Mrs Envy Anal

Upoznavanje u Bosni

Behövde en paus från saker och ting och unnade mig en helg på ett lyxhotell vid kusten. Framme på fredag ​​eftermiddag duschade jag och klädde på mig och gick ner till loungen. Det var tyst. På jakt efter sällskap och lite semesternöje lämnade jag hotellet och promenerade nerför stadens huvudgata och njöt av den varma kvällsluften. Det kom musik från en sliten pub och jag gick in. Baren var fullsatt och det var ett band som spelade i loungen. Det här var mer som det. Jag hade knappt slagit mig ner i en bås med en drink när två hunky killar kom fram och startade en konversation. De var välskurade och i rena t-shirts och shorts, var öppna och vittrade, och båda bar tatueringar på överarmarna. De presenterade sig som Mario och Pete och berättade att de var nere på helgen för Blooming 18 Porr fiska. De delägde en takverksamhet i staden och delägde en båt. De var båda duktiga dansare och under de kommande tre eller fyra timmarna tillbringade vi det mesta av tiden på dansgolvet och närmade oss de långsamma numren. Jag kunde känna att jag varva ner.

Även om det inte var sent, hade jag haft en jobbig vecka och höll på att blekna snabbt. Killarna insisterade på att få följa med mig tillbaka till mitt hotell, Mario med armen runt min midja och Pete rörde vid min underarm medan han pratade och skämtade. Innan vi skildes åt frågade de om jag ville gå ut på deras båt dagen efter, prova att fiska. Jag lät dem övertala mig och gick upp till mitt rum med semesterhumör. När jag låg i sängen och somnade tänkte jag på deras starka magra kroppar, deras händer på min nedre rygg när vi dansade, spända lår som tryckte mot mina, deras manliga dofter.

Pete mötte mig nästa morgon och vi körde ner till marinan. Båten var 9 meter lång (berättade de stolt) och hade en kapell över det främre området. Mario hjälpte mig ombord och jag blev lättad över att se att det var snyggt och bekvämt. Killarna tjafsade runt mig i några minuter och sedan begav vi oss ut på havet och gick ganska fort.Det var en vacker varm dag och havet var lugnt. Mrs Envy Anal Jag hade klätt mig försiktigt - en kort röd stringtrosbikini under tajta shorts och en crop top. Över crop-toppen hade jag en lös skjorta, öppen framtill och knuten i midjan så att tillräckligt med mitt mellanrum avslöjades och silverskivan i naveln lyste. Jag hade en röd basketkeps på mig och mörka solglasögon. Jag hade bundit upp håret i en hästsvans och dragit det genom baksidan av mössan. Mitt läppstift hade samma röda nyans som min bikini och keps och jag hade gjort mina mörka ögon mörkare med en subtil mängd skugga.

När vi gick över det djupblå vattnet slappnade killarna av lite och tog av sig t-shirtarna. Jag var glad över solglasögonen eftersom jag kunde titta på deras hårda arbetares kroppar så mycket jag ville. Och jag gillade. Mario var olivhyad och solbränd så djupt att tatueringarna på hans armar och skulderblad nästan skymdes. Han hade en finhårig bröstkorg och det krusade i magen när han testade fiskespön och gjorde båtsaker. Jag tittade på spåret av trasiga hårstrån som ledde nerför hans mage och försvann in i midjan på hans shorts, och föreställde mig skatten det ledde till. Pete var också väl solbränd, men hade en rödaktig honungsfärg och hans tatueringar visade sig fint, speciellt en enhörning på vänster sida av bröstet. Hans blå ögon var Mrs Envy Anal av gott humör och han pratade nästan konstant medan han styrde, skämtade eller påpekade saker. Jag beundrade deras kompakta rörelser och uppenbara komfort med deras fysiska färdigheter – så annorlunda än killarna på fastighetsbyrån där jag jobbar.

Mario kom tillbaka under baldakinen, sträckte sig förbi mig in i ett skåp och lyfte fram en islåda, hans biceps buktade fint. Även om klockan inte ens var 11 öppnade vi alla en öl. Jag var tacksam Lazytown Stephanie Sex den kalla drinken och killarna diskuterade den bästa platsen och började berätta för mig om sina fiskeprestationer.

Vi var på vår andra öl när vi slutade. Båtens tysta gungande på den svaga dyningen var en plötslig kontrast till den höga hastigheten på vår resa ut.Killarna var upptagna ett tag med att organisera spön och bete, sedan kasta linorna och fixa spöna i hållare, testa att allt var till belåtenhet. Mario ordnade ett spö för mig och de två killarna förklarade varje detalj av vad jag skulle göra. Det var inte så att de trodde att jag var dum – de ville bara fortsätta prata. Jag sa att jag behövde jobba på min solbränna och frågade ömt killarna om det var OK att ta av mig till mina badande. De hade sneglat på mig från det ögonblick vi gav oss ut, Pete stirrade ner i mitt dekolletage medan han styrde och pratade, och Mario pyrande tittade längs mina ben till mina lår medan han rullade ihop rep och rörde sig. Det var allt väldigt bra för en tjejs ego och, vad med det ljumma vädret, jag var het på mer än ett sätt.

Så jag ryckte på axlarna ur tröjan och lyfte försiktigt av klipptoppen och såg till att mina bröst studsade lite och att killarna fick ett bra öga. Jag hade tagit ut de små ringarna ur bröstvårtorna den morgonen och satt i tunga silverringar som matchade mina örhängen och skivstången. Jag hörde andan från båda killarna när jag justerade min röda bikinitopp och drog åt den så att ringarna syntes. Jag gav dem ett oskyldigt leende och plockade upp min öl och tappade av det sista medan jag tittade på dem och tittade på mitt bröst. Jag bestämde mig för att hålla ut med att ta av mig mina shorts ett tag och busade med min väska, vika bort mina kläder och så, killarna tittade på alla mina rörelser. Efter ett par minuter ställde jag mig igen och hakade in tummarna i midjan på mina shorts, svajade med höfterna och gjorde en stor show Rihanna gravid att vrida ner dem. Fler flämtningar när min stringtrosa avslöjades och tatueringen av den lille amoren på min vänstra höft riktade sin pil mot min kärlekstriangel. När jag vände mig om för att lägga mina shorts i väskan, svängde jag upprörande på höfterna och Pete visslade.

Jag slog mig tillbaka på baksätet och kollade mitt spö och tackling som de hade visat mig.Mario var över som en blixt för att se att spänningen på linjen var rätt och Pete pratade om hur bra landskapet var. Jag bad Pete ge mig en cigarett och Penis i Between Boobs jag lutade mig framåt för att han skulle tända den visste jag att han kunde se mina bröstvårtor nerför min bikiniöverdel.

Så vi fiskade ett tag och även om det inte var så mycket som bet var det ingen som brydde sig. Pete och Mario pratade om sin verksamhet och gav mig meningsfulla blickar och sa att de behövde en ny sekreterare. Fuck what a gorgeous blowjob by a gorgeous babe BDSM Jag berättade om mitt tråkiga jobb och hur jag var tvungen att jobba långa timmar ibland. Genom mina solglasögon såg jag hur de värderade mig och såg till att de hade mycket att titta på. Det var lite spänning när jag krokade en fisk (eller snarare, den krokade sig själv), och killarna gav mig massor av hjälp med att rulla in den, Mario stod bakom mig och hans armar gick runt för att hjälpa mig hålla spöet och Pete gav detaljerade råd. Varje gång jag drog tillbaka lutade jag mig in i Marios bröstkorg och sedan när jag stack fram och snabbt rullade in, trycktes min rumpa mot hans ljumske. När vi landade de 15 kg trevally, hade Mario en hård utbuktning från att slå in i min rumpa och jag var helt svettig, speciellt där min rygg hade pressat in i hans bröst och där hans armar hade krossat sidorna av mina bröst.

Det Gratis Porr Sex Mobil en ljuvlig fisk och, stolt, insugde jag killarnas överdådiga beröm och smicker. Vi stöpte om spöet och öppnade fler öl för att fira, skojade och återuppleva det hela. Jag bestämde mig för att det var dags att öka tempot och tog fram solkrämen. Jag brunar ganska bra, men det hade varit en lång vinter och jag hade inte varit i solen på flera månader. Jag började på mina underarmar och Pete var omedelbart vid min sida och insisterade på att han skulle göra min rygg där jag inte kunde nå. Han gav mina axlar och nacke en härlig massage och sedan min rygg. Han bad mig att luta mig framåt och jag stärkte mig på sidan av båten medan han noggrant täckte mina skinkor och lår och arbetade in lotionen.Jag svepte bort hans hand när han körde ett finger in i min bikini, men inte för snabbt och jag är säker på att den blev lite fuktig med mina juicer. Han skrattade och föreslog att jag skulle ta en solbränna. Mario sa varför inte, de hade inget emot det (som om!) och det fanns ingen annan i sikte. Jag låtsades tänka på det och Pete lade till sina två cent värda, och sa något om att inte vara blyga å deras vägnar. Jag sträckte mig bakåt och knöt upp bikinisnöret och gjorde en paus. Med brösten framskjutna och buktande runt det magra materialet tittade jag upp på killarna. Deras tungor handlade bara om att umgås i förväntan, och jag sa med en liten flickröst att jag skulle må mycket bättre av det om de alla också var nakna.

De tittade på varandra och rusade sedan för att trycka ner sina shorts och sparka ur dem. Mmmm, fina kukar. Mario ligger inbäddat tjockt och oomskuret i en buske av mörkt hår, stora bollar som syns vajande. Pete var en naturlig blondin och hans långa kuk, också oomskuren, hängde blek mot hans solbrända lår. Jag var tvungen att motstå att slicka mina läppar och istället skalade jag bort min bikinitopp och avslöjade vad killarna redan visste fanns där. Mina bröst är inte för stora och sitter ganska bra för en 27-åring. Bröstvårtorna är ganska feta och jag tycker att ringarna drar lagom uppmärksamhet åt dem. Till min belåtenhet såg killarna häpnadsväckande ut och det fanns synliga rörelser i Petes ljumske. Jag slog med ögonlocken mot honom och vände ryggen åt och bad honom hjälpa mig med stringtrosan. Han låg på knä på ett ögonblick och kysste min skinkor när han drog ner den smala botten. När jag lyfte varje ben gick hans näsa in i min springa och jag kunde känna hur hans tunga svävade i åsen mellan min puss och bakdörr. Vilket surr. Med en rysning knuffade jag bort honom och sa åt honom att inte vara så fräsch. En tjej vill trots allt inte att män ska tro att hon är lätt!

Så där var vi alla nakna, jag hade tagit av mig mina mörka glasögon och gav killarna en kvav come-on-blick, de höll på att böja sig redo att hoppa över mig, när det hördes ett hårt skrik när en av replikerna slets av. BDSM Cmo me porto pap Förtrollningen bröts. Istället för att hoppa för mig hoppade de efter fiskespöet. Under de följande femton minuterna arbetade de med att rulla in en gul tonfisk medan jag tjurande försökte agera intresserad. Då fick jag en idé. De hade fisken i stort sett slagen och, helt upprymd och upprymd, föreslog jag att jag kunde göra det sista av rullningen och förbättra tekniken jag just hade lärt mig. Jag skulle vara så tacksam. Killarna tittade på varandra och Mario nickade åt mig för att ta spöet. Jag var tvungen att klämma mig igenom hans armar för att få det, våra kroppar tryckte varmt mot varandra.

Fisken kämpade fortfarande och jag hade det tuffare än jag förväntat mig. Mario släppte inte taget och som tidigare pressades våra kroppar svettigt ihop när jag släpade bakåt, böjde mig snabbt framåt för att rulla in och släpades sedan tillbaka. Som tidigare tryckte hans kuk mot mina skinkor. Jag kände hur den tjocknade och, med kraven på att bekämpa fisken, lyckades jag pressa tillbaka den en hel del. Hans fasta bröst mot min svettiga rygg och utbuktande biceps som cirklade runt mina bröst var en sådan tur på.

När den stora tonfisken slog mot sidan av båten och Pete höll på att gaffela den, var jag redo för action av ett annat slag. Killarna var fulla av beröm när Pete manövrerade in fisken i en stor låda. Jag slog med ögonlocken, tittade spetsigt på Marios hårda kuk som sticker ut från hans yviga ljumske och sa kusligt att jag trodde att jag hade fått en belöning. Mario var snabb på upptagningen och tog mig i sin famn. När vi kysstes sträckte jag mig ner och strök försiktigt hans tjocka kuk. Det var fuktigt av svetten från min rumpa, och varmt när tungan nu sökte djupt i min mun. Pete var vid min sida och medan jag fortfarande kysste Mario drog jag ner hans huvud mot mina bröst. Gud vad skönt det var – att bli kysst, smekt och slickad av två kåta killar!.Jag släppte Marios kuk och sträckte mig efter Petes. Inom ett par ögonblick var det också svårt.

Jag lät killarna lätta ner mig Gratis mpg vuxen en av de kraftigt vadderade snurrstolarna. Pete kysste sig ner i min mage, jag spred ut mina ben och han började tunga min springa. Mario stod framför mig och jag gick och arbetade med hans verktyg, slickade av mig all min unkna rumpsvett (mums) och tog honom sedan djupt in i min mun (dubbel mums). Killarna var bra. Pete varierade handlingen skickligt och tog mig med på ett bra sätt, och Mario viskade uppmuntran och strök mitt ansikte när han tryckte mellan mina läppar eller lät mig göra jobbet.

När Pete reste sig upp och satte in sitt feta kukhuvud mellan mina svullna blygdläppar var jag mer än redo för det. Han gled djupt i en lång läcker stöt och jag lade upp mina ben och runt hans midja för att hålla honom där i en minut. Mario växlade som om han skulle röra sig, men jag sög hårdare och la en hand på hans baksida för att hålla honom på plats. Jag hade aldrig tidigare varit med två män samtidigt och jag ville njuta av varje het sekund. Och jag älskade det – hårt stötande kukar, smällande bollar, bröst och bröstvårtor masserade, magert svettigt kött, flämtande och flämtande.

Min hand på Marios rumpa letade sig fram mellan hans svettiga kinder och djupt in i den håriga springan. Jag tittade på hans ansikte och när jag fick ett finger på hans anus tittade han ner på mig med en förvånad frågande blick. Jag blinkade och spanade på hans rynka. En smutsig lustig spred sig över hans ansikte och han tog tag i min hästsvans och drog mitt ansikte hårt mot hans ljumske, hans kuk gick långt in i min mun. Jag kämpade ner gag-reflexen och fokuserade på att andas in den upphetsande manliga lukten av hans könshalm. Sedan maskade jag in fingret genom hans bakdörr, vilket fick hans skinkor att knyta ihop ofrivilligt och hans kuk körde ytterligare en halv tum in i min hals. Sedan var vi borta, han knullade mitt ansikte hårt och snabbt, hans grepp om min hästsvans hårt; och jag arbetar med fingret djupare och sträcker mig efter hans prostata.Han grymtade hårt när jag hittade den lilla körteln och började skaka fram och tillbaka ännu hårdare, svetten rann av honom på mitt ansikte och axlar. Jag kunde inte se Petes ansikte men han tittade uppenbarligen på handlingen och började påskynda sin framstötning.

Mario kom först, hans anus krampade runt mitt finger när hans kuk pulserade och sprutade. Jag var hungrig efter hans offer och spände mina läppar hårdare och stönade uppmuntrande. Hans huvud gick bakåt och han vrålade (trots allt guppade vi på det tomma havet utan någon annan i sikte) när han släppte. Jag tror att han inte hade kommit på en månad – det var så mycket jism och hans kuk pulsade och ryckte minst ett dussin Xxx De Jovencitas gratis. Till slut vacklade han tillbaka utmattad och lutade sig flämtande mot sidan av båten, med ögonen på mina. Jag svalde när han tittade och tog tag i Pete i öronen och drog honom till mig för en varm tunga snurrande kyss. Han verkade inte ha något emot spåren av sin partners spermier och fortsatte att kyssa mig medan han stötte hårt med den vackra långa bleka kuken.

Ytterligare ett par minuter och jag var där, flämtande och flämtande till en skön rysande sperma. Anal full nelson lola taylor noveller Jag följde Marios ledning och skrek och gnällde lite medan det sköljde över mig och Pete ökade sin kolvning. Pete grymtade att han nästan var där och var det säkert att komma inuti mig. Jag sa till honom att han kunde komma i mig, på mig, var som helst han ville. Han grymtade att han ville se mig dricka den sedan, med ett stön, lättade sig ur mig och ställde Shemale Cock You Ve. Jag dök på hans våta guppande kuk och masserade hans svängande bollar medan jag sög. Jag hade knappt slickat mina egna juicer från det varma skaftet när han skrek yaarrgghh och heta salta stänk av man cum brast in i min mun. Jag fortsatte att Hjortstrumpahållare honom tills han blev slapp och satte mig sedan tillbaka i snurrstolen med armar och ben utspridda. Pojkarna svettades och flämtade, vackra kroppar glittrade i solljuset.

Vi flyttade in i skuggan och öppnade öl. Jag berättade för dem hur fantastiska de var och vilket surr det var att ha två lustiga killar på en gång.Det visade sig att det Mest populära sexwebbplatser en första för oss alla och killarna var överens om att det var ganska fantastiskt och gav mig många fina komplimanger. Mario gick för att kontrollera stavarna och Pete gick nära och anförtrodde att han aldrig tidigare träffat en brud som gillade att ha en man sperma i munnen, än mindre att svälja. Jag gav honom en kvav blick och sa med en husky röst att de inte vet vad de saknar. Han slukade och log sedan stort och fick mig att skratta.

Egentligen gillar jag inte smaken av sperma. Men jag gillar hur en penis pulserar och pulserar när den forsar fram, och jag gillar verkligen hur killar blir utom kontroll och är utlämnade till min absoluta nåd under dessa ögonblick. För att inte tala om deras valpliknande tacksamhet när de ser dig svälja deras offer.

Pojkarna gjorde båtsaker och spösaker och tjafsade medan jag bläddrade i en tidning och höll ett öga på de magra nakna kropparna. Så småningom meddelade Mario att det inte hände så mycket och att om det fortfarande var tyst efter lunch, skulle vi gå vidare till en annan plats han hade hört talas om. Pete släpade ut en annan esky från fören och tog fram frallor och sallad. Fler öl gick runt och de mumsade iväg och tittade på när jag petade i salladen, valde ett salladsblad, några tomathalvor, avokado. Jag älskar en publik och medan killarna tittade på lyckades jag stänka majonnäs på ena bröstet (ooops), droppa tomat nerför min haka och in i mitt dekolletage (tee hee) och smeta avokado runt en bröstvårta och sedan ner över magen (vad i helvete ). Jag avslutade måltiden med att ta en stor klunk från ölen och droppa det mesta längs hakan och över mina bröst. Killarna hade öppen mun när de tittade och med en liten flickröst och klappade på ögonlocken sa jag åååh, jag har gjort en enda röra. Vem ska hjälpa mig att städa?

Mario har det där smutsiga lustiga leendet igen och säger väl, han kunde komma på tre sätt att rensa upp mig.De kunde dunka mig över sidan (stor nedåtvänd mun och patetiska valpögon från mig); eller så kunde de slicka mig ren (stor uppåtvänd mun och gnistrande ögon från mig); eller, och här lyfter han sin kuk och bollar otrevligt, de kunde spola ner mig (stort flin, flickaktigt tjut och upphetsad klappning från stökig tjej).

Pete och Mario drar ner de sista av sina öl och står sedan på varsin sida om mig. Jag sprider benen och lutar huvudet bakåt. De första varma strömmarna träffade mina bröst och under långa sekunder blir jag glad när killarna siktar på mina hårt rynkiga bröstvårtor och sedan sprutar över min framsida, och deras blekgula piss stänker från min hud. Doften av urin är inte särskilt stark – all öl antar jag – men är tillräckligt för att fylla mig med en hänsynslös upphetsning. Jag älskar gyllene duschar, men du skulle inte tro hur svårt det är att hitta en Japanska träldomsteckningar – än mindre två. De är fortfarande starka och Pete leder sin ström nedför min mage tills han blötlägger min trimmade buske. Jag sprider blygdläpparna och ryser när min klitoris kommer ut ur huvan och får en dusch. Mario klockor börjar sedan gå åt andra hållet. Jag ger honom en rykande blick när han blötlägger min hals. Hans ögon smalnar som svar och jag öppnar munnen. Hans piss stänker på min haka sedan läppar innan han får det rakt in i min mave. No panties while walking the dog BDSM Det är varmt och salt, lite surt och ack så otäckt. Min lediga hand går till mina bröst och En Strumpbyxa Fetisch Innan Hon masserar dem kått när pisset samlas och skummar i munnen.

Marios ström försvagas nu, men han har tillräckligt för att fylla min mun ett par gånger. Den första låter jag dribbla ner på framsidan och den andra sväljer jag. Jag lutar mig sedan framåt och tar hans kuk mellan mina läppar, dricker de sista rännorna och slänger i pissslitsen för att få varje droppe.

Även om jag kan känna hur Marios kuk börjar tjockna lite, lät jag den ploppa ut och vända mig mot Pete. Han dränker fortfarande mitt utspridda ryck och jag sträcker mig efter hans kuk. Han stoppar flödet tills jag riktar det mot min mun, släpper sedan och jag får ett varmt plask längs tungan följt av en fin bäck.Han bleknar nu och går närmare så att jag kan ta hans lökformade huvud på hans bleka ranka schlong mellan mina läppar. Jag dricker och suger tills hans blåsa är tom. Han vacklar bakåt och lutar sig bredvid Mario.

Jag slickar mina läppar och slår på ögonlocken. Pete ser lite förvirrad ut, men Mario har det där smutsiga leendet tillbaka – han är definitivt min typ av kille. Jag gnuggar min mage och säger att jag är så mätt, vad med all den där ölen och sperma och piss, jag måste verkligen gå och kissa. Mario flinar och frågar om jag behöver en hand. Jag nickar stumt med ett finger mellan läpparna och lyfter benen. Han kliver fram och hakar ena benet runt hans midja. Jag tittar på Pete och han gör likadant. De står sida vid sida med mina ben runt sig, mitt kön öppet för dem. Mario sträcker sig ner och drar ett finger nerför mina blygdläppar och in i mitt ryck. Jag skriver under, slappnar av och öppnar urinblåsan. En tjock bäck välver sig upp och stänker mot killarnas midjor. Pete rycker till, men Mario flinar och gnuggar mig. Jag pissar och pissar och pissar, mycket längre Som affärsryska männen. Mario kuper då och då handen och matar mig med lite av den, eller smakar själv. Pete kommer in i det lite, stänker bäcken över mina bröst och rycker i mina ringar. Jag går ooohh och aahhh mycket, uppmuntrar dem att göra vad de vill.