Julissa Delor Ansiktsbehandling

Upoznavanje u Bosni

Den här historien är en del av en serie. Kapitel 1 till 7 ger sammanhang. Förhoppningsvis kan dock denna berättelse också avnjutas som ett fristående verk. Som en kort bakgrund seglade huvudpersonerna, Sara och Harry, med nya vänner Dieter och Birgit till Antigua. Varken Sara eller Harry tog några kläder för denna resa. På Antigua träffade de nyutexaminerade Zoe och Derek och introducerade dem för nudism och utställning. Zoe och Derek kom tillbaka till Martinique med Sara och Harry. De är nu en fyrling.

*****

Ända sedan Dieter och Birgit lämnade oss tillbaka på Martinique hade Dieter skickat Sara och mig e-post och tipsat om att vi också skulle köpa en segelbåt. Denna idé tilltalade oss två och tilltalade Derek som hade stor seglingserfarenhet. Zoe övertygade lite. Vi tre av oss försökte regelbundet måla ordbilder åt henne av oss fyra nakna tillsammans med havssprej i ansiktet eller ankrade utanför en obebodd strand och leka nakna i vågorna. I övertygelse om att vi skulle ta med henne, fokuserade Sara, Derek och jag på vilken typ av båt vi skulle få och vad vi skulle göra med den.

Vi pratade en tid om att gå kommersiellt och erbjuda nakencharter. Men ett ganska stort antal människor gjorde det redan i Karibien. Även om Zoe inte var helt ombord föreslog vi att vi skulle differentiera oss genom att göra nakenhet obligatoriskt för våra gäster. Hennes idé var att våra gäster skulle dyka upp vid kajen nakna och inte skulle ha tillgång till kläder för hela seglet. Vi gillade den idén, både för oss själva och gästerna. Idén grundade sig på praktiska detaljer. För att kunna bära tillräckligt med folk bekvämt så att priset per resa inte var orimligt skulle vi behöva en stor båt med djupare djupgående. Problemet med det var att mycket av Karibien är grunt, så vi skulle utesluta oss själva från de mycket obebodda stränderna som vi utropade till Zoe. I slutet av dagen bestämde vi oss för att båten bara var för vårt nöje.Den behöver bara rymma sex, eller åtta om alla var nära vänner. Julissa Delor Ansiktsbehandling Nakenhet skulle krävas. En del av våra tankar var att få en båt så liten Jävla stora bröst åtta nakna människor nödvändigtvis skulle bli nära vänner. Detta tillvägagångssätt vann till slut Zoes helhjärtade engagemang.

Medan vi var i uppbyggnadsskedet av att bli båtägare fick Sara ett samtal från sin syster Christina. Chris var några år yngre än Sara. Hon hade gjort en tvåårig MBA (istället för Saras tre år på juridik) och arbetade nu på Wall Street och tjänade megabucks. Chris hade äntligen bestämt sig för att ta semester efter flera år på sin investeringsbank utan att ta någon. Hon ville veta om hon kunde besöka Sara i Karibien i ett tiotal dagar.

Chris samtal gav Sara något av ett dilemma. Sara hade berättat för Chris om mig, men hade inte helt förklarat vår klädfria, och ibland exhibitionistiska, livsstil. Sara hade inte heller berättat för Chris om Zoe och Derek. Efter att ha pratat med oss ​​tre bestämde Sara att hon inte graciöst kunde vägra att bjuda in sin syster på besök. Sara bestämde sig också för att försöka dölja hur vi levde i slutändan skulle misslyckas och att hon skulle se värre ut för att ha försökt dölja det. Chris skulle komma och vi skulle fortsätta som vi var.

Sara och jag träffade Chris på Lamentin. Chris var längre än Sara. Sara hade berättat för mig att Chris också hade varit collegeidrottare och spelat volleyboll. Men för mig verkade Chris mindre atletisk och mindre symmetrisk än sin äldre syster. För mig var det Vem bär Strumpbyxor Medlem enkelt samtal som var den verkligt vackra systern.

I motsats till Chriss pikétröja och shorts på mitten av låren hade vi kommit till flygplatsen endast iklädda pareos. Vårt fordon på ön var en öppen fyrhjulsdrift. Som vanligt lät jag Sara köra och hennes förkärlek för fart skapade en hel del bris i fordonet, vilket avslöjade oss båda när vi körde Chris tillbaka till vårt hus. Chris måste ha märkt det, men sa ingenting.

När vi anlände till vårt hus, möttes Chris av Zoe och Derek, som båda visade upp sina djupa solbrännor. Sara och jag tog med Chriss väskor in i gästrummet och återvände sedan med våra egna solbrännor. Baserat på några av hennes kommentarer tror jag att Chris tolkade vår nakenhet som något som Sara anstiftat för att chocka henne. Jag är inte säker på hur Chris trodde att vi hade fått de djupt solbrända rumpan och pubarna om vi inte var regelbundet nakna.

Efter introduktionerna gav Sara sin syster vår vanliga nykomling introduktion till huset. När Sara kom till delen som rekommenderade vår utomhusdusch stoppade Chris henne.

"Nej. Du har någonstans jag kan bada i avskildhet eller måste jag skaffa ett hotellrum?" frågade Chris strängt.

"Ja, det finns en dusch inne i gästbadet, men jag kommer inte ihåg när den användes senast", svarade Sara.

"Snälla kontrollera och se till att det fungerar," krävde Chris.

Något avskräckt av min älskares syster rullade jag iväg för att kolla inomhusduschen. Jag återvände för att rapportera att duschen verkligen fungerade. Lite snedigt tillade jag att badrumsdörren också var låst. Chris verkade verkligen glad över att höra det.

Chris påstod sig sedan vara trött av sitt flyg från New Sex gratis Strumpbyxor Sexhistorier Lesbiska kycklingar och ursäktade sig själv att ta Xxx Ninel Conde tupplur. Med Chris borta till hennes rum kommenterade Zoe och Derek det negativa första intrycket hon hade gjort. Sara tog upp ett halvhjärtat försvar av sin syster och sa att Chris alltid hade varit mer "strait-laced" än hon var och att Chris hade lite svårt att se värdet i något som inte tjänade pengar.

När Chris dök upp igen tidigt på kvällen bestämde vi oss för att ta henne till baren för att träffa Sally, Chelsea och Tom och äta middag. Vi tog vägen för tio minuters promenad, fyra av oss nakna och Fetal gris munhåla i sin pikétröja, shorts och sneakers. Bryci wants your cum viii Homo Det var en fredag, så baren var ganska upptagen. Jag tror att Chris blev riktigt chockad när hon insåg att alla i baren, inklusive personalen, var helt nakna.Frön av tvivel såddes att det bara var vi fyra som blev nakna för att rycka i hennes kedja. Vi stannade i baren till ganska sent på kvällen. Chris verkade ständigt förbluffad när fler av de ex-klappar i grannskapet gick in nakna och fler kunder simmade nakna från båtar förankrade i viken. Under hela natten var Chris den enda som var klädd.

Medan Chris uppenbarligen var motig till nakenhet, hade hon inget emot några drinkar. Ganska många faktiskt. När vi gick tillbaka till vårt hus i mörkret hade Chris lossnat tillräckligt för att mer än en gång antyda att alla på den här delen av ön gick nakna eftersom ingen av oss tjänade tillräckligt med pengar för att ha råd med kläder. Det här kanske lockade till ett skratt i en bar på Manhattan, men hon var inte förtjust i oss.

Sara lade Chris i säng, så jag antar att hon inte märkte att Zoe, Sara, Derek och jag delade samma sovrum. Med tanke på hur tunna våra väggar är, tror jag att hon måste ha hört vad vi gjorde i det där sovrummet.

Vi fyra duschade tillsammans utanför nästa morgon när vi märkte att Chris tittade på oss genom ett fönster. Vi fortsatte som vanligt, vilket innebar att många berörde alla andra. När vi torkat av gick vi in ​​och började fika. Chris satt i det främre rummet i en t-shirt och ett par shorts till. Hon tog gärna emot en kopp kaffe från mig, med utsikt över att min kuk var i hennes ögonhöjd när hon satt. Sara berättade då för Chris att vi skulle ner till stranden, och bjöd in henne att komma när hon var redo.

Chris kom ner till stranden några minuter efter att vi gjorde det. Hon hade tagit på sig en bikini, och jag gjorde en liten revidering uppåt är min bedömning av hennes fysiska attraktionskraft. Bikinin var dock inte alls avslöjande. Naturligtvis var vi fyra nakna. Av vördnad för Chris uppenbara känslighet, avstod vi från vår frekventa morgontid för att älska i vågorna. Jag tror att vi alla fyra var lite frustrerade över hennes närvaro.

De första 24 timmarna satte tonen för Chris besök. Hon förblev konservativt klädd under hela sin vistelse på ön. Vi förblev mestadels nakna. För att ge oss andra lättnad klädde Sara på sig en dag och tog med sin syster och shoppade. Sara berättade senare att shoppingresan inkluderade att Chris frågade henne om "vad fan" hon gjorde och bodde naken med oss ​​andra.

Chris fångade mig också när jag satt vid ett bord som vi hade satt nära stranden. Detta gav möjlighet till några nyfikna frågor om min relation med hennes syster. (Lyckligtvis tror jag inte att Chris fantasi tillät henne att föreställa sig att hennes syster också hade en intim relation med Zoe och Derek.) Jag försäkrade Chris att mina avsikter gentemot Sara var hedervärda, trots att vi avvisade kläder.

"Älskar du henne?" frågade Chris.

Jag hade tänkt mycket på den där och kunde ge ett uppriktigt och övertygande "ja".

"Tänker du tillbringa ditt liv med henne?" Chris envisades.

Återigen var jag förberedd och svarade uppriktigt "ja". Jag såg ingen mening med att tillägga att det fanns en rimlig chans att mycket eller hela livet även skulle omfatta Zoe och Derek.

"Varför gifter du dig inte med henne?"

Jag svarade, "Sara och jag har helt enkelt inte pratat om det än. Det är lika mycket eller mer upp till henne som mig. Jag vet inte om hon vill formalisera vårt förhållande."

Chris var inte nöjd, men släppte till slut ämnet. Snart gick hon iväg och lämnade mig att fundera över hur två systrar som inte är så långt ifrån varandra i ålder kunde vara så olika.

Till slut tog jag och Sara med Chris tillbaka till flygplatsen. Återigen hade Saras körning blåst tillbaka våra pareos så vi båda var nästan helt exponerade från midjan och nedåt. Homo Like a boss blowjob Ingen av oss täckte upp när vi gick in i flygplatstrafiken. Detta föranledde en kommentar från Chris.

"Behöver du visa dina bitar här i civilisationen?"

Sara tittade tillbaka på henne med sitt miljonwatts leende (det som dödar mig varje gång) och sa, väldigt sött, "Ja, det är jättekul, och det gör mig blöt."

När vi stod i terminalen innan Chris gick igenom säkerhetskontrollen började Chris den Tyler Banks Bbw föreläsningen om att berätta för "Mon and Dad" hur Sara levde.

Sara skar av henne. "Snälla, berätta för våra föräldrar exakt allt du har sett och hört här. Det finns inte en liten aspekt av mitt liv som jag skäms över. Jag vill att mamma och pappa ska veta hur jag lever och att jag är oerhört glad. "

Saras ord var tysta, men kraftfulla. Det kunde inte råda någon tvekan om att hon var helt uppriktig. Jag tror att Chris blev förvirrad av det faktum att hon inte hade det hon hade sett som sin främsta hävstång. Jag undrade kort "hävstång för vad" och insåg sedan att Chris var en av dem som sökte hävstång för sin egen skull. Jag tvivlade allvarligt på att hon hade blivit uppfostrad på det sättet. Jag bestämde mig för att det var en egenskap hon fick i B-skolan eller på gatan.

Systrarna skildes med ett handslag snarare än en omfamning. Jag fick bara ett mycket korrekt "det var ett nöje att träffa dig."

När vi lämnade flygplatsen hem, tog Sara och jag av våra pareos helt när vi lämnade den mest bebyggda delen av vår rutt och körde mestadels av vägen nakna. Väl hemma parkerade Sara och tog mig i handen ner till stranden. Vi omfamnade väldigt hårt. Efter några ögonblick lade jag henne försiktigt på sanden. Sara spred benen tillräckligt för att jag skulle komma in i henne och lindade hennes ben hårt runt mig. Vi hade samlag väldigt långsamt och kärleksfullt. Vi kom tillsammans. Det var en unik upplevelse. Vår delade orgasm verkade inte som två olika människor som glädde varandra utan som en enda varelse som upplever total lycka. I flera minuter efter att vi kom stannade jag kvar i henne medan vi delade en lång kyss. När vi återigen blev medvetna om vår omgivning såg vi Derek och Zoe stå några meter bort, höll hand och log varmt.

Vi bestämde oss för att vi behövde komma ut ur solen, så Sara och jag gick tillbaka mot huset hand i hand.Några meter från dörren stannade vi och sa samtidigt "Jag älskar dig." Sedan kysstes vi Homo