Girl Oops berättelse

Upoznavanje u Bosni

Jag vaknade med att det första gryningsskenet fyllde rummet och märkte att jag var ensam. Jag kunde höra det svaga surrandet från min elliptiska maskin och jag visste att Hamari hade varit mitt i ett träningspass.

När jag tittade på klockan var klockan fem eller två, jag drog på mig ett par rena silkesboxers och traskade fortfarande halvsovande ut för att göra mig en cappuccino: "God morgon." Jag hörde Hamaris söta lilla röst när hon lämnade mitt viktrum: "Låt mig hämta det åt dig."

Och jag tänkte för mig själv: "Fan Hamari, ge mig en paus med din lust."

När jag vände mig om för att knäppa mot henne och berätta för honom att jag skulle få det själv, märkte jag direkt att hennes ansikte, hals och axlar var genomvåta av svett. Hon var klädd i ett puderblått linne och tajta svarta cykelshorts och jag såg hur svetten glittrade i soluppgångens orange sken och rann ner i hennes dekolletage.

Hennes topp var genomdränkt under varje arm och tvärs över den under hennes lilla bystlinje och när jag vände mig helt mot henne, tog jag upp henne med mina underarmar under hennes lilla hårda rumpa och höll henne mot mig.

"Nej Peter!" Hon protesterade: "Jag är helt varm och svettig, snälla lägg ner mig!" Och något djuriskt blommade inom mig.

Jag slickade den där tjocka söta svetten från toppen av hennes bröst och upp under hakan och flera steg senare låg jag henne på min obäddade säng: "Nej Peter . nej, jag behöver en dusch först!" Och jag drog av henne överdelen över hennes huvud och bokstavligen drog ner hennes snäva svettdränkta cykelshorts från hennes välformade lår och jag såg dem vända ut och in innan jag drog dem från hennes små fötter.

"Peter. Jag sa att jag är varm och svettig. Efter att ha kastat sin väska i ryggen klättrade hon i framsätet med oss ​​och vi var iväg. Det är svårt att beskriva hur Kay ser på Hamari. Det är verkligen inte en hungrig eller rovlysten blick, men när de där kristallblå ögonen ser på henne och glimmar, är det en blick av erotisk och lockande upphetsning som är svår för mig att förklara och jag kan inte vänta på att se hur de reagerar tillsammans.

Vårt fönsterbord i huvudrestaurangen på Marina Jack stod klart när vi gick in och tjejerna åt en sen frukost medan jag ställde undan två dussin lager ostron och vi var snart på deras båt och begav oss ut på viken till The Heart of Joy.

"Är hon inte magnifik!" Kay tjöt över ljudet av vinden och motorn när vi närmade oss hennes glänsande marinblå skrov. Jag kunde säga att Hamari var i full vördnad när piloten körde ända fram till henne. Jag slog på foben när hennes bakre plattform sänkte den utplacerade ombordstigningsstegen och efter att han band av oss hoppade han ut och vi hjälpte damerna av och jag gav honom deras väskor.

Jag får en riktig kick av dessa collagebarn som kommer ner hit och sommarjobbar. Jag älskade uttrycket i hans ansikte när jag stabiliserade stegen när damerna klättrade ombord med sina snäva rumpor bara några centimeter från mitt ansikte och jag såg till att han märkte att jag tittade upp på benet på Kays välskräddade shorts.

En stund senare körde han iväg och jag hörde Kay säga till Hamari: "Kom igen, jag ska visa dig runt innan vi sätter oss i våra kostymer." Och jag började dra av skydden från de sänkta seglen och förberedde mig för att komma igång.

Jag hade inte riktigt diskuterat en destination med någon av dem.Väderrapporter söder om Sarasota indikerade stormar och även om The Heart of Joy är helt havsvärdig är ett grovt stormigt hav inte den mest behagliga resan så jag bestämde mig för att när vi väl hade rensat bukten skulle jag bege mig norrut mot Destin.

Med bara tillräckligt med segel för att lämna de andra förtöjda båtarna i ett minimalt kölvatten, var jag snart i mer öppet vatten och när de motoriserade hissarna lyfte mer av hennes segel tog hon av.

Det finns verkligen inget mer upphetsande för mig än vinden som fångar hennes segel när hon grymtar och hon stönar angelägen om att visa mig vad hon kan göra och när hon skär in i vinden och vinden slog oss i ansiktet, var vi bra på vår sätt. Jag tog ratten, ställde in skrovets omkretsradar för att undvika att träffa några mindre farkoster, hennes högre skrovdesign höll sig från min siktlinje och hon och jag var kollektivt inställda på kurs.

Ungefär trettio minuter senare kom tjejerna upp på stegen i sina knappa bikinis, alla glittrande av solskyddsmedel och jag sa: "Hej, jag skulle övervaka din solskyddsmedel."

Hamari bara flinade mot mig när Kay fick en söt liten skyldig blick och svarade: "Och du skulle ha älskat det också. Det var ett ganska trevligt utbyte." Hon fnissade och frågade: "Vart ska vi?"

"Jag trodde att vi skulle springa upp till Destin och tillbringa en natt eller två där, en vän till mig är delägare i The Regatta Bay och The Sailfish Yacht-klubbar och jag funderade på att Läs gratis Xxx DVD in i en av dessa. vad som är kvar av isen kommer ismaskinen att pumpa ut färskt snart, och jag kan behöva en drink."

Kay svarade: "Den har redan tagit hand om kapten, vad skulle du vilja ha. Jag tänkte på en gin och tonic."

Jag tittade på Hamari, hon nickade och jag sa: "Allt runt snälla men gör min Kettle One."

Att hålla kusten på plats skulle Adult Art Networkcom oss långt över träd hundra mil från våra Marina-destinationer, men det var en ljus solig dag med klarblå himmel, så jag bestämde mig för att gränsen till den och vi begav oss ut i viken för att hålla denna resa nere till ca. tvåhundrasju mil (om jag fattade rätt) och det skulle få oss att lägga oss vid en av de två marinorna precis vid middagstid och jag lade till resten av hennes mäktiga segel som hon tog flyget.

Det fanns ingen märkbar blick av oro på något av flickornas ansikten när vi började tappa land ur sikte och när Kay räckte mig min drink sa hon: "Jag hittade dessa i en stor trälåda på din köksbar. Den hade ett tack. anteckning från en Jack Graham and Associates och det finns en stor fruktkorg bredvid den med en flaska Bookers i mitten." Och hon gav mig en blick och gav mig en AVO-cigarr.

"Åh wow!" Jag reagerade: "Jag ska se till att jag tackar honom. Han är delägare i Marina Jack och mitt företag hjälpte honom med vissa fastighetsskattefrågor." Jag sa Antirökning broschyr henne när jag drog den från omslaget, klippte till änden och tände den.

Kay log sitt vackra rent vita glänsande leende och sa: "Jag vill inte veta."

Precis när vi nådde den punkt där det blå vattnet mötte blå himmel hela vägen runt, anmärkte Kay att hon inte ville ha en solbränna linje och hon gick upp till Hamari, viskade något och efter att ha sett till att jag tittade på dem båda tog de bort sina toppar .

Det är bara något sexuellt magiskt med en segelyacht. Jag vet inte vad det är, men kvinnor tenderar att dra sig mer lätt ombord. Girl Oops berättelse Jag lät till och med en kollega ta med sin fru för en endagsutflykt och även om han alltid tyckte att hon var lite snäll, precis när vi röjde sikte från stranden, klädde hon av sig för oss två. Anmärkningsvärd.

"Hör ni två." Jag sa till dem, som om jag inte märkte att de hånade mig med sin delvisa nakenhet: "Ni har båda ljus hy, håll dig nära baldakinen och inte i direkt sol." Och de kom båda upp på varsin sida där jag satt vid ratten, satte sig mot mig och började retas och leka med mina inre lår.

Flera timmar in började vi stöta på andra båtar vid horisonten, ett par små yrkesfiskare och vad som såg ut att vara flera fritidsbåtar och jag visste från den förflutna tiden och kompassriktningen att vi måste närma oss. Jag rådde damerna att täcka upp och när de tog tag i sina saker och gick ner, ringde jag i förväg för att kontrollera tillgängligheten för öppen slip och reservera en skiff för att ta oss iland.

Ungefär en timme senare kunde jag urskilja landmärkena jag kände igen vid horisonten och när jag gick åt det hållet ropade jag på tjejerna att Porrmissbruk äktenskap ratten så att jag kunde börja släppa seglen för att minska vår hastighet.

När de klev upp på däck och såg ut som ett par Fox News-brännare från showen "Out Numbered" på ett uppdrag i Florida News, gick jag faktiskt med storögda ögon: "My God lady's . Du ser fantastisk ut. Du hade faktiskt de där. fina saker instoppade i de små resväskorna?" Jag frågade för att avleda en del av deras uppmärksamhet från min alltför uppenbara förvåning: "Ni två håller ratten stadigt och går direkt mot den högsta glasbyggnaden." Och jag började processen att släppa hennes segel.

Knappt två timmar senare körde vi långsamt in i närheten av The Sailfish yacht club. Även om de inte hade en nära slip med en brygga som var tillräckligt stor för att rymma The Heart of Joy, mötte deras båtkapten Gratis latin anal och hjälpte till att dirigera mig dit jag släppte ankar.

Skiffen var ny och ganska plysch och The Sailfish erbjuder många exklusiva bekvämligheter inklusive fina middagar och jag var hungrig.Kay var den första som frågade den unga skiffföraren om hans rekommendation om en restaurang och jag blev glad när han inte tvekade att berätta för oss Boshamps Seafood and Oyster house. Jag hade ätit där flera gånger när jag var här uppe i affärer och jag älskade deras biffar och skaldjur.

Vi hade turen att få en plats vid fönstret och jag tog min stol vänd mot rummet för att låta tjejerna ha utsikt över vattnet. Du har ingen aning om hur många gillande blickar mina damer fick av de andra kunderna, men jag visste att det skulle vara jag som skulle lägga dem den kvällen.

Flickorna delade på en hummerrulle och de beställde båda den gula tonfiskstek men jag gick med ett dussin färska lager ostron, min signatur New York strip och laddad bakad potatis.

Efter middagen tog vi våra drinkar ut på däck och jag tände min andra AVO och instruerade vår server att ordna så att båten hämtade oss och tar oss tillbaka till min båt om ungefär en timme och vi satt, pratade och tittade på solnedgången .

På vägen tillbaka frågade tjejerna om jag skulle ta med dem tillbaka på morgonen så att de kunde gå igenom några av de små butikerna och jag sa att de kunde göra det efter att vi hade ätit vår frukost: "Jag vill ta er två till The Donut Hole ." jag berättade för dem

Kvällen var trevlig, inte för varm och när vi väl kom ombord igen hittade och öppnade Kay en flaska vitt för henne och Hamari att dela på och jag hade en Bookers och vi pratade om allt under solen till långt efter klockan tio när Kay öppet tillkännagav: "Peter, jag tror att det är dags att vi delar din koj." Och när jag kastade en blick över på Hamari tittade hon på Kay och nickade.

När de skyndade nedanför, tände jag säkerhetsbelysningen på däcket och satte på det rörelseaktiverade perimeterlarmet och nästa sak jag visste att vi var i min hytt och tjejerna höll på att klä av sig. Girl Oops berättelse sa: "Titta, jag kommer direkt, jag vill tvätta bort lite av den här cigarrlukten." Och jag gick in och duschade.

Det jag såg när jag steg tillbaka in i min hytt blåste omkull mig.Alla lampor var tända, spridningen hade tagits bort och Hamari var under Kay och utforskades totalt av hennes näsläppar och tunga. Hennes små fötter rörde nästan vid sänggaveln och Kay nafsade, kysstes snusade och slickade sig upp på insidan av Hamaris ben från den släta toppen av hennes tonyfötter.

Deras små mjuka suckande och kurrande ljud fick min kuk att pulsa upprepade gånger, och började sin vandring till full uppmärksamhet och jag satte mig i min hörnstol bara för att observera och njuta av Kays handlingar när hon sträckte sig över Hamaris vackra ansikte. Medan hon lättade på sig såg hon mig direkt i ögonen med en säker blick som visade att hon inte behövde något godkännande.

Hamaris små händer kom upp från hennes sidor och jag såg hur hon långsamt förde dem runt framsidan av Kays bål där de så försiktigt började knäböja och trycka ihop Kays stora bröst. I samma sekund som de gick och arbetade med hennes stora perfekt formade bröstvårtor gick Kays huvud bakåt och när hon tittade upp i taket tog hon ett djupt andetag, lättade sig framåt för att placera rumpan över Hamaris mun och från ljuden som hon började göra, jag visste att hon fick den där perfekta lilla rosa anusen och mitt hjärta började bulta i halsen.

På ett ögonblick stod jag på benen och rotade i den översta lådan på den inbyggda byrån och letade efter mina lädercockringar. Jag hittade dem snabbt, satte mig tillbaka och knäppte en hårt runt basen av min bultande kuk och den andra ordentligt under och runt roten av min säck och jag tog tag i mitt glas och lutade mig tillbaka för att titta på showen medan jag smuttade på min bourbon.

Nu vet jag att det finns åtminstone en arg kritiker som skyddar sig själv med anonymitet och ständigt lämnar mig en enkel "*1 Cuck Shit"-kommentar på alla mina tolkningar, som om det faktiskt fanns något negativt med denna form av njutning.Nu är detta inte ett försök att reta honom ytterligare, men jag är här för att berätta för dig, att tills du faktiskt luta dig tillbaka och se två extrema skönheter som dessa upptäcka var du är tillräckligt nära för att se varje rörelse, höra varje andetag och lukta varje härlig doft, att uppleva allt som det utspelar sig Asiatiska kvinnor webbkamera, direkt framför ditt ansikte, lita på mig . du är absolut inte kvalificerad att göra den kommentaren.

För att uttrycka det enkelt, det finns inte på något sätt i himlen eller på jorden att någon rödblodig man, givet denna exakta uppsättning omständigheter, inte skulle njuta ordentligt av varje aspekt av den tittarupplevelsen. Speciellt om han visste (som jag gör) att han snart skulle vara djupt i var och en av dem, överallt.

Men nog sagt om det, så tillbaka till händelsen.

När den ökande värmen i deras kött fick deras feromoner att blandas med den milda kokosdoften av mitt solskydd, de var så långt in i varandra att det var som om jag inte bara höll mig från dem och med en rasande hårt spänd Oljad röv och bröst, jag tyst lättade på mig själv och jag fräschade upp mina Bookers och lutade mig tillbaka och smuttade när jag bevittnade deras djupa erotiska spel.

Deras rörelser var ren grace i en stil av flytande rörelser som såg koreograferade ut. Det var sött och ömt, inget missat beat eller en klumpig stamning och när Kay sakta vände ryggen till mig utan att tappa kontakten med Hamaris mun, gick hon in i den mest spännande sextionio som var hetare än någon någonsin kunde ha fantiserat.

Omedelbart låg jag på knä bakom henne och kantade den där snäva lilla analknoppen och sprang min tunga från Hamaris panna upp till Kays smala svansben. Jag tryckte ner min bultande lila lem för att låta mitt värkande stora blåa huvud hamna i linje med hennes vackra lilla rosa knopp och för första gången någonsin introducerade jag sakta min rasande kuk för hennes pittoreska rövs strama inre kött och kontakten var bortom tro.

Kays pärla flög rakt upp och ut ur Hamaris gren och hon grymtade i en lång låg guttural ton som kvinna besatt och hon reste sig på armbågarna och började trycka tillbaka mot mig. Hamari tog tag i hennes svängande bröst och höjde hennes huvud för att hennes ansikte skulle gå djupare in i Kay och när mitt konstanta okontrollerbara flöde av precum smörjde in hennes tarm, tog jag tag i varje handfull höft och knackade henne som en vild hund.

Jag var uppe på fötterna med den runda vackra statyerna mellan mina lår och pumpade för allt jag var värd och när mina bollar började slå hennes slidläppar och Hamaris söta lilla näsrygg kände jag hur min säck blev varm och blöt och jag knuffade brutalt. den in hela vägen hem och höll den på fullt djup.

Våg efter våg av ren Xxx Sex gratis njutbar kraft ryste genom hennes hårda lilla vältränade kropp och med all min styrka svällde jag upprepade gånger mitt jättehuvud och när hennes extas började avta, så långsamt jag kunde backa ur henne, drog jag mig tillbaka medan jag såg henne heta rosa kött försöker hålla mig kvar för att hindra mig från att gå.

Kay fortfarande på armbågar och knän stirrade på sänggaveln med glasögon och jag slösade inte bort någon tid. På mina knän framför henne med fötterna på sänggaveln knäppte jag snabbt upp och tog bort den där läderringen. Jag gled in mellan Hamaris delvis öppna ben, laddade min kuk med hennes härliga slidsaft och jag introducerade min värkande kuk för Kays öppna mun och avslutade ner hennes hals och över hennes tunga medan jag lyssnade på hennes munkavle och svälja.