S Kläder Nylon Nylon in

Upoznavanje u Bosni

En berättelse om Jim och Mary

Juli är en dum tid på året att hyra en segelbåt på Florida Gulf Coast. När det blåser är det bra, men när vinden släpper är det kvavt som ett ångbad. Men det är åtminstone svalare när du seglar, och det var vad vi gjorde och gjorde det bästa av morgonvinden. Vi hade tröttnat på att vika undan pråmtågen och Mercurys utombordare testbåtar på Intracoastal, och hade gått ut i viken för att försöka hitta lite vind. Vi slog fram och tillbaka från barriäröarna och försökte ta oss en bit norrut. Men som de flesta charteryachter var båten ett badkar och illusionen av framsteg var just det, en illusion. Men det blåste en fin bris, stora pösiga vita moln hopade sig över viken och havet var vackert ljusblått.

Mary var nere och två av barnen var med mig i sittbrunnen och läste sina böcker. Om du någonsin har varit på en seglingssemester kommer du att veta att en av lyxarna med en vecka på en båt är att kunna läsa alla de böcker du fick förra julen, men aldrig hade tid att läsa. Så deras näsa satt djupt i deras böcker. Vi var på babord väg och en annan yacht närmade sig framför oss, men eftersom hon var på räckhåll och vi var tätt hållna höll jag min kurs. Hon passerade ganska nära oss, med styrbords sida till vår babords sida, och hon var en fin syn när hon rusade mot oss, krängande mot vinden, hennes spridning av strålande vit duk drev henne över vågorna. När hon närmade sig kunde jag se ett huvud som sticker ut utanför sidan av båten. Det såg ut som att någon bara tittade på vattnet som gick förbi, eller mer troligt att någon inte mådde så Överviktig och försöker bli gravid. Att ibland hänga huvudet över båtsidan och vänta på att naturen ska ta sin gång är det bästa man kan göra. Snart kunde jag se att det var en kvinna, hennes långa hår blåste i vinden, medan hennes huvud guppade över vattnet. Stackare!

Stackarn verkligen. När båten kom på oss, inte femtio fot bort, blev det häpnadsväckande tydligt vad som hände. Den här tjejen höll på att bli knäpp. Hon var en ganska ung kvinna, med långt rakt brunt hår som blåste i ett moln i vinden från hennes ansikte. Hon stod i cockpiten på båten, med benen isär, lutad över sittbrunnens kuddar, hennes armar stagna mot cockpitens sarg, hennes huvud genom livlinorna på sidan av båten. Hon stirrade på mig med ett intensivt ansiktsuttryck, hennes läppar öppna och en rynka rynkade pannan. S Kläder Nylon Nylon in När hennes huvud guppade bakåt och framåt låstes hennes ögon med mina. Bakom henne kunde jag se bålen på en man, hans huvud dolt av bommen på grund av båtens häl, hans högra hand som styrde båten, hans vänstra hand placerad på den lilla delen av hennes rygg och hans höfter dunkade med en avsiktlig kadens mot hennes skinkor. Varje kollision av deras kroppar kastade hennes bröst framåt så att de svängde i halvcirklar under hennes bröstkorg, vilket markerade rytmen i deras parning.

Hon log ett leende jag aldrig kommer att glömma, och drog sedan bort ögonen och böjde huvudet. Mannen började pumpa hårdare in i henne. Båten svepte förbi och jag kunde se att den djupa ryggbågen tryckte upp hennes baksida för att möta honom, och att vid varje stöt rann en krusning genom hennes höftkött. Och så var de borta, båten doppade mot vågorna och bar bort dem, med den lilla tablåens rytmiska rörelse fortfarande synlig i fjärran.

Jag vet inte varför, men jag berättade aldrig för Mary. Jag måste ha känt mig skyldig, antar jag, för att ha inkräktat på ett annat pars intima ögonblick, men eftersom jag inte berättade det för henne direkt (på grund av barnen) försvann det på något sätt och blev min privata fantasi. Jag tänkte ofta på det och undrade vad Mary skulle tycka om jag föreslog att vi skulle göra samma sak, över sidan av båten medan vi seglade glatt fram i fullt dagsljus. När vi planerade en seglingsresa tänkte jag på det.Men tänk om hon sa: "Ingen chans, inte i det fria för Kåt natur Latinatrannies att se." Jag trodde att om hon vägrade skulle det vara slutet på min fantasi. Så jag sa aldrig någonting. Men jag tog den med mig överallt.

Jost Van Dyke

Vi chartrade en båt på Brittiska Jungfruöarna, en 32' Beneteau, så det är inte svårt att gissa vem vi chartrade den från. Bara vi två.

Seglingssemestern ska vara full av sol och sex, men att älska på en liten båt fylld med andra människor, särskilt när de andra är dina barn och deras vänner, är inte särskilt spännande. Tja, det kan vara spännande, men det är verkligen inte tillfredsställande. Att segla med ett annat par kan vara. Vi har aldrig seglat med bara ett annat par, men att slå iväg på en båt medan ett annat par gör samma sak någon annanstans på båten skapar förmodligen en helt annan atmosfär. Å andra sidan är det svårt att slå sig ensam på en segelbåt med din älskare i det varma karibiska vattnet (särskilt om det är mycket vind!). Vi var på den sista dagen av vår charter och vi hade gjort mycket kärlek. Faktum är att även kvällen innan chartern började, hade vi börjat semestern på ett hotellrum med att gå för rekordet. Jag kommer inte att berätta vad rekordet är, för du kan bli besviken. Men vi slog rekordet under de första tjugofyra timmarna av semestern, vilket inte är illa för två femtiofemåringar som har varit gifta med varandra i över trettio år.

Eftersom det var den sista dagen men en dag av chartern ville vi ha en bra långsegel, så istället för att gå rakt över kanalen svängde vi höger ut ur White Bay och seglade hela vägen runt Jost Van Dyke. Vi tänkte sedan gå in i gapet mellan Great Thatch och Little Thatch och upp i Sir Francis Drake Channel. Vi var cirka fyra mil utanför norra sidan av Jost Van Dyke. Klockan måste ha varit runt elva på morgonen för det var väldigt varmt, solen stod högt på himlen och det blåste inte mycket.Båten rullade trögt i dyningen, seglen fylldes för det mesta, men emellanåt sprattlade de bara fram och tillbaka när vinden lade sig. Vi satt vid ratten och delade en öl och njöt av Rockstar Sex Stories vara bara vi två när semestern avslutades. Den här båten hade ingen bimini, så vi var ute i full sol och täckte ganska mycket. Jag hade på mig en gammal t-shirt, shorts och keps och Mary hade en stor t-shirt över sin bikini.

Jag kan fortfarande känna värmen från hennes kropp mot mig. Det finns en speciell lukt och en speciell känsla till din älskares soldränkta kropp. Det förvärrades av det faktum att ingen av oss hade några kläder kvar som inte luktade en blandning av solkräm och svett. Förmodligen luktade de flesta av dem sex också, för jag tror inte att det fanns något kvar att ha på oss som vi inte hade älskat i, eller på eller genom, någon gång under semestern. Jag styrde båten med foten på botten av hjulet och Mary lutade sig mot mig och höll i burken med öl. A hot teen uma gets fucked by her hunk lover which she called Lesbiskt Jag hade min vänstra arm runt hennes axel och mellan ölbitarna kysste jag henne och kände hennes bröst genom skjortan. Efter en vecka i solen var hennes ansikte solbränt, förutom djupt i kråkfötterna vid hennes ögon. Där hade hennes skratt skrynklat upp huden och skyddat den från solen. Den varma solen hade satt båda våra ansikten i brand och vi var blöta av svett. Mary hade pärlor av fukt i de nästan osynliga fina håren ovanför överläppen. Hon har en bred generös mun som är mjuk och inbjudande och en äventyrlig tunga. Hennes läppar kommer att suga kärleken ur dig, medan hon ser dig i ögonen och gör saker med ditt hjärta. Det är omöjligt att inte älska henne när hon kan göra det mot dig.

Medan vi vilade våra svettdränkta kroppar mot varandra mellan kyssarna berättade jag för henne vad jag hade sett på båten i Florida, och att jag hade uppskattat fantasin sedan dess. Jag ville att vi skulle göra samma sak.Jag visste att om jag inte berättade för henne idag, skulle det bara förbli en fantasi, men att om jag berättade för henne och hon inte gillade idén, skulle fantasin vara borta för gott.

"Så jag har tänkt på att vi ska göra det över sidan av båten sedan dess."

"Du menar rätt ute i det fria?"

"Ja, jag tänker på det hela tiden. Det gör mig väldigt exalterad”

Min penis Lesbiskt resa sig i mina shorts, huvudet kliade obehagligt mot det vävda tygfodret.

"Folk har en kikare."

"De är mil bort."

"Tja, det är därför de har en kikare."

Jag hade inget svar.

"Tja, jag tycker att det är en härlig fantasi," sa hon och klappade sympatiskt på min erektion, "men det är fullt dagsljus och vem som Rosa frilly kjol kunde se oss."

Hon gav mig en pik på läpparna och reste sig upp. Jag tittade på hennes led mot sällskapsvägen för att gå nedanför. Den långa t-shirten hängde The Encyclopedia Of Lesbian Novell Scenes hennes breda höfter till strax under skinkorna, och det fanns ett rött märke på baksidan av hennes ena lår där den hade tryckts mot sätet.

"Attans!"

Marys blygsamhet gör mig galen. Hon har en underbar kropp som är en av glädjeämnena i mitt liv. Men hon gillar att hålla det täckt. Hon har fina kläder på sig och ser alltid snygg ut. Men kläderna är inte vad man skulle kalla sexiga. Hon gillar verkligen att bära mellanlånga till långa klänningar, vilket är synd, eftersom hon har ben som skulle vrida alla mäns huvuden. Och hon bär alltid klänningar eller blusar med höga kragar, vilket är synd. Hon har en vacker hals, bra starka axlar och fina bröst som fyra ungar och gravitationen inte har kunnat besegra. Hon har en fin midja, vidgar ut till breda höfter och starka lår. Jag vet att hon känner sig bekväm på jobbet i vad hon har på sig, och det är bra. Jag vet att hon måste klä sig ordentligt för jobbet, och hon kan inte gå på ett styrelsemöte klädd i en minikjol med ett tunnland av bröst som syns och dekolletage ner till naveln. Även om hon skulle se underbar ut.Jag vill inte att hon ska gå runt och blinka med sina bröst mot alla, men när vi går ut en kväll vill jag att alla ska se tillräckligt mycket för att vara avundsjuka.

Hon vill inte Massiv multiplayer-sexnovell älska i situationer där det finns ens den minsta risken att vi kan bli avbrutna, eller där någon kan ha en uppfattning om vad vi gör. Jag har alltid velat ta med henne på vår bakgård på kvällen och älska med henne på picknickbordet i mörkret, men hon är rädd Gratis närbild Pussy Novell grannarna kommer att se det och att hon inte ens kommer att diskutera det. Missförstå mig inte. När du väl får in henne i sovrummet är hon redo för vad som helst. Jag älskar henne innerligt men jag önskar ibland………….

Mary klättrade tillbaka upp för följeslagaren vägen in i sittbrunnen och kantade sig runt binnaclet till där jag satt. Hon lutade sig framåt så att hennes ansikte var centimeter från mitt.

"Låt oss göra det," sa Mary och ett leende spred sig över hennes ansikte. Hon höll en flaska glidmedel framför min näsa.

Jag kunde inte hindra mitt leende från att hoppa upp på mitt ansikte för att matcha hennes, och kände den där välbekanta känslan som om mitt hjärta hade missat några slag och blodet samlades i min ljumske.

Hon slog flaskan med glidmedel på sittbrunnsbordet. Jag satt där och bara flinade mot henne.

Hon drog sin t-shirt över huvudet och slängde den på sittbrunnens kudde, sträckte sig runt bakom sig och krokade av den röda bikiniöverdelen. Lesbiskt Besos de lesbianas Den föll till golvet när hennes bröst svängde loss. Hon drog bikinibyxorna över höfterna och gled dem nerför hennes ben.

Hon stod framför mig. "Kom igen långsam tränare, vad väntar du på?"

"Jag är redo." Och jag var. Min penis tryckte smärtsamt mot nylonnätet inuti mina shorts och tältade shortsen rakt ut framför mig.

"Du har fortfarande dina kläder på dig."

Hon stod framför mig med händerna på höfterna och ett road och upprört ansiktsuttryck.Hennes axlar och armar var solbrända, liksom de övre sluttningarna av hennes bröst, men själva brösten var vita, förutom de breda brunrosa vårtgården och de tjocka bruna bröstvårtorna. Marys bröst är mogna och tunga, deras hela kroppar tillplattade något mot hennes bröstkorg, bröstvårtorna är ganska låga. Hennes mage är inte platt. Den är mjukt rundad och naveln sitter djupt i en liten fettdyna. Hennes könshår är mörkblont och trimmades något på sidorna så att det inte försvann från hennes bikinitrosor. Hennes höfter och lår är breda och ramar in hennes kön ovanpå starka ben. Hon säger att hon har celluliter på låren, men egentligen har hon bara några gropar. Jag hade varit gift med den här kroppen i över trettio år, och eftersom den hade fött våra barn hade den subtilt ändrat form och mognat. Jag kunde ärligt talat inte komma ihåg hur hon såg ut när hon var yngre, för det var den här femtiofemåriga kroppen som var min besatthet och min passion.

Jag började obekvämt dra upp min t-shirt upp över bröstet med ena handen medan jag styrde båten med den andra.

"Här, låt mig."

Hon drog av mig t-shirten, samlade min hatt inuti den på vägen, och nästan slet av mina öron när hon drog tyget över mitt huvud. Mina shorts var mer av en utmaning för henne, eftersom min prick stack ut som en klädkrok. Men hon böjde sig och drog ner dem, och min kuk slog upp mot hennes haka när den släpptes. Hon slickade den en gång, reste sig, tog tag i glidmedlet och spred det mellan benen. Hon förde ett halt finger inuti sig för att sprida det dit det behövde. Hon böjde sig ner framför mig, lutade sig över med händerna mot sittbrunnen och backade rumpan mot mig.

"Kom igen", uppmanade hon.

Jag smet direkt in.

Inga förberedelser. Ingen uppvärmning. Inget förspel för att få safterna att flöda. Varje man vet att det är en äktenskaplig plikt att göra sin fru redo för kärlek, och även om det är en av de trevligaste är det fortfarande en plikt.Men när hon bara backar och spetsar sig själv på din kuk, då är det början på ett fantasyjäv. Alla förtjänar ett fantasy knull då och då, och jag tänkte bara hämta min.

Jag kunde inte fatta hur varm hon var inuti. Hennes kroppstemperatur och min kroppstemperatur måste vara ungefär densamma. Mitt hjärta pumpade förvärmt blod in i min penis så Rödhårig gammal kvinna det kunde, så det borde ha varit minst lika varmt som hon var. Men när min penis var inuti henne kändes det som om jag doppade den i varmt Asiatiska modebloggar. Och Mary var blöt, och det var inte bara av glidmedlet. Hon måste fortfarande ha varit sliskig från när hon red min morning glory till underkastelse i akterkabinen tre timmar innan. Och hon var tight. Man skulle kunna tro att med storleken på barnen som hade kommit ut ur hennes kärlekskanal genom åren, skulle något ha gett. Men inte en bit av det. Inuti var hon lika muskulös och elastisk som hon hade Söker Pantyhose Fetish Archives första gången vi älskade, för alla dessa år sedan. En bit av himlen var lindad runt min kuk.

Varmt, blött och tätt. Och vilken utsikt. En av de bästa delarna med att älska med Mary är att titta på henne. Och en av mina favoritvyer är att titta längs hennes rygg, medan jag är rotad i henne upp till fästet. Och idag var utsikten alldeles speciell. Solen slog ner på hennes rygg. Hon var djupt brun över sina axlar, men blekare när ögat färdades nerför ryggradens skåra till där solen åter hade fångat hennes höfter. Och så var hennes skinkor skarpt vita där de hade skyddats från solen av hennes bikinitrosor. Mitt på hennes rygg fanns en röd fläck av solbränd, skalande hud genom vilken konturerna av hennes skulderblad var skarpt etsade, när de bar tyngden av hennes bål. Där jag stod stadigt inbäddad i henne, framhävdes smalheten i hennes midja och hennes breda höfter passade tätt mot mig.

Medan jag höll i ratten med ena handen för att styra båten, använde hon min nedgrävda kuk som rorkult för att styra ihop våra kroppar.Jag placerade min andra hand på den lilla delen av hennes rygg och stödde oss mot stigningen och rullningen av båten.

Hon började röra sig på min kuk. Hon flyttade långsamt sina höfter framåt, vecken på hennes slidväggar drog försiktigt i mig när hon drog sig undan. Creampie cum used as lube noveller Precis när jag trodde att Mary skulle tappa mig inifrån henne stannade hon, och vi vinglade där, bara det svullna huvudet på min penis fastnade i henne. Sedan kastade hon sig tillbaka och mitt kukhuvud störtade längs hennes silkeslena väggar och slog in i hennes livmoderhals. Hennes skinkor gjorde en hörbar smäll mot mina lår och jag hörde hennes andetag andas ut med slaget.

"Oooof."

Sedan igen.

"Oooof," som hon gjorde det igen.

Och så satte hon en rytm, sakta framåt och sedan kastade sig bakåt, igen och igen. Jag spände på mig och red in och ut ur henne medan hon plöjde fram och tillbaka. Det här var inte skonsam älskling. Dessa var kraftfulla stötar som skakade våra kroppar och skickade krusningar som rörde sig genom hennes kött under hennes hud. Jag såg pärlor av fukt bildas på hennes rygg. Svetten putsade hennes hår i bakhuvudet, som skakade fram och tillbaka mellan säkerhetslinorna. Min egen svett rann av mig och droppade på hennes dunkande skinkor.

Tiden gick i slow motion, båten störtade sakta i vågorna men till en annan rytm än vår, och rullade med oss ​​medan våra kroppar dunkade. Värmen slog ner på oss när jag klamrade mig fast vid ratten och försökte hålla seglen fyllda och båten gick i ungefär rätt riktning, medan hennes inre häftigt masserade mitt skaft. Vågorna krämde förbi sidan av båten och en gång, när båten plöjde in i ansiktet av en våg, stänkte en skvätt spray på hennes rygg och glittrade bland svettpärlorna.

Marys rytm blev snabbare och hon grymtade hårt. Jag började känna mig lätt i huvudet när blodet strömmade in i min ljumske och spänningen byggde Boneless Girl fusk inom mig.

Hon började ropa i tid till sina slag.

"Kom igen, kom igen, kom igen!"

Hennes kropp började skaka med hennes annalkande orgasm och hennes inre grep tag i mig som tentakler.Hennes rygg böjde sig upp och hon tvingade in mig hårt i sig, ändrade vinkeln på våra kolvorgan och gav nya upplevelser. Hela hennes kropp darrade nu som om hon fastnat i en enorm jorddarrning. Jordbävningen utlöste rader av porlande tsunamier, som rann genom väggarna i hennes vagina.

Hon skrek sin extas över vattnet.

"Oooowwww. Ja!"

Hennes spasmer, våldsamt heta, sög hårt på min kuk och drog mig enträget mot min egen orgasm. Och inte ens mitt i sitt massiva klimax saktade hon inte upp sin framskjutning.

"Kom igen. Kom igen. Kom för mig!" Nu ropade hon åt mig.

Trycket byggde i mig tills min penis kändes som en ångledning på väg att brista. Och så gjorde det det, och min sperma dånade in i henne.

Mannen i fiskebåten tittade upp från att sköta sina linor när båten svepte förbi. Han såg en kvinnas röda ansikte, hennes solblekta hår klistrat på pannan av svett, slutna ögon, hennes mun öppen och skrek när hennes huvud ryckte mellan säkerhetslinorna längs båtens sida. Hon höll på att slå in sin skinkor i höfterna på en man som stod bakom henne och hennes bröst svängde vilt under henne. Hennes ögon öppnades helt och hon stirrade förfärat på honom, hennes kropp krampade vilt, och sedan var de borta, båten bar dem in i botten av nästa våg.