Grov våldsam porr

Upoznavanje u Bosni

När vi hade satt upp tältet var jag varm och svettig och Bridge likaså. En sak med tropikerna, det är alltid kvavt. Jag såg mig omkring och våra grannar syntes ingenstans. Det mesta av stranden var synlig från vårt campingområde -- jag såg ingen någonstans. Bridge hade precis glidit ur hennes shorts; hon hade den mindre riskabla stringtrosan på sig när jag sa till henne att jag inte såg våra grannar någonstans. Jag sa att det här kanske skulle vara ett bra tillfälle för henne att bära den "andra" bikinin.

Först sa hon "absolut inte". Jag lade mina armar om henne och drog henne intill mig, kysste henne i nacken och smekte hennes rumpa, vilket såklart fick mig att resa mig. Hon tryckte ryggen mot mig och frågade var jag trodde att "de" var. Jag sa till henne att de förmodligen var ute någonstans på en vandring eller i sitt tält och agerade som tonåringar, vilket vi kanske också borde göra. Hon drog sig undan, klev ut ur tältet och såg sig omkring. När hon inte såg någon frågade hon om jag verkligen ville att hon skulle bära den, och när jag sa att jag gjorde det sa hon "varför?" Jag sa till henne att jag ville att hon skulle vara stygg och sexig och het - och att det gjorde mig het när hon var nästan naken.

Jag kunde Tjej slickar Tjej slidan att hon ville men inte gjorde det samtidigt. Hon stod där i en minut, såg sig omkring som för att se om någon var i närheten, och klev sedan tillbaka in i tältet och drog luckan stängd. Några minuter senare stack hon ut huvudet ur tältet och såg sig omkring och klev sedan ut med mikrostringen. Det första jag märkte var att hennes bröstvårtor var hårda. Hittills hade jag tyckt att hennes bröstvårtor var lyhörda för mina sug och beröring, men annars var de normalt inte hårda.

Grenet täckte knappt hennes fittläppar, hennes hårda små bröstvårtor täcktes knappt av de små tygproverna från behån. Strängen tillbaka lämnade henne naken bakifrån, och hon var definitivt HOT. Medan hon hade bytt om hade jag tagit en flaska vin och lite ost, salami och kex och några plastglas att ta med oss ​​till stranden.När hon kom ut plockade hon upp våra handdukar och vi gick ner till stranden.

Det var nästan solnedgång; vi var på den östra stranden av ön så vi var i djupa skuggor. Vi lade ner grejerna och vadade ut i vattnet en stund, lite över knädjupt. Jag frågade Bridge hur hon mådde och hon sa att hon var riktigt nervös eftersom hon kände sig helt naken. Hon fortsatte att placera om tyget mellan benen, men hennes läppar ville hela tiden hoppa ut så att tyget skulle åka upp i hennes slits så att bottnarna täckte lite mer än hennes klitoris. Grov våldsam porr Jag sa åt henne att slappna av; vi gick ner till stranden igen och satte oss på våra handdukar. Jag gav henne lite vin och skar osten och salamin. Inte förr hade jag lagt Pinky Xxx torrents den på plastpåsen förrän jag tittade upp och såg våra grannar gå nerför stranden mot oss.

De var klädda i shorts och skor, hon hade också en bh fast han var bar överkropp; de hade uppenbarligen gått en stig som började och slutade i slutet av stranden. Där vi var, skulle de komma precis förbi oss. Jag sa till Bridge "Titta inte nu men här kommer våra grannar."

Bridge reste sig genast upp och sa "Jag kommer strax tillbaka" och gick tillbaka till tältet. När våra grannar kom till min plats hade hon försvunnit in i tältet. Våra nya grannar stannade och sa hej och vi startade "varifrån du kommer från"-konversationen. Jag frågade om de skulle vilja följa med på lite vin och kex, de sa att de skulle älska det. Jag sa till dem att Bridge skulle komma tillbaka direkt, och när jag tittade upp gick hon redan tillbaka, nu Porrmissbruk äktenskap sin andra badbh och shorts -- jag antog att hon nu hade på sig sin andra stringtrosa -- den som faktiskt täckte något.

Det verkade som om vi bara hade varit där kanske 10 minuter och redan hade det gått från skymning till nästan mörkt. Vi presenterade Tår i fitta runt omkring, fick reda på att de, John och Marie, inte var nygifta, men nästan så - bara efter att ha varit gifta i drygt ett år.Han hade varit i området med sina föräldrar år tidigare och hade tagit med sin nya fru för att visa henne Thailand. Vi delade på vinet, och efter bara en liten stund var det praktiskt taget borta. John ursäktade sig själv och sa att han snart skulle komma tillbaka, och han bar snart inte en, utan två flaskor vin till och några druvor. Vi delade likadant, och snart hade vi alla en buzz på gång.

Horisonten över vattnet blev ljus igen med månens uppgång. Så småningom, trots dagens värme, gjorde den lätta rörelsen av luft från vattnet att det kändes ganska svalt och efter ömsesidig överenskommelse, med nästan tre flaskor vin polerade av, skildes vi åt.

Jag var berusad, Bridge var helt enkelt full. "Vin får mig att vilja ha sex" sa hon till mig när vi vacklade upp till tältet. Jag frågade henne om det var något som inte fick henne att vilja ha sex - och efter en stund skrattade hon och sa "Nej." Vi ställde liksom undan våra grejer, det lilla som fanns kvar, men mestadels kollapsade vi in ​​i vårt tält och började kyssas och smeka varandra. Det behövdes ingenting för att få av oss kläderna och snart var vi båda J Semestersex. "Om de inte hade dykt upp när de gjorde det skulle jag ha gjort dig där på stranden" sa Bridge.

"Har du någonsin älskat på stranden?" Jag frågade. Hon skakade på huvudet nej.

"Inte jag heller", svarade jag, när min plan började formas i mitt huvud. Jag ställde mig upp, stack ut huvudet ur tältet och tittade på våra grannar. Det tändes ett ljus i deras tält, jag kunde se skuggor. Jag tog tag i mina skor och slängde Bridge hennes och sa "kom igen."

Bridge började sträcka sig efter sina shorts och jag sa "Glöm dem -- det är mörkt och de är i deras tält -- jag går naken. Bär din pärlstring."

"Bara stringtrosan?" hon frågade. Jag bekräftade beslutet och hon höll med. Hon drog ut stringtrosan ur väskan, tog på sig skorna, jag tog hennes hand och en handduk och vi klev ut i mörkret. Hon stannade vid dörren och såg sig försiktigt omkring med bara huvudet ut ur tältet innan hon följde efter mig ut.Vi var lite i skuggan av träden och när vi gick mot stranden klev vi ut i det fria. De områden som hade varit ljusa och soliga under dagen var nu nästan ljusa som dagen från månen, på natten. Natten var inte i närheten av så gömd som jag hade trott att den skulle vara, och det vita midjebandet på stringtrosen visades som om det var upplyst med ett svart ljus.

Vi promenerade till stranden, där vår passion äntligen kom ikapp oss. Som jag hade fått reda på tidigare, väckte pärlstringen Bridge så hon fick nästan orgasm när vi gick. Vi knullade och sög tills det verkade som om vi hade sand och sperma överallt, och gick sedan ner i vattnet för att rensa bort. Vi skakade av oss handduken och torkade oss så gott vi kunde. Tight ass gets drilled by bbc Incest Jag sa igen till Bridge "Kom igen" och tog hennes hand vi lämnade våra handdukar och skor och gick nakna i månskenet till klippan längst bort. Vinden hade upphört; havet var helt stilla och reflekterade månskenet -- en drömlik miljö. Jag stannade i skuggan längst ut på stranden och drog Bridge till mig, vi kysstes. Inte passionen för "Jag vill knulla igen" utan bara en "tack, det här är bra"-kyss. Vi höll om varandra ett par ögonblick, sedan började vår promenad tillbaka mot handduken.

Vi plockade upp våra handdukar och skor, Bridge tog på stringtrosan igen och vi gick tillbaka upp till vårt tält. Precis vid den smala punkten av leden där vi klev ut ur skuggan in i det vida området och gick mot vårt tält, tittade jag upp och kom över fältet direkt mot oss, var John och Marie. Jag stannade och Bridge viskade, "Varför slutade du?" Jag klev åt sidan och hon flämtade och försökte täcka sig, men det fanns ingen vart att ta vägen. Fortfarande i skuggan, de hade inte sett oss, men jag hade sett dem - och till och med på avstånd kunde de se att de också var nakna.

När de kom cirka 20 meter bort kände John igen oss som stod i skuggan och stannade plötsligt. Marie stötte på honom och sa "Vad är det för fel?"

Jag hörde hans brittiska accent säga "Jag tror att vi inte är de enda nakna på stranden ikväll."

Marie, precis som Bridge, försökte först täcka sina bröst med armen, men hennes enda skydd var att stå bakom John, eftersom Bridge stod bakom mig, så hon gav bara upp. Jag Jemstone Scoreland och sa "Vi slog dig till poolen men allt är ditt nu". Jag tog Bridges hand och drog med henne, vi gick precis bredvid dem och sa "Godnatt - ha det bra."

De gick förbi; Jag hade rätt - de var båda nakna också. Bridge och jag stannade till i badrummen och diskade. Jag kollade på klockan och tänkte att det måste vara midnatt och blev förvånad över att det bara var en liten bit efter åtta. När vi kom till vårt tält var vi båda misshandlade, men kåta. Bridge ville inte erkänna det, men hon blev ganska tänd av att ha setts utanför naken, eller åtminstone nästan så. Efter en något stillsam omgång av älskling -- för oss -- somnade vi båda ganska snabbt.

Efter för många år av att gå upp tidigt vaknade jag strax före gryningen vare sig jag behövde eller inte. Jag reste mig upp och gick till toaletten och tog en läcka och gick sedan naken ner till stranden. Stjärnorna bara försvann, horisonten blev orange. Vattnet var som en spegel, ingen vind, bara några små vågor. Jag tog ett dopp, gick sedan tillbaka till tältet och klättrade tillbaka till sängen med Bridge. Hon sov fortfarande, och i ett försök att inte väcka henne somnade jag om igen, bara för att väckas någon timme senare av några ljud. När jag reste mig och tittade ut ur tältet upptäckte jag att det fanns en vaktmästare eller vaktmästare eller någon som tömde papperskorgar och gjorde några mindre saker. Shit, jag hade trott att vi var ensamma, jag fattade inte att det bodde någon där också. Så mycket för mina tankar på att ta Bridge skinny dipping igen innan båtarna anlände som skulle ta med fler människor och ta oss tillbaka. Jag kröp tillbaka in med Bridgette igen, och den här gången frågade hon vad det var för ljud.Jag förklarade och hon sa att hon undrat om det kanske inte fanns en vaktmästare på ön.

Vi gick upp och klädde på oss och bröt fram frukosten vi hade med oss ​​och tog den ner till stranden för att äta. Jag sa till Bridge att hon skulle bära sin pärlstring igen, men hon sa att hon inte skulle göra det på dagarna. När jag frågade henne om den tunna stringtrosan tittade hon bara på mig och tog på den inte så snåla. Naken eller inte, hon såg bra ut och jag sa till henne det.

Vi åt vid strandkanten och gick sedan återigen nerför stranden till den bortre änden. Vi hade varit där helt ensamma i kanske en halvtimme, och solen kom nu och det började bli ganska varmt. Även om det inte riktigt hade svalnat under natten, var det mycket varmare att vara i solen. Incest Loving her ass spread Vi tog ett dopp och började sedan gå tillbaka upp på stranden mot våra grejer, och när jag tittade fram såg jag John och Marie sträcka ut handdukar i närheten av där våra grejer fanns. När vi närmade oss trodde jag först att de båda var nakna, sedan insåg jag att båda hade något på sig, Marie hade en stringtrosa, men hennes topp var lossad när hon låg med ansiktet nedåt. Jag var inte säker på vad John hade på sig, men hans rumpa var bar även om han hade en linning. Vi gick fram till dem och bjöd dem god morgon, till vilken de båda rullade över och satte sig upp. Marie drog ihop sina översta snören och bad John knyta dem, vilket han gjorde. Jag sneglade ner och kunde se att Johns bollar och penis låg i någon slags säck, bunden runt hans midja med remmen som jag hade sett bakifrån. John sa "Vi får se att ni två har lite mer kläder på er än igår kväll."

Jag skrattade och sa "Detsamma kan sägas om dig, fast jag har aldrig sett det förut", och vinkade i hans gren. "Vad kallar du det?"

"Det är nästan en string - men det kallas en jockstrumpa. Du vet att thailändarna officiellt rynkar på näsan mot nakenhet och till och med topless kvinnor, men de säljer bikinis och stringtrosor och badkläder som säkert inte täcker mycket.Jag antar att den uppfyller lagens bokstav." Jag sneglade över på Marie, även om hon hade en topp, var den nästan lika liten som toppen för Bridgettes mikrostring. Hon var mycket mer välutrustad än Bridgette, och det gjorde den. lite mer än att täcka hennes bröstvårtor. Jag kommenterade att med bara vi fyra där, behövde vi förmodligen inte ens det lilla vi hade på oss förrän båtarna dök upp. John sa att det här var andra dagen på ön, och att morgonen innan när de var ensamma var de nakna och vaktmästaren hade kommit ner och sagt till dem att nakenhet och topless var förbjudet så de hade tagit på sig dessa och han hade inte sagt något annat. Han sa att de, som vi, hade inte ens insett att det fanns en ranger som stannade där eftersom hans hus låg väl avskilt från campingområdet.

Vi satt och pratade med dem ganska länge, låg i solen och bara kände morgonvärmen. När det äntligen började bli för varmt när solen steg upp reste jag mig för att bada och insåg att vår båt var vid horisonten. Vi sa till våra nya vänner att vi behövde gå bryta ner vårt tält och göra oss redo att gå och lämnade dem på Orgasm På Motorcykel vi kom till tältet var Bridgette över mig och gnuggade mitt gren. Novell-webbplatser för sexhistorier vill att du ska bära en sådan" sa hon. Jag sa till henne att det var ganska snålt; Jag visste inte om jag hade bollarna att bära något sådant. "Nu vet du hur jag känner," sa hon, "den är inte mindre snål än den lilla bikinin och du vill att jag ska bära den."

"Ja," svarade jag, "och det kommer du inte att bära heller."

"Om du bär en av dessa, så bär jag stringtrosan", sa hon. Jag såg henne i ögonen, men hon bluffade inte. "Deal" sa jag och flinade och räckte fram handen. Vi skakade på den. Jag tänkte inte gå ur mitt sätt för att leta efter en, jag undrade om hon skulle göra det.

Vi samlade ihop våra grejer och tog dem ner till stranden.Båten kom inte fram förrän kanske ytterligare 30 minuter efter det, och vi väntade på att alla andra turister skulle gå av innan vi Gratis Striptease för vuxna våra grejer på färjorna som tog oss ut till det djupare vattnet och den större båten. Det skulle fortfarande dröja ett bra tag innan de åkte så vi köpte lite lunch och snart var vi på väg tillbaka till Koh Samuai.

Tillbaka på vårt hotell var första beställningen en dusch, sex såklart, och sedan ville Bridgette shoppa. Vi vandrade genom gatorna och stannade till vid enskilda butiker och små gallerior. Hon hittade några kläder hon köpte, riktigt snygga affärskläder och sedan hittade vi en butik för underkläder och badkläder. Vi tittade på badkläderna, några bikinis, några praktiskt taget ingenting, andra heltäckande ett stycke. Bridgette sa något till kontoristen som jag inte förstod, men jag kände igen hennes vinkande. Jag följde efter Bridgette och kontoristen, och plötsligt var de där: manliga stringtrosor, och precis som John hade på sig, Jock Socks. Bridgette sorterade igenom dem och tog slutligen fram en icke-beskrivande (ja, rätt) klarröd. Jag hade inget val i frågan; Jag kände igen exakt vad hon sa när hon sa till expediten "Vi tar den här."

När vi kom tillbaka till rummet kunde Bridgette inte vänta på att jag skulle prova strumpan. Den hade en elastisk botten som hakade fast under min pung, och ett dragsnöre ovanpå som i princip stängde förpackningen. Jag tog av mig kläderna, tog på mig dem och såg direkt problemet. Könshår - överallt. Bridgette fnissade och började köra fingrarna genom mina lockiga pubes som helt omgav strumpan. "Vi kanske borde sätta rosetter i ditt hår?" hon skrattade. Jag kunde inte låta bli att skratta själv, jag såg ganska komisk ut. Det fanns bara en sak att göra, jag tog av den igen och Bridgette ledde mig naken in i badrummet.

Hon lät mig sitta på badrumsbänken, medan hon rotade i sin väska och kom med en liten sax.Hon räckte mig saxen och jag fortsatte med Forex Williams strategi klippa mina pubes, som till den tidpunkten inte hade klippts av sedan jag gjorde min vasektomi, så kort jag kunde. Medan jag trimmade tog hon fram rakhyveln. Hon tittade tills allt var ganska kort, sedan tog hon över. Interracial porn addiction noveller Hon löddrade upp min kuk och bollar och började raka mig och höll min kuk åt den ena eller andra sidan. Hennes hantering av mig fick mig att växa tills jag till slut var helt upprätt. Hon sa ingenting, fortsatte bara att stryka min hud överallt och såg till att hon fick bort alla skäggstubbarna. Hon tog en tvättlapp efter det och tvättade mig för att se till att all tvål var borta, och tog tag i min kuk som ett handtag och sa "kom igen" och drog mig in i sovrummet. Hon tryckte ner mig på sängändan, knäböjde framför mig och fortsatte att älska med min kuk med sin mun.

Hittills i vårt förhållande hade hon inte riktigt gett mig en avsugning, åtminstone inte till slut. Hon hade använt munnen på mig några gånger för att få mig hård igen, eller bara i förspel, men framför allt hade vårt sex varit jävligt. När jag rakade hennes pubes, vilket jag hade gjort varje fredag ​​när vi träffades, gick jag ner på henne efteråt, men hon hade ännu inte gjort detsamma mot mig.

Den här gången kompenserade hon för det. Hon knäböjde framför mig och arbetade min kuk med tungan och munnen, långsamt, utsökt, visste exakt vad hon gjorde och njöt av varje minut. Nu när min kuk och mina bollar var nakna, slickade och sög hon hela mitt paket, ibland med händerna, ibland bara munnen, men långsamt fick jag en utsökt orgasm. När jag äntligen kom drog hon sig inte tillbaka utan tog mig i munnen och sög tills jag slutade pumpa. Jag hade lutat mig bakåt på armbågarna men föll ihop på ryggen, utmattad.

"Det var skönt. Jag skulle ha låtit raka dig innan."

"Om jag hade vetat att du skulle göra det, så hade jag gjort det."

Den kvällen lät hon mig bära min nya strumpa under byxorna, och när hon kunde gnuggade hon sin hand över min rumpa och kände hur de passade på min bara rumpa. När vi äntligen drog oss tillbaka till vårt rum för natten behövde hon inget förspel för att vara redo att knulla - vilket vi gjorde.

Följande morgon, vår final i Thailand, var långsam och lyxig. Vi sov ut, underhöll oss i sängen innan vi slutligen reste oss och begav oss till frukost. Buffén på hotellets restaurang var nästan klar för dagen när vi kom. Restaurangen var nästan tom. Det var tre kvinnor på buffén som omedelbart fångade min uppmärksamhet på grund av deras utseende. Jag trodde först att de var ensamma, men insåg sedan att deras män satt vid ett stort bord på baksidan och drack kaffe. Det var bara tillfälligt eftersom deras män och/eller pojkvänner gick med bara några minuter senare.

Alla tre var snygga. Den kortaste, Marisa, var filippinska, med ett vackert ansikte och en amerikansk accent. De andra två var spanska, båda medellånga. Carmen, var blont hår och blåögd, och bar shorts med ett tight sittande rosa linne, utan bh. Den subtila studsningen av hennes bröst när hon gick var fascinerande. Den tredje tjejen, Maria, var ungefär lika stor som Carmen, men mycket större omkull. Hon hade på sig en baddräktsbehå med meshöverdrag och korta shorts.

Vi sa hej till dem när vi gick igenom buffén, Bridgette inledde ett samtal med dem och innan Creampie Sex Thumbs var klara med maten hade de bjudit in oss att gå med dem vid deras bord. De nämnde att de inte hade sett oss de senaste dagarna och undrade om vi precis hade kommit. Vi förklarade att vi var tillbaka, att vi hade tillbringat två dagar på Mu Koh Angthong camping, och att detta faktiskt var vår sista dag. Vi sa att vi bara planerade att spendera dagen på stranden tills vi var tvungna att lämna den eftermiddagen. De sa att de planerade att tillbringa dagen på stranden själva och bjöd in oss att vara med.

Efter frukost kollade jag med skrivbordet för att se om vi kunde få en sen utcheckning, och de kom överens om att vårt rum skulle vara oanvänt till nästa dag. Jag gjorde alla arrangemang för transport till flygplatsen, och Min könsbetyg till rummet för att hitta Bridgette redan "klädd" i mini-bikini, och utlagd på sängen var min jocksocka. Big tits riding Incest Jag kunde se att Bridgettes bröstvårtor var hårda, jag var inte säker på om det berodde på vad hon hade på sig, eller om det var på grund av vad jag skulle ha på mig - eller kanske båda. Jag tvekade inte, gick vidare och tog på mig strumpan, som omedelbart fick Bridgette att köra händerna över hela min rumpa och kupa mitt paket. Jag började ta tag i henne och sa åt henne att slå av den annars skulle jag inte kunna gå till stranden ännu. Hon skrattade och vi tog båda på oss shorts och skjortor för att gå igenom hotellet.