Pojkar har en penis Flickor har en slida

Upoznavanje u Bosni

För långt

Hur hände det här. det jag gjorde var med de bästa avsikter. Jag antar att jag borde förklara mig.

Allt började när min man och min identiska tvillingsyster och jag bestämde oss för att ta en kryssning utanför västkusten i västra Australien från Broome till Darwin. Det var en njutning för oss alla eftersom vi precis hade förlorat vår mamma plötsligt i en särskilt aggressiv form av cancer. Det hade gjort oss både utmattade och traumatiserade. Jag hoppades också att det var en möjlighet för min man och mig själv att återknyta kontakten eftersom vi vansinnigt försökte få ett barn. Vi hade helt enkelt inte haft så många möjligheter att älska under de senaste månaderna. Jag kommer faktiskt inte ihåg när vi gjorde det senast.

Dagen kom och vi flög alla till Broome från Perth. Vädret var varmt, som det alltid är i Broome. Det här var precis vad vi alla ville. Jag bar en lätt klänning utan bh eftersom både min syster och jag bara var välsignade med små bröst som var runt 32C. Fördelen är förstås att de inte sjunker och egentligen är ganska pigga. Jag har väldigt känsliga bröstvårtor som jag tycker är lite pinsamma då de alltid petar ut och drar till sig uppmärksamhet, vissa ville ha d.v.s. min man men andra gånger inte. Det finns många smutsiga gubbar där ute.

Både min syster och jag är ganska små och står bara runt fem fot och väger bara runt 45 kg (det är runt 100 lbs genomblöta). Som jag sa, vi är fysiskt identiska. Den enda skillnaden är att min syster Faye är ganska flirtig och ganska sexuellt promiskuös medan jag någonsin bara har haft en sexpartner och det är min kärleksfulla man.

Jag är 25 och min man Bill är 27. Han är inte heller en stor man som står runt 5 fot 8 tum lång. Han var inte heller särskilt erfaren sexuellt när vi träffades första gången efter att ha fötts i Papua Nya Guinea till en chef för kaffeplantage och hans fru. Som Det bästa sättet att förstora din penis fanns det inte mycket möjligheter för honom att skaffa sig sexuella erfarenheter eftersom det inte fanns många vita flickor där han bodde och han hade fått lära sig att inte bråka med de infödda.Som sådana kom vi båda in i äktenskapet ganska naiva och oerfarna.

Min syster och jag växte upp i en liten kuststad på New South Wales kust och det slutade med att vi gick i en katolsk flickskola. Pojkar har en penis Flickor har en slida Medan jag höll mig till skolans strikta regler tenderade Faye att göra tvärtom. Hon gick alltid ut Laura Linney Porr pojkar och kom hem sent och luktade alkohol och någon annan lukt som jag inte kunde identifiera. Det var bara år senare som jag identifierade lukten och det var en ren oförfalskad sexdoft av ökad kvinnlig passion och spermier. Återigen var jag väldigt naiv och oerfaren.

Hur som helst tillbaka till kryssningen. Vi möttes på Broomes flygplats av en enorm råg av en man som måste ha varit 6 fot 3 tum lång och byggd som en rugbyforward. Han hade enorma axlar och ben som skulle ha krossat en krokodil. Han var klädd i shorts och en tight t-shirt som visade upp hans utbuktande biceps och bröst. Han var orakad och hade en trasslig massa blont hår ovanpå sitt ruggigt stiliga ansikte. Han hette Ernesto. Vi skulle senare få reda på att han var från Mauritius och var produkten av en fransk plantageförvaltare och en infödd lantarbetare. Som sådan var han en vacker ljus choklad i färg med genomträngande blå ögon. Han var definitivt imponerande, men inte min typ. Alldeles för macho och dominerande. Fayes ögon lyste såklart upp när hon mötte honom. Hon är så söt men jag älskar henne innerligt. Jag kunde se att han också attraherades av Faye och spenderade alldeles för mycket uppmärksamhet på henne när han hjälpte till med bagaget. Naturligtvis var Bill och jag tvungna att bära vårt eget bagage till skåpbilen medan han utan ansträngning plockade upp Fayes och kastade in det i skåpbilen. Naturligtvis detta omedelbart satte min näsa ur led, men kan förväntas.

Resan till kajen var spännande. Jag hade aldrig sett en så lång brygga i mitt liv. Den verkade sträcka sig en kilometer ut till havet från stranden. Som jag senare fick reda på är tidvattenområdet i den här delen av Australien 10 till 12 meter (cirka 35 fot) vilket är enormt.Som sådan fick bryggan sträcka sig långt ut i viken för att de förtöjda båtarna skulle få utrymme att gå upp och ner med tidvattnet.

Vår båt låg förtöjd i slutet av bryggan. Det var ett ganska modernt fartyg på 30 meter och hade 8 dubbelhytter och 2 enkelhytter. Bill och jag hade en tvilling medan Faye hade en singelstuga som slutade vara mittemot vår.

Vi gick glatt ombord på båten och blev eskorterade ner till våra stugor av Ernesto. Han knuffade praktiskt taget in Bill och jag i vår stuga medan han svamlade över Faye när han visade in henne i hennes. Att säga att jag blev kränkt är milt. Jag blev upprörd över hur vi blev behandlade av den där stora, enorma rån. Varför var han så uppmärksam på Faye och så oförskämd mot mig och Bill. Jag var förbannad. Spår 46 Fält Ass tog bara det hela med ro, han ville inte göra något väsen av sig eller ännu värre en fiende till Ernesto som vi skulle leva med de kommande 10 dagarna ombord på båten.

Vi packade upp och bytte till mer passande klädsel för att ströva runt i båten, som ett par vita bomullshorts och en lös T-shirt som hade en tendens att krama om mina små bröst när de rörde sig. Återigen tenderade mina bröstvårtor att sticka ut, men jag var på semester, så de borde vara lediga också. There she is with that arch again Gruppsex Naturligtvis kände Bill sig kärleksfull och tog tag i mig när jag tog på mig t-shirten och sa "kan bara ta en snabbis för att starta kryssningen till en bra start och börja göra den där bebisen du vill ha." Jag var helt för det när han tryckte ner mig på sängen och började kyssa mig passionerat. Jag älskar att bli kysst och uppvaktad för att älska.

Bill började göra alla rätt saker. När han kysste mig lyckades han ta av mig min T-shirt och började cirkla runt mina Gruppsex med fingret utan att faktiskt röra dem. Det gör mig galen. Mina bröstvårtor verkar vara anslutna till min klitoris och elektriska bultar började pendla mellan mina bröstvårtor och min klitoris. Jag kände hur jag började läcka från min fitta. Jag behövde min man för att starta befruktningscykeln. Jag var mogen för att bli älskad med och avla.

Bill slet snabbt bort mina shorts från min följsamma kropp tillsammans med mina förnuftiga trosor som var genomvåta. Han tog snabbt av sig sina shorts och frigjorde sitt 6" skenande verktyg. Precis när min man började trycka in mig gick en siren och en röst kom över porttelefonen för alla passagerare att komma upp på däck för en nöduvakueringsövning innan de gav sig ut till sjöss. Vi tittade kärleksfullt in i varandras ögon, han med kuken halvt in i min villiga behållare. Han drog sig långsamt tillbaka. Jag kunde inte tro hur kåt jag var och hur jag ville göra en bebis med honom. Jag försökte dra in honom tillbaka i migmen han drog sig undan och sa "vi måste upp på däck." Snabbt klädde vi på oss. Jag kunde känna hur min fukt läckte in i mina trosor.

Vi var alla på däck inom 10 minuter. Där var min tjusiga tvillingsyster med en självgod blick i ansiktet med Ernesto som hjälpte henne med flytvästen. Jag såg honom "av misstag" glida ner handen längs sidorna av hennes bröst när han drog flytvästen över hennes huvud. Hon bara tittade på honom med ett litet flin på läpparna. Bill och jag var tvungna att hjälpa varandra, även om Bill var väldigt uppmärksam och gned sina händer längs sidan av mina bröst när han hjälpte mig. Jag tittade på Faye och log mot henne och visste att jag hade Bill medan allt hon hade var tillfälliga kast och inte hade en kärleksfull man som jag. Jag tyckte synd om henne men också lite avundsjuk. Jag hade någonsin bara haft en älskare, som jag älskade, medan hon hade många, som hon skröt för mig om att försöka göra mig avundsjuk.

Efter övningen kom Faye över till oss när vi lånade ut kanonerna när båten lämnade hamnen. Det var en fantastisk syn med det turkosa vattnet i kontrast mot de ockra röda kullarna som sakta försvann under horisonten.

Faye kunde inte hjälpa sig själv. När vi stod tillsammans och tittade på den vikande kustlinjen var hon tvungen att nämna att Ernesto hade det hett för henne och hade kysst henne när han var i stugan. Hon hade kysst honom tillbaka och han hade rört vid hennes bröst vilket hon tillät."När han kysste mig kunde jag känna vad som kändes som ett stort basebollträ pressat mot min mage. Jag kunde inte tro att det var hans kuk så jag gav den en preliminär klämning. Det var helt kuk. Det var enormt!" Hon är en sådan retas. "Tyvärr var det då sirenen gick så jag kunde inte riktigt bekräfta att det var allt han. Om det var så är det helt enormt. Gruppsex Black peep toe heels and white ankle socks Synd att du är gift och inte får prova alla vackra män och tuppar där ute som jag burk."

Medan jag var lite avundsjuk så svarade jag "åtminstone har jag en kärleksfull man som jag kan ha varje kväll medan du hoppar från ett otillfredsställande förhållande till ett annat." Det är klart att vi båda var lite avundsjuka på varandra men jag skulle inte ge upp mitt liv med min man för hennes livsstil, även om jag såklart inte skulle vara människa om jag inte var lite nyfiken på att vara med en annan man och en olika kuk. Jag gillade mitt liv.

Det var nu sen eftermiddag och båten var på väg norrut mot Rowley Shoals, som är tänkt att vara en av de bästa dyk- och snorklingsplatserna i världen eftersom det är cirka 200 mil ut till havet så har kristallklart vatten och fantastiska rev. Vi kunde känna hur båten började falla och rulla när vi gav oss ut på havet. Nu är jag ganska bra ute i båtar och blir inte sjösjuk, medan både Bill och min syster Faye inte har särskilt bra sjöben och tenderar att lida till sjöss. Förhoppningsvis kommer haven att plana ut annars kommer jag inte att göra bebisar inom en snar framtid, och det vill jag verkligen.

Bill och jag gick tillbaka till stugan för att förhoppningsvis fortsätta det vi började tidigare. Vi kom tillbaka till stugan och föll genast på sängen och klädde av varandra långsamt. Bills kuk var inte helt hård så jag tog omedelbart tag i den i min hand och började smeka honom långsamt hur han gillar det. Det verkade inte ha någon större effekt då han inte verkade bli svårare. Jag tittade upp på honom och han hade en rolig blick och såg lite blek ut. Oavsett vad jag lånade över hans kuk och började knapra slutet eftersom detta alltid arbetade för att härda upp honom.Jag sänkte sakta min mun över hans kuk och svalde den till basen. Den var fortfarande mjuk och formbar i min mun. Det blev inte svårt. Jag behövde det så mycket. Plötsligt stönade Bill och jag tittade upp precis när han drog sin kuk från min mun och lunkade över till badrummet där han fortsatte att spy ut sin lunch på toaletten. Så romantiskt, så sexigt. Båten gungade och rullade och hade uppenbarligen en dålig effekt på Bill. Jag ångade för att göra en bebis och han kunde inte prestera. Min stackars älskling.

Han kom så småningom tillbaka till sängen och stönade att han trodde att han skulle dö. Han kände sig hemsk och ville bara krypa ihop sig och ville Större kuk Tranny världen skulle "försvinna". Plötsligt knackade det på dörren som sedan öppnade sig och Faye kom in i rummet och stapplade fram till sängen där hon föll ner bredvid Bill och beklagade att hon kände "som döden värmde upp" och att båten någonsin skulle stanna. rulla och pitcha. Hon var sjuk som en hund!

Jag kan inte hjälpa att jag kände mig lite nöjd över att hon inte skulle spela upp ikväll och sedan skryta med mig nästa morgon om vilket underbart sex hon hade. Hon skulle inte få någon ikväll, tyvärr, när jag tittade på Bill, gjorde jag det inte heller. Babytillverkning fick vänta.

De låg båda på sängen och stönade och stönade, så jag lämnade dem till det. Det var dags för middag och jag kunde inte komma på någon anledning till varför jag inte skulle gå och äta middag och njuta. Så det gjorde jag. Jag gick upp till matsalen och upptäckte att det inte var så mycket folk på middag. Faktum är att bara ytterligare åtta personer klarade sig så vi satt alla vid ett bord. De andra var alla ganska äldre, men vi hade intressanta diskussioner om vad vi hoppades göra på kryssningen och hur fantastiska Rowley Shoals skulle vara. Jag måste erkänna att jag drack mycket mer än vad jag brukar och vid slutet av middagen var jag milt uttryckt väldigt "glad".Som tur var kunde jag skylla på det rullande skeppet för min snubblande promenad från middagsbordet till baren där jag tänkte ta en sista drink innan jag går och lägger mig.

Barmannen, som jag tror var indonesisk, var mycket vänlig och noterade att eftersom baren var väldigt tyst med de flesta passagerarna sjösjuka, skulle han älska att göra mig en dyr cocktail "på huset." Jag kommer inte ihåg vad det var, men han hällde upp sprit från ett antal flaskor och toppade sedan med färsk limejuice. Det var fantastiskt, men hade verkligen en kick. När jag var klar visste jag att jag behövde gå och lägga mig eftersom mitt huvud snurrade och mina ben var väldigt vingliga. När jag reste mig för att gå till min stuga greps min arm av någon som hjälpte mig att stå. Jag vände mig mot min barmhärtige samarit och såg med en chock att det var Ernesto. Klart det skulle vara det!

Han sa att han hade saknat mig efter båtövningen och skulle hjälpa mig till min stuga. Han trodde uppenbarligen att jag var min tvillingsyster Faye. Min hjärna var för rörig för att rätta honom och jag trodde för en gångs skull att jag skulle få någon att hjälpa mig och trodde att jag var någon annan, så jag lät honom hjälpa mig till Fayes stuga. Jag kände mig lite bitchig. Jag tänkte att jag skulle få honom att hjälpa mig till kabinen och sedan ge honom borsten så att det minskade min systers ambition att bädda denna förment välhängda sjöman.

Han lade sin arm om mig och hjälpte mig till min systers stuga. Jag måste erkänna, med allt gungande i båten och min alkoholkonsumtion behövde jag hans hjälp. Sexy pink spread noveller Naturligtvis när vi vacklade till stugan kände jag hur hans hand av misstag rörde vid mitt bröst. Jag försökte inte stoppa honom eftersom jag skulle ge honom snärten så fort vi nådde stugan, även om jag måste erkänna i mitt kåta och berusade tillstånd att det kändes bra, men det skulle inte göra honom något Bra. Förhoppningsvis skulle han få blåa bollar. Skulle tjäna honom rätt för att ha förolämpat mig redan från början.

Vi tog oss så småningom till stugan med hans hand helt omslutande mitt vänstra bröst.Jag kunde inte hjälpa hur min kropp reagerade, min bröstvårta stod till uppmärksamhet under hans fingrar. Jag skulle få honom att lida för att han både ignorerade mig när vi först kom på båten och för att han försökte utnyttja den han trodde var min fulla tvillingsyster. I min berusade stupor tänkte jag för mig själv, "varför inte reta honom lite mer för att sedan skicka iväg honom missnöjd som den jäveln han är?" Som sådan började jag låtsas att jag var fullare än jag egentligen var, märk väl att jag var ganska full och kände inte så mycket smärta, plus att jag var ganska kåt både av mina hormoner som rusade på grund av min önskan om en bebis och från busar med min man innan han blev sjösjuk. Verkade vara en bra idé på den tiden.

Jag tänkte för mig själv "låt oss skruva upp värmen på den här jäveln lite och reta honom så att han vet att han inte ska tävla om försvarslösa kvinnor igen." Det fanns inga externa lås på dörrarna så Ernesto öppnade bara dörren och hälften hjälpte mig att halvt bära in mig i rummet där vi båda föll på sängen. Ernesto var som en vampyr och fastnade omedelbart på min hals med släpande våta kyssar ner från under mitt öra till toppen av mina bröst. Det hela överraskade mig lite och medan jag försökte avråda honom genom att säga "nej" förrådde min kropp mig och jag upptäckte att min hand vilade ovanpå hans huvud när han slav nerför min hals. Mitt hjärta gick i överväxel och började slå snabbare och en rysning gick uppför min ryggrad. Jag svär att jag också kunde känna hur min fitta forsade oönskad juice i mina trosor. Vem skulle reta vem?

Innan jag hann trycka bort honom började hans fingrar lossa knapparna på min topp. Jag visste att jag skulle stoppa honom, men jag visste också att min kära syster inte skulle göra det, hon var en sådan troll. Jag, i mitt berusade tillstånd, tänkte att jag skulle låta honom gå lite längre, verkligen få honom upphetsad innan jag stövlade ut honom ur rummet. Jag måste inte ha varit uppmärksam eftersom nästa sak jag visste var att jag kunde känna hur hans läppar kysste mina upprättstående bröstvårtor.När tog han av mig min behå. Jag måste ha varit berusad eller kåtare än jag trodde. Det kändes så bra, han slickade runt min vänstra bröstvårta medan hans hand förde min andra bröstvårta mellan hans tumme och pekfinger. Jag kunde inte ta ett andetag för att säga "nej". Jag vet att jag försökte men bara ett lågt stön verkade fly mina läppar. Mitt hjärta hamrade och mina trosor var genomblöta. Jag behövde sluta med det här snart. Jag ville inte gå för långt. Jag ville bara reta honom och sedan sparka ut honom ur rummet. Återbetalning till både min syster och honom.

Han hade en skulpterad kropp och mitt sinne gick tillbaka till vad min syster sa om att han skulle vara välutrustad. Han var förmodligen bara självreklam. Jag lät honom kyssa mig lite mer och måste erkänna att jag njöt av att ha en ny tunga som utforskade min mun. Det kändes så konstigt och så Big Ass Fat Ass Han fortsatte att massera mitt bröst med ena handen och sedan kände jag hur hans andra hand började lyfta min klänning. Jag både ville ha det och inte. Jag vet att min hjärna försökte få min hand att stoppa hans. Det verkade bara röra sig i slow motion. Helpless captive slut bound and gagged restrained in strict Gruppsex När min hand gick ner för att skydda min dygd var han där redan.

Jag kände hur hans hand kuperade min kulle med hans långfinger magiskt placerat ovanpå min bultande klitoris. Det kändes så fel, men också så bra. Jag tänkte för mig själv "jag ska bara låta honom leka med mig utanför mina trosor, det finns ingen anledning att jag inte kan trivas. Jag ska bara se till att han inte går längre." Jag vill inte att han ska trivas. Jag försöker fortfarande straffa honom och min syster.

Tillsammans med spriten och mina rasande hormoner var jag vilsen i ögonblicket. Hans kyssar var underbara och hans finger fick min fitta att spruta över mina trosor. Jag hade fortfarande allt för att hindra honom från att flytta mina trosor åt sidan med fingrarna, men hans skötsel på min fitta och klitoris hade en effekt på mig. Jag kunde känna hur mina ben sakta började separera vilket såklart gav honom bättre tillgång till min forsande fitta där bara min man hade varit.

I min förvirring kände jag hur han rörde sig och han tog av sig tröjan. Jag kunde inte låta detta hända. Tanken på hud mot hud skrämde mig. Jag var inte säker på att jag kunde kontrollera situationen. Jag satte mig upp precis när hans skjorta gick av. Camping endast för vuxna nakna bröst stack ut framför mig. Mina bröstvårtor var som små suddgummi som stack ut från mitt bröst. Jag kunde inte fatta hur känsliga de var. Innan jag kunde stoppa honom lutade han sig fram och fångade min vänstra bröstvårta i munnen och sög på den som ett sug hela dagen. Elektricitet verkade gå från mitt bröst, genom min hjärna och ner till min smälta slida, vilket gjorde att den läckte ännu mer. Jag försökte stänga mina ben men hans hand var stadigt inklämd i mina genomblöta trosor och pressade min bultande klitoris. Hur skulle jag ta mig ur den här situationen utan att han fick reda på att jag inte var min slampiga syster. Min hjärna hjälpte mig inte, det var bara att koncentrera mig på de känslor och känslor som fors igenom mitt system. Nöjet var främst i mitt sinne.

Jag var som en flagga i vinden och vred mig på sängen med den här jäveln av en Adonis. Ernesto, trots att han var spärrad som en limpet på min bröstvårta, slingrade sig runt och kastade sig av sina byxor. Jag ville definitivt inte det här. Detta hade gått tillräckligt långt. Jag var tvungen att stanna innan jag ramlade över stupet. Jag ville sluta va. Jag var tvungen att sluta. Jag var på båten med min man. Vi skulle göra en bebis!

Jag såg hans byxor slå Strapon Fuck Story golvet och han vände sig mot mig med ännu större kraft. Hans jocks tältades ut framför honom. Jag måste ha misstagit mig med det jag såg när det verkade sticka ut från hans kropp som ett basebollträ. Jag kunde inte vara det. Jag behövde få kontroll över situationen snabbt. Jag ville fortfarande reta honom, få honom att lida för att han behandlade mig så illa, men jag ville inte heller att det skulle gå ur kontroll. Jag var tvungen att ha kontroll.

Vid det här laget har hans fingrar insinuerat sig halvvägs in i min fitta och skjutit mina trosor tillsammans med dem.Jag tog tag i hans hand (hans andra hand justerade bröstvårtan som hans läppar inte var fästa vid) och drog bort den från min läckande muff och sa åt honom att sluta. Jag ville inte gå för långt den första natten, att vi behövde lära känna varandra bättre.

Han tog motvilligt bort sin hand från min fitta men fortsatte att massera mitt bröst som fortsatte att skicka lustbultar ner till mitt översvämmade centrum. Naturligtvis var vi båda praktiskt taget nakna nu, bara klädda i trosor och jocks. Hans kropp kändes så bra när han gnuggade min och hans läppar på min bröstvårta gjorde mig galen.