Annalsexberättelser

Upoznavanje u Bosni

Allt som allt har jag ett ganska bra jobb. Jag arbetar som konsult för exklusiva hotell och resorter runt om i världen. Så ungefär 40 veckor om året är jag på resande fot och besöker mina kunders fastigheter och ser till att de sköts på rätt sätt. Det lämnar inte mycket tid över till ett hemliv, men det är okej för mig, eftersom jag inte riktigt är typen som slår mig ner. Jag gillar att utforska, resa till nya platser och ha friheten att göra vad jag vill. Dessutom har ständigt umgänge med kvinnor som är på semester lett till ett ganska spännande sexliv.

Jag är en snygg kille, med mörkt hår, breda axlar och ett vänligt leende. Vid 38 år måste jag spendera mer tid på konditionsmaskinen än jag brukade, men det håller mig i ganska bra form. Men om jag har ett hemligt vapen så är det att jag har lätt för att prata med kvinnor. När jag reser så mycket som jag är van vid att starta konversationer med främlingar, och ibland leder det till fler.

Jag har haft roligt med tjejer på ungkarlsresor, affärskvinnor som reser i jobbet och massor av kvinnor som reser med sina vänner på en tjejhelg. Några av kvinnorna jag har legat med har varit singel, några har varit gifta -- jag frågar inte riktigt. Men det var inte förrän nyligen som jag hade nöjet att vara med en gift kvinna mitt framför hennes man. Låt mig berätta om det.

I oktober förra året besökte jag en kunds resort i Aitutaki, en av Cooköarna i södra Stilla havet. Aitutaki är en liten ö, bara cirka fem mil lång och en mil bred, men det är en fantastisk plats. Den har en vacker central lagun, fantastiska vita sandstränder, och den är omgiven av ett blomstrande rev. Det är en av mina favoritplatser i världen, och det kanske inte finns någon bättre plats för att koppla av och låta dina bekymmer skölja bort. Av den anledningen drar Aitutaki besökare från hela världen, inklusive Australien, Amerika och Asien. Min klients resort är mycket exklusivt Annalsexberättelser välskött, vilket innebär att jag sällan har många problem att lösa, vilket ger mig gott om tid att njuta av paradiset.

När jag besöker en fastighet gillar jag att tillbringa lite tid med att prata med gästerna, fråga dem vad som lockade dem till resorten och leta efter saker som kan förbättras. Det var så jag träffade Darin och Tuyen, ett ungt australiensiskt par på besök Japanska sexbutiker Melbourne. De anlände till resorten tidigt på eftermiddagen på en fredag, vilket är en hektisk tid för personalen i receptionen. Jag observerade registreringsprocessen, såg hur personalen hanterade rusningen, när jag hörde expediten berätta för Darin och Tuyen att deras rum inte riktigt var klart ännu, och uppmanade dem att lämna sina väskor och vänta i lobbybaren medan förberedelserna pågick. Annalsexberättelser avslutad. Efter en lång (och ofta ojämn) flygning till den lilla flygplatsen på Aitutaki vill gästerna bara komma till sitt rum och koppla av, så jag anser att det är ett stort problem när ett rum inte är klart vid ankomsten. Jag gjorde några anteckningar om hur jag skulle förbättra processen, och sedan gick jag till lobbybaren för att be paret om ursäkt å fastighetens vägnar och se om jag kunde få lite feedback från dem.

Jag blev glad över att se att Darin och Tuyen alla var leenden när de satt i baren, var och en av dem smuttade på en fruktig drink. Vid den tidpunkten hade jag inga framkallade avsikter -- det här handlade om arbete för mig -- men jag erkänner att jag gillade hur Tuyen såg ut i sin blå solklänning med vita blommor, söta sandaler på fötterna. Tuyen är en vacker vietnamesisk tjej i 20-årsåldern, med en liten figur och en vänlig personlighet. Jag skulle gissa att hon väger cirka 5'2 och 115 pund, med små bröst och en liten men snyggt böjd rumpa. Hennes hår var långt och rakt och ramade in hennes runda ansikte, och jag lade genast märke till hennes livliga mörka ögon och inbjudande svullna läppar. Hennes petita storlek och bronsfärgade hud stack ut i jämförelse med Darin, som är 30, vit, cirka 6' lång och i ganska bra form.

När jag gick fram till dem i baren presenterade jag mig, erbjöd mig att köpa en drink till dem och satte mig sedan ner för att ställa några frågor till dem.Det var då jag fick reda på att de var på en andra smekmånad, firade sin femte bröllopsdag och semestrade ensamma tillsammans för första gången sedan deras dotter föddes två år tidigare.

När vi Var Meet The Woman Who om resorten och deras förväntningar började jag dras mer och mer till Tuyen. Jag vet inte varför jag förväntade mig att hon skulle vara blyg och tyst, men hon var tvärtom, med ett livligt sätt som jag tyckte var väldigt engagerande och attraktivt. Jag kan till och med säga att hon flirtade lite med mig, och om Darin inte satt bredvid henne, skulle jag ha flirtat tillbaka för att se hur hon svarade. Som det var slutade det med att jag pratade med dem i över en timme, fick deras feedback på resorten, men sedan var det bara att hälsa på med dem och njuta av varandras sällskap. Jag tror att de till och med hade glömt att checka in när en bell hop kom för att berätta att han hade tagit deras väskor till deras rum och att det var klart när de ville ha det. När vi skildes åt, tackade jag dem för deras feedback, och jag erbjöd dem pass till "Aquatic Eco Trail", en snorklingstur på revet, för att kompensera för förseningen.

Jag förväntade mig verkligen inte Ren röv innan sex se dem igen, så det var en lycklig slump att jag observerade snorklingsturen följande eftermiddag när Tuyen och Darin dök upp vid båten. Jag såg hur guiden fick några gäster utrustade med snorklar och fenor när jag hörde en bekant röst säga "Hej du!" bakom mig. Jag vände mig om för att se Tuyen, denna gång klädd i en söt, ljusblå bikini med strängar, som visade upp mycket hud. Hon såg fantastisk ut -- hennes små bröst fasta och pigg, hennes mage med bara en söt liten mängd överblivet babyfett och hennes solbrända hud såg Margarita Magana En Bikini fin ut i den ljusa baddräkten. När Darin kom upp bakom henne, berättade Tuyen för mig att de bestämde sig för att ta med mig på den gratis turnén, och jag förklarade att jag skulle gå med dem, när jag skulle ut med turnén för att observera. "Det kommer bli kul.Det ska vara trevligt att ha någon vi känner att prata med", sa hon och gav mig det vackra leendet igen.

Vi hade en kort båttur från kajen ut till snorklingsplatsen, och vi tre tillbringade tiden med att prata och känna oss lite som gamla vänner. Jag försökte vara diskret, men jag fortsatte att stjäla snabba blickar på Tuyens söta kropp i hennes lilla bikini, och märkte olika saker när vi chattade. När hon vände sig om för United Anal Chickens Association titta på vattnet bakom sig lade jag märke till en liten fjärilstatuering på hennes rygg, precis ovanför hennes rumpa. När hon lutade sig tillbaka, med fötterna uppe på en bänk, lade jag märke till hennes söta tår, med naglarna målade ljust rosa och en liten silverring runt den andra tån på hennes högra fot. Och när hon kom upp ur vattnet efter att ha snorklat, med sin tunna topp klamrade sig fast mot kroppen, märkte jag att hennes hårda bröstvårtor, tjockare än jag hade förväntat mig, sträckte sig mot det tunna tyget.

Samtalet kom lätt på resan tillbaka till kajen, när vi tre pratade om det vackra landskapet, våra jobb och våra familjer. Men när vi kom tillbaka till resorten blev jag förvånad när Tuyen frågade mig om jag skulle vilja följa med dem på middag den kvällen. Jag hade planerat att bara äta något i baren och koppla av lite, men jag njöt av att umgås med Tuyen och Darin, så jag gick med på att säga till dem att jag skulle göra en bokning på mitt favoritställe och insisterade på att det skulle bli min godbitsom en jubileumspresent till dem. Vi skildes åt för att städa och byta om, och kom överens om att träffas på restaurangen om ungefär en och en halv timme.

Darin och Tuyen var en halvtimme sena till middag, men jag hade inget emot det. Jag tänkte att Darin gav Tuyen en trevlig, lång jubileumsknulle, även om de förklarade att de faktiskt hade lämnat sin rumsnyckel på båten och var tvungna att hämta en ny från receptionen, vilket tog lång tid på grund av rusningen på eftermiddagen. igen. Jag var inte säker på om jag trodde på dem, men jag sa till dem att jag skulle undersöka det.Under tiden kollade jag på Tuyen, som var snygg i en söt liten röd klänning som kramade om hennes höfter fint. Vi hade en fantastisk middag, med utsökt mat och ett par flaskor mycket gott vin. Jag satt mitt emot Darin, med Tuyen mellan oss, och jag tror att hon gillade att stå i centrum för uppmärksamheten.

Ju mer vi pratade och ju mer vin vi drack, desto mer flirtig blev hon, log sött, rörde vid min arm medan hon skrattade åt mina skämt och sa hur speciell hon kände sig när två män tog henne på middag. She has her cunt stretched by a monster black cock pushing Bondage Vi pratade om deras jobb--Darin är ingenjör, Tuyen är i grafisk design--liksom några av deras tidigare semestrar. Jag spelade reseledare för dem också och berättade för dem om andra saker de borde göra på ön, inklusive att besöka Tapuaetai, eller "One Foot Island", som är en liten holme i hörnet av ön där du vid lågvatten kan gå ut på en sandbank långt bort från ön. Darin verkade inte så intresserad, men Tuyen var det och hon frågade mig om jag skulle ta henne dit imorgon. "Det är en dejt", sa jag till henne.

Vi pratade till och med lite om deras sexliv. Darin förklarade att de hade planerat denna semester som ett sätt att återuppliva saker i sovrummet, eftersom de verkligen hade saktat ner efter att deras dotter föddes. "Tuyen tycker inte att hon är lika sexig nu när hon är mamma," sa Darin till mig.

Tuyen gav honom en liten blick och vände sig mot mig, "Det kanske är för att Darin behandlar mig annorlunda nu", sa hon. Sedan tittade hon på honom igen, "Du är bara inte lika passionerad som förut." Darin tittade ner i bordet, vilket ledde till ett obekvämt ögonblick av tystnad.

Jag bestämde mig för att bryta spänningen och pratade med Tuyen, "Jag menar inte att tala i oväntade fall, men Tuyen, jag tycker att du är väldigt söt och jag tycker att ni två är fantastiska tillsammans." Hon log lite och jag berättade att jag har hört att många par måste anpassa sig efter att ha fått barn, men så småningom kommer de att återgå till det normala.Det verkade lätta på spänningen lite, eftersom de båda slappnade av och Darin sträckte sig efter Tuyens hand.

"Du då?" Darin frågade mig, "hur är ditt sexliv, när du är på resande fot hela tiden?"

Jag diskuterade mitt svar när Tuyen avbröt: "Jag är säker på att Jake klarar sig bra."

Jag log bara mot Tuyen och sa: "Ja, du har rätt, men jag kysser och berättar aldrig." Jag lämnade det där och lät dem föreställa sig vad de ville.

Efter middagen stannade vi tre vid resortens strandbar för en sängfösare, Tuyen satt mellan Darin och mig i baren. Halvvägs genom min cocktail kunde jag se att Lois Griffin Shemale var uppe. Darin och Tuyen fortsatte att viska till varandra. Jag tänkte att de försökte komma på ett artigt sätt att lämna mig och gå Japan vuxenberättelse gratis till sitt rum. Jag berättade för dem att jag hade haft en trevlig kväll, men jag tittade på köket för frukost på morgonen, så jag borde gå och lägga mig och resa mig för att gå.

"Jake, vänta," sa Darin. Han var tydligen lite nervös och tittade på Tuyen, sedan mig igen, "vi har något vi vill fråga dig."

"Visst vad är det?" Jag frågade.

Darin stod bakom Tuyen nu, och medan han talade lutade hon huvudet mot hans bröst och rodnade. "Vi har pratat om att piffa till saker och ting, och en av sakerna vi båda har föreställt oss är att ha någon annan, ja. titta på oss. när vi har sex."

Det tog min hjärna Live sex-tv gratis sekunder att bearbeta det jag hörde, men min kuk reagerade direkt.

"Vi pratar inte om en trekant eller något liknande," sa Darin, "bara att ha dig i rummet och titta på oss, vi tror att det skulle bli väldigt varmt."

Jag tittade ner på Tuyen, som var tydligt generad. "Är du säker på att du vill ha det här, Tuyen?" Jag frågade.

Hon vände huvudet mot mig, hennes stora bruna ögon tittade upp i mina, "Jag tror det skulle vara spännande."

Jag var fortfarande ganska chockad över den här utvecklingen, men jag ville inte slösa bort möjligheten, så jag föreslog att de två skulle gå till sitt rum medan jag betalade barfliken, och jag skulle träffa dem där om några minuter.De fnissade nervöst när de gick därifrån, med Darins arm runt Tuyens söta lilla midja.

Jag knackade på deras dörr ungefär femton minuter senare, med en flaska vin och några glas, och tänkte att alla kanske behöver lite flytande mod. Tuyen öppnade dörren och log med ett glatt leende. "Det här är så styggt", sa hon och rodnade när jag kom in i rummet. Belysningen släcktes lågt och jag såg att Darin hade flyttat en stol nära king size-sängen, som hade tagits av på lakanet. Jag satte glasen på bordet och öppnade vinflaskan, men när jag vände mig om såg jag att de redan stod bredvid sängen, inlåsta i en passionerad kyss.

Jag lutade mig bakåt mot bordet, hällde upp ett glas vin till mig själv och njöt av showen. Darin drog Tuyen nära sig med händerna på hennes rygg och kysste henne djupt. När de såg ut flyttade han händerna nerför hennes röda klänning till hennes fina runda rumpa. Hon hade armarna uppe runt hans hals, vilse i kyssen, mjuk och djup. Hennes klänning red upp när hon sträckte på sig för att kyssa honom, och när han klämde hennes rumpa såg jag mer och mer av hennes fina ben, hennes släta, solbrända lår.

Jag bestämde mig för att slå mig ner i stolen, min kuk rörde på sig lite redan, när Darin sträckte sig upp på baksidan av sin klänning, hakade av spännet och hittade blixtlåset. När han öppnade blixtlåset såg jag remmen på Tuyens svarta bh och hennes lilla fjärilstatuering avslöjades när han drog dragkedjan hela vägen ner till hennes rumpa. Han fortsatte att kyssa henne och lade sina händer på hennes axlar, långsamt trycka klänningen från hennes axlar och ner för hennes armar tills gravitationen slutligen vann och klänningen föll i en hög vid hennes fötter. Tuyens svarta cheekietrosor i bomull matchade hennes bh, och hennes rumpa såg ännu bättre ut i dem än i hennes bikinitrosor. Bakifrån hade hennes kropp en perfekt smal timglasform, med sin lilla midja och lite kurviga höfter.

Efter att ha varit en tyst åskådare så här långt bestämde jag mig för att säga något för att uttrycka min uppskattning: "Du har en vacker kropp, Tuyen.Darin är en lycklig man." Hon fick gåshud på armar och ben, och hon lade huvudet på Darins bröst, slutna ögon, ett nervöst leende på läpparna. Darin var tydligt stolt över sin sexiga fru och ville visa mig mer. Han sträckte sig bakom henne och knäppte upp hennes bh, gled av den och slängde den på golvet också. Bondage Hentai delicious asshole Tuyen hade fortfarande ryggen mot mig, men även bara den nakna bronshuden på hennes nakna axlar och rygg var otroligt erotisk.

Med Tuyens behå av, vände Darin henne lätt åt sidan och böjde sig ner för att kyssa hennes bröst. Från min vinkel kom hennes högra bröst först i synen. Som jag förväntade mig var den liten och snabb pigg, med en fin liten droppform. Men jag slogs av hennes tjocka, mörka bröstvårta, lika stor som spetsen på mitt rosa finger och var nästan svart i rummets mörka ljus. Darin lade sina läppar runt den och sög på den, vilket gjorde den ännu mer svullen och överfylld. När hon vände henne lite mer så att jag kunde se båda hennes bröst, gick Darin fram och tillbaka mellan sina två magnifika bröstvårtor och sög dem hårdare medan hon gnällde lite.

När båda hennes bröstvårtor var tjocka och svullna och hårda, reste sig Darin upp och uppmuntrade tyst Tuyen att gå ner på knä. Hon gick villigt och sträckte sig efter hans byxor, knäppte upp och öppnade honom och sträckte sig sedan in för att dra ut hans kuk. Hans kuk liknade min, kanske lite över sex tum lång och proportionell i tjocklek, och precis som min var hans helt hård. Tuyens händer sträckte sig upp för att hålla den, hans vita kuk såg ännu större ut i hennes små, solbrända händer, och hon drog huvudet mot munnen, kysste det mjukt och tog in det. Darin hade händerna vid hans sida, medan Tuyen sakta guppade på huvudet av hans kuk, hennes stora, mjuka läppar lindade runt honom, hennes ögon stängda och hennes hand strök hans skaft när hon flyttade bara huvudet in och ut ur munnen .

Vid ett tillfälle tog hon munnen från hans kuk, tryckte upp den och lutade sig in för att kyssa hans bollar, och tog sig tid att kyssa dem båda mjukt, innan hon drog tillbaka hans kukhuvud inuti hennes mun. Gradvis tog hon mer av hans kuk inuti, sög honom med tungan som arbetade på undersidan av hans kuk. Min kuk blev obekväm när jag ansträngde mig mot mina byxor, så jag lutade mig bakåt och knäppte upp och öppnade blixtlåset också, vilket släppte mig hårt och gav mig tillgång till att stryka den lite, när jag såg Tuyen arbeta på sin man.

Ungefär tio minuter i avsugningen hjälpte Darin Tuyen på fötter, lyfte henne sedan och lade upp ansiktet på sängen. Med händerna på hennes höfter, fingrarna innanför midjebandet på hennes trosor, drog han ner dem och avslöjade en liten, mörk hårfläck och en glimt av pösiga fittläppar. Med sina trosor på golvet Std Från Anal sin klänning och behå lade sig Darin mellan Tuyens ben och gick ner på henne med munnen på hennes klitoris och sög den i en långsam rytm. När hon lade sig på rygg gick hennes händer till hennes bröst och hon började leka med sina egna bröstvårtor. Min kuk bultade lite när jag såg Tuyen vända huvudet åt sidan och titta på mig, en blick av lust och övergivenhet i hennes ögon. Sedan släpade hennes blick från mina ögon ner till min erektion och såg mig stryka den långsamt.

Tuyens gnäll förvandlades till mjuka små stön när Darin arbetade med sin mun och tunga på hennes fitta, sög hennes klitoris och sonderade hennes fitta. Till slut flyttade han upp, kysste hennes bröst igen och kysste sedan hennes mun. När han gjorde detta hjälpte han henne att lägga händerna under hennes egen rumpa, lyfta upp henne lite, medan han placerade sin hårda kuk på hennes väta. Deras ögon var låsta på varandra när han gned sin kuk på hennes välkomnande fitta, och sedan tryckte han långsamt mot henne.

Ett litet "oj" kom ut från hennes mun när han dök in, och hon spände sig lite när han gradvis, bit för bit, arbetade hela kuken inuti.Efter några långa, långsamma drag slappnade Tuyen av lite, hennes kropp accepterade hans kuk, och snart, Darin hade han en fin rytm igång, glidande in och ut ur henne försiktigt, med händerna instoppade under sin rumpa, hennes ben lindade runt honom. Han knullade henne mjukt, kärleksfullt, och Tuyens bröst började svaja lite med hans förtroende, hennes tjocka mörka bröstvårtor som två kulor som rörde sig i takt med deras jävla.

Jag är inte riktigt säker på vad som kom över mig vid den tidpunkten. Det var uppenbart att Darin och Tuyen blev väldigt bekväma med mig där, och jag blev väldigt upprörd av Tuyens sexiga kropp och hennes rena sexualitet, när hon först sög Darins kuk och nu tog en ordentlig jävla. Men de hade erbjudit sig att bara låta mig titta, inget mer. Ändå kom jag på mig själv att stå upp, min stela kuk framför mig, flytta över nära sängen. Att stå över Tuyen gav mig en bättre bild av hennes bronskropp. Hon hade sina ögon stängda och hennes ben spridda och accepterade Darins kuk inuti henne.

När jag stod där, precis bredvid henne, kunde jag inte låta bli att sträcka mig ner, försiktigt lägga min högra hand på hennes högra bröst och pressa det lite. Hennes hud var så slät, hennes bröst mjukt och varmt. Jag hade ingen aning om hur de skulle reagera på att jag tog ett så stort steg, så jag blev glatt överraskad när Darin flyttade om lite, stod lite mer upprätt, för att ge mig bättre tillgång till Tuyens bröst. Hon höll händerna under rumpan och när jag rullade de där tjocka bröstvårtorna i fingrarna släppte hon ut lite "mmmmm". Hennes ögon var slutna, men hon visste att det var jag. Hon visste att det var mina händer på hennes bröst, lekte med hennes bröstvårtor, kupade hennes bröst. Hon visste att hon hade två män som njöt av hennes kropp.

Min kuk var nästan smärtsamt stel nu när jag lekte med Tuyens bröst, och jag ville ha mer. Jag flyttade min hand upp mot hennes huvud, vände henne åt min håll, samtidigt som jag höll min stela kuk i min vänstra hand.Hon gjorde inte motstånd, hennes ögon stängdes när hon flyttade i min riktning, flyttade överkroppen mot mig och Darin rörde sig långsamt in och ut ur henne. Om han hade några invändningar, höll han det för sig själv, medan han såg mig föra mitt kukhuvud mot hans frus mun, gnuggade spetsen på hennes svullna underläpp. Hon svarade omedelbart, skiljde sina läppar och öppnade munnen för mig. Försiktigt sköt jag min kuk framåt, medan hennes läppar omslöt mitt svullna huvud och tog in det.

Jag lade min vänstra hand på baksidan av hennes huvud för stöd och återupptog leken med hennes bröst med min högra hand. Tuyen hade börjat suga på mitt kukhuvud, och jag tryckte långsamt in mer och gav henne mer av min kuk. Hon fortsatte att suga den, använde sin tunga sakkunnigt på undersidan av mitt huvud och sedan kysste och slickade huvudet på min kuk när jag drog ut. Hela tiden höll hon ögonen stängda, även när jag pratade med henne. "Det är en bra tjej", sa jag till henne. Blonde girlfriend gives jerk off instructions noveller "Din mun är skön och varm på min kuk." Sedan lade jag till, rent av effekt, "Visa din man hur du suger min kuk."