Tv Kvinnor Upskirt

Upoznavanje u Bosni

Det var den sista hela dagen på vår strandsemester, och vi planerade att göra det bästa av det. Jag började det med en tidig morgonpromenad till det söta kaffehuset runt hörnet, tog mitt att gå och promenerade ner till stranden.

Min man gillar att sova i, och hans semester-alter-ego (Vacation Hubby, "VH") var ännu mer chill. Jag visste att han skulle njuta av ett par timmars sömn till, så jag promenerade på stranden en stund innan jag gick tillbaka till lägenheten. Jag smög tyst in och gick ut på balkongen.

Jag hade slängt på mig en tank, bh och jeansshorts för att gå till kaféet, och bh:n gjorde mig galen. Jag tittade runt på de andra balkongerna för att se om jag såg någon rörelse. Man kunde egentligen inte se någon direkt på grund av vinklarna på byggnaden, men man kunde liksom se folk som rörde sig. Ingen verkade vara där ute, så jag slängde ner en handduk på loveseat och tog av mig. Det kändes så sexigt och befriande att sitta naken och titta på havet. Mina bröstvårtor var hårda av vinden och luften var läcker på mina stora bröst och fylliga, runda kropp. Jag sträckte ut mina långa välformade ben och slog mig ner i min bok.

Jag var vilse i min bok, helt avslappnad från vinden på min nakna hud och havets ljud, och jag märkte inte ens det tysta väskan från skjutdörren.

"Mmmmm, jag älskar att vakna upp till en vacker naken kvinna" sa min man och skrämde mig och fick mig att hoppa och flämta. Vi blev båda upprörda över min överreaktion och han lutade sig in för en godmorgonkyss.

"Ville du använda din nakenhet väl i morse?" han frågade. Jag tittade på hans shorts och såg hans kuk börja trycka mot tyget.

"Normalt skulle jag gärna ta hand om det, men eftersom jag tappade tidsuppfattningen borde vi nog göra oss i ordning för frukost med K. och T." Han såg förvånat på tiden, höll med, och vi städade båda för att bege oss till frukost.

Vi hade träffat K och T ett par dagar innan.De var ett härligt ungt par som vi hade träffat tidigare när de fick lite problem på stranden. K och jag hade tagit en yogaklass tillsammans tidigt på morgonen. VH och jag råkade sitta i närheten senare samma dag när K och T blev upplockade av strandpatrullen för att de jävlade på stranden. För att vara rättvis var de i ett litet tältskydd och kunde verkligen bara ses av oss och ett par andra. Hur som helst, de var generade och ville inte att deras familj (som de var där med) skulle ta reda på det. Vi räddade dem ur det lilla fängelset på ön och de insisterade på att ta oss ut för att tacka oss. Vi hade redan middagsplaner, så vi kom överens om brunch.

De bad oss ​​träffa dem på The Windward, en restaurang på ett av de främsta hotellen. Vi hade aldrig varit och såg fram emot att prova det.

K och T var redan där när vi gick in. Tv Kvinnor Upskirt Platsen var underbar - helvit och mässing, en perfekt blandning av modernt, nautiskt och elegant. Vi hade gått in genom hotellets lobby, lika hisnande med sin Cfnm gratis porr över hamnen. En grönskande, grön golfbana lindad runt den smala kanalen längs sidan av hotellet, och restaurangen på andra våningen hade utsikt över allt.

Vi gick med dem vid bordet bredvid fönstren från golv till tak och beställde mimosor till bordet. Maten var otrolig, och vi hade en underbar tid att chatta och lära känna varandra.

Vi bestämde oss för att gå runt fastigheten när vi var klara med att äta. Jag bar en solklänning med v-ringning och mina tunga bröst drog åt remmarna och gjorde den djupa urringningen ännu mer uttalad. Den vita öglan kompletterades av min solbränna och jag fångade både K och T och stirrade på min klyfta och mina bröst mer än en gång. K var väldigt petit, med små bröst och en liten ram. Vi var fysiskt motsatta!

De hade redan checkat ut från sin lägenhet och var på väg hem efter brunchen. Som doktorander hade de praktikplatser att komma tillbaka till och båda hade arbete att göra innan veckan var över.Min man och jag skulle hjälpa dem båda med några professionella kontakter, så vi sa hejdå med löften om att höra av sig snart. När vi kramades anförtrodde K att hon ringde en kirurg så fort de kom hem. Vi skrattade alla när hon meddelade att nästa gång vi såg henne var det kanske hennes bröst vi alla stirrade på.

Vi gick skilda vägar och min man och jag begav oss till den andra hamnen på ön. Vi hade hyrt en pontonbåt för att ta oss ut i sundet. Det var det absolut bästa sättet att se delfiner!

Båten var klar, så vi laddade upp vår kylare och begav oss ut. Det var högvatten, så vi behövde inte vara lika försiktiga med djupet och vi kunde gå lite längre in i de gräsbevuxna mynningarna där delfinerna gillar att leka.

Jag hittade på en cocktail åt mig själv och sträckte ut mig längst fram som hennes fästman. Det tog inte lång tid innan en pod hoppade och lekte framför oss. Vi följde efter dem till ett obesvärat område nära grannön. Vi ankrade där uppe och bjöds på vår egen marinlivsshow när de lekte och matade. Vi fick till och med se ett par stingrockor hoppa högt upp ur vattnet.

Efter ungefär en timmes spelande började podden glida iväg och vi diskuterade vart vi skulle ta vägen härnäst.

"Älskling, sa jag till dig hur vacker du ser ut i den klänningen. Och inte bara dina bröst, även om det är min favoritfunktion!" sa min man.

Jag log och tackade honom och satte mig på kaptensbänken bredvid honom för att ge honom en kyss. När vi kysstes, flyttade han upp sina händer för att smeka mina bröst. Jag stönade lite och slutade när han drog upp mitt bröst och ut ur det vita tyget.

"Har du knullat en kapten förut?" frågade han med ett busigt leende. Jag blickade tillbaka till en semester i 20-årsåldern som inkluderade att upprepade gånger knulla en underbar bahamansk båtkapten. Jag bestämde mig för att det skulle vara en berättelse att dela med mig av en annan gång, och Gruppsex ner min hand till hans snabbt häpnadsväckande kuk.Jag lindade min hand runt hans tjocka skaft - ja, vad jag kunde komma runt det. Han var medellängd men tjock, och jag hade aldrig kunnat fatta det hela vägen.

Han satt på en strandhandduk och han reste sig precis tillräckligt för att tappa sina shorts från rumpan och kuken och tittade på mig med ett annat flin.

Jag skrattade och ställde mig upp, gled av mina vita trosor, lyfte upp min klänning och satte mig på gränsen när han justerade ryggstödet.

Jag var inte helt blöt ännu eftersom vi hade hoppat över förspelet, så jag började glida mina läppar och klitoris mot hans kuk. Han drog ut mitt andra bröst ur klänningen. Den låga urringningen gjorde att båda brösten kunde exponeras, men nu höll den ihop dem, fylliga och solbrända och rakt in i VH:s ansikte. Han gick till stan och sög och smekte dem, och mina juicer gjorde oss båda slicka snabbt. Jag lyfte upp min tjocka röv för att låta hans kuk hoppa ut, och jag gled tillbaka ner på honom och tog hela hans tjocka kuk på en gång. Vi stönade båda och försökte Gratis provversion av strumpbyxporrsajter in i rytmen, vilket visade sig vara svårt med båtens gungning. Vi försökte också se efter andra båtar som flyttade till detta avskilda område

liten fläck.

Jag föreslog att vi skulle göra det här till en snabbis, och han kunde slå min fitta och komma in till mig så fort han ville. Fat and hungy is fantastic Gruppsex Mina ord har önskad effekt, och koncentrerade sig fullt ut på att knulla mig snabbt och hårt med en ansiktsfull av mina bröst. Han avslutade snabbt och hans kuk gled ur mig när han satt och hämtade andan. Jag var ok med att inte cumming, men jag hatade att känna hans kuk glida ut. Det fanns inget i världen så komplett och tillfredsställande som att ha en hård kuk inom mig. Han drog in mitt ansikte för en kyss och lovade ett återbetalning senare.

Vi fräschade upp med några våtservetter, jag hällde upp en cocktail till och sträckte ut framtill igen. Vi gick ut till det öppna sundet där det låg massor av båtar ute. Vi slog på gasen och tillbringade resten av tiden med att leka i kölvattnet av de andra båtarna, på väg tillbaka till hamnen när vår hyrtid tog slut.

Vi hade reservationer på vår favoritrestaurang för vår sista middag, men de var för senare på kvällen och vi hann med en tupplur innan vi gjorde oss i ordning. Vi blev bekväma under fläkten med ljudet av havet i bakgrunden, och snart blev VH:s andetag djupt och jämnt. Hur jag än försöker, jag kunde bara inte glida iväg. Min hjärna gjorde listor över alla saker jag behövde packa och göra innan vi åkte på morgonen. Och jag blev ledsen över att lämna.

Jag gav till slut upp sömnen och reste mig för att vika handdukar och packa solkräm och annat som vi inte skulle behöva igen. När jag tjafsade runt lägenheten med att städa och packa, kunde jag inte sluta gäspa. En tanke dök upp i mitt huvud.

VH hade sovit ca 20 min, så jag försökte försiktigt skaka honom vaken.

"Älskling, jag kan inte sova eller stänga av min hjärna, men jag är så trött. Jag tror att om jag får orgasm kan jag få en tupplur!" Jag berättade för honom.

Han var trött, men jag tror att han kunde höra vädjan i min röst.

"Ok, min älskling. Jag tror inte att jag är redo att bli hård igen, men vad kan jag göra för dig?" han frågade.

Jag drog av mig tanken och trosorna och la mig tillbaka på kuddarna och spred benen vidöppna för honom.

"Dina magiska fingrar kommer att vara perfekta, tack".

Han rullade över till mig och lät sin hand löpa längs mina bröst, mage och lår innan han tog sig mellan dem. Han slösade ingen tid på att kasta två fingrar i min fitta, i vetskap om att en aggressiv start skulle göra mig blöt snabbare. Det fungerade och jag var slick direkt. Han såg till att hålla tummen runt min klitoris medan han varvade två och tre fingrar i min fitta. Han kysste mig och sög min bröst medan han arbetade på min fitta och byggde upp till ett grovt, hårt finger. Jag förväntade mig att en orgasm skulle komma när som helst, eftersom hans hand kändes otroligt när han arbetade så hårt i mitt hål.

Men det kom inte, och efter några minuter visste jag att det inte var någon idé. Jag skulle bara inte få orgasm. Jag lät honom dra sin trötta hand bort, och han frågade om jag ville att han skulle gå ner på mig. Jag försäkrade honom att det var bra och att han kunde somna om.

Han gick motvilligt med och var djupt in i drömlandet på nolltid. Jag gick till duschen, planerar fortfarande packningen i huvudet, nu bara extra frustrerad.

Dags för middag rullade runt och vi begav oss ut, min frustration glömd i spänningen för vårt favoritställe.

Middagen och showen var båda utmärkta. Detta var en av de bästa jazzklubbarna på östkusten och den låg undangömd på vår lilla ö. Vi hade färska lokala räkor till förrätt, och jag följde upp det med den dagliga färska catch snapper, medan VH fick Filet. Vi var för mätta för efterrätt, men var och en fick en kaffecocktail för att avsluta showen. Mina två espresso martinis gjorde susen att väcka mig.

När den utmärkta föreställningen var över tog vi och gick tillbaka till lägenheten, bytte om till loungekläder och tog en flaska vin ner till stranden. Det fanns regler om ljus på stranden efter 10:00, för att skydda havssköldpaddorna. Så även om det inte var lagligt att ha vin på stranden var vi diskreta och det var mörkt. Gruppsex Tiffany thompson o face Vi satt i våra solstolar i en timme och drack och pratade. Vi höll händer när vi gick tillbaka till lägenheten och jag berättade för VH hur ledsen jag var över att åka imorgon.

Jag var normalt inte så här. Även om jag inte är pragmatisk till ett fel, håller jag förväntningarna realistiska och jag håller mig till en plan. Jag visste inte varför jag var så elak.

Vi satte solstolarna i bilen på vägen upp och gjorde snabbt en rejäl bucklig packning inför Liten Kitty Sex Story. Jag tog en paus från packningen och gick ut på balkongen. VH kom och ställde sig bakom mig, slog Vuxenberättelser Bdsm armar om mig och kysste min hals. Vi lyssnade på havet och stod och njöt av närhet och värme från varandra.

Han flyttade sina händer från min runda mage till mina bröst, som hängde naturligt, fylliga och tunga. Han lyfte upp dem och började smeka och nypa mina bröstvårtor genom min topp. Jag suckade och lutade mig in i honom i en minut innan jag vände mig om mot honom. Tårarna fyllde mina ögon och jag Din mammas feta röv om ursäkt för mitt ointresse för sex.Jag erbjöd mig att gå ner på honom, men sa till honom att jag ärligt talat trodde att jag var för ledsen för att knulla. Jag kände mig så dum för att vara ledsen över detta. Vi hade en fantastisk semester och jag hade allt i världen att vara tacksam för.

"Älskling, det är ok att vara ledsen. Om varje dag var som en semester, skulle du inte uppskatta hur underbar den här veckan var. Varför inte gå och lägga dig så kan jag göra klart några saker åt dig." föreslog han vänligt. Jag höll med medan jag gäspade, kombinationen av vin och gråt. Jag visste att jag kunde sova lätt den här gången.

När jag vaknade på morgonen var jag pigg från sömnen, men fortfarande nedslagen. Jag duschade och packade det sista av mina necessärer, klädde på mig och slog ihop det sista av mina grejer. VH sov fortfarande, så jag gick tyst för att göra en kaffe. Jag blev förvånad över att se nästan allt redan ut ur lägenheten och alla sista saker gjorda. Han måste ha stannat uppe sent för att få in allt detta, och jag log i uppskattning. Jag slog mig ner i kärleksstolen på balkongen för att ta in min sista timme av denna utsikt. Jag hörde hans larm gå efter några minuter och han dök upp några minuter senare efter sin dusch.

"Redo att gå?" han frågade. Jag suckade och reste mig motvilligt för att gå ut. Jag kramade honom och tackade honom för att han packade allt. Vi tvättade våra muggar, packade resten av väskorna och satte oss i bilen för att åka hem.

Efter att Rumänska kvinnor Sport Rumänien vann varit på ön så många gånger, visste vi vår väg runt väl. Jag blev förvirrad när VH svängde åt motsatt håll av motorvägen när vi lämnade resorten.

"Vad gör du, älskling. Har du glömt något?" frågade jag när han bytte fil.

"Nej, jag har bara en liten överraskning till dig." Vi fortsatte till den mer trafikerade delen av ön där han drog in på en McDonalds drive thru.

"Om det här är min överraskning antar jag att det fungerade. Jag är förvånad." sa jag sarkastiskt och skrattade.

"Lite mer kredit, tack" sa han och fortsatte sedan med att beställa en kombination av hans favoritburgare.

"Vad i helvete?" frågade jag med växande förvirring.Han bara log och vände tillbaka in på huvudvägen med sin dumma måltid. Jag behövde inte vänta länge för att se vad som hände. Han drog in på en parkeringsplats några byggnader bort och jag insåg att det var den lilla lokala fiskhytten som jag älskade. Hennes fästman hatar skaldjur förutom räkcocktail, så jag hade bara varit här när vi semestrade med andra.

"Jag hade faktiskt det här planerat igår, men vi åt med K och T, så vi är här idag. Jag ringde redan i förväg för att fråga om att ta med mat, och de lät folk göra det hela tiden." han förklarade.

"Aww, babe. Det här är bra, tack!". Jag kysste honom när vi gick in i restaurangen. Restaurangen var en generös beskrivning, eftersom det egentligen bara var en orderdisk, en hämtningsdisk och ett gäng slitna bord och stolar utspridda på insidan och uteplatsen. De var kända för sina stekta ostron, så jag beställde en liten korg med dem och en grillad provtagningsplatta. VH hittade ett bord och han njöt av sin hamburgare och pommes frites medan jag njöt av varje tugga av mig.

Jag tackade honom igen och berättade att det var en fantastisk sista måltid på ön. Återigen drog vi ut på huvudvägen för att lämna och han svängde åt fel håll.

"Ok, jag tror att du har tappat det."

"Nej, jag har en överraskning till." han informerade mig. Jag log och satte mig tillbaka för att se vad som stod härnäst på hans lista. Han körde oss till södra sidan av ön och drog in i The Windward där vi hade varit igår.

"Älskling, jag hatar att se dig ledsen. Jag tror att en del av anledningen till att du var ledsen över att åka är för att du lade ner all denna planering på resan, och sedan känns det för slutgiltigt när det är över. Hot runner noveller Så jag tänkte att det kunde vara min tur att planera något." han sa.

"Helsan, älskling, det kan vara den sexigaste meningen du någonsin har sagt!" sa jag och skrattade. Det var ett löpande skämt om hans ökända motvilja mot planering.

"Jag vet!" utbrast han, "så jag gav oss en natt här på hotellet och en parmassage. Jag vet att du älskade det förra gången vi gjorde det."

Jag blev förvånad och upprymd. Vi checkade Shemale Anal Toying Thumbs, men var för tidiga för att gå till rummet och vi hade ett par timmar innan vår massage. Personalen försäkrade oss att de skulle ta våra väskor till vårt rum, så vi bestämde oss för att ta på oss baddräkterna och njuta av den fantastiska poolen.

Poolområdet var fantastisk. Lika snyggt som resten av hotellet, frodig grönska överallt och en bar som ropade vårt namn.

Jag hade alltid med mig en chic svart solhatt, men använde den sällan på stranden på grund av vinden. Den var perfekt för hotellet, och jag kände mig som en supermodell i stor storlek i min sexiga svarta baddräkt, chica hatt och solglasögon. Vi gick med den avancerade atmosfären och beställde Hendricks gin och tonic från bartendern.

Min kostym hade en v-hals med en kors och tvärs med remmar i mitten. Mina bröst fyllde ut kostymen perfekt, bara täckte mina nyp och visade alla klyftor. Bartendern njöt av en lång blick på dem och låtsades inte ens titta bort. Hennes fästman tittade på med nöje. Han visste att det tände oss båda när folk stirrade. Han var stolt över att visa upp mig.

Vi svalkade oss i poolen mellan drinkarna och torkade oss när de sms:ade att vi kunde gå till spat.

Spaet fortsatte elegansen när de visade oss in i vår massagesvit. De har frågat hennes fästman om vi hade preferenser för vår massös, så han fick mig en manlig massös och själv en kvinnlig massös. Vi tog av oss kostymerna, gjorde ut oss lite för att vi var berusade och la oss på borden med lakanen över oss.

Min massör var Trevor, eller Gay Trevor som han presenterade sig med ett skratt. Han var på den kortare sidan, med mörkt hår och väldefinierade muskler som visade genom hans t-shirt. Hubbys massör var Izzy, söt och edgy med hipsterglasögon och en atletisk fugura.

De kom igång och vi gick snabbt vilse båda två i avslappningen.Jag kunde se att han njöt mycket av Izzys expertis, medan Trevor var skicklig på att träna knutar som jag inte ens visste fanns där. Det verkade naturligt att njuta av att bli berörd, och jag undrade om VH blev upphetsad som jag blev. När han bytte position var det uppenbart att vi var det. Han fångade min blick och höjde på ögonbrynen med ett leende.

Trevor och Izzy avslutade och hänvisade oss till ett annat rum med dräkter och förfriskningar. Receptionen hade tagit ner vår rumsnyckel och vårt bagage fanns på rummet. Vi fick höra att vi kunde koppla av i spaet så länge vi ville. Men när vi tog på oss de mjuka kläderna och tofflorna de lämnade började vi kyssas igen, och kom överens om att vi behövde komma till vårt rum. De hade också tagit upp våra badkläder, så vi tog lite tjusiga spavatten och skyndade upp till rummet.

Jag såg mig inte ens omkring när vi kom in genom dörren, tog av mig manteln och sträckte oss efter VH. Innan vi hann fram till sängen knackade det på dörren. Vi hoppade båda när personalen ropade att de hade välkomstchampagnen vi beställde.

"Åh ja, jag beställde champagne till oss!" min hennes fästman. Vi tog på oss kläderna igen och öppnade dörren. En servitör rullade i en vagn med champagne, glas och en fruktbricka.

Avbrottet gjorde att jag kunde ta in rummet och de fantastiska detaljerna. Rummet var unikt arrangerat, med sängen i mitten av rummet vänd ut mot hamnen och det öppna havet utanför. Sänggaveln var mer som en byrå med förvaring på baksidan medan toppen var inställd som nattduksbord med laddningsportar och lampor. Be used as an object Gruppsex Vid fotändan av sängen fanns skjutdörrar till en liten balkong, medan resten om väggen var helt golv till tak glas. Sängen var vansinnigt bekväm och sängkläderna och kuddarna var lyxiga.

Jag hällde upp champagnen och var tvungen att kolla in badrummet i vit marmor och mässing. Det var som en miniversion av spaet. Han måste ha spenderat en förmögenhet på detta från sin bonus.Han hade lagt sig på sängen med sin champagne.

Jag gick fram till sängen och ställde mig på knä bredvid sängen. Jag tog en drink champagne, knöt av hans mantel och tog hans kuk i min mun. Han andades in kraftigt, kombinationen av min kalla mun och min hand på hans bollar måste ha varit intensiv. Hans hand gick mot mitt huvud när jag lutade mig in och började slicka och suga på hans skaft. Jag tog mig tid och såg till att arbeta med hans känsliga spets och hans bollar med min mun. Jag lutade mig framåt och lät hela hans tjocka kuk glida ner i min hals och framkallade ett stön från honom när jag smakade precum.