Åh tjej du har vad jag behöver

Upoznavanje u Bosni

Jag vaknade med att ytterdörren öppnades och stängdes, mina föräldrars morgonprat fortsatte medan de klev in i bilen. Min pappa slog på sin gamla Volvo och min mamma lade presenten till sin syster i baksätet innan hon satte sig i sin plats längst fram. Min moster hade precis fyllt 57 och familjen skulle äta födelsedagslunch. Mina föräldrar hade bett mig att gå med resten av familjen men som ni kan föreställa er det var inte den mest spännande idén för en 18-årig pojke.

Nä, jag ville ha dagen för mig själv.

Jag har precis slutat skolan och ville, precis som många andra unga svenska akademiker, ta några veckor av ren semester innan tyngden av att söka jobb eller något skulle slå in. Jag hade tagit flygplan med mina vänner senare. helg men för idag skulle jag vara helt ensam. Jag hörde mina föräldrar köra bort från huset och morgonens lugn återvände. Några morgonfåglar Gratis spandex porr inte långt härifrån, och jag kunde till och med höra hästarna gnugga från gården på andra sidan fältet.

Jag gav ut ett morgonflämt när jag öppnade mina fortfarande trötta ögon. Jag och min familj hade ett sommarhus några timmar från Stockholm, och vi spenderade mest våra dagar där när jag var yngre, oftast när jag slutade skolan. Mitt pojkrum hade fortfarande mycket gamla prylar från när jag var liten, leksaker, plyschar, böcker etc. En dag skulle jag antingen behöva slänga det eller donera det. Hur som helst, jag tittade på min gamla klocka bredvid sängen, 07:27. Jag stönade och vände mig bort från den, la mig på vänster sida och drog mitt lakan över huvudet. "För tidigt!" tänkte jag och kliade mig på höger rumpa.

Jag började sova naken för några år sedan, främst för att det kändes bättre för mig men också för att inte alltid ha ett hårt tält i boxarna varje morgon. Som alla världens killar, så skulle jag alltid gro en morgonved varje morgon. Men jag insåg, innan jag bestämde mig för att sova naken, att jag under natten alltid producerade mycket precum i sömnen.Framsidan av mina underkläder var alltid genomvåta av det, Hot Strip Porr såg ut som om jag sprutade tre eller fem gånger i dem. Det var därför jag bestämde mig för att sova naken, också för att min mamma eller pappa inte skulle upptäcka mina underkläder i tvätten också.

Min penis hade dragit tillbaka min förhud något och mitt våta huvud petade in i madrassen. Naturligtvis vandrade mitt sinne dit och min högra hand gick till det av ren instinkt. Jag drog lite i förhuden, kliade under mina bollar och pubes innan jag stannade. En idé dök upp i mitt huvud!

Jag drog i lakanet av min nakna kropp och reste mig upp, min kuk slog mot mina ben när jag öppnade dörren och gick till badrummet. Åh tjej du har vad jag behöver Jag skulle självklart ha tagit på mig något om mina föräldrar var hemma, men jag ville göra det bästa av denna möjlighet. Det var lite svårt att pissa i mitt tillstånd just nu, och jag var tvungen att sitta på huk lite så jag kunde rikta min kuk rakt ner i toaletten. Efter spolningen tvättade jag mina händer och tittade in i spegeln. Jag var ganska lång, runt 1,86 m, och smal med lite kroppsbehåring på bröstet men allt koncentrerades runt min kuk och armhålor. Jag har alltid tyckt att min kuk såg lite rolig ut, den var både lång men smal vid basen men ju närmare huvudet desto mer omkrets blev den. Huvudet var nästan som en tung vikt som drog ner penis med den, och mina bollar var lika långa och tunga.

Mitt mörkblonda hår var överallt så jag tog lite vatten för att skvätta det och mitt ansikte, innan jag gick tillbaka till mitt rum för att ta på mig kläderna för att jogga. Jag började springa på morgonen under skolhelgerna för några månader sedan, men nu ville jag göra det till en rutin sedan skolan var slut. Jag tog på mig en vanlig svart t-shirt, några vita strumpor, tog motvilligt på mig mina gamla underkläder och löparshorts och gick ner för trappan till köket. Jag skulle äta frukost när jag kom tillbaka, nu var det dags att svettas lite!

Efter att ha tagit på mig löparskorna och en gammal keps fick jag ut mina nycklar och låste huset.Morgonsolen färdades snabbt upp mot himlen och det låg ett tunt skikt av fukt över gräset och löv på träden. Jag tog ett andetag och fyllde mina lungor med luft direkt från moder natur, innan jag började springa.

Under mina år här ute kom jag ihåg att det fanns ett litet berg in i den närmaste skogen där jag och mina föräldrar åkte till då och då för att ha picknick. Jag kom ihåg att det var ganska avskilt, med fin utsikt över trädtopparna. Jag hade dagen innan gått ut dit för att se om det fortfarande var "lätt" att ta sig till eller om naturen helt hade tagit över det. Jag såg en väg upp dit innan jag vände tillbaka till huvudstigen. Idag skulle jag klättra till toppen av det igen, precis som jag gjorde som barn!

Det här lilla berget låg ungefär 40 minuter från vårt hus, vilket gjorde en bra tid för en löprunda. Jag gick först förbi några av våra grannars hus, många av dem sov säkert fortfarande, innan jag gick av huvudstigen till en mindre stig som gick rakt in i den tjocka gröna skogen. Efter några minuter till började jag svettas lite, men jag tog upp paisen, skogen var fuktig så efter ytterligare några minuter svettades jag rejält. Några insekter drogs till mig när jag sprang så jag var tvungen att slå dem med händerna och mössan. När solen växte högre mot himlen blev det varmare och varmare, och jag blev bara svettigare och svettigare. När jag kände igen att jag var nära berget kunde jag känna hur min t-shirt fastnade på min hud. Jag svängde av stigen och sprang rakt in i träden och efter en minut eller två var jag vid foten av berget.

Man var tvungen att titta väldigt noga för att se toppen av den, men jag visste att det inte växte några träd där så jag skulle bli helt exponerad där uppe. Jag hittade den lilla naturliga stigen för att komma upp dit och tittade noga på mina branter så att jag inte brant på en orm eller tappade sten. Klättringen var dock relativt lätt, och jag befann mig snabbt på toppen av den.Det växte som sagt inga träd här uppe bara några buskar och det var mycket både stora och små stenblock utspridda här. Detta kunde lätt ha varit ett utkiksinlägg under sten- eller vikingatiden. Man kunde se några mil åt alla håll, ja det var mest toppen av träd, men jag lyckades se havet i horisonten. Det skulle bli en varm dag så många familjer och turister skulle förmodligen ha börjat åka dit nu. Men inte jag, åtminstone inte än.

Jag hade börjat fantasera om att vara naken utomhus ett tag men aldrig agerat på det. Senast Hur man kontrollerar din penis var helt naken utomhus måste ha varit när jag var liten och min mamma hjälpte mig att byta om till min badbyxa. Mig veterligen hade ingen av mina vänner gjort något varken på egen hand eller med sina flickvänner utomhus. Jag har varit singel sedan 14, och redan då var allt vi gjorde "kyss", så jag var på gott och ont oskuld och hade aldrig en riktig flickvän.

Jag tog några branter tills jag var ungefär i mitten av utsiktsplatsen och sträckte ut armarna mot den blå himlen och suckade. Jag har äntligen kommit fram till min destination. Every night mom blows my load before bed been training me Homo Jag stod där i en minut och lyssnade.

Fåglar, vind, någon långt borta traktor, tystnad.

Jag tog av min blöta keps och det kändes för de vuxna. Jag rufsade till håret och svepte luggen åt sidan innan jag tog av mig min genomblöta t-shirt. En liten vindpust kom rakt mot mig, som om moder natur visste vad jag planerade att göra och retade mig en snabb sekund, jag huttrade när jag hängde min t-shirt på ett av de närmaste stenblocken för att låta den torka. Jag fortsatte med att ta av mig mina shorts och kastade dem mot samma stenblock innan jag såg mig omkring igen för att vara säker på att jag var ensam och att jag inte hörde något innan jag tog av mig mina svarta boxer. De var för fast vid min hud efter löpningen och jag kunde se att min kuk pressades mot min bollsäck när jag drog ena benet över kanten på mina boxer. De var väldigt fuktiga, så jag placerade dem på samma stenblock som min skjorta och shorts.

Jag tog några branter igen och gick tillbaka till min ursprungliga pose, armarna mot himlen, men den här gången helt naken. Ja, nästan. Först ville jag inte ta av mig mina skor och strumpor eftersom det låg några vassa stenar spridda här. "Ah, vad fan!" sa jag högt och tog av mig både skor och strumpor. NU var jag helt naken, och det kändes fantastiskt!

Jag stod där helt stilla och exponerad och lät bara solen kyssa min kropp med sina strålar, och vinden smeka mig, så att min kuk svajade lite för varje vindkast. Naturligtvis började han vakna, och jag kände med några sekunders mellanrum att det fylldes med blod och snart började det peka uppåt. Jag tittade mig omkring och såg ett större stenblock några meter ifrån där jag stod, om jag hade rätt skulle jag möjligen kunna lägga mig på den och fortfarande ha lite utrymme över. Jag gick försiktigt fram till den, såg efter vassa stenar och såg min Slim Thug Sex Tape kuk gunga för varje brant jag tog. Jag tittade efter ormar innan jag gick upp på stenblocket på alla fyra och vände mig sedan innan jag lade hela ryggen mot den.

Jag placerade min vänstra hand bakom huvudet, fick en doft från min armhåla, och började sakta röra lätt på mitt bröst. Mina bröstvårtor var lite hårda när jag förde fingertopparna över dem, jag sträckte ner magkänslan runt naveln och lät fingrarna resa nerför hårsnöret som sedan skulle bli mitt könshår. Jag undvek att röra vid en hård penis först, lät fingret utforska runt den, kände och ryckte i det tjocka håret, gick ner till min bollsäck. Känner båda mina håriga bollar i handen innan jag vänder handen bakåt och upp mot ansiktet. Jag kände lukten av en svettig kuk och bollar på fingrarna, men jag brydde mig inte eftersom det var lukten av mig. Jag stoppade några fingrar i munnen innan jag riktade min uppmärksamhet mot min penis.

Den låg hårt mot min mage, precis under naveln. Min förhud hade dragit sig tillbaka en aning så Asiatisk tjejboll kunde se kisshalkan på mitt tjocka huvud.Jag tog mina blöta fingrar runt huvudet och drog långsamt in förhuden helt och exponerade mitt huvud mot himlen. Det var lite rött och lila och det var lite blött av att komma ut. Jag släppte en suck när jag drog min förhud över den för att sedan dra tillbaka den igen, nu glittrade i pre cum, och sedan igen, och sedan igen. Jag började onanera men var noga med att inte gå för fort, jag ville ta mig tid med det. Min vänstra hand gick från att låta mitt huvud vila mot den, till att först dra i min vänstra bröstvårta. Sedan gick den ner och började massera min vänstra boll och jag lät mitt långfinger massera min fläck. Mina suckar började bli höga stön när min högra hand gick upp och ner för min upprättstående penis. Mina knän var uppe och jag kunde känna mina anklar Homo min rumpa. Jag kände hur mitt rövhål blev utsatt för moder natur, och jag tog mitt vänstra långfinger i munnen för att sedan låta spetsen massera runt det. Jag ville inte knulla mig själv; Jag ville bara känna och massera mitt rövhål när jag fortsatte min onani.

Jag var på toppen av det stenblocket ett tag, inte en omsorg om världen. Allt som betydde något var jag och det fantastiska nöjet jag kände just nu. Homo Adorable mom next door nude large breasts curvy body smooth Jag började känna att min sperma snart ville komma ut ur min Violent Sex Fantasy, så jag började knulla min hand hårt. Min vänstra hade gått från mitt rövhål till att dra på mina bollar när jag började stöna allt högre. Smackande ljud fyllde den så en gång så lugna omgivningen, från min hand och ibland från min bollsäck mot min rumpa. Jag började skrika. och både tjocka och långa strömmar av färsk sperma bröt ut från min penis. Den första landade på mitt bröst, den andra bredvid min högra, den tredje på min vänstra axel, den fjärde bredvid min vänstra höft och den femte och sjätte på min pubes och min hand.

Jag släppte min kuk och lade armarna över huvudet, mina ben föll ner och jag var där som en sjöstjärna.Jag stönade fortfarande när jag kände att känslan sakta började glida iväg, min kuk var fortfarande hård med det blottade huvudet mot magen när jag slöt ögonen i några minuter.

Känslan var fantastisk, nyligen onanerad, naken ute i naturen. Samma känsla måste våra förfäder ha känt när de var ute ur grottorna tänkte jag för mig själv. Jag öppnade ögonen när jag kände spermierna som landade på mig för att rinna ner för min kropp till stenblocket. Jag reste mig, sträckte ut armarna och axeln innan jag hoppade ner till marken för att hämta mina dukar. Jag ville dock göra en sak till innan, jag gick bredvid stenblocket och tog igen min högra hand på skaftet på min nu halvhårda penis och började pissa. Jag lät peka min penis över hela marken och markera mitt territorium tänkte jag för mig själv.

Mina dukar var fortfarande blöta efter löpningen, så jag bestämde mig för att springa bar överkropp tillbaka till mitt hus, jag skakade upp varje plagg i luften ifall det hade kommit en fästing eller något, speciellt mina boxers, innan jag tog på mig den igen.

Jag använde min tröja nu som ett extra verktyg för att slå bort de irriterande myggorna på vägen tillbaka. När jag kom hem tog jag en välförtjänt dusch och åt lite frukost, jag bestämde mig för att göra denna morgonrutin så ofta jag kunde. Nästa gång kanske jag till och med kan springa naken?