Djävulsflickateckning

Upoznavanje u Bosni

Jag heter Ellie - och jag är en slampa.

Tja, det måste jag vara -- om du tittar i en ordbok så beskriver den mig helt rätt. Nåväl, en del av tiden i alla fall. För det mesta har ordboken fel om mig. Men då och då får jag en djup värk i magen, en värk som når upp till mina bröst och ner till min fitta, en värk som gör mina bröstvårtor hårda och mina bröst och fitta pirra, en värk det försvinner bara om jag beter mig som den slampa jag verkligen är.

Så när värken kommer, bokar jag en semester - och jag lindrar den värken.

Det här var vad som hände förra gången som värken kom, och jag gick bort i en vecka. Detta är vad som hände i måndags, den första dagen på min semester.

*************************

måndag

"Här kommer de!"

Jag tittade i sidled medan Ali, min flygvärdinna talade, och visst dök de första passagerarna precis upp längs passagen som ledde till planet. Jag hälsade dem när de kom ombord på planet och pekade ut vägen till sina platser med ett fixerat leende och ett vänligt "till vänster" eller "ner till höger", men hela tiden tänkte jag att det bara var en fyra timmars flygning -- och att någon timme efter det skulle jag vara på mitt hotell och redo att börja lindra min värk.

Jag trivs med mitt jobb och förmånerna – som att kunna boka semester och hotell med kort varsel. Den här gången hade jag kunnat ordna med att ta det här flyget till Kanarieöarna och sedan stanna en vecka istället för att komma tillbaka med flyget tur och retur. Ali och de andra tyckte att jag bara hade tur -- det var nog lika bra att de inte visste vad jag hade planerat!

När alla väl var ombord gick vi igenom alla vanliga kontroller och varningar innan vi slog oss ner i våra hoppstolar bredvid köksdelen längst fram på planet, redo för start. Ali tillkännagav säkerhetsvideon och jag lutade mig tillbaka och bara halvt lyssnade på soundtracket som jag hört tusen gånger tidigare, tacksam för att det inte var min tur att peka ut nödutgångarna.

Så fort det var över tackade Ali alla för deras uppmärksamhet och fortsatte med att säga att om det var något någon ville ha under flygningen så var det bara att fråga.

"Vad sägs om ett avsugning?"

Jag tittade över på Ali och höjde på ögonbrynet, båda två önskade att vi hade ett pund för varje gång vi hade hört någon säga något sådant. Jag tittade sedan över var kommentaren kom ifrån. Det var två män, kanske i början av tjugoårsåldern, som satt på första raden och såg lite fåraktiga ut, tydligt medvetna om att de hade hörts. En av dem, som faktiskt såg ut att vara en riktig hunk, rodnade när jag tittade på honom, så tydligt var det han som hade talat. Mmmm, sa jag till mig själv när jag kände hur det pirrade i mig, kanske.

Under de kommande tre timmarna hade jag inte tid att tänka på något annat än arbete när vi skyndade oss igenom rutinen med att servera passagerarna med drinkar och en måltid, innan vi rensade bort allt och gick över till taxfreevarorna. Efter det hade jag en stund på mig att sätta mig ner och ta en drink -- och tänka på veckan som ligger framför mig. Nu gjorde det mig kåt igen när minnen från min senaste semester strömmade tillbaka. Och så trängde sig hunken från första raden förbi mig för att gå till toaletterna längst fram i planet.

Jag tänkte inte ens på det när jag reste mig en minut senare, tittade mig omkring för att Latin Porr Pix mig om att jag inte kunde ses och gick sedan mot toalettdörren. Min tajming var perfekt -- precis när dörren öppnades utåt, lade jag en hand på den förskräckta hunkarnas bröstkorg och tryckte tillbaka honom in i skåpet och stängde tyst dörren bakom mig. När jag vände på honom låste jag dörren och satte mig sedan på toalettsitsen innan jag såg upp i hans förbluffade ansikte.

"En avsugning var det, sir?" Jag frågade, mitt ansikte en bild av oskuld när jag tittade upp på honom, mina fingertoppar spårade linjen på hans kuk längs framsidan av hans jeans.

Innan han hann tala, hade jag öppnat hans jeans, lättat ner hans boxer - och släppt hans snabbt stelnade kuk.Min fitta bultade när jag strök hans skaft innan jag lutade mig framåt och långsamt körde min tunga längs hans kuk och slickade honom från bollarna upp till spetsen. Han stönade när jag virvlade min tunga runt hans kukhuvud, innan han sög honom djupt in i min mun.

Jag skulle älska att ha tagit mig tid, att verkligen njuta av hans kuk, men jag visste att jag skulle bli saknad snart. Jag kände hans händer på mitt huvud när jag sjönk ner på hans kuk, avslappnande nog att ta in honom i min mun. Djävulsflickateckning Han flämtade när jag nästan svalde honom, min näsa gnuggade mot mattan av trådigt hår ovanför hans kuk. Jag lättade tillbaka och började suga igen, min hand smekte hans tjocka skaft.

Jag kunde känna hur min hästsvans knackade på min rygg när mitt huvud guppade upp och ner. Han tog tag i den, hans höfter gungade medan han stönade igen, högre denna gång, när han började knulla min mun. Jag lät honom, min hand runt honom hindrade honom från att gå för djupt när han knullade mig snabbare och snabbare, min tunga surrade över hans kukhuvud, mina tänder skrapade lätt längs hans skaft. Jag sträckte mig efter hans bollar, klämde dem lätt, mina fingrar sökte efter hans rumpa.

Med ett långt, utdraget stön kom han, hans tjocka ström av sperma bröt ut i min mun. Jag förseglade mina läppar runt hans kuk och förde min hand längs hans skaft när han fyllde min mun. Jag kramade de sista dropparna från honom, och först då lät hans kuk glida ur min mun. Jag tittade upp på honom och visste att en dribbling av sperma hade rymt från min mungipa. Hans ögon öppnade sig när jag svalde hårt och torkade sedan försiktigt bort dribblingen med fingret innan jag slickade den ren.

Jag tryckte tillbaka hans kuk i hans boxare, innan jag såg hur han gjorde upp sina jeans. Jag reste mig obekvämt upp i det trånga utrymmet, flinade mot honom, kysste honom snabbt och sträckte mig sedan bakom honom för att låsa upp dörren. När jag bad att det inte fanns någon som väntade utanför, knuffade jag honom försiktigt ut genom dörren och stängde den bakom sig. Jag låste den igen, och när jag hade satt mig tillbaka var min hand redan inne i mina blöta trosor.

Min fitta brann när jag gnuggade min klitoris snabbt innan jag kastade två, sedan tre, fingrar in i min kropp. Jag kvävde ett stön, bet mig i läppen, när jag klämde en upprätt bröstvårta med min andra hand, när jag började fingra mig själv snabbare och snabbare. Motvilligt lämnade jag min bröstvårta ensam, jag gled den handen på min klitoris, virvlade med fingrarna runt det hårda, gummiartade köttet medan jag kastade andra djupt in i min fitta.

Jag kom i vad som verkade som sekunder, mina safter svämmade över min hand när min fitta krampade runt mina fingrar. Jag klämde ihop mina lår, fångade mina fingrar, medan effekten av min orgasm färdades längs min kropps längd och bredd. Jag kände att jag pirrade överallt tills jag gradvis lugnade ner mig. Jag reste mig sakta upp och rensade upp mina juicer, i hopp om att min kjol inte hade någon våt fläck någonstans. Jag rätade på mig, tog ett djupt andetag och öppnade dörren.

Jag tror inte att jag var saknad - eller åtminstone sa ingenting. Resten av flyget gick snabbt. Jag kunde känna hur hunkarna tittade på mig, och jag undrade var han bodde. Så fort vi landat, och passagerarna hade gått, tog jag tag i mitt fodral och tog mig igenom flygplatsen så fort jag kunde. Jag tog en taxi och en timme senare var jag på resorten. Vanessa Del Fan släpptes snart av på hotellet och några minuter efter det hade jag bokat in mig och var uppe på mitt rum. Jag tappade allt och begav mig rakt ut mot balkongen, lossade mitt hår och skakade loss det medan jag gick.

Utsikten var fantastisk. Poolen låg under mig, medan stranden låg rakt fram. Jag behövde fräscha upp mig -- och det snabbaste sättet var poolen. Jag gick tillbaka in i rummet, klädde av mig medan jag gick, ett spår av kläder bakom mig. Naken rotade jag igenom mitt fodral och drog fram den första bikinin jag kunde hitta. Jag klädde på mig snabbt, tog tag i poolhandduken från sängen och tog bara mitt nyckelkort och gick tillbaka ner till poolen.

Jag tappade min handduk på en extra solsäng och dök rakt in.Vattnet var precis lagom, och fem minuter senare mådde jag mycket bättre. Jag klättrade upp ur poolen och sträckte ut mig på solsängen och njöt av värmen från solen. Blonde summer day autiditons for pervey anal pro mike Homo Jag sträckte mig bakom mig och klippte av min topp. Några minuter senare rullade jag omkull – och bara sekunder efter det kände jag mina bröstvårtor pirra och dra ihop sig i den sena eftermiddagssolen.

Efter en timmes njutning av solen på min nästan nakna kropp gick jag motvilligt tillbaka till mitt rum. Jag tog en dusch och tvättade håret och förberedde mig på vad jag hoppades skulle bli en spännande kväll. Jag vandrade runt i rummet naken och packade upp sakerna från mitt fodral. Det tog inte lång tid -- en veckas förråd av tunna bikinis, korta kjolar, tighta toppar och sexiga underkläder!

När jag gick runt fick jag syn på mig själv i fullängdsspegeln. Mitt Min typ av tjej hår hängde löst runt mina axlar och ramade in mitt ansikte. Jag har alltid tyckt att min näsa var för liten, men mina ljusa ögon och fylliga läppar kompenserade mer än för det. Jag vände mig åt sidan och kollade upp lutningen av mina fulla bröst, de hårda, spetsiga bröstvårtorna. Jag darrade när jag körde en hand över min platta mage, innan jag vände mig om för att kolla in min fasta, rundade rumpa och långa, smala ben i spegeln.

"Inte illa," mumlade jag för mig själv när jag vände mig mot spegeln igen, kastade blicken en gång till över min lätt solbrända kropp, med bara min kulle som stod ut, fyllig och vit, dess täckning av kort rött hår gör inte mycket till dölja det som låg under.

Jag kammade snabbt ut håret och lämnade det löst runt mina axlar. Jag drog på mig min svarta favoritbh och stringtrosa, en tight skjorta i Vee-ringning med knappar framtill som visade upp mina bröst till perfektion, och en kort utsvängd kjol. En snabb sprej med parfym, och jag var redo.

"Tjej", sa jag till mig själv i spegeln, "du ser bra ut!"

Med det tog jag min väska och gick ut ur rummet. När jag klev ur hissen och gick över barområdet mot restaurangen njöt jag av blickarna jag fick, både de listiga blickarna och de mer öppna blickarna.Vid dörren till restaurangen möttes jag av hovmästaren - lång, mörk och stilig sammanfattade honom nästan.

Jag såg på hans namnskylt att han hette Tony. Jag tittade på honom upp och ner medan han vände sig om för att kolla mitt rumsnummer på sin lista, och beundrade hur hans omöjligt tighta byxor klamrade sig fast vid rumpan. Jag var snart på väg mot bordet han pekade ut för mig. När jag gick, satte jag ett extra litet svaj i mina höfter och kände hur hans ögon bränner fast i mig när jag mentalt lade till honom på min "att göra"-lista. Leendet på läpparna blev ett flin -- jag visste då att den här semestern skulle bli väldigt rolig!

Det var först när jag kastade blicken över det breda utbudet av mat på buffén som jag insåg hur hungrig jag var. Men en timme senare, efter ett gott glas vin till maten, var jag mer än att börja min semester med råge!

Jag hade planerat att gå ut och se vilka klubbar och barer det fanns runt omkring, men när jag gick över ribban igen såg jag ett bekant ansikte. Det var hunken från planet, satt ensam i baren. Efter en stunds tvekan, under vilken jag kunde smaka - och nästan känna - hans underbara kuk i min mun igen, gick jag hans väg, min fitta berättade redan vad som behövdes.

"Du är skyldig mig", sa jag till honom när jag stod vid hans axel.

Han såg sig omkring och kände Homo igen mig för ett ögonblick. Jag antar att jag såg väldigt annorlunda ut -- istället för en hästsvans ramlade håret runt mina axlar och min korta kjol och tighta topp hade ersatt den ganska praktiska uniformen jag var tvungen att bära på flyget. Jag körde tungspetsen runt mina läppar - och hans ansikte bröt ut i ett flin.

Jag lättade upp mig på barstolen bredvid honom, brydde mig inte om att hindra min kjol från att åka upp på mina lår, med vetskapen om att hans ögon slets mellan att Flicka som suger förhud kvar där och försöka få en bra bild av mina bröst nerför min topp. För att vara ärlig så hade jag inget emot vilken han tittade på, så länge han ville titta!

Några minuter senare tog jag en drink framför mig, jag hade sagt till honom att jag hette Ellie, och jag hade fått reda på att han hette Pete, att hans kompis redan hade försvunnit och inte skulle komma tillbaka förrän vid frukost - – Allt detta passade mig, och – baserat på den växande utbuktningen i hans jeans – passade Pete också.

Jag vilade min hand på hans ben och klämde försiktigt ihop de starka musklerna jag hittade där. Jag förde min hand högre och körde en fingertopp över utbuktningen när jag drack upp min drink. Pete sög ner sin drink och sedan lät jag honom leda mig mot liftarna.

Det var en kamp att hålla händerna från varandra i lyftet, men vi klarade det och nöjde oss istället med en lång, kvardröjande kyss som fick pirrorna i min kropp att överdriva. Jag älskade hur han höll mig hårt när hans tunga gled in i min mun, hans hand på min rygg drog mig närmare. Jag tryckte min fitta närmare honom, mina bröst klämdes mot hans muskulösa bröst när hans hand gled ner på min rumpa.

Vi Noelia Xxx gratis isär när hissdörrarna öppnades. Pete ledde vägen ut, men jag hoppade förbi honom och satte mig på en av marmorbänkarna som prydde var och en av de breda avsatserna vid hissarna, som i sin tur ledde till gångarna till sovrummen. Jag tittade snabbt runt och ropade på en lite förvirrad Pete.

"Du är skyldig mig", påminde jag honom och lättade isär benen för att visa honom mina blöta trosor medan jag läskigt viftade med tungan mot honom.

Utan ett ord föll han på knä framför mig. Hans händer gled uppför mina lår och tryckte min redan korta Största bröstporr ännu högre upp. Han stannade ett ögonblick och stirrade på min fitta, som tydligt framträdde av det våta, nästan genomskinliga materialet i min string. Homo Hes definitely going to make her cum very soon with this Med ett stön gled han händerna under min rumpa och lättade fram mig så att han kunde slicka sakta längs min fitta, genom mina trosor, nästan peta det blöta materialet inuti mig.

Det kändes jättegott, men jag ville ha mer, så jag släpade snabbt materialet åt sidan så att han kunde kasta tungan inuti mig.Det kändes underbart när hans långa, gummiaktiga tunga grävde in i min hänsynslösa fitta. Jag sträckte mig efter min klitoris och började gnugga den försiktigt i takt mot hans tunga, men han sköt undan den och ville ha allt för sig själv. Jag är glad att han gjorde det, för sekunder senare var jag i brand när hans tunga svepte över min klitoris och han lättade på ett finger djupt inom mig.

Hans finger och tunga rörde sig unisont och skickade vågor av njutning genom mig. Jag höll hans huvud, mina fingrar tog tag i hans hår och drog honom till. Jag tryckte min kulle mot hans ansikte och höll honom hårt när hans fingrar och tunga och läppar och mun fick mig att skrika till ett underbart klimax. Jag klämde hans huvud mellan mina lår, höll honom hårt, hans fingrar fångade av min bultande fitta när jag flämtade igenom min orgasm.

Jag föll tillbaka mot väggen, öppnade bara ögonen när mina ben slappnade av och jag lindade upp mina fingrar från hans hår. Han flinade upp mot mig, lutade sig framåt för att lägga en mjuk kyss på min fitta innan han drog min string tillbaka över. Han reste sig upp och sträckte ut sin hand mot mig. Jag lät honom dra mig på fötter och höll mig hårt.

"Låt oss knulla nu", mumlade han och hans läppar rörde nästan vid mina.

Vem var jag att argumentera?

Några minuter senare var vi utanför hans rum. Han famlade efter sitt nyckelkort, och vi kom Bikini Med Shorts in innan vi slet i varandras kläder. Pete stängde dörren när han backade mig mot väggen, hans hand kupade mitt bröst när våra läppar möttes och jag stoppade min tunga i hans mun. Han ryckte i knapparna på min skjorta och skickade en av dem att flyga genom rummet i sin hast. Jag tryckte mig mot honom när han drog den nerför mina armar och iväg.

Mina bröst släppte, mina bröstvårtor mörka och upprättstående, när Pete drog min behå ifrån mig. Han sträckte sig efter mig, kupade mina fulla bröst i sina händer innan han doppade huvudet och sög in en gummiartad bröstvårta i munnen, hans tunga fladdrade runt mitt känsliga kött medan jag höll hans huvud hårt, ville, behövde, mer.Jag stönade högt, tryckte fram mina bröst mot hans ivriga mun, drog hans huvud från det ena mogna bröstet till det andra medan han slukade mig.

Min fitta bultade galet när jag drog Pete tillbaka till mig och stack in min tunga i hans mun igen. Vi kysstes snabbt när jag sträckte mig ner och lossade hans jeans och tryckte dem snabbt – och hans boxers – ner till hans lår. Jag sträckte mig efter hans kuk när den sprang fri, tjock, hård och droppande av pre cum.

Pete backade mig mot väggen igen medan vi kysstes frenetiskt. Han höll båda mina händer i sina och höll dem högt över mitt huvud. Med sin andra hand hittade han och drog i knytbanden på sidan av min stringtrosa, innan han släpade den mellan mina ben och lämnade mig naken bortsett från kjolen som hopades runt min midja.

Jag stönade in i Petes mun när min stringtrosa drogs över min fitta och klitoris, rysningar av njutning, av förväntan, rann genom mig. Jag knullade hans mun med min tunga när han hakade upp mitt ben över hans höft och lämnade min fitta vidöppen för honom. Han styrde sin kuk mot mig, lättade bara spetsen inuti min varma, våta kropp innan han sträckte sig efter mina bröst och bröstvårtor, hans andra hand höll fortfarande mina händer ovanför hennes huvud.

Med ett djupt stön störtade han sin kuk i mig och drev mig tillbaka mot väggen med kraften från sina stötar. Min fitta sträckte sig runt hans tjocka skaft och sög honom djupt in i min behövande kropp. Hans hand klämde på mina bröst, nöp och drog mina bröstvårtor, medan han knullade mig, medan jag knullade honom tillbaka. Våra munnar var sammanlåsta och dämpade våra gråt. Jag kunde höra min röv slå mot väggen med varje tryck av Petes höfter.

Jag kom nästan direkt, mina rop fyllde rummet medan vågor av njutning slet genom mig. Pete fortsatte att knulla mig och skickade fler chockvågor genom mig när hans mun hungrigt spände fast vid mina svullna bröstvårtor. En stund senare kom Pete, hans sperma utbröt inom mig.Han höll sin pulserande kuk djupt inuti mig, sträckte sig efter min röv och drog mig hårt mot honom när min fitta formade sig efter honom, medan hans bollar skickade sprut efter spruta av sperma in i en sansad kropp.

Vi föll mot varandra, andades tungt, nöjda för en stund. Vi kysstes igen, tills Petes kuk sakta gled ur mig. Jag gick till badrummet och tappade kjolen på golvet innan jag gick tillbaka in i sovrummet naken. Jag sträckte mig på sängen medan Pete tog sin tur i badrummet, mina händer strövade över min kropp.

När Pete kom ut från badrummet såg han sig omkring lite osäkert. Han hade gjort upp sina kläder igen, men ögonen lyste upp när han såg mig naken på sängen, med ena handen kupade min kulle, den andra ett helt bröst. Jag ställde mig upp och tog några steg mot honom. Jag kunde känna värmen från hans kropp mot min nakna hud genom hans skjorta när jag tryckte mig mot honom. Jag slog en arm runt hans hals och drog honom till mig, min tunga slingrade sig in i hans mun även när våra läppar möttes.

Vår kyss fick min fitta att bulta igen, och jag höll mig fast vid honom, mina knän kändes svaga när en ny våg av begär sköljde genom mig. Jag föll tillbaka på sängen och vinkade honom att gå med mig. Han strippade på rekordtid, och för första gången såg jag honom naken. Mina ögon rann över hans kraftfulla bröst, hans hårda, platta mage och hans muskulösa lår precis när hans körde över mina bröst och allt annat. Han flyttade till sidan av sängen, hans kuk ledde vägen.

I några sekunder stirrade jag bara på hans kuk och såg den svaja framför mig. Jag rörde mig mot honom, svängde runt mina ben så att jag satte mig på sängkanten, och sträckte mig ut för att ta hans skaft i min hand, klämde honom medan jag slängde bort en pärla pre cum från hans kukhuvud med min tunga. Jag sträckte mig efter hans bollar när jag höll hans kuk platt mot hans mage och lyssnade på hans djupa stön medan jag sakta slickade längs hans kuk, från basen av hans skaft till spetsen.

Jag körde mina läppar tillbaka nerför Petes kuk och lämnade våta spår efter mig från min tunga. Jag sög in en av hans bollar i min mun, rullade den försiktigt runt med tungan medan min hand sakta gled upp och ner i hans skaft. Eden evans noveller Pete lättade isär benen när jag förde min hand mellan dem och sonderade försiktigt med mina fingrar när min mun rörde sig från hans bollar tillbaka till hans kuk.

Jag drog Petes kuk mot mig och sänkte min mun på Fransk horn munstycke, vilket fick honom att gråta när jag sög in halva hans längd i min hungriga mun. Han sträckte sig efter mitt huvud, hans fingrar flätade in i mitt hår när hans höfter ryckte framåt, knullade min mun, min tunga gnuggade över hans kukhuvud och längs hans skaft.