Big Blonde Bbw

Upoznavanje u Bosni

Den varma, fuktiga hawaiianska luften träffade oss som en ton tegelstenar så fort vi lämnade flygplanet. Först var det kvävande, men när vi fick våra väskor och hyrde en bil hade våra kroppar gjort ett bra jobb med att anpassa sig till den nya atmosfären. Även om det var varmt hemma i Los Angeles var det annorlunda. Det här var tropiskt. Och det kändes bra!

Man kunde se det på de andra passagerarnas ansikten när alla klev av planet. Den plötsliga strömmen av tropisk luft fick många av oss att stanna i våra spår och ta ett djupt andetag, med leenden som korsade många av våra ansikten. Det var nästan komiskt att se människors olika reaktioner när den luftkonditionerade komforten i planet förvandlades till rå tropisk värme. De första tidtagarna till Hawaii bröt ut i flin och fniss när den varma, fuktiga luften välkomnade oss till öarna, vilket väckte en känsla av äventyr om vad dessa öar skulle ge. Vi hade några fantastiska tider när vi besökte vår 50:e delstat och du kunde se alla börja koppla av när de gick till bagageutlämning och biluthyrningsdisken.

Efter några nervösa ögonblick när vi tittade på hur drogerna snusade på hundarna runt bagageutlämningsområdet, samlade vi ihop våra väskor och lastade in dem i cabriolet-hyrbilen med en lättnadens suck.

Vilket sätt att förstöra en semester, att bli fast med gräset vi hade gömt i vårt bagage. Kathy gjorde ett bra jobb med att maskera lukten genom att försegla den i en plastpåse och sedan gömma den i vår kaffebehållare. Antingen lyckades kaffet maskera lukten, eller så missade hundarna den helt. Hur som helst, eftersom det här var första gången vi flög med potten i väskan, började vi inte andas igen förrän våra väskor låg i bagageutrymmet på vår bil och vi lämnade flygplatsen.

Första stoppet var hotellet, sedan Waikiki beach!

Kathy köpte ett par nya baddräkter innan vi åkte och lovade att modellera dem åt mig på stranden.Att säga att den första inte var mycket mer än ett ögonlapp skulle vara en underdrift. Normalt sett trimmade inte min fru sin buske, men för att passa in i denna lilla ljusgröna bikini gjorde hon det. Faktum är att det enda hår hon lämnade där nere var en liten "landningsremsa". Hennes kastanjebruna hår passade perfekt med färgen på kostymen. Föreställ dig Leah Remini (före 2003) med mörkt kastanjebrunt hår och lite mindre bröst, och du skulle få en ganska bra bild av hur min fru såg ut.

Hon hade antytt om tonen i denna resa när vi gick med i den mil höga klubben på flyget över, på hennes begäran. När hon tog mig i handen och ledde mig upp från våra platser mot baksidan av planet, visste jag att något var på gång. Sexuellt undergiven tar hon normalt inte initiativ till sex, så när hon gör det brukar det överraska mig. Som nu.

Vi hittade en ledig toalett och gick tyst in. De där sakerna är trånga för EN person, men med en 6'2" man och en 5'7" fru som försökte ha sex, ja, det var inte lätt, men när jag satt ner lyckades hon vända sig om och sätta sig på Jag vänder om cow-girl-stilen (ungefär som hon gjorde med Burt på tröskeln till hans ekonomibil i 'Äntligen.Vår första gång') och uppnår vårt livstidsmedlemskap i The Mile High Club.

Vet inte hur mycket ljud vi gjorde, men flygvärdinnan (dagarna före flygvärdinnan) log mot oss när vi gick tillbaka nerför gången och hittade våra platser när vi var framme. Big Blonde Bbw Kathy hade städat så gott hon kunde, men nu hade hon en delvis creampie inuti sin gifta vita fitta under resten av flygresan.

Efter att ha checkat in på vårt strandhotell packade vi upp våra baddräkter och badlakan och rökte en halv joint, innan vi begav oss till stranden.där hon tog tag i min hand igen!

Ja, det här skulle bli en rolig smekmånad, även om vi vid det här laget hade varit gifta i 10 år. Ingen av oss tjänade mycket pengar, så det tog ett tag att spara ihop tillräckligt för den här resan, och vi planerade att göra det bästa av det.

Kathy hade lindat sin strandhandduk runt henne innan vi lämnade rummet för att njuta av den varma hawaiianska solen och vi tog lite vatten och solkräm innan vi gick ut för att hitta vår plats i sanden. När vi väl hittat tillräckligt med utrymme på stranden för att sprida ut sig, packade min fru stolt upp sig själv i en mycket sensuell show för alla närliggande män att njuta av. Jag var väldigt stolt över min fru när hon visade sin nya bikini för alla att njuta av.

Du kan se när killar försöker kolla in tjejer på stranden och vara diskreta om det eftersom de Vitiligo På Penis sina solglasögon lite för att få en bättre look. Flera män i närheten tittade nu på min fru när hon visade en liten show där hon böjade sig och spred sin handduk på sanden.

Normalt mycket mer konservativ i sitt sätt att kläda sig, visade denna nya bikini upp delar av hennes kropp som aldrig tidigare setts på en offentlig strand. Stringen red Nyår Ass och visade båda rövkinderna för alla som tittade, medan hennes blygsamma B-koppar nästan rann ut när hon lade ner handduken.

Jag var angelägen om att komma i vattnet, men Kathy ville sola sig först. Hon bad mig att lägga lotion på hennes rygg när hon la sig med ansiktet nedåt på sin strandhandduk och lossade snören på sin bikinitopp. För att hålla min Jag är gravid i 2 månader glad började jag med hennes axlar och arbetade mig ner. När jag nådde toppen av hennes bikinibyxor stannade jag och gick ner till hennes anklar för att jobba mig upp.

Vid det här laget gav jag henne mer av en massage än att bara applicera solbränna. En "sensuell" massage, med ett lyckligt slut för henne. Medan jag arbetade mig uppför hennes ben började hon slingra sig, och sedan när mina magiska fingrar (hennes ord, inte mina) sträckte sig in i hennes bikini underifrån och smekte hennes klitoris, kom hon direkt där och då. Inte mycket av en oväsen maker när hon cums i första hand, hon begravde sitt huvud i handduken och gjorde mjuka stönande ljud. Om det hade varit någon inom 10 fot eller så, är jag säker på att de skulle ha listat ut vad som pågick.

Jag slog henne på rumpan när jag reste mig upp medan hon stönade, "Du ska betala för den Första gången brukar göra det.

Vattnet var en uppfriskande paus från den varma solen. Att se Dick i Vag turister svalka sig i det blå Stillahavsvattnet fick mig att inse att, förutom de tre ensamstående männen nära våra strandhanddukar, alla befann sig i sin egen lilla värld och inte brydde sig om det faktum att jag just hade fått min fru att komma rätt. här på stranden. Helvete, jag kunde nog ha lagt mig sida vid sida och knullat henne utan att någon märkte det, du vet, förutom de där tre killarna.

Min fru visste att de hade tittat och gjorde ingenting för att stoppa mig, så vid det här laget var mitt sinne övertygat om att hon var spel för nästan allt som vi ville prova. På tal om min fru, jag såg henne resa sig från sin handduk och följa med mig i vågorna, vilket gav hennes tre beundrare en rejäl show under processen.

Hennes höfter svajade bara lite mer provocerande och hon gjorde en visning av att stoppa tillbaka sina B-kupor i toppen när hon vände sig och gick till vattnet. Jag mötte henne vid kanten och ledde henne ut på djupare vatten, där vi gjorde som smekmånadsresenärer gör på en tropisk strand. Hästlek, lek, förspel, röv.kalla det vad du vill, bara för lite sex, Big Womans Sex njöt av vår första riktiga semester på denna tropiska strand med Stilla havets svala, blåa vatten som vår lekplats.

När vi kom upp ur vågorna lade vi oss på våra handdukar och märkte att stranden nu var mycket mindre trångt. Två av hennes tre beundrare var nu borta och lämnade bara en äldre herre kvar att titta på när Kathy såg till att hon böjde sig för att ge honom en fin bild av hennes bröst innan hon lade sig på magen.

Hade Brandi Belle penisinspektion flyttat närmare våra handdukar medan vi var i vattnet. Jag minns inte att jag kunde se det grånande håret runt tinningarna, men nu var det uppenbart. Den här killen hade flyttat in för att se bättre ut, så hon gav honom en!

Det började bli sent på eftermiddagen och trots att solen fortfarande var intensiv hade strandgästerna tunnat ut en hel del.Faran att bli sedd av någon annan än vår voyeur med grå tinningar var obefintlig, så jag lossade strängarna som höll ihop min frus topp i ryggen innan jag gnuggade ner henne med lotion och spenderade extra tid på hennes rövkinder. Sedan bad jag henne att vända sig så att jag också kan lägga lotion på hennes framsida.

Hon höll sin bikinitopp mot bröstet med ena handen, vände sig om och lade sig på rygg. Mina händer började jobba med hennes axlar och arbetade snart ner till hennes bröst, där jag noggrant såg till att hennes två trianglar av material inte exponerade för mycket av hennes bröstvårtor för voyeuren som nu öppet tittar på. Han låg på sidan, vänd mot oss och höll i hans gren.

Kathy hade sina ögon stängda, oförmögen att se vad hennes beundrare gjorde bara av att veta att han tittade, när mina händer färdades nerför resten av hennes kropp med ett tillfälligt stopp vid hennes fitta för att reta hennes läppar. Hon stönade av besvikelse när mina händer lämnade hennes nu klippta buske och applicerade färdigt lotion på resten av hennes kropp.

På vår första dag i paradiset, med allt det roliga vi har haft på stranden och i vågorna, var jag nu otroligt kåt och ville ha min frus läppar (både övre och nedre) Fetaste Cock Story runt min kuk, så jag föreslog att vi gå tillbaka till vårt rum och hon gick oroligt med. Kathy blåste en kyss till sin voyeur när vi reste oss upp och gick förbi honom över sanden!

Vi brydde oss inte om att stänga gardinerna till vårt rum på bottenvåningen när vi gick in genom vår skjutbara uteplatsdörr i glas med tillgång till stranden, som lämnades vidöppen. Min fru drog ner mina koffertar bakifrån och knuffade upp mig i sängen. Min kuk var i hennes mun när madrassen slutade studsa!

Hennes kuksugningsförmåga är MYCKET bättre än någon kvinna jag någonsin haft och efter att ha tränat på sina färdigheter (ni vet, på Danny, Burt, Steve, Jim etc., etc.) nästan oavbrutet under hennes "hämndsex"-period ( medan jag var ute och skruvade) verkar det som att hon har plockat upp några nya knep. Hon använde dem på mig nu.Minns aldrig att hon sög mina bollar förut, men en av dem var nu uppslukad i hennes mun. Petite little shorthaired redhead has hot anal sex Första gången Och det kändes bra!

Jag skrek åt henne att hon skulle stoppa min kukspets i munnen.NU.vilket hon lyckades göra precis när mina salivtäckta bollar bröt ut och fyllde insidan av hennes mun med min sperma. Kathy är en sväljare, men av någon anledning gjorde hon det inte den här gången. Hon ville göra saker lite annorlunda. Hon ville vara "otäck" på vår smekmånad och bestämde sig för att öppna munnen full av sperma för att visa mig hur hon rullade runt det med tungan.

Det här var nytt!

Normalt, vid det sällsynta tillfället när jag kommer i hennes mun, sväljer hon direkt och jag får inte se det. Men nu var det EXTREMT otäckt att rulla runt min sperma i munnen och slutligen, efter att ha gett mig en show, lutade hon huvudet bakåt och lät min last glida ner i hennes hals och in i hennes mage. Otroligt varmt!

Jag visste att min fru kunde vara slampig, men det här var otäckt.och jag gillade det. Men min fru ville ha något i sin fitta nu, och eftersom jag skulle behöva lite återhämtningstid, hämtade jag en av hennes "små vänner" från vår resväska. Eftersom jag hade varit inne i henne tidigare på planet valde jag en av hennes medelstora "vänner" för att ge henne nöje.

Istället för att använda sängen lät jag henne sitta på en av stolarna bredvid vår skjutbara glasdörr, så att voyeuren skulle se bättre ut. Jag lade märke till att han gick förbi vårt rum och tittade in medan jag fyllde min frus mun med mitt frö. Han hade uppenbarligen följt efter oss på ett diskret avstånd när vi lämnade stranden och kunde nu se min fru ligga naken på stolen medan jag grävde ner min tunga i hennes saftiga fitta. Det fanns en palm precis utanför vårt rum som han använde för kamouflage för att se min fru njuta av min tunga och dildon, utan att bli sedd.

Fram till denna punkt var de enda riktiga hanarna som min fru har haft inom sig vita, förutom hennes "små vänner".Vi hade en hel samling "vänner" med olika färger och texturer att välja mellan som vi hade skaffat oss genom åren, och jag hade tagit Nuclear Porr Gore oss ​​tre av dem på denna resa. Den medelstora jag valde var brun med en köttig konsistens och ett lökigt huvud på. Kathy döpte den här till Juan, eftersom hon gillade att sätta ett namn på varje dildo hon hade för att göra det lite roligare när hon ropade upp namnet mitt i en orgasm.

Juan var en av hennes favoriter eftersom den var tillräckligt stor (cirka 6" lång och 2" bred) för att fylla henne utan att verkligen sträcka ut henne. Mellan mina läppar, tunga och Juan, tog Kathy snart tag i bakhuvudet och dränkte min mun med sina juicer, som jag girigt svepte upp. Smaken av Stilla havet på hennes läppar gjorde bara upplevelsen så mycket bättre. Tillbakaliggande på stolen vilade hon några minuter innan hon gick upp för att duscha.

Vid det här laget var vår voyeur ingenstans att se och jag rullade en joint i väntan på min tur i duschen.

Solen hade gått ner när vi var redo att gå ut och äta middag och efter att ha avslutat skarven hoppade vi i hyrbilen och satte ner toppen. Honolulus gator var upptagna en fredagskväll och vi var tvungna att parkera flera kvarter bort när vi hittade en restaurang som såg intressant ut. Den annonserade lokal mat och dansade efter timmar, så eftersom vi provade nya saker på vår smekmånad såg det ut som ett roligt ställe. Musiken skrällde på den stora uteplatsen när värdinnan satte oss vid ett bord som var nära det yttre räcket, medan det på den motsatta sidan fanns ett dansgolv med några par som redan dansade.

Kathy var klädd i en gul tubtopp med en tropisk blommig ärmlös blus och vita shorts med sandaler. Min kombination av klänning var mer lämpad för LA än Honolulu, kortärmad blå skjorta med knappar, khaki cargo-shorts och sandaler. Imorgon skulle vi shoppa lite och köpa lite "native" kläder för att passa bättre.Kathy passade ganska bra, men det gjorde jag inte, så imorgon skulle vi ändra på det.

Strax efter att Mahi Mahi satt sig i våra magar, började Mai-Tai-drinkarna som vi började dricka före middagen (före, under OCH efter), att sparka in och återigen tog Kathy tag i min hand. Hon ledde mig över till dansgolvet och började snurra till musiken. Hela hennes sätt hade förändrats på den här resan och hon dansade mycket annorlunda nu än hon någonsin gjort hemma. Det var sensuellt. Det var erotiskt. Det gav mig en jävla tönt!

Hon märkte det och bestämde sig för att reta mig ännu mer. Dansgolvet var mycket mer trångt nu, eftersom folk hade avslutat middagen och gick upp för att dansa. En DJ spelade låtar som återspeglade den tropiska värmen och vi hade en fantastisk tid. Kathy hade vänt sig bort från mig och höll nu på att slipa rumpan mot mitt gren. Kvinnor med en slang i fittan märkte ingen det eftersom alla andra verkade göra sin egen version av soft porr dirty dancing. Första gången Amateur goth teen likes big dildo in her messy ass När allt kommer omkring stod det "endast vuxna" på skylten på dörren på framsidan av denna restaurang/nattklubb. Det registrerades bara inte hos mig då, men nu var det helt logiskt.

Kathy njuter av sin sprit, så efter några låtar gick vi tillbaka till vårt bord för en drink till. Jag betalade cocktailservitrisen, som nu hade ersatt vår middagsservitris, när hon tog med sig vår omgång drinkar och ursäktade mig själv att gå med john. Kathy tog upp ungefär hälften av sin drink i en klunk och sa åt mig Miss Piggy Bbw beställa en till till henne när jag kommer tillbaka, eftersom hon också var kissnödig.

Att försöka hitta vår servitris var mer av en utmaning nu eftersom stället hade blivit riktigt trångt. När jag kom tillbaka till vårt bord var Kathy inte där. Jag tänkte att damtoaletten antagligen var fast och att hon skulle gå med mig inom kort.

När servitrisen äntligen kom med våra drinkar var min fru fortfarande inte tillbaka, så jag ställde mig upp för att se om jag kunde hitta henne i mängden. Jag såg henne, och hon kom inte tillbaka från badrummet.Hon var på dansgolvet. Det var svårt att säga vem hon Dick Tracy Trueheart med först, men sedan blev hennes partner uppenbar med hur hon malde på honom!

Med tanke på vår livsstil tillsammans, och det faktum att Burt var ute ur bilden och inte längre knullade min vackra fru, var det spännande att titta på henne nu med en helt främling. Hon stannade på dansgolvet i två låtar till innan hon återvände till mig, rodnad och andades hårt. Jag blev inte förvånad när hon stack ner tungan i halsen på mig och drog ner min hand till sina droppvåta trosor. Hon ville bli knullad.och knullad NU!

"Ta mig tillbaka till vårt rum och FUCK me!" var hennes exakta ord.

Jag drog med henne bakom mig när vi lämnade klubben!

Att få henne att stapla in i bilen och köra sträckan tillbaka till vårt hotell gick på rekordtid. Hennes tubtopp och blus slog i golvet innan vi stängde dörren, med hennes shorts inte långt efter. Vi omfamnade medan vi föll nakna tillsammans på sängen. När hon bröt vår kyss kastade hon mig på min rygg och omedelbart uppslukade min kuk med munnen i ett intensivt försök att få mig hård.

"Kommer du ihåg när jag sög Danny på hans soffa medan hans fru låg sjuk i sovrummet. Tja.jag berättade aldrig för dig.men jag stannade tillräckligt länge efter att han sköt sin laddning i min mun för att han skulle bli hård en andra gång den natten!" viskade hon i mitt öra.

Jag var direkt hård. Kathy slösade ingen tid på att klättra på toppen, låta min 7" kuk glida in i hennes droppande fitta. Hon visste att genom att nämna en av hennes "hämndsex"-akter, att det skulle göra mig jobbig direkt och det fungerade!

"Åh. Är det så. Vad gjorde ni mer?" Jag längtade efter att veta!

"Jag höll honom i munnen efter att ha svalt hans last tills han blev hård igen. Du vet hur jag gillar att suga kuk, speciellt en stor fet som Dannys, så det tog inte lång tid innan han var redo att lägga mer av sin kuk. cum inom mig.

"Jag klättrade upp på honom medan han satt i soffan och började knulla honom där. Sedan tröttnade mina knän och jag vände mig om."

"Visa mig!" Jag grät!

Hon lyfte sig plötsligt från mig och vände sig om i omvänd cowgirl-stil, medan hon fortsatte att prata, "Kathy (Dannys fru) hade inte knullat honom på ungefär två veckor, så även om jag bara svalde hans last, vilket VERKLIGEN tänder honom påhan höll inte för länge när jag satt på hans kuk.oohhh.och han har en riktigt fin kuk!"

Det var allt som behövdes. Mina bollar tömdes nu i min frus fitta. Hon kände rycket och fortsatte att mala på mig tills jag gled ut ur hennes väldigt slarviga hål. När hon la sig tillbaka mot mig kunde jag känna att mina spermier droppade ur henne och på mina bollar. Mellan drinkarna på middagen och denna underbara jävla session var jag klar för natten och klippte snart lite zzzzz!

De följande två dagarna av vår vistelse på Oahu ägnades åt de vanliga turistattraktionerna. Vi besökte Diamond Head, stannade och åt färsk ananas på väg upp Vintage popcornmaskiner North Shore och Waimea, snorklade lite i Maunalua Bay, gick och solade på några avskilda platser och köpte alldeles för mycket skräp i ABC-butikerna som fanns överallt. Pearl Harbor var väldigt ledsen, speciellt när vi tog båtturen till Arizona, men vi visste att vi var tvungna att visa respekt och bestämde oss för att göra det till vårt sista turiststopp på Oahu.

Den korta flygningen över till Kauai hjälpte till att pumpa upp humöret och satte oss tillbaka i smekmånadsläget. Kauai, en helt annan ö än Oahu, erbjöd en helt ny uppsättning resmål och äventyr. Det finns områden på Oahu som är frodiga, gröna och vackra, men vi har alltid känt att Honolulu bara var ännu ett L.A. mitt i havet med samma liv och rörelse.

När vi Ont i rumpan på Kauai, där den högsta byggnaden inte får vara högre än den högsta palmen, var atmosfären en helt annan. Saker och människor gick långsammare här.Om du hade bråttom, synd att det bara inte hände på den här ön.

Bilresan från flygplatsen i Lihue till vårt hotell i Hanapepe tog ungefär en timme med många natursköna stopp emellan. Allt på den här ön var designat för att vara öppet, från bagageutlämningen utomhus på flygplatsen till utomhusbiluthyrningen till flera utomhusmarknader längs vägen och vårt hotell var inte annorlunda. Två våningar högt med en öppen lobby och bar i fronten, med tre flyglar av rum, alla på väg i en annan riktning än lobbyn och en pool och jacuzzi på havssidan av flygeln på väg till vänster om oss. Vi var i den mellersta flygeln med bra tillgång till stranden och en vacker liten vik med bra snorkling.