Kåta Dick Suckers

Upoznavanje u Bosni

Zach campingtur Ch. 1: en besökare

Zach föder upp en vandrare som har framtida inverkan

VARNING: Den här historien involverar scener av grafisk sex inklusive oral och anal. Om det inte är det du letar efter läs inte vidare. Alla sexuella handlingar som skildras i berättelsen begås med en vuxen över arton år. Detta är en annan berättelse om Zachs uppfödning med hjälp av hans speciella krafter. Den har också ett steg framåt i slutet.

*** Obs: ursäkta för den långa förseningen med att publicera en annan berättelse. Jag genomgick en fyrfaldig bypassoperation och var borta från min bärbara dator i över en månad. Allt är bra och jag återhämtar mig. Hoppas du gillar den här historien. ZDE.

Från tidigare berättelser kanske du vet att en cykelolycka gjorde att jag låg i koma efter en hjärnskakning. När jag vaknade hade jag en kraft- eller sinnekontrollförmåga som bara fungerade med kvinnor. Jag kan fokusera på specifika sexuella centra i deras kroppar eller rikta in mig på specifika tankecentra för att förstärka känslor. Jag tvingar aldrig kvinnor utan utnyttjar deras djupa tankar och önskningar för att sedan ta upp dessa känslor till ytan. Den här historien är bara ytterligare ett av dessa tillfällen.

Jag hade ledigt från läkarutbildningen och bestämde mig för att ta en vandring upp i bergen i flera dagar. Det finns en lokal nationalpark med ett Kåta Dick Suckers som leder uppför berget till en bred äng. Jag packade all min lätta campingutrustning och snabbmat för en veckas resa. Jag red min Harley till spårhuvudet och skrev under registret. Min första dagsvandring skulle ta mig till den första campingplatsen. Jag tränar varje dag på högskolan så flera dagars packning och vandringen var lättsam.

Jag vandrade flera mil Spännen för nylonväv bergslederna och stannade då och då för vatten och snacks och för att njuta av utsikten. Dagen var varm med en bris som gjorde vandringen lätt. Kåta Dick Suckers Efter några timmar nådde jag ängen. Jag placerade min packning mot ett träd och tittade ner en liten nedgång till den glittrande dammen. Jag skulle använda det för att bada senare efter att ha slagit läger och samlat ved och vatten.Jag sökte och tog med änkans ved till eldstaden och använde ett av dessa internetvikbara överlevnadsverktyg för att hugga och såga veden i användbar längd. Jag skulle behöva mycket ved för att elden skulle värma mig efter mitt kalla bad och för att laga den förpackade grytan jag planerade till middag.

Jag satte upp mitt tält rullade ut min sovsäck och stoppade in min utrustning. Mitt tält är ett två personer så det fanns extra utrymme. Jag gick ner till dammen för vatten och satte på en gryta för att koka vattnet och använda för att återfukta min gryta i en annan campinggryta. Det var nu sen eftermiddag så jag byggde upp elden som behövdes för min efterbadsvärme och klädde av mig. Rangern hade sagt att björnar skulle vara i området och några herrelösa vargar så min jaktpistol gick i min stövel tillsammans med min björnblomma.

Elden var stekhet och kändes bra med den skarpa sen eftermiddagsluften. Jag gick ner till dammen med mina stövlar, lite tvål och tog ett friskt kallbad. Jag simmade lite sida vid sida tvärs över dammen för att träna upp musklernas stramhet. Jag simmade tillbaka mot den dånande brasan och gick ut ur dammen på väg mot dess värme. Jag bar ingen handduk eftersom det var extra vikt så planerade att droppa torrt av värmen. Jag gick naken till elden och det var då jag såg henne och hennes enorma hund.

Hon tittade försiktigt över mig på min kropp upplyst av lågorna och stannade vid mitt gren. Det jag har älskat sedan koman är att min kuk håller sig i sin fulla feta åtta tum och blir bara stenhård när det behövs. Det var ingen krympning från den kalla dammen så min långa feta kuk reste sig lätt uppbackad av min tunga bollsäck. Den unga kvinnan stod där utan att röra sig men hennes ögon lämnade aldrig min kuk. Hon klappade huvudet på sin enorma hund som kom till hennes midja när den gnuggade mot henne. Hunden morrade inte utan såg förväntansfullt på sin matte.

"Jag ska precis laga grytan. Du får gärna följa med mig. Det börjar bli mörkt och du får sätta upp ditt läger här också och njuta av dammen för ett bad och elden för värme.Jag heter Zach och jag är en läkare i kvinnofrågor och jag har ett kort som intygar att jag inte är en seriemördare", sa jag och skrattade och gnuggade bort det sista av det kalla vattnet från min kropp. Min hand strök bara lättvindigt nerför min kropp. lång hanskaft.

Jag har aldrig skämts över min nakenhet så jag stod där i all min härlighet och ryckte i min Brazzers Porr Office kuk med flit när jag såg att hon följde den med ögonen. Hon klev närmare elden och ut ur kvällsskuggorna och jag såg henne tydligare. Hon hade långt svart flätat hår som nådde hennes midja. Hade hon en atletisk figur framkallad av hennes vandring. Jag kunde inte urskilja storleken på hennes bröst på grund av vandringsvästen hon bar.

"Jag heter Cassie och det här är Lady," sa hon medan hunden viftade med svansen. "Får jag gå med på din camping och tillbringa natten. Jag tänkte försöka nå leden i natt eller sova i min trädhängmatta men jag såg din eld på avstånd. Eftersom jag är på väg ut har jag mat att dela ikväll och till frukost på morgonen. Jag skulle vara tacksam över att dela ditt tält istället för att sova ute i min hängmatta. Richelle milking Trans Jag hörde en björn grymta i skogen precis innan jag såg din eld och jag skulle känna mig säkrare", sa hon och tittade på henne fötter.

"Du skulle känna dig tryggare med mig, en främling, än från björnen?" sa jag och skrattade.

"Du sa att du hade det där certifikatet", skrattade hon och sträckte fram handen.

Cassies grepp var starkt och jag undrade om hon klättrade på berg också då min andra hand kände hennes armmuskler över hennes flanellskjorta. Jag lät min kraft sippra ut och värma hennes sinne med försäkringar om säkerhet. Med den fysiska anslutningen läser jag inom Cassie hennes dolda önskan att uppleva "en sådan jävla stor kuk" givet chansen. Som kille och alltid öppen för nya fittor värmde jag hennes njutningspunkter bara ett snäpp och dämpade hennes blygdläppar genom att dra ner hennes egna juicer. Hon väste och täckte sina läppar med sina andra fingrar men hon kunde inte dölja den sexuella hunger hon började känna Bläddra Bästa Strumpbyxor Länkar Börja skapa hennes ögon gnistrade i eldskenet.

Jag sa åt henne att dumpa sin utrustning i tältet och om hon ville att det där kalla badet skulle byta om inuti så skulle jag slänga några mer stockar på elden. Hon svarade inte utan tog långsamt tillbaka sin hand men stod i mitt personliga utrymme och andades nu djupt. Hon kämpade mot sina val och strök sedan förbi mig och gick och öppnade dragkedjan i tältet. Hon var där ett tag och kom sedan ut klädd i en knälång flanellsömn.

Hon rodnade när hon gick förbi Spansk tjejporr och gick till stranden. Jag såg när hon drog växeln över huvudet och avslöjade hennes atletiska rumpa och muskulösa rygg och axlar. Hon tittade över sin ena axel för att se om jag tittade så jag vinkade. Hennes ena hand reste sig bara halvvägs och hon insåg hur dumt det kunde se ut och slog hennes lår. Hon flyttade in i dammen och skrek när det kalla vattnet träffade hennes ljumskar och hennes bröst. Jag slängde några mer stockar på elden och kollade på den rekonstituerade grytan.

Jag hörde stänk och små skrik när det kalla vattnet hade sin effekt på henne. Jag hörde ett stort plask och vände mig om för att se Lady hoppa i det kalla vattnet. Cassie var nu knädjupt i dammen och jag kunde se en mörk triangel mellan hennes lår Nichole Heiress Brazzers två mörka oliver placerade i mitten av atletiska bröst knappt en B-kupa. Hon såg att jag tittade och försökte inte dölja sig. Hon tvålade in sin kropp kvar på hennes pojkaktiga bröst och rumpa. Hon vände sig bort och tvålade in ljumsken och doppade sedan tillbaka under det kalla vattnet. Jag satte gryta i kolen och satte mig på en sten min långa kuk och tunga bollar hängande mellan mina ben.

Cassie gick nära mig med sitt nattskift och satte sig på en sten mittemot mig med ryggen mot elden. Jag såg lätt hennes vigselring och sedan flyttade mina ögon till hennes söta ansikte och blyga leende. Jag vet inte om hon gjorde det med flit men hennes äppelbröst reste sig när mina ögon gled över dem. Hennes mörka fylliga bröstvårtor stramade och pekade på mig antingen från den kalla dammen, nattluften eller hennes byggnadsspänning.Hennes lår skiftade och mörkret mellan hennes ben gnistrade från dammvattnet i eldskenet.

Jag var tvungen att sitta på huk för att röra om grytan och hennes ögon följde min kuk. Min långa tjocka kuk och tunga bollsäck hängde mellan mina lår och Adult Web Finder när jag rörde mig. Hennes ögon lämnade aldrig mitt paket och jag antog att hennes hunger efter mitt kött började växa, men jag uppmuntrade henne inte att äta. Jag frågade om hon hade en kopp och en sked och hon gick naken till tältet och böjde sig in för sin packning.

Jag vände mig om och följde henne med ögonen. Jag kände lukten av hennes doft när hon gick förbi. Eldljuset projicerade mot hennes baksida lår och en svart lockig fitta tittade tillbaka på mig. Det gnistrade kanske fortfarande från dammvatten eller nu när hennes saft sipprade mellan hennes fittläppar och fastnade i lockarna. Cassie stod och höll två koppar och skedar och gick tillbaka nakna med sina atletiska bröst och krulliga triangel utställda för att sitta på sin sten. Kanske utmanade hon sig själv internt att vara modig, men hon satt med öppna lår och försökte inte dölja sin blygsamhet.

Vi småpratade om våra planer för de närmaste dagarna och vad våra långsiktiga planer var. Trans I twerk for you Jag berättade för henne att jag var en annan dags vandring från en liten äng omgiven av tjocka gamla träd och en djup bergsmatad bäck Bästa analporrberättelse damm. Jag berättade för henne att jag var på min praktikplats för internmedicin och att jag planerade att ha en "Woman's Issues"-praktik. Cassie sa att hon var på väg ut och tillbaka till sin förstående make. Hon sa att hon hade ett IT-säkerhetsjobb och jobbade hemifrån och att de hade planer på att bilda familj men hittills inte lyckats eftersom hon slutade p-piller under dessa många månader.

Cassie tittade igen på min feta kuk när hennes lår frånvarande öppnade sig bredare. Jag rörde vid hennes knä i förståelse och hon tog ett djupt andetag när hon kände hur hennes fittsaft droppade till marken. Min kraft reagerade och flödade genom hennes kropp och överväldigade hennes njutningscentra. Hon slog ihop sina lår och Bare Ass Hole medan ett litet klimax pulserade i hela hennes kropp.Jag drog mig tillbaka och hon andades ut ett djupt andetag medan hennes kropp darrade.

Jag stod och frågade henne om hon var kall och ville att jag skulle hämta min resejacka till henne. Min kuk var nu i nivå med hennes ansikte och jag hörde hennes andning fördjupas. Hennes hand reste sig frånvarande som om den sträckte sig efter min kuk men den höll fortfarande hennes kopp. Jag tog hennes kopp och böjde mig nära henne fyllde den med varm gryta. Hon satte ner sin kopp och gick in i tältet och kom tillbaka med den sista baguetten.

Stenen hon satt på var färgad av kanske dammvattnet eller hennes droppande safter. Hennes doft var stark långt över den brinnande veden eftersom jag var väldigt nära henne. Jag gick och återvände till min sten och spred mina lår vidöppna. Vi hade våra sekunder och tredjedelar och soppade upp såsen med trasiga brödbitar. Jag lade ner det som var kvar i grytan till Lady och hon la upp det. Jag gick in i tältet och satte sedan en två koppar tekanna på kolen efter att ha fyllt den med det kokande dammvattnet och tepåsarna. Jag tog kopparna och sköljde dem och väntade på att teet skulle dra.

Jag fyllde hennes kopp och satte mig mittemot henne igen. Nattluften rörde sig över min kuk och den steg och pekade på Cassie. Hon gömde sig bakom sin tekopp och smuttade långsamt och stjäl blickar på min kuk när den pulserade. Vi avslutade vårt te och jag föreslog att vi skulle göra våra kvällsaffärer och lämna in. Jag var fortfarande naken så jag gick upp till ett träd som stod i sidled. Hon kunde se mig greppa min kuk som en tredje men stod utanför min knytnäve och gjorde min trollkarl. Jag bankade elden och kröp in i tältet och under sovsäcken. Jag lyssnade efter oväsen från Cassie och hörde snart hur hon snurrade mot stenarna.

Cassie kröp in i det mörka tältet och arbetade sig fram till sin väska. Hennes hund, Lady, slog sig ner vid hennes fötter och vaktade dörren med blixtlås. Det visade sig att båda våra dragkedjor var vända mot varandra och jag varnade henne att jag alltid sover naken. "Om du känner att något petar dig under natten är det bara att ignorera det. Jag försöker inte tvinga mig på dig, det är bara att jag rör mig mycket när jag drömmer."

Cassie skrattade och sa att hon skulle klara sig. "Min man stjäl alltid mitt utrymme", önskade mig sedan godnatt. Några obekväma skratt och till slut somnade vi.

Det var djupt på natten när jag väcktes av högt stönande och en våt varm täthet runt min kuk. Den stramheten rörde sig upp och ner i min kuk som klämde och pulsade och gav min kuk njutning längs hela dess feta längd. Min arm lindades runt Cassie Ftv Dream Girl Store min hand höll hennes pojkmes med mina fingrar och drog hennes olivgröna hårda bröstvårtor över hennes sovhytt. Jag kände hur hennes kropp darrade och blev stel sedan morrade hon och blötlade min kuk.

Jag insåg till min fasa att min kraft hade läckt in i henne under mina sexuella drömmar vilket fick henne att nå sin klimax. Jag kände hennes nakna rumpa på mina bara lår och hennes sovande mot min mage. Jag insåg att jag knullade hennes fitta bakifrån och gav henne ytterligare ett starkt klimax och efterskalv av njutning. Jag stönade och slutade stöta och började dra ut.

"Åh gud Zach, sluta inte; sluta inte för fan. Jag har aldrig spermat så hårt och så många gånger. Jag kummar den ena efter den andra och darrar i hela min kropp. Jag dränker din kuk med mina varma juicer varje gång jag cum. Knulla mig Zach. You never forget the first cock up your ass especially if noveller Knulla mig hårt med din långa feta kuk. Cum in me Zach. Fyll min fitta med din heta sperma!" morrade hon.

Jag lutade mig upp nära hennes öra och skjuter min kuk tillbaka djupt in i hennes fitta. "Cassie Jag har varit med många många kvinnor. Min kuk kan känna skillnaden inuti en slida när en kvinna har ägglossning. Du skickar ditt ägg ikväll Cassie. Om jag kommer inuti dig kommer jag att slå upp dig och du går hem till din man med min lilla flicka som börjar i din mage."

"Åh, bara jävla mig Zach. Du är extremt snygg och välbyggd och som läkare måste du vara väldigt intelligent. Åh fan. Ditt DNA skulle vara ett stort plus för min dotter som du säger. Min man och jag har försökt i över ett år. Åh gud, din kuk förstör min fitta. Jag tror att det är problem med min man. Uppföda mig ikväll så tar jag honom till sängs när jag kommer hem.Flickan kommer att vara hans dotter. Kom nu tillbaka till att knulla mig. Uppföda mig, fyll min fitta med din sperma," krävde Cassie.

Jag drog henne hårt mot mig och tryckte djupt in i hennes fitta min kukhuvud som knackade på hennes varma fuktiga djup. "Åh Zach, din kuk är så fet och så länge att det gjorde ont när du först tryckte mellan mina fittläppar. Jag blev väckt och chockad av känslan av din kuk som letade efter öppningen till min fitta. Din feta kuk tryckte mellan mina lockiga fittläppar och jag ville ha det. Jag stönade av smärta när din kuk tryckte upp mig. Det ville jag också. Sedan blev det plötsligt lättare när din tjocka kuk bröt min fitta och fick mig att sperma första gången. Dina fingrar rörde vid mina bröst och drog i mig hårda bröstvårtor och jag kom igen. Dina fingrar drev ner till min svullna klitoris och du fick mig att spira igen."

"Du vet till och med hur man knullar en kvinna i sömnen. Jag längtade efter din kuk under middagen. Jag blev jävla våt. Jag ville ha hela din kuk djupt inuti mig så jag började trycka tillbaka och rida det där monstret in och ut av min smärtade fitta. Jag kom igen och igen när du tryckte upp mig på vid gavel och gnuggade min klitoris. Vrid mig nu och knulla mig djupt så jag kan känna ditt ansikte och kyssa dig djupt. Jag vill minnas den här natten varje gång jag ammar min dotter eller kysser henne skrapade knäet eller håll och trösta henne när en dum pojke krossar hennes hjärta," vädjade Cassie.

Jag rullade henne med min kuk djupt inuti henne. Diana shows off her tits Trans Jag knäböjde mellan hennes starka lår och tog tag i hennes ben och tryckte ut dem brett och slog min kuk till hennes djup. Cassie stönade och drog ner mitt ansikte till sina läppar och kysste mig djupt. Hennes starka kärna knuffade upp för att möta min kuk som kom ner genom min feta kuk som knackade på hennes livmoderhals om och om igen. "Åh fan Zach!" hon stönade när hennes fitta pulserade på min kuk när hon kom igen.

Jag red hennes fitta, cockhead till cockbase gnuggade hennes njutningsknut mot hennes blygdben och gav henne kraftfulla njutbara efterskalv. Hennes fitta marinerade min kuk med hennes egna juicer som gjorde den perfekta värmen att acceptera min sperma.Hon knuffade och lindade sina starka ben runt min rygg och drog mig mot hennes fitta. Min kuk gnuggade hennes varma djup och min sperma släppte loss. Puls efter tjock vit puls av min babyrika sperma exploderade mot hennes livmoderhals och dörröppningen till hennes livmoder.

Cassie skrek och fick Lady att skälla högt. Hennes skrik blev ett enda långt crescendo tills ingenting kom ut än grymtningar när hennes kropp darrade. Hennes fitta pulserade och drog min sperma ner i mitt skaft för att måla hennes livmoderdörr vit. Jag red hennes fitta för min egen njutning att gå ut och gå djupt. Hennes ben tappade efter ett sista kraftigt efterskalv och hon släppte ut ett långt andetag. Cassie var nu helt förbrukad och färdiguppfödd.

Jag rullade oss ansikte mot ansikte och drog henne hårt mot mig och drog hennes sovsäck över oss. Vi tystnade efter att vi ömt kysst varandra. Ingen kvinna blir uppfödd av mig utan att betala priset. Jag körde mina fingrar mellan hennes atletiska rövkinder och rörde vid hennes mörka stjärna. Den var blöt av hennes egen sperma och öppnades lätt för att acceptera mina fingertoppar. Hon stönade och knuffade tillbaka men jag kliade bara in i hennes rumpa som bara en kuk kan bota när Ångande sexnovell somnade.

När gryningen tände insidan av tältet, ligger svarta flätor på min mage och varma läppar rörde sig upp och ner i min kuk. Tältet var upplåst och Lady var borta. De läpparna stängde sig om min kuk och gled nerför mitt feta skaft. Hennes läppar mötte hennes fingrar när hon tog in så mycket kuk i munnen som det skulle passa innan hon hostade. Hennes läppar, tunga och mun älskade min långa feta kuk. Hon tog mig djup hostande varje gång droppande spott och saliv ner i mitt skaft. Hon sög nyfiket sina droppar från min kuk och svalde smekande mitt kukhuvud mot hennes öppning till hennes hals.

Jag rörde vid hennes bakhuvud och tryckte ner. Hon stönade på min kuk när jag läste hennes nöje att vara lite tvingad att ta min feta kuk. Min kraft raderade hennes gag-reflex och öppnade hennes hals när min feta kuk gled in djupt.Hennes blöta läppar gled nerför mitt skaft tills de rörde vid min mage hon stönade från den feta kuken i halsen. Hennes tunga kom ut och slickade min tunga bollsäck när hon höll dem i handen. Cassie var på sina händer och knän med sin fasta röv och pekade mot mig. Mina fingrar strövade genom hennes droppande fittläppar så jag tryckte två djupt in i hennes grotta. De gnuggade hennes g-pad så att varma fittsafter droppade ner i min handflata.

Jag gnuggade hennes klitoris med tummen och hennes anus med mina ring- och pinkfingrar. Jag gav henne en kraschande klimax med min kuk som fyllde hennes hals. Hon stönade och drog upp sög min kuk och slickade min njutningsknut. Hon tog all min kuk djupt in i halsen och morrade runt basen. Hennes fitta pulserade på mina fingrar när mina två andra gled in i hennes rumpa. Hon drog av min kuk och skrek när en annan klimax krusade genom hennes kropp och krossade alla mina fingrar. Lady skällde. Cassie stönade när hon lade sitt ansikte på min mage och jag tog bort mina fingrar från hennes fitta och rumpa.

Hon stönade när mina fingrar lämnade hennes rumpa och jag kände hennes besvikelse. Cassie andades tungt en stund och slickade sedan mitt tuppskaft och kysste mitt tjocka tupphuvud. Hon rörde sig och satte sig på mina lår min kuk nu rider mellan hennes våta lockiga mörkhåriga fittläppar. Hon blötlade min mage när min kuk knackade på hennes svullna klitoris om och om igen. Gratis thailändsk sexnovell red min tuppaxel mot min mage och gnuggade hennes svullna klitoris mot undersidan av min krona. Hon gick snabbare och snabbare och gnuggade hennes klitoris och våta fittläppar längs min långa feta kuk.

"Åh Zach, du vet hur man knullar en kvinna. Jag har aldrig spermat så här med min man. Jag har aldrig spermat så här många gånger med honom. Åh fan, du får mig att sperma så hårt. Jag blötlägger din mage och blöta påsarna. Jag är en slampa för den här feta kuken!" stönade hon.

Den här unga kvinnan gick för allt sitt nöje från denna främling med den enorma kuken.

Hon skrek och darrade när en enorm orgasm överväldigade hennes kropp. Mina mage och ljumskar blev genomblöta när hon sprayade varm tjock sperma från hennes misshandlade fitta.Puls efter puls av kvinnans sperma sprutade ut när hon skrek med varje släpp.

Cassie föll på mitt bröst helt och spenderade sina atletiska B-kupa bröst våta av svett och begravde sitt ansikte i min hals. Mina aktiva feromoner släppte när hon andades in dem och fick en bäck av njutning att rinna nerför hennes kropp. Hennes fitta pulserade och gav min kuk många kyssar när dörröppningen till hennes vagina darrade. Hon rullade sina våta fittläppar över mitt hanskaft när efterskalv krampade hennes kropp.