Tillverkning och kol och nylon

Upoznavanje u Bosni

Som ni vet vid det här laget har Sheila blivit en riktig exhibitionist. Hon kan ha börjat långsamt men nu är hon väldigt entusiastisk över att visa mer och har verkligen börjat njuta av den fysiska interaktionen med andra. Om du har följt hennes bedrifter. Du vet att hon nu tillåter massor av beröring och har utvecklats till att röra och suga hennes utvalda kille (eller killar) kukar.

Sheila har haft flera tillfällen där hon har visat sina bröst och kropp för killar från knappt lagliga (18) till äldre män. Ändå tycker hon att visa yngre oerfarna killar sin favorit och får den största spänningen och tillfredsställelsen som ger dem upplevelser de aldrig hade haft tidigare.

Med detta i åtanke föreslog Sheila att gå till sjön för några dagar av sol, kul och exhibitionism. Vi har funnit att sjön är den perfekta platsen, eftersom den ger möjlighet att gå topless, visa upp sina stora bröst för andra och det ger oss möjligheten att välja någon som passar hennes smak, ung och oerfaren.

För tre veckor sedan gjorde vi arrangemang för att hyra ytterligare en uteplatsbåt på vår favoritsjö. Som alltid, när du hyr en båt, låter hamnen någon gå ut med dig för en kort demonstration om hur man använder båten etc. Vanligtvis är kassan en av de unga männen som arbetar vid kajen.

Så fort vi fick våra saker lastade ombord fick vi ett barn på cirka 18 eller 19 år att ta oss ut på vår utcheckningsresa. Väl på väg drog Sheila av sig t-shirten hon hade haft på sig. Under den bar hon en gammal mörkblå t-shirt av mig som hon hade skräddarsytt. Anpassningen bestod i att hon klippte av tröjans nederkant så att när hon stod, visades undersidan av hennes bara bröst men fortfarande täckte hennes bröstvårtor. Inte mycket, men ändå täckt. Skulle hon lyfta upp armen skulle tröjan lyftas och hennes bröstvårtor skulle bli blottade, beroende på hur högt hon nådde.

Det tog ingen tid alls för vår däckpojke att märka förändringen av Sheilas topp.När jag lärde Rökande het porr att använda vår båt, ägnade barnet mycket mer uppmärksamhet åt Sheilas bröst än på min förmåga att hantera båten. Jag tittade över flera gånger och märkte att Sheilas bröstvårtor stack ut, antagligen bildade den uppmärksamhet hon fick för barnet. Jag måste erkänna, Sheila såg riktigt bra ut i den t-shirten. Massor av blekvita bröst som tittar fram under hennes skjorta.

Sheila visste att hon redan var i centrum för uppmärksamheten och organiserade saker på båten. Naturligtvis gjorde detta nödvändigt att hon böjde sig. Bakifrån kunde däckspojken och jag se Sheilas bröst hänga ner och att skjortan inte längre täckte hennes bröstvårtor. När Sheila reste sig upp, stannade tröjan ovanför hennes bröstvårtor och var helt exponerade. Hon låtsades att hon inte insåg det först, vilket lät pojken se länge på Sheilas stora vita bröst och rosa hårda bröstvårtor.

Så småningom skulle Sheila låtsas att hon upptäckte att hennes bröst var exponerade och drog sedan slentrianmässigt ner tröjan igen. Tillverkning och kol och nylon Detta pågick under hela tiden av vår shake down kryssning. Efter att vår däckspojke avslutat sina förmodade instruktioner tog jag oss tillbaka till kajen för att släppa av honom. På vägen märkte jag att Sheila skulle lyckas borsta en barmes, "av misstag" förstås, över pojkarnas arm. Han verkade inte ha något emot det alls!

Uppenbarligen var Sheila redan på väg in i sitt utställningsläge eftersom hon inte brydde sig om att täcka upp bröstvårtorna. Hon red hela vägen tillbaka till kajen helt exponerad och stannade så när vi släppte av barnet vid kajen. Det var två av hans arbetskamrater där när vi närmade oss liksom två andra killar där på kajen. Alla fyra lade märke till Sheila så fort vi kom nära. Ingen tog ögonen på hennes bröst hela tiden.

När vi väl drog oss bort från kajen och när Sheila blev blickad från kajen, viskade hon till mig, "ja, det var en bra start på vår helg." Jag gick med på det och masserade hennes bara bröst och lekte med hennes bröstvårtor medan jag lämnade marinan. Sheila njöt av att bli berörd när hon såg på kajen och lyfte upp sin skjorta och tog bort den helt, nu klädd i bara ett par shorts. Alla fyra killarna tittade på när jag kände på hennes bröst och åkte ut ur marinan. Alla hade stora leenden på läpparna. Ja, det var en bra början.

Vi började kryssa sjön och gick tillbaka till viken där Sheila hade sitt äventyr med pojkarna i kanoterna. Det var ett avlägset område som ibland användes för dag- och ibland övernattning. Vi hoppades på att hitta en eller flera killar som Sheila skulle visa upp och leka med, men vi förväntade oss verkligen inte mycket eftersom det var en vardag. Sheila och jag skulle vara nöjda med att visa hennes bröst när vi kryssade när möjligheter dök upp men om rätt tillfälle dök upp hade Sheila och jag äntligen bestämt att vi var redo för hennes knull med en annan kille.

Medan vi kryssade passerade vi flera mötande båtar som bara hade killar i sig. Sheila gjorde det till en punkt att stå så att de lätt kunde se henne om de tittade över. En båt med tre killar märkte att Sheila var topless och de hängde faktiskt en U-sväng och kom tillbaka för en andra titt. De matchade vår hastighet och körde bredvid oss ​​en stund. Sheila gick till räcket mitt emot dem och vinkade. Uppmuntrad flyttade båten in närmare oss. Sheila sa åt mig att sakta ner för att se om de skulle komma nära och prata med henne. Jag visste jävligt väl att de skulle göra det. Jag menar, vilken kille skulle inte göra det?

När jag saktade av saktade de. Jag tog vår båt ur växeln och vi stannade. Våra nya vänner i den andra båten gjorde samma sak när de kom nära oss. Sheila startade en konversation med dem, hela tiden vänd mot dem, vilket gav dem alla en fantastisk bild av hennes bröst. Återigen märkte jag att Sheilas bröstvårtor var stenhårda och uppenbarligen njöt av uppmärksamheten.

Vi pratade alla i ungefär en halvtimme. Under den tiden tog Sheila ut sin solkräm och började applicera den. Hon började med benen. När hon gjorde det fick rörelsen hennes hängande bröst att svaja. In shorts Första gången Alla tre killarna tittade uppmärksamt på. Fan, jag tittade intensivt. Jag älskar hur Sheilas bröst rör sig när de inte är belastade. Från våra besökares ansikten gjorde de det också!

När hon väl var klar med benen, tog Sheila snabbt på armarna och började sedan Nedre ryggsmärta 37 veckor gravid in lotionen på hennes mage, flyttade sig upp över brösten till axlarna och sedan tillbaka ner till brösten. Sheila tog sig tid att täcka sina bröst samtidigt som hon pratade med killarna i båten. Hon körde långsamt händerna ner och över brösten, lyfte upp dem för att få lotion under dem och sänkte dem och arbetade tillbaka till bröstvårtorna. Hon tog sig tid på bröstvårtorna, lekte med och drog i dem. Hon fortsatte sin show genom att trycka ihop sina bröst, klämma dem och då och då studsa dem för sin publik.

Äntligen, Sheila var det dags för oss att gå och sa att det var trevligt att prata med dem. Alla tre killarna sa att nöjet var helt deras. Utan tvekan menade de varje ord. Vi lyfte och fortsatte mot vår vik på jakt efter en ny chans att visa Sheilas tillgångar.

När vi kom till viken var den öde. Vi strandade båten och band av den och bestämde oss för att få lite sol. Vi ställde fram våra stolar, drack en liten öl, la solskydd på varandra och njöt av dagen som vi hoppades på att någon skulle upptäcka oss. Tja, upptäck Sheila, inte jag. Några båtar vandrade in men vände sig bort när de upptäckte att den var upptagen.

En båt kom ända tillbaka in i viken. Den kördes av en ung kille i 30-årsåldern. Sheila brydde sig inte om att täcka upp när han närmade sig och vi kunde se att hans ögon var fokuserade på Sheila bara bröst. Precis när han var framför oss reste sig hans fru eller flickvän för att se varför de hade saktat ner. Hon hade legat och sovit sig. När hon reste sig var hon topless också.

När hon såg oss täckte hon inte upp. Jag antar att hon trodde att eftersom Sheila var toplös skulle vi inte ha något emot om hon också var det. Killen började prata med oss ​​men hans flickvän/fru viskade något till honom och strax efter sa han att de skulle gå vidare.

Jag vet inte men jag tror att tjejen kanske inte gillade att hennes kille tittade på Sheilas stora bröst. Även om hon också var toplös var hennes bröst mycket mindre och hon kanske inte ville ha tävlingen. Hur som helst, de gick. Han fick se Sheilas bröst och jag fick se hennes. Det var en trevlig tempoväxling.

Resten av dagen fick vi vika för oss själva med en och annan båt här och där som kom in i viken. Vissa hade familjer i sig så Sheila täckte sig. En båt hade två fiskare i sig. De fiskade i viken och tog sig så småningom förbi oss. Båda killarna var äldre, förmodligen på 60-talet. Första gången Crossdressing husband and wife fuck each other Sheila förblev topless och de stannade och pratade med oss ​​en stund. De var väldigt artiga. De sa till Sheila att hon hade gjort deras långsamma fiskedag mycket bättre och kompletterade henne på hennes bröst och sa att de var vackra. De gick så småningom efter att ha fått ett öga fullt.

Vid det här laget var det eftermiddag och vi tänkte att det var svårt att hitta någon att leka med idag. Vi bestämde oss för att sätta upp vårt tält och slå läger på stranden i stället för på båten. När vi var klara började vi en tidig middag. Ingen annan kom in i viken och vi hade en lugn lugn kväll ensamma.

Nästa morgon åkte vi tillbaka till småbåtshamnen för lite saker. Det var fortfarande lite coolt, så Sheila bar jeans och en sweatshirt med dragkedja. När vi väl fyllt på med is och några andra föremål begav vi oss tillbaka till vår vik. Eftersom det var torsdag och fortfarande tidigt var det en långsam båtdag och vi körde inte många andra båtar.

Vi var ungefär en mil från vår vik när jag såg en liten segelbåt framför mig. Den lilla brisen vi hade först den morgonen var borta och segelbåten låg död i vattnet. När vi närmade oss kunde vi se ensam man.Det var en liten båt och mellan killen och vad som såg ut att vara campingutrustning var den lilla båten full.

Vi saktade ner och körde fram nära den strandade lilla båten och frågade killen VVS Joe Blow han behövde hjälp. Först trodde Sheila och jag att det Fuck My Life på spanska kunde vara vår möjlighet men när vi kom Tillverkning och kol och nylon insåg vi att killen var för ung. För mig såg han kanske 15 eller 16 år gammal ut. Om han var så ung, skulle vi inte göra något fysiskt med honom, men Sheila fick ner sin tröja tillräckligt för att visa mycket dekolletage. Barnet var tacksamt och tog emot vår hjälp.

Han berättade för oss att han försökte hitta ett ställe han kunde campa på under helgen och att hans bror skulle följa med om en dag eller två. Vi kom överens om att bogsera hans båt till någonstans där han kunde stanna. Han tackade oss oerhört. Vi band ett rep till hans lilla båt och han följde med oss ​​ombord på vår.

När vi sakta körde mot stranden och en plats för honom att stanna, pratade vi. När vi gjorde det märkte jag att han hade svårt att hålla ögonen borta från klyvningen. Sättet hon satt på, hennes tröja gapade lite och visade nästan en bröstvårta men inte riktigt. Det var tillräckligt öppet för att hålla barnets uppmärksamhet.

Vi presenterade oss alla. Han hette Lee. Jag frågade vilken årskurs han gick i, förutsatt att han gick i gymnasiet. Jag blev förvånad när han berättade att han precis tagit examen och att han skulle starta ett lokalt Junior College om en månad.

Jag sa, "Jag är ledsen, men du ser inte tillräckligt gammal ut för att gå ut gymnasiet."

Lee skrattade och sa att han får det mycket. Han sa att han är förbannad över att ha ett "baby" ansikte och att folk alltid missar honom som mycket yngre.

Jag sa till honom att jag hade svårt att tro det. Han sa, "det är sant" och drog fram sin plånbok som visade mig sitt körkort. Visst, han var bara några månader från sin 19-årsdag. Hade jag inte sett hans körkort hade jag aldrig trott att han var så gammal. Han hade verkligen ett "baby" ansikte.

När hon nu visste att Lee inte var minderårig, skulle Sheila vara fri att göra mer än att visa sina bröst.Jag tittade på henne och höjde på ögonbrynen som för att fråga "vad tycker du?" Hon log, tittade på Lee och nickade med huvudet och indikerade "ja."

Sheila frågade Lee om han hade någon plats i åtanke att slå läger på. Han berättade för henne att den skulle leta efter en plats när vinden dog men att han inte hade någon speciell plats i åtanke. Sheila berättade för honom om lägerplatserna i vår vik och sa att det fanns tillräckligt med plats för två läger och att vi inte hade något emot om han tog det andra.

Lee sa att han inte ville göra intrång men Sheila insisterade på att det skulle gå bra och att lite sällskap skulle vara trevligt. Jag Rss-kanal Porr Läs att det var ok med mig också och det kom överens om att vi skulle dela viken. Föga anade han, det var precis vad vi hade hoppats på. Vi kunde inte tro vår tur!

Väl tillbaka vid viken hjälpte jag Lee att lossa sin båt. Jag kommenterade hur mycket grejer han hade. Han sa att eftersom hans bror var med honom för helgen, så tog han med sig tillräckligt för att han och hans bror skulle kunna spendera flera dagar. Det här var bra att höra. Jag visste att Sheila och jag skulle ha två dagars avskildhet. Jag var säker på att Sheila skulle utnyttja tiden väl.

När vi avslutade med att lossa Lees båt hade den blivit varm. College sluts posing noveller Jag märkte att Sheila gick mot oss. Hon hade bytt ut sin tröja till en av mina favorittröjor för henne att bära runt i huset. Det var gul mans linne. Den var inte lågskuren men hade stora armhål som gav en fantastisk utsikt över Sheilas bröst från sidan. Hon bar aldrig en bh med den och idag var det inte annorlunda. Det gav också väldigt fina vyer av hennes bröstvårtor när det gapade och ibland, om hon rörde sig precis rätt, skulle ett bröst arbeta sig ut helt. Detta var ett utmärkt val av klädsel för True Blood Sex Scence. Jag tvivlade inte på att Lee också skulle gilla det.

Sheila sa att hon var på väg att göra smörgåsar till lunch och frågade om Lee skulle vilja följa med oss. Lee hade inte märkt Sheilas närvaro förrän hon talade. När han vände sig om gick hans ögon genast mot Sheilas bröst.Som vanligt var hennes bröstvårtor hårda och stack ut under den tunna skjortan. Sidorna på hennes bröst var något exponerade vilket förstärkte den visuella effekten. Lee stammade lite men accepterade till slut hennes inbjudan.

Sheila sa, "bra, jag ska äta lunch klar om cirka 5 minuter." Hon vände sig undan något men stannade kort innan en hel sväng. När vi gjorde det, hade Lee och jag en fantastisk sidovy av Sheilas högra bröst. Kanten på armhålet fastnar precis i hennes bröstvårta och hindrar den från att helt exponera bröstet. Sheila stannade och frågade oss om tonfisksmörgåsar var ok och gav Lee sin första glimt av hennes bröst. Han stammade igen och sa att tonfisk skulle vara bra.

Efter att Sheila lämnat verkade vi skakade och generade. Jag var ganska säker på vad han tänkte och sa, "vän dig vid det Lee, Sheila vet att hon har fina bröst och älskar att visa dem. Jag är faktiskt förvånad över att hon brydde sig om att bära en topp."

Lees svar var "allvarligt?"

Jag frågade honom: "Kommer det att bli ett problem. Det är precis så hon är. Hon tycker om att låta andra se hennes bröst. Vi njuter båda av det."

Lee hittade till slut sin röst och förklarade att han mådde bra med den men var rädd att det kan orsaka problem Vintage popcornmaskiner mig. Jag sa till honom att jag var bra med vad Sheila än gör och att han skulle trivas med sin nya granne och tillade: "Allt är bra."

Jag lämnade Lee och berättade för honom att jag skulle hjälpa Sheila och det kom över närhelst han var redo. Väl tillbaka frågade Sheila mig om Lee sa något om hennes skjorta. Jag sa till henne att han var lite knuten men verkade vara lagom imponerad eftersom hennes bröst nästan var helt exponerat. Hennes enda svar var "bra!"

Lee dök upp ett par minuter senare. Vi satt vid picknickbordet när Sheila kom med smörgåsarna och gjorde oss sällskap. Vi pratade medan vi åt, Lee försökte inte vara uppenbar när han tittade på Sheilas bröst. Sheila lade märke till och frågade till slut Lee, "får jag fråga dig något?" Lee svarade, "naturligtvis."

Sheila frågade, "visar min skjorta för mycket, jag menar, jag vet att det kan vara avslöjande. Jag hoppas att jag inte skämmer ut dig."

Lee svar var perfekt. Han sa, "nej, det syns inte för mycket, jag tycker det är jättebra. Ingen skjorta kan visa för mycket om du har den på dig, du har verkligen bröstet för det!"

Sheila sa tillbaka, "bra, för jag brukar inte ha en när vi campar. Milly can lick and spin horny with her tongue around a nice Första gången Jag lägger bara den här för att vi precis träffats. Jag föredrar topless."

Lees svar var återigen perfekt. Han säger, "snälla, låt mig inte stoppa dig. Du är väldigt vacker Sheila och extremt sexig. Vilken kille skulle inte vilja se ditt bröst?"

Det var allt som Sheila behövde höra. I en rörelse var hennes topp upp och av. Hon lade den åt sidan och hon, "ah, mycket bättre, tack."

"Nej tack!" sa Lee leende och njöt tydligt av Sheilas nu bara bröst.

Vi åt lunch och pratade. Lee verkade vara en väldigt trevlig ung man. Hans plan var att gå på ett junior college i 2 år innan han flyttade till en State College. Hans mål var en examen i byggnadsingenjör. Han berättade att han älskade att bygga saker och sa att han faktiskt hade designat och byggt sin segelbåt själv.

Sheila frågade honom om han hade en flickvän. Han sa att han bara har haft ett fåtal, ingenting på lång sikt eller vad han skulle kalla seriöst och att han inte träffade någon just nu. Han sa att hans sista flickvän var när han gick i högstadiet. Sheila sa att hon blev förvånad och frågade varför. Hon sa att han var snygg och förmodligen kunde välja och vraka bland många tjejer.

Lee rodnade åt det och sa att det förmodligen berodde på att han i grunden var blyg och för kräsen på samma gång.

Sheila sa tillbaka, "åh, jag tänkte att du var en kvinnlig man. Du vet, med tjejer som faller över sig själva för att vara med dig."

Lee rodnade igen och sa skrattande, "inte knappast, jag är ganska tvärtom. Jag har bara haft två flickvänner och bara dejtat några gånger till. Jag är en ganska tråkig kille, verkligen. Inget speciellt här."

Sheila log mot honom och sa, "ja, jag tycker att du är söt och du säljer dig själv kort. Om jag var yngre, skulle jag vara din flickvän!"

Lee tittade på Sheila, tittade ner på hennes bara bröst och tillbaka in i hennes ögon och sa: "Gud, jag önskar!!"

Sheila fick en djävulsk blick i ansiktet, tittade på mig och sedan Lee och sa sedan, "ja, jag kanske kan vara din flickvän de närmaste dagarna."

Lee såg chockad och förvirrad ut, utan att veta vad hon skulle säga eller ens om Sheila skämtade. speciellt eftersom jag satt där när hon sa det. Sheila såg hur Lees ansikte såg ut och tittade sedan på mig och frågade, "älskling, är det okej om Lee är min pojkvän. Kommer du låta mig ha en pojkvän i några dagar. Jag lovar att jag ska göra det värt mödan. ?"

Jag tror att Lee vid den tidpunkten var övertygad om att Sheila bara skämtade. Sheila visste vad mitt svar skulle bli när jag sa, "det är klart att det är okej med mig, det vet du. Du kanske borde fråga Lee. Om det är okej med honom, är det okej med mig."

Sheila fick en allvarlig blick i ansiktet, såg Lee rakt in i hans ögon och frågade, "hur är det Lee. Vill du bli min pojkvän de närmaste dagarna. Jag ska göra det värt mödan också."

Lee trodde förmodligen att jag och Sheila bråkade med honom, men eftersom han var en sport spelade han med och sa, "fan, ja, jag blir din pojkvän. Titta bara på dig, vem skulle inte vilja det också?"

Sheila var bara leende. Hon reste sig snabbt från bordet, brösten studsade medan hon gjorde, gick runt till Lees sida, hon tog honom i huvudet, lutade sig fram och gav honom en stor kyss på hans läppar. När hon bröt kyssen var Lee i chock. Sheila hade gett honom en allvarlig kyss, ett Puffy Nipples Wiki hennes bara bröst vilade på hans axel och mot sidan av hans ansikte. Jag tror vid det tillfället insåg Lee att vi menade allvar. Han var nu bara leende.

Efter det föreslog jag Lee att han förmodligen skulle slutföra sitt läger. Han gick med på det och lämnade Sheila och jag för oss själva. Sheila och jag tog en öl och gick till vår båt för att sitta i skuggan. Sheila ringde till Lee för att gå med oss ​​när han var klar.

Sheila sa att hon verkligen gillade Lee och tyckte att han verkligen var söt.Hon sa också att hon trodde på det han hade sagt om att vara blyg och inte ha många flickvänner. Hon sa att hon trodde att han förmodligen inte hade så mycket erfarenhet av tjejer och att han var precis vad vi hoppades hitta. Jag höll med och sa till henne att jag trodde att det här var hennes perfekta tillfälle. Jag sa till henne: "Jag älskar dig älskling, njut och ha det bra med den nya pojkvännen."

Lee avslutade sitt läger vid mitten av eftermiddagen och vandrade över till vår båt. Jag erbjöd honom något att dricka, han tog emot en läsk. Sheila hade flyttat sin stol i solen och njöt av värmen. Hon låg på magen och när hon hörde Lee komma ombord hon mig för att hämta solskyddet åt henne. Jag fick den och överlämnade den till Lee. Jag fick en förvirrad blick och sa till honom med ett leende, "hon är din flickvän, du gör det!"