. Vad var det med henne?

Jag slumrade till, fortfarande med min kuk, bara för att väckas av barnens rop när de sprang tillbaka mot stugan. Jag dök in i badrummet i panik och blev städad och gnuggade frenetiskt mot den uttorkande sperma som klamrade sig fast vid hårstråna på min mage.

På kvällen hade vi en grillfest. När jag satt ute i mina shorts och lagade köttet, medan Annie sorterade fram lite bröd och salladen, försökte jag ignorera paret från tältet, även om jag visste att de bara var några meter bort och lagade mat på en liten campingspis. Bisexuella Blonde teen undressing Även Ass Fist Story de båda grät vände jag mig inte om. Men Annie kom ut för att se vad som pågick.

Hon berättade att de hade lyckats välta spisen och spilla maten överallt. Innan jag hann säga något gick hon mot dem och berättade att vi hade massor av mat och att de var mer än välkomna att följa med oss. Jag satt still, mitt sinne i kaos, men förstod inte helt varför.

Minuter senare stod hon framför mig, medan Annie presenterade Maria och Jacques för mig.

"Hej", log hon och rörde mig på axeln medan jag försökte fortsätta laga mat. Hennes röst var låg och husky, och mycket fransk.

Jag tittade upp på henne och tog in hennes tajta västtopp och den korta kjolen som knappt gömde hennes rumpa. Min axel kändes som om den hade blivit bränd när hon rörde vid mig. Jag kunde knappt prata, min mun kändes torr och min tunga kändes som om den var svullen och fast i munnen.

Jag försökte fortsätta laga mat och tittade bara över på Maria när Annie ledde in henne. Jag kunde höra dem prata medan de avslutade salladen, men det var bara hennes röst, bara henne, som jag verkligen var medveten om, min kuk hårt i mina shorts, mitt sinne fylldes av visioner av henne igen. Jag stönade och skakade på huvudet medan jag tittade tomt på köttet när det började brinna.

Måltiden var en mardröm. Vi sex satt runt ett bord för fyra.Maria satt mellan mig och ett av barnen. Hon var väldigt livlig under måltiden, jättekul, gav alltid barnen mycket uppmärksamhet. Men varje gång hon lutade sig mot Peter, vår yngsta, tryckte hennes rumpa och ben tillbaka mot mig. Min kuk bultade när jag kände värmen från hennes nakna kött mot mig, när hon visade sitt ljusa leende mot mig, när hon rörde vid min arm.

Maria och Jacques hjälpte oss att rensa upp och - efter en drink - hjälpte Maria Annie att sätta sig ner i sängen. Jacques gick tillbaka till tältet för lite mer vin och sedan slog vi oss ner för en drink vid bordet utanför. Maria satt nära mig och flirtade öppet på ett roligt, lite berusat sätt när man drack sig igenom den ena flaskan vin efter den andra. Varje gång hon rörde vid mig kunde jag känna min kuk reagera och mitt ansikte rodna.

Det var sent när vi så småningom bestämde att det var dags för sängen. Maria lutade sig fram och kysste mig försiktigt på kinden, hennes läppar varma och fuktiga. Var det min fantasi, eller höll hon mig bara lite hårdare än vad som var nödvändigt. Hade hon pressat sig till mig lite mer än normalt?

Innan jag gick och la mig smög jag ut för att kolla att grillen var kall. Jag kunde höra Jacques och Maria i deras tält, mitt sinne fylldes genast med bilder av henne igen. En våg av irrationell svartsjuka svepte genom mig. Jag skakade på huvudet, arg på mig själv för att jag var så dum, när jag snubblade tillbaka in i stugan. Jag tog tag i Annie och vi älskade frenetiskt, hänsynslöst, min kropp formade sig efter hennes, men när jag kom var det Maria jag tänkte på.

Nästa morgon försökte jag ignorera Maria, till den grad att jag var oförskämd, när jag såg henne vid poolen. Jag försökte att inte titta på henne, och efter att ha lyckats i stort sett kände jag mig gladare när jag gick tillbaka till stugan med Annie och barnen.

Efter lunch tog Annie med barnen till deras klubb, medan jag satt ute i solen med en drink och en bok som vanligt. En stund senare såg jag Jacques och Maria komma tillbaka från poolen.Maria hade på sig sin bikini igen, med en lång t-shirt som nästan nådde ner till botten av kinderna. När de kom tillbaka log de båda och vinkade. Jacques gick in i tältet och kom ut bara några ögonblick senare med bilnycklarna.

Trots min beslutsamhet kunde jag inte låta bli att se hur Maria draperade armarna runt hans hals och kysste honom. När hon sträckte sig upp red hennes topp upp och gav mig en perfekt bild av hennes rumpa, hennes små bikinitrosor lämnade återigen så lite till min racingfantasi. Jacques satte sig sedan i bilen och körde iväg och lämnade Maria på egen hand. Hon log mot mig igen och gick sedan till tältet. Jag vände mig snabbt bort och litade inte på mig själv att se när hon kröp in i tältet.

Jag gick inomhus och tog en drink och stod sedan lutad mot dörren och drack och såg världen gå förbi, som jag ofta gjorde. Några minuter senare dök Maria upp. Hon tittade på mig och tittade öppet på mig upp och ner. Jag hade bara mina badbyxor på mig och bara tanken på att hon tittade på mig fick blodet att rinna Knullar honom samtidigt som hon knullar henne min kuk.

Jag är trettiofyra, håller mig i form och mår alltid bra när jag är på semester och har blivit lite brun. Trots det kände jag mig plötsligt obekväm över hur öppet, hur uppriktigt hon tittade på mig under dessa få sekunder.

Plötsligt log hon och vände sig bort och gick mot glassboden hundra meter bort. Jag tittade på henne, fascinerad av hur hennes rumpa rullade när hon gick. Hon köpte en glassstrut och började äta den när hon gick tillbaka, med den lilla spetsiga tungan som flickade ut. Jag stönade medan jag tittade på henne, och utan att riktigt tänka gick jag tillbaka inomhus.

Innan jag visste ordet av låg jag på sängen, min stela kuk i min hand, mitt sinne fullt av henne igen, fullt av henne, av hennes tunga som flickade ut mot min kuk. Jag slöt ögonen och smekte min kuk och drog tillbaka min hud långsamt. Jag öppnade mina ögon och tittade på när jag klämde ut pre cum ur spetsen på min kuk, och såg hur det rann sakta nerför mitt skaft. Good gf noveller Jag tyckte jag hörde något.Jag tittade upp skrämt, men kunde inte se något. Jag strök min kuk och njöt av hårdheten, styrkan i min kuk i min hand.

Jag sträckte mig efter mina bollar, benen brett isär. Jag tittade över på den långa spegeln på väggen vid fotändan av sängen, tittade på mig själv, såg hennes reflektion när hon lugnt tittade på mig, slickade långsamt hennes glass, hennes ögon fäst vid reflektionen av min tjocka, hårda kuk i spegeln .

Jag satte mig upp i larm och försökte automatiskt dra mina stammar upp över min hårda kuk. Hon vände sig om och flydde. Jag sprang efter henne, men när jag kom fram till stugans dörr gick hon precis in i sitt tält med ryggen mot mig. Hon stannade och tittade tillbaka på mig över axeln. Hon log, ett sensuellt, inbjudande, medvetet leende och gick sedan in i tältet.

Jag kunde inte hjälpa mig själv längre – jag följde efter henne.

Det fanns ett slags lågt tak över ingången till tältet, som man verkligen behövde böja sig för att komma in. Men när du väl var igenom det öppnades tältet och var tillräckligt högt för att bekvämt kunna knäböja upp i. Det fanns ett öppet område inuti kapellet och sedan dragkedjedörrar på varje sida, som ledde till de två ändarna av tältet. Den ena dörren var upplåst, medan den andra hängde öppen. Jag vände mig mot den där.

Jag drog åt sidan dörren och kröp igenom. Maria var där och ställde sig på knä vänd mot dörren. Hennes bikini var borta och hon var naken. När mina ögon vände sig till halvmörkret, såg jag hennes vackert rundade bröst, av hennes spända bröstvårtor, av triangeln av mörkt hår vid korsningen av hennes lår.

Hon höll fortfarande sin glass och slickade den långsamt. Det började smälta, och dropparna rann nerför konen innan de droppade på den mjuka huden på hennes mage, innan den långsamt sipprade nedför hennes kropp mot den där fläcken med mörkt hår. Jag stönade åt det jag såg, min kuk sprang upp i mina bålar, smärtsamt fasthållen av det täta materialet. Jag började röra mig mot henne, men hon stoppade mig med en blick, medan hon tittade spetsigt på mina stammar.

Jag knäböjde och tryckte ner mina bålar på mina lår. Min kuk sprang lös, studsade framför mig, stack ut nästan obscent, huden drog sig tillbaka från det röda, lökformade huvudet, pre cum redan droppande från spetsen. Jag såg henne titta på mig, hennes ögon vida och ljusa, hennes tunga slickade hennes läppar i förväntan när hon såg mig slingra sig ut ur stammarna helt.

Jag knäböjde framför Maria, min kuk pekade upp mot henne. Utan att ta blicken från mig lutade hon glassstruten mot sig själv. Jag såg fascinerad när den sista glassklumpen gled av struten och landade med ett "plopp" precis ovanför hennes bröst. Hon lade konen åt sidan. Jag stönade, min kuk ryckte, medan jag såg glassen rinna långsamt in i den djupa klyvningen mellan hennes bröst.

Jag gick framåt och kysste henne hårt på munnen, tryckte henne på ryggen, ville ha henne, behövde henne. Mina läppar krossades till hennes, när hon lade sig ner, när hon vecklade ut sina ben underifrån och sträckte ut sig, hennes nakna kropp bredvid mig när jag låg bredvid henne. Hennes tunga gled in i min mun, kall av glassen, varm av passion.

Vi kysstes passionerat när jag sträckte mig efter hennes bröst och bröstvårtor, klämde och smekte henne när våra tungor stack in i varandras munnar. Jag kysste längs hennes läppar och nerför hennes haka, rörde mig snabbt för att kyssa längs hennes hals, nafsade i den mjuka huden när jag gick, lyssnade på hennes mjuka suckar när jag körde en hand uppför hennes ben, gnuggade försiktigt det heta köttet på insidan av hennes lår.

Jag kysste hennes hals, min tunga rann lätt över hålan där innan jag halkade ner och Bisexuella hennes fulla bröst. Jag slickade den smältande glassen från hennes kropp, sög den från henne och åt den, slängde min kalla tunga över hennes hårda, rynkiga bröstvårtor medan mina händer strövade över hennes kropp, rörde henne mjukt men gnuggade henne hårt, medan jag slickade mig i väg. ner i hennes kropp.

Hon höll mitt huvud lätt och guidade mig tillbaka till sina bröst, hennes rygg krökte.Jag gjorde motstånd i några ögonblick, min tunga lekte med guldkorset vid hennes genomborrade navel innan jag lät henne dra mig uppåt. Jag drog min tunga runt hennes bröst, virvlade den lätt runt hennes spända bröstvårtor innan jag sög dem hårt i min mun.

Maria drog mig hårdare till sig, vred på kroppen när hon tryckte upp bröstvårtan mot mig och tvingade den djupare in i min mun. Jag retade henne i några sekunder, och sög sedan hårt igen, drog hennes bröstvårta, hennes bröst, in i min hungriga mun, min tunga lekte, tryckte det gummiliknande köttet mot det hårda taket av min mun.